Jos saisit supervoiman, mikä se olisi?

Anonyymi-ap

Itse ainakin haluaisin liikkua valonnopeutta. Miettikääpä sitä vauhtia!
Jopa Kelju K Kojootin takaa ajamat maantiekiitäjät alias hitaat kaliforniankäet jäisi toiseksi.

>simiti<

34

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teleporttaaminen. Se olisi coolia. Lentäminen tietysti myös. Kuolemattomuus olisi siitä vekkuli supervoima että se olisi pikemminkin kirous kuin siunaus.

• Anonyymi
        UUSI

Ennustajan näyn, joka mahdollistaa rikastumisen ja riippumattomuuden. Haluaisin pysyä ikuisesti 30- vuotiaana, terveenä ja hyvä vointisena.

• Anonyymi

Mä voittaisin sut liikkumisen nopeudella monta miljoonaa kertaa.
      Ajatuksen nopeudella jos vois liikkua, niin pääsis Orionin tähdistöön alta sekunnissa.

• Anonyymi

Niin toki. Nyt ajattelin koko maailmankaikkeutta. Olen siis Jumala. Ajatteletko toisin?

>simiti<

• Anonyymi

Joku olisi kiva. Vaikka sellainen, että kävisin kylässä sinulla :)

• Maailmanparantaja! 🤣

Muuttaisin kaiken niin ettei kukaan talloisi toisia ja sopuisasti löytyisi kaikille toimiva elämä. Ilman että kukaan ottaa sen joltain toiselta pois itsekkäästi. Kaikille riittää, kukaan ei tarvi kaikkien muittenkin osuuksia. Ihminen oppis olemaan tyytyväinen ahnehtimatta sikana.

• Jasu2025

Siis niin että ihminen itse tajuaa olla reilu eikä ahne mulkku joka miettii vaan itteään.

• Anonyymi
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Siis niin että ihminen itse tajuaa olla reilu eikä ahne mulkku joka miettii vaan itteään.

Siis et olisi kokkaripersu? Siihen ei paljon vaadita. Ainoastaan se, ettei ole sosiopaattinen oman kansan vihaaja.

Kokkaripersujen vahtivuorolla on tehty maahanmuuttoennätykset ja 83% valtiovelasta. Tahti vain kiihtyy ja kokkaripersut pääsee yli 90%:n

Olikos se kökkäri osaava talouspuolue? Kerroppas nyt konkurssiin mennyt kokkarihuoran äänestäjä. Perustrollit toki tulee kiljumaan kommunismia, venäjää sekä muuta täyttä paskaa. Se ei kuitenkaan muuta todellisuutta.

>simiti<

• Teleporttaaminen. Vertaansa vailla olevaa hyödyllisyyttä, kätevyyttä ja vapautta. 😶‍🌫️👀

• Haluaisin olla Naistenmies.
      Lumoaisin naiset puheillani.

Joillakin on sellainen supervoima.

• Haluaisin osata monistaa asioita. Ostaisin pienen kultahiukkasen ja olisin rikas. Sitten kiertäisin maailmaa ilman mitään suunnitelmaa. Kun kyllästyisin siihen, palaisin takaisin kotiin ja nukkuisin vain, kun ei tarvitsisi töihin vääntäytyä.

• Anonyymi

Näkymättömyys. Mutta mielenkiintoista kun aloin miettimään asiaa, kaikki mitä sillä voi tehdä on ainostaan harmaalla/pimeällä puolella olevia juttuja.

• Teleportaation. Loppuis Höslällä kulkeminen.
      Toki vähentäisin työmatkakustannukset julkisella kulkuvälineellä valtion verotuksessa siitä huolimatta, että teleporttaisin aamuisin työpaikalle ja iltapäivällä takaisin.

• Anonyymi

Liian hidas vauhti ei riitä vallonnopuskaan pääsemään silmäräpäyksessä maapallon toiselle puolelle

• Anonyymi

Niin. Valonnopeudellakin menisi 13 000 000 000 vuotta matkustaa toiselle puolelle avaruutta. Jopa omassa galaksissamme matkustus kestäisi vuosia.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Valonnopeudellakin menisi 13 000 000 000 vuotta matkustaa toiselle puolelle avaruutta. Jopa omassa galaksissamme matkustus kestäisi vuosia.

