Minulla on pakonomainen tarve ilmoittaa joka kerta palstalle, kun olen humalassa. Ja nyt on se yö. Juon yksin siideriä sekä kossua Internettiä selaillen. Autistisen paskan lauantai...
Kalsarikännit
29
213
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voih....
Auttaisko pskaan lauantai fiilikseen 🤗😘
Muuttuuko fiilis yhtään vähemmän pskaks sunnuntaiksi?
Älä liikaa juo, tulee paha olo muuten.
Kettu mukava siellä jossain saa täältä jostain
haleja, paijauksia ja rapsutuksia...
Arvaat varmaan keneltä..
Hyvää yötä 🤗😴
<3- AnonyymiUUSI
Hupsista luin väärin aloitusta.
Sä et kettu oo mikään pska!!! 😠 Anonyymi kirjoitti:
Hupsista luin väärin aloitusta.
Sä et kettu oo mikään pska!!! 😠Lähinnä viittasin siihen kun yleensä ihmiset juovat toisten seurassa. Minä juon aina yksin, kun en kaipaa seuraa. Mutta jotenkin kuitenkin on mielestäni surullista, etten ole samanlainen kuin muut.
Palstakamu kirjoitti:
Lähinnä viittasin siihen kun yleensä ihmiset juovat toisten seurassa. Minä juon aina yksin, kun en kaipaa seuraa. Mutta jotenkin kuitenkin on mielestäni surullista, etten ole samanlainen kuin muut.
Haikeutta se vain. Luulisin. Tuskin kuitenkaan surua, vai onko?
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Lähinnä viittasin siihen kun yleensä ihmiset juovat toisten seurassa. Minä juon aina yksin, kun en kaipaa seuraa. Mutta jotenkin kuitenkin on mielestäni surullista, etten ole samanlainen kuin muut.
Etkö kaipaa koskaan seuraa?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Haikeutta se vain. Luulisin. Tuskin kuitenkaan surua, vai onko?
En tiedä mitä se on. Minusta on aina tuntunut kuin en olisi ihminen, vaan jokin muu olento. Kuljen muiden parissa, mutta en ole kuin muut. Ehkä se on väsymystä siitä kun arki erilaisena muiden joukossa on haastavaa ja kuluttavaa. Mutta tämä on vain humalaisen ölinää :D
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
En tiedä mitä se on. Minusta on aina tuntunut kuin en olisi ihminen, vaan jokin muu olento. Kuljen muiden parissa, mutta en ole kuin muut. Ehkä se on väsymystä siitä kun arki erilaisena muiden joukossa on haastavaa ja kuluttavaa. Mutta tämä on vain humalaisen ölinää :D
Noin ajattelevat monet autismin kirjon ihmiset. He ovat kokeneet olevansa erilaisia jo lapsina ja nuorina. Niin koki myös toiseksi vanhin lapseni ja myös hänen isoveljensä jonkin verran. Myös minulla on niitä piirteitä.
Palstakamu kirjoitti:
Höpsis kultaseni. Ei se ole humalaisen ölinää. Tuota sanotaan tuntemuksiksi.
Tietty tiedostat efilaisuutesi, et sä mikään vajaa ole. Siinä on sisäistämista kun on poikkeava massasta.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tietty tiedostat efilaisuutesi, et sä mikään vajaa ole. Siinä on sisäistämista kun on poikkeava massasta.Tuo viimeinen lause on avainasemassa ja se jatkuu läpi elämän.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tietty tiedostat efilaisuutesi, et sä mikään vajaa ole. Siinä on sisäistämista kun on poikkeava massasta.Asperger ei onneksi vaikuta tutkimuksien mukaan älykkyyteen. Jotenkin kuitenkin tunnen oloni tyhmäksi, kun aivot toimivat eri tavalla kun muilla.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kaipaa koskaan seuraa?
