on muuttunut tällaiseksi, alkaa vähän huolestuttamaan ja muistuttamaan ikävää?
Missä Pirppis, Simiti, Jasu, Liner ja muut mukavat kirjoittajat?
Ikävä teitä!
Milloin tämän paikan ilmapiiri
30
279
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällähän ne kirjottaa koko ajan mutta anona
- AnonyymiUUSI
Unohdit mainita Mikkojuhanin! ☝️
🦄- AnonyymiUUSI
Niin ja varmasti monia muitakin.
- AnonyymiUUSI
Mikkojuhanin toista tulemista odotetaan kuin Jeesusta.
Sitten tulee palstalle valo ja tuhatvuotinen rauha. - AnonyymiUUSI
Taidat olla itse Mikkojuhani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse Mikkojuhani.
Kyllä se taitaa olla yksi palstaäijän hahmoista jolta yksäri kärttää kehuja kun on niille kovin perso tyrkky eiku
- AnonyymiUUSI
Ilmoittautukaa kaikki tähän jos olette hengissä.
- AnonyymiUUSI
pujotteIija kirjoitti:
Mie oon ainakii hengissä
🐻...............
- AnonyymiUUSI
Xlinerin tavoittaa parhaiten nousemalla aamulla klo 05.00
Näitä palstan kuolemia on ennustettu jo Jeesuksen ajoista lähtien.
- AnonyymiUUSI
Ettekö te huomaa kuinka ilkeää porukkaa täällä nykyään kirjoittaa? Ihan kuin suoraan ikävästä olis kaikki trollit pesineet tänne. Kiinnittäkääpä huvikseen huomiota miten porukka vastailee toisille.
- AnonyymiUUSI
Voi voi. Ennen ML-palstalla kaikki oli paremmin, trollitkin kovemmassa vedossa.
- AnonyymiUUSI
Mutta minuun ei kohdisteta lainkaan täysin ansaitsemaani ilkeyttä, sillä kyllä minullekin edes hiukan kuuluu palstanäkyvyyttä ja suosiota.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minuun ei kohdisteta lainkaan täysin ansaitsemaani ilkeyttä, sillä kyllä minullekin edes hiukan kuuluu palstanäkyvyyttä ja suosiota.
ja arvatkaapa mitä.
- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
ja arvatkaapa mitä.
Ei arvata.
Olen epäillyt että mykistyt kauhusta, kun jotain "trollaan" :) Anonyymi kirjoitti:
Ei arvata.
Olen epäillyt että mykistyt kauhusta, kun jotain "trollaan" :)no siis en taaskaan muistanut kirjautua.
(täällä pelokkaana odottelen, että joku vaivautuisi kimppuuni)
- AnonyymiUUSI
Simiti ei kuulu kivojen kirjoittajien joukkoon.
- AnonyymiUUSI
Onhan se ihan lunki, kunnes saa vasemmistolaisen persuviha itkupotkuraivarin.
- AnonyymiUUSI
Joo tämä palstaäijän kuuden euron triggeri on vähän liiankin höynille suunnattu. Ulla Tee
- AnonyymiUUSI
Kauhea pölyn haju
- AnonyymiUUSI
Olen ollut viime aikoina passiivinen kirjoittelemaan täällä. En osaa oikein puhua tyypillisistä asioista. Naamatusten se olisi helpompaa kuin täällä netissä. Kappaleiden linkittäminen vaatisi minulta ponnisteluja koska olen jo linkittänyt tai maininnut vaikka mitä. Selaushistoriasta on hyötyä sillä kännykkäni suositteli youtubessa tätä: https://www.youtube.com/watch?v=jRbSgcreSOE .
Olennaisin osuus on eri melodiat videon alkupuolella. 20 s. ja 2:45 kuulostavat aivan E-mantra-tasoiselta kamalta. * Kosmista 💫☄️.Ilmainen ohjelma (ainakin toistaiseksi), ihan hienon näköinen ulkonäöltään ja lisäksi yksinkertainen ohjelma. Vain vähän nappuloita ja silti tuon tasoiset äänet = Lataan sen itselleni. - 🍄. Pystyn olemaan muita kunnioittava ja sarkastinen yhtä aikaa.
Tiedä sitten mitä muut ajattelee.- AnonyymiUUSI
"Missä Pirppis, Simiti, Jasu, Liner ja"
nuo kaikki mainitsemasi ovat yksi ja sama henkilö, ja sillä on nyt juuri muita kiireitä, ei jouda esiintymään eri nimimerkeillä.- AnonyymiUUSI
Uskomatonta, ihan nappiin taas
terveisin multinikkimies :D - AnonyymiUUSI
Joku on päässy oikee pslstaäijän hahmogalleriaan hajulle. Rasti seinään
- AnonyymiUUSI
tämä palsta on ollut täysin naisten keskenäinen pussailuja halailu- palsta tähän asti, nyt tänne on tullut 1-2 miestä kirjoittamaan asiaa, ja naiset eivät ota sitä kovin hyvin vastaan. silti sinkut palsta pitäisi olla molemmille sukupuolille eikä vain toiselle tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Tääl on liian vähän nykyää Pua meininkii ja pelimies settii.
- AnonyymiUUSI
Rumaksi kiusaamiseksi mennyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1509863Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273889- 502685
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722409- 712093
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1442021Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331818Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21441