>simiti<

Sivusta.. pilkua viilaten. 13,8 miljardia valovuotta ja ainoastaan meidän aurinkokunnasta katsottuna, näkyvän maailmankaikkeuden toiseen laitaan. Mutta partikkelisen avaruuden halkaisia nykytietämyksen mukaan olisi 96miljardia valovuotta, johtuen maailmankaikkeuden leviämisen ansiosta. Ja taas puhutaan nyky tiedeyhteisön yleisen hyväksytyn näkemyksen mukaan, jossa on tapahtunut maailmankaikkeuden ensiräjähdys.

Tuskimpa avaruus loppuu siihenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.. pilkua viilaten. 13,8 miljardia valovuotta ja ainoastaan meidän aurinkokunnasta katsottuna, näkyvän maailmankaikkeuden toiseen laitaan. Mutta partikkelisen avaruuden halkaisia nykytietämyksen mukaan olisi 96miljardia valovuotta, johtuen maailmankaikkeuden leviämisen ansiosta. Ja taas puhutaan nyky tiedeyhteisön yleisen hyväksytyn näkemyksen mukaan, jossa on tapahtunut maailmankaikkeuden ensiräjähdys.

Tuskimpa avaruus loppuu siihenkään.

Totta turiset ja sekin on jännä juttu että itse kosmos kykenee laajenemaan valonnopeutta nopeammin. Fysiikan lait pätevät ainoastaan tuntemassamme 3 uloittesessa maailmassa.

>simiti<

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se olisi hän ❤️ Hän on minun supervoimani. Hänen "valvovan katseen" alla olen turvassa.

• Anonyymi

Mulla on jo supervoimia. Ilmenevät töissä...💫✨

Vielä kun saisi laajennettua ne vapaa-ajallekin... 🕳️

xLiner

• Anonyymi

Äh, onhan mulla vapaa-ajankin supervoimia. Hyvä vaan että pysyvät erillään! 😁

xLiner

• Anonyymi

En kyllä oikein kaipaa mitään lisää nykyiseen pakettiin.

Ehkä ottaisin vielä vähän lisää riskinottohalua. 🤔

🦄

• Anonyymi

Olet siis sellainen ihminen joka laittaa oman nimen ja maineen likoon tuhotakseen toisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis sellainen ihminen joka laittaa oman nimen ja maineen likoon tuhotakseen toisen?

Minulla on eräs supervoima, jota sinulla ei ole: kohteliaisuus.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on eräs supervoima, jota sinulla ei ole: kohteliaisuus.

🦄

Varmasti koet itse näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti koet itse näin

Kommentti oli suunnattu ensisijaisesti muille lukijoille. He voivat päättää, kumman näkemys todellisuudesta vaikuttaa uskottavammalta. ☺️

🦄

• Anonyymi

Haluaisin lentää ja todella nopeasti. Edellyttäisi siivet.
      Pitäisi teetättää jokin kummallinen takki tai haalari, ettei yläilmoissa kohmettuisi.
      Olisi kivaa kiidättää tuttuja katselemaan maisemia vaikka Roomaan.
      Vilma

• Anonyymi

Olisi kiva, jos olisi vapaa tahto. :)

• No tämä. Samaa mieltä olen kanssasi. Vapaa tahto tuntuu olevan vain harhaa.

• Joku sellainen, että ihmisistä tulis onnellisempia, niin ne ei kiukuttelis toisille niin paljon. Ehkä joku rakkauden supervoima.

• Anonyymi

En suosittele

Valonnopeus on hyvin ongelmallinen kokemus, sillä vaikka elämänsä aikana ehtisi miljardien valovuosien taa matkallaan, niin mitään ei tapahtuisi.

Sama tylsä näkymä samoine tylsine ilmiöineen kuvaruudulla. Ei mitään muuta.

(reps)

• Anonyymi

Aivotoiminta

Noin karrikoidusti ilmaistuna pääsi toimii sähköllä.

Aivot ovat klöntti rasvaa, jossa on sisällä sähköä johtava verkko.

Tällaisen systeemin perusajatus on se, että tällaisen systeemin ulkopuolella olisi jotain.

Jos näin hankalaa asetelmaa ei ymmärrä, niin klöntti rasvaa verkkoineen on mieltä vailla.

(hihitystä)

• Anonyymi
      UUSI

Ikuisen terveyden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9257
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      57
      4826
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4511
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2833
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1232
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      43
      1211
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1154
    Aihe