Lähinnä vietän aikaa kaikkein lähimpien ihmisten kanssa. Tosin yleensä olen syrjässä muista ja nautin vain siitä tunteesta, että on elämää ympärillä. Iän myötä olen tosin alkanut juttelemaan enemmän, mutta en jaksa olla kauaa kontaktissa.
Työni tosin vaatii sosiaalisuutta, mutta se on helppoa kun ei tarvitse kuin toteuttaa työtehtävää, eikä minun tarvitse antaa mitään itsestäni ihmisenä.- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Kettukarkki rakas. Sinä oletkin palstahahmo kuten muutkin. Kukaan ei tunne todellista minääsi, eikä juuri sinun syvää olemustasi. Tämä nyt vain on totuus.
Silti voimme palstalla juopotella, riidellä, rakastua tai mitä tahansa. Ei kantsi tuumailla turhia. Kunhan vain höpisee hassuja.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
"Minusta on aina tuntunut kuin en olisi ihminen, vaan jokin muu olento."
Ihan perussettiä!
Sillä erotuksella, että minä kyllä viihdyn valikoitujen ihmisten seurassa.
🦄
Jaa, sä siis ryyppäät?
En harrasta ryyppäämistä sen enempää. Yhden käden sormin voi laskea ne kerrat, kun vuoden aikana otan alkoholia. Nyt on vaan pidemmät vapaat, niin voi uhrata yhden illan mökyöölille. Tavallisesti koen sen hukkaan heitetyksi ajaksi.
Palstakamu kirjoitti:
En harrasta ryyppäämistä sen enempää. Yhden käden sormin voi laskea ne kerrat, kun vuoden aikana otan alkoholia. Nyt on vaan pidemmät vapaat, niin voi uhrata yhden illan mökyöölille. Tavallisesti koen sen hukkaan heitetyksi ajaksi.
Näin olin ymmärtänyt. Luulin et oot jonkin sortin absolutisti.
Olin siis väärässä. Eipä ole ensimmäinen kerta. :)
Ottaisin seuraksesi naukun, mutta olen lääkekuurilla.Pikku-pirpana kirjoitti:
Näin olin ymmärtänyt. Luulin et oot jonkin sortin absolutisti.
Olin siis väärässä. Eipä ole ensimmäinen kerta. :)
Ottaisin seuraksesi naukun, mutta olen lääkekuurilla.Yleensä olen täysin ilman alkoholia. Se kun saa minut aina tuntemaan oloni kurjaksi. Mutta joskus jostain kumman syystä haluan tuntea oloni kurjaksi. Hölmöä.
Palstakamu kirjoitti:
Yleensä olen täysin ilman alkoholia. Se kun saa minut aina tuntemaan oloni kurjaksi. Mutta joskus jostain kumman syystä haluan tuntea oloni kurjaksi. Hölmöä.
Kurjuus kasvattaa luonnetta. Älä huoli, kyllä se aurinko nousee huomennakin. Nautinnollisia kurjisteluhetkiä sinulle. Minä painun nukkumaan. Hyvää yötä rakas palstakamu. ❤️
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kurjuus kasvattaa luonnetta. Älä huoli, kyllä se aurinko nousee huomennakin. Nautinnollisia kurjisteluhetkiä sinulle. Minä painun nukkumaan. Hyvää yötä rakas palstakamu. ❤️
Kiitos. Nyt kun on seuraava päivä (tai minulle aamu), niin ei tunnu olo enää kurjalta. Hassua tämä elämä :D
Ihana Pirppis ❤️Palstakamu kirjoitti:
Kiitos. Nyt kun on seuraava päivä (tai minulle aamu), niin ei tunnu olo enää kurjalta. Hassua tämä elämä :D
Ihana Pirppis ❤️Ite oot lun toisesta sanot. Ihana siis.❤️
- AnonyymiUUSI
Hirveetä kauheeta. Suomessa juodaan kälsarikännejä yksinään.
Paljon pahemmalta kuulostaa se joukossa humaltuminen.
Suomalainen mielenlaatu.- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Mutta eikö alkoholin pitäisi liittyä iloisiin tapahtumiin, eikä yksin murjottamiseen.
