Kun ajatellaan (ajattelu), niin Funeaun poissaolo vaikuttaa dramaatisesti tienviittaan, jota ei ole.
Koska olen fiktiivinen määre.
(hirn)
Poistolistojen kärki
31
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja taas...
Funis ei kuulu poistolistalle.
Minun oli poissaollessaan jo ikävä monologejaan..
.. mikä kertoneekin minusta itsestäni turhan paljon.
Päätön kana.. still going strong.- Anonyymi00002
Mitä sanoa sitten kun ei ole enää mitään sanottavaa?
Voiko pystyttää tyhjän tienviitan?- Anonyymi00003
Tuo oli hyvä, sillä elämäni aikana olen nähnyt vai yhden (täsmällisen) suuntaviivan sinne missä kaikki tapahtuu.
Yhden
Ja se on höpöttäjätie.
(hirn) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuo oli hyvä, sillä elämäni aikana olen nähnyt vai yhden (täsmällisen) suuntaviivan sinne missä kaikki tapahtuu.
Yhden
Ja se on höpöttäjätie.
(hirn)Kun elämä näyttää vaikeaselkoiselta, lähes luonnottomalta sen mukaan muuttua, niin on olemassa pari peruspalikkaa se ymmrtää.
Kyse ei ole sen monimutkaisuuksista, tai sen variaatiosta, vaan kysymyksestä itse: Kuka sinä olet.
Muut ovat tässä asettelussa peruspalikoit.
(naurua) - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kun elämä näyttää vaikeaselkoiselta, lähes luonnottomalta sen mukaan muuttua, niin on olemassa pari peruspalikkaa se ymmrtää.
Kyse ei ole sen monimutkaisuuksista, tai sen variaatiosta, vaan kysymyksestä itse: Kuka sinä olet.
Muut ovat tässä asettelussa peruspalikoit.
(naurua)Neitikoski
Ymmärrän hyvin etteivät lukijamme ole käyneet paikalla, tahi tallentaneet toisiaan soissa, vaan tyytyneet läpiajoon ilman kylttejä.
Nähtävyyksien vuoksi.
Koska sadun aika ja paikka ei ole otollinen, niin tulin syntyneeksi suuren virran varrella, jonka liepeillä jokainen höpötys oli vino (normaali olotila).
Olin ehdottomasti toista mieltä.
(hihitystä) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Neitikoski
Ymmärrän hyvin etteivät lukijamme ole käyneet paikalla, tahi tallentaneet toisiaan soissa, vaan tyytyneet läpiajoon ilman kylttejä.
Nähtävyyksien vuoksi.
Koska sadun aika ja paikka ei ole otollinen, niin tulin syntyneeksi suuren virran varrella, jonka liepeillä jokainen höpötys oli vino (normaali olotila).
Olin ehdottomasti toista mieltä.
(hihitystä)Detalji
Kun kurvailin (aiwan fantastinen tie) ohi tuon kyltin, niin koin sumeutta. Jokin jäi lukematta.
Käännyin ja palasin takaisin. Eikä mitään, sillä siinä kyltissä luki juuri se mitä kriisistäni etsin: höpöttäjäntie.
Sillä samalla hetkellä ymmärsin olevani perillä.
Höpötys on taidetta, ei massaa.
(hirn) - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Detalji
Kun kurvailin (aiwan fantastinen tie) ohi tuon kyltin, niin koin sumeutta. Jokin jäi lukematta.
Käännyin ja palasin takaisin. Eikä mitään, sillä siinä kyltissä luki juuri se mitä kriisistäni etsin: höpöttäjäntie.
Sillä samalla hetkellä ymmärsin olevani perillä.
Höpötys on taidetta, ei massaa.
(hirn)Koski
Neitikosken voi ylittää, mutta keväisin ei voi, koska virran viemät ne söi.
Jos satutte koskaan paikalle, niin älkää tulko, sillä harmonia syklissä hajoaa.
(naurua)
- Anonyymi00005
muistaakseni jossain raamatussakin kehotettiin kunnioittamaan vasnhrmpia, en ole aivsan varma tarkoittaako tuo sitten sanatarksasti niin että kaikkien lasten pitäisi kunnioitaa pedofiili-vasnhempiaasn iän puolests vaasn:
Päin vastoin että vasnhempien, iältäään tyhmempien vanhempien pitäisi kunnioittaa viisaampia laspsisn, mitä mieltä?- Anonyymi00006
Jaa-a tuosta voisi tuumia että perjantai on karannut käsistä varsin varhaisessa vaiheessa :)
- Anonyymi00010
Jokainen tienviitta osoittaa kohti hautakiveä kulkematta lähtöruudun kautta.
- Anonyymi00011
Mjaa
Mikä kuolemassa on niin omituista ettet sitä itse voi kokea?
Kun näkee kuolemaa (loputtomasti), niin Monosen pojat olisivat ihmeissään siitä kuinka arkipäiväistä se on - joillekin.
Monoset ottavat ja tuovat, me avaamme ja analysoimme. Duuni mikä duuni.
(hirn) - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mjaa
Kun näkee kuolemaa (loputtomasti), niin Monosen pojat olisivat ihmeissään siitä kuinka arkipäiväistä se on - joillekin.
(hirn)Palaan virtaan
Kun koski virtaa, en näe sen voimaa, en liikettä.
Näen
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mjaa
(hirn)Kuoleman kokemisessa on se omituisuus jotta taju lähtee ennen kuolemista ja siksi se jää kokematta. Waltteri Mononen röökää väliajalla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Palaan virtaan
Näen
(hihitystä)Virta on jatkuvan muutoksen ja muuttumisen alainen eli siis prosessi.
https://www.youtube.com/watch?v=f0-jKxXCyBE - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Palaan virtaan
Näen
(hihitystä)Virta
Virran olemus tuskin on se kanjoni, uoma tai rako, missä se virtaa.
Relevantteja seikkoja: kun jokin virtaa, niin se on osa virtaa, vaikkei virtaisi. Virrasta ei ole mahdollista osoittaa mitään tulematta nauretuksi ulos lehtereiltä.
Paul Dirac, eräs nerokkaimmista materialisteista siten kiven keksimisen tajusi tämän.
(naurua) - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Virta on jatkuvan muutoksen ja muuttumisen alainen eli siis prosessi.
https://www.youtube.com/watch?v=f0-jKxXCyBEPölö & pölö
Sana prosessi ei sovi tähän millään lailla. Prosessi kuvaa opittua idiosykrasiaa kuvaamalla sitä.
Eli toistoa.
Jos taas toisto on pysyvää, niin kuvatkaamme sitä.
(naurua) - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pölö & pölö
Sana prosessi ei sovi tähän millään lailla. Prosessi kuvaa opittua idiosykrasiaa kuvaamalla sitä.
Eli toistoa.
Jos taas toisto on pysyvää, niin kuvatkaamme sitä.
(naurua)Prosessissa ei ole toistoa sillä tosto tarvitsee alun ja lopun mitä sitten toistaa loputtomiin. Prosessissa ei voida osoittaa missä on alku ja loppu mitä toistaa vaan kyseessä on jatkuva toiminto eli prosessi. Irrationaaliluvut on eräs tapa kuvailla prosessia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Prosessissa ei ole toistoa sillä tosto tarvitsee alun ja lopun mitä sitten toistaa loputtomiin. Prosessissa ei voida osoittaa missä on alku ja loppu mitä toistaa vaan kyseessä on jatkuva toiminto eli prosessi. Irrationaaliluvut on eräs tapa kuvailla prosessia.
Irrationaaliluvut
Matematiikka ei oli ominta lajiani, ei myöskään kuvataide..
Mutta jos tuollaisen hahmon pyydystäisin, olisin sekä matemaatikko että kuvataide.
Yhdessä
(huh)
https://youtu.be/QTpbwmrRxHQ?si=TuM5WpzMB3F663cO - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Irrationaaliluvut
Matematiikka ei oli ominta lajiani, ei myöskään kuvataide..
Mutta jos tuollaisen hahmon pyydystäisin, olisin sekä matemaatikko että kuvataide.
Yhdessä
(huh)
https://youtu.be/QTpbwmrRxHQ?si=TuM5WpzMB3F663cOBiisistä
Siis nyt on oltava skarppina, sillä itse ajattelin hahmon katsovan kaupunkiin.
Mutta hän voi myös katsoa kameraan.
(naurua)
- Anonyymi00015
pienenä teit tiedostamattasi tyhmyyksiä, mutta vanhana teet tyhmyyksiä tiedostamatra niitä.
-alfrd von hiillomis- Anonyymi00018
Mjaa
Aloittaessani tämän rumban, olin jo vertaistani vailla (O-veri).
Nyttemmin olen laihtunut
(naurua)
Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.
https://youtu.be/w2V-0nVYW_E?si=7VsQYKM34cRaTcZB- Anonyymi00020
Juu juu
Musa se jos mikä on kivaa.
(reps)
https://youtu.be/EOnSh3QlpbQ?si=WiBGG890dLql84m4 Anonyymi00020 kirjoitti:
Juu juu
Musa se jos mikä on kivaa.
(reps)
https://youtu.be/EOnSh3QlpbQ?si=WiBGG890dLql84m4No siis sanomani piti, että ollaan kavereita?
- Anonyymi00023
Niin
Olen usein ajatellut miksi juuri minä; eivät minun sanani ole mitään maailman sanojen rinnalla. Maailman sanat ovat valtavia, niin käsittämättömiä, että ajatukseni kuihtuvat jo ruukkuunsa.
En tiedä
((hirn)- Anonyymi00024
Pistelisäys
Kun elokuvaa filmattiin, niin oli outo se tunne, joka taivaalla välähteli.
Sydänyö
Olen lapsuudesta asti inhonnut kaikkea sitä. Inho pimeyteen ajaa valoihin. Mutta kun pyydetään, niin tunnen kaiken sen: kivet, polut, poluttomat vaarat, ikivanhat ja nuoret. Näen haistan ja tunnen. Olen jokainen jälki hangella, kaikki linnut taivaalla. Oksan tuulet ja putoaminen. Ajan pysähtyminen. Ohuen