Käyttäisitte naiset minihametta.

Anonyymi-ap

Olisi jotain silmänruokaa kaamoksessa.

27

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näh, jätän nuoremmille.

• Anonyymi

Hameet ja minihameet sopii kaiken ikäisille naisille

• Anonyymi kirjoitti:

Hameet ja minihameet sopii kaiken ikäisille naisille

Vanhempana sitä on mukavuudenhaluisempi ja mikään ksitauti ei kiinnosta samalla tavalla, sen kun voipi saada, jos saa kylmää.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Vanhempana sitä on mukavuudenhaluisempi ja mikään ksitauti ei kiinnosta samalla tavalla, sen kun voipi saada, jos saa kylmää.

Olipa palstaäijä uskottavaa tilitystä naiseuden kipupisteistä

• Anonyymi

Ei se saa olla iästä kiinni, eikä vartalon mallista eikä koosta.

Mun silmiini lyhyt hame näyttää hyvältä kenen tahansa päällä, kun muut vaatteet tai yleinen olemus ei tee liian hutsahtavaa sellaista ns. halpaa vaikutelmaa. Oikea kokokin on tärkeää siistissä pukeutumisessa.

Tietty jollei tunne oloaan kivaksi jossain vaatteessa, niin sitten sellaista kannata pukea.

Tunikoissa voi olla turvallisempaa, niihin kun laittaa vyön niin ilme muuttuu.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se saa olla iästä kiinni, eikä vartalon mallista eikä koosta.

Mun silmiini lyhyt hame näyttää hyvältä kenen tahansa päällä, kun muut vaatteet tai yleinen olemus ei tee liian hutsahtavaa sellaista ns. halpaa vaikutelmaa. Oikea kokokin on tärkeää siistissä pukeutumisessa.

Tietty jollei tunne oloaan kivaksi jossain vaatteessa, niin sitten sellaista kannata pukea.

Tunikoissa voi olla turvallisempaa, niihin kun laittaa vyön niin ilme muuttuu.

xLiner

Niin, ei saisi, mutta monesti on. Tuosta olen samaa mieltä, että paljastaminen pitää tehdä tyylillä. Jos jalat näkyy, niin silloin ei näy rintavarustus jne. Ite oon ainakin tarkka.

• Anonyymi

Minä pidän pitkistä mekoista.

xLiner

• Anonyymi

Eikä muutenkaan ole mitään katsottavaa.

xLiner

• Anonyymi

Käytä itse, sellainen mies erottuu, on jännämies.

• Anonyymi

Jos aloittaja kulkee vastaavasti pelkissä stringeissä.

• Anonyymi

Kalukukkaro on säädyllisempi sillä siinä ei hölsky.

• Anonyymi

minihame pakkasella kuin moottoripyörä REspanjaassa

• Anonyymi

Pääseekö sillä gubbe nääs siihen ystävyyteen?

• Anonyymi

+3 asteessa jäätyy

• Anonyymi

Tulipa mieleen. Kesähelteillä näin useaan kertaan varmasti jo 80+ ikäisen leidin kaupungilla siistissä tyylikkäässä olemuksessa lyhyissä sortseissa. Rohkea. Inspiroiva.

xLiner

• Älkää naiset tuomitko reisiänne. Antakaa miesten tehdä se.
      :P

Vakavasti puhuen sukkahousut tekevät kaikista reisistä seksikkäät.

• Anonyymi

Nyt on taas järkipuhetta.

• Anonyymi

Laitan minihameen heti, kun sonnustaudut kalukukkaroon.

• Anonyymi

Jos olet mies, käytä kilttii.

• Anonyymi

Semmoinen myötäilevä putkimekko on hyvä, pitkäkin sopii mainiosti...ei sen vesirajan tarvitse sieltä vilkkua

• Anonyymi

minihameessa pitää näkyä naisen persposket

• Miehelle juu.

• Anonyymi

Aloittaja voisi itse testata minihametta tässä Suomen 'talves'.
      Vilma
      Pölöpölöpölö

• Anonyymi

Näät kotona jos kiinnostaa.
      Julkisesti et, tai muutkaan.
      Mun paikkani ei ole kaikkien silmille tarkoitettu.

• Anonyymi

Minihameen käyttöä rajoittaa ikä yksin ja BMI yksin sekä niiden yhteisvaikutus. Naisten tunnenystyrät yleensä kertovat heille erittäin tarkasti milloin minihameet voi kuskata keräilypisteelle. Vain jotkut voimaantuneet ihrapositiiviset eivät tajua.

Tästäkin kuvakoosteesta nähdään ikäluokka ja painoluokka jolle minihame on käypä viettelyvaate: https://www.google.com/search?udm=2&q=minidress

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      220
      3374
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2064
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      39
      1672
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1613
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1357
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1245
    7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      6
      1080
    8. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      50
      1053
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      197
      996
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      947
    Aihe