En minäkään aina mökötä kuin ehkä puoli tosissaan. Ainakaan virallisesti...niin, että...
Että tuota tuota.
Mutta.
Tärkeintä on kuunnella itseään. Ja muiden ihmisten seurassa olen nauttinut alkoholia viiden viime vuoden aikana ehkä kolmisen kertaa...
Yksinään se rentouttaa toisinaan kun huvittaa.
Seurassa ei niinkään.
Ihmisten kanssa on hyvä olla ihan omama ittenään.
Ne kun on niin omituisia. Ikinä tiedä mikä niitä liikuttaa ja mihon suuntaan.
On hyvä olla kartalla...että missä oikein miloinkin mennään. Yksinään taas tietää aina.
Tai ainakin melkein.
Ei se mitään, vaikka kerrot. Yksin kupin ottaminen on ihan hauskaa. Voi kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa ja kukaan ei käske baariin, jos se ei kiinnosta. Mielestäni se on ihan ok olla yksin ja juoda yksin.
- AnonyymiUUSI
Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista? Ei ihmissuhteissa ole merkitystä osuuko ominaisuuksissaan juuri mediaaniin, vaan kaksi riittävän samanlaisen tai riittävän samanlaisista asioista kiinnostuneen pitää löytää toisensa. Mediaanityypillä on helpompaa toki, koska hänen kanssaan 68% on samanlaisia (kärjistäen). Toki ihan kaikki ei taida olla kaikissa asioissa normaalin (keskihajonnan) sisällä….
Jos ja kun ei ole jossain asiassa ihan keskivertokaveri, vaikeus voi olla keksiä mistä omanlaisia ihmisiä voisi tavata ja jos vielä se erikoisuus on juuri sosiaalisessa puolessa pitäisi löytää itsestään motivaatio mennä epämukavalle alueelle, jolta voisi löytää riittävän samanlaisia ja samanhenkisiä ihmisiä elämäänsä. Toinen juttu on toki, haluaako niitä ihmisiä edes oikeastaan löytää? Onko kyse enemmän siitä, että ympäristö odottaa, että pitäisi sujahtaa johonkin olemassa olevaan muottiin vai siitä, että itse kaipaa muutosta?
Asperger piirteisen miehen ex-puolisona kehoitan, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Jos ympäristö odottaa, jotain mikä ei tunnu omalta, sano että onko ihan pakko, jos ei sellaista elämää halua. Ystäviä ei tarvitse olla kymmeniä. Siihen sosiaalisuuteen mikä riittää pitämään oman itsensä tyytyväisenä voi riittää työkaverit, urheilukaverit, perhe, sisarusten perheet, yksi syvempi ystävyys tai jopa hyvän päivän tutut kylillä. Sen enempää mitä itse tarvitsee ja jaksaa, ei tarvitse edes tavoitella. Elät itsellesi, et muille! Jos sinusta itsestäsi taas tuntuu, että haluat uusia ihmisiä elämääsi, mieti ensin missä oikean tyylisiä ihmisiä liikkuu ja hakeudu sinne, vaikka se vaatisi ikävältä tuntuvaa omalta mukavuusalueelta ulos menoa. Myös vertaistuki auttaa osaa ja tänä päivänä sitä luulisi löytyvän myös etänä. Haluaisin, että keskustelemme seurauksista. Mikäs siellä on krapulapäivän meininki? 😁
- AnonyymiUUSI
Sunnuntaina kannattaa ottaa kunnolla loiventavia.
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaina kannattaa ottaa kunnolla loiventavia.
Onko siellä muka joku "korjaussarja" jemmassa? Oletan, että kaikki juomat on juotu jo yöllä. Sunnuntaiksi jäi vain karmea kankkunen. 😃
Olen siitä harvinainen tapaus, ettei minulle juuri tule krapulaa. Lähinnä tekee mieli jotain suolaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26318227Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610425Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3817004Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615409Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394617Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833371"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972506Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302119MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä261910