Cristoffer standberg sanoo että hän määrää lomamatkoilla minne mennään mitä tehdään ym ja kumppani tottelee niin millainen sinä olisit suhteessa oletko se pomompi eli määräilevämpi vai se tottelevampi
Mitä luulisit määräätkö sinä suhteessa
16
178
Vastaukset
Uskon molemmin puoleiseen kunnioitukseen. Kumpikaan ei määrää, vaan asioista on täkreä keskustella ja löytää kumpiakin miellyttävä ratkaisu. Tai sitten toinen saa valita toisen kerran ja toinen sitten seuraavan kerran.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tosin olen varsin perso naisen viehätysvoimalle ja jos osaa vetää oikeasta narusta...
Eli nainen vie ja sinä vikiset
En siedä suhteita missä kumpikaan määräilee.
- Anonyymi
Ehkä mut joku on aina lauman johtaja
- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Alfat on yhdessä johtajia.
Laivassa on aina yksi kapteeni ja perämies mutta kapteeni on se joka sanoo viimeisen sanan tai tekee lopullisen päätöksen
- Anonyymi
Eli Chrisu on se suhteen mies? 🤔
- Anonyymi
Niin on hän sanoi hän määrää tai sanoo lopullisen sanan
- Anonyymi
Meillä määrää perheen nuorin. Hänen tulevaisuutensa ajatteleminen ja hyvinvointi määrittelevät päivärytmit. Vanhempien tarkoitus on palvella tuota tarkoitusta.
Joskus aikaa jää myös aikuisille, miettiä mitä haluaisivat itse tehdä.
Työrytmi ja lapsien harrastukset, se oma aika menee lähinnä lepäilyyn.
Lepo aikaan en kyllä naisia tarvitse enää käskemään mitä silloin itse tekisin:)
AV- Anonyymi
Ei lapset kotona määrää kyllä vanhemmat on ne kuka määrää ja isää ja äitiä totellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapset kotona määrää kyllä vanhemmat on ne kuka määrää ja isää ja äitiä totellaan
Et ymmärtänyt pointtia, joten en vastaa tämän enempää.
AV
Rakkaus on hassu asia.
Kumpikin haluaa miellyttää toista, vaikka oma mukavuus jäisi vähemmälle.
Olen antanut rakkaalleni mahdollisuuden miellyttää minua, josta hän on silminnähden onnellinen.
Näin käy pari kertaa vuodessa, isänpäivänä ja jouluna.Pikku-pirpana kirjoitti:
Hähää! Arvasimpas. Olet ihan tossun alla.
Ja taidat tykätä siitä.Hetken olen tossun alla, kun pitelen hänen jalkoja sylissäni.
Sitten otetaan tossut pois, jotta hieronta voisi alkaa. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1047517Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2377404K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445125Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404819PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154082- 1641792
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91589Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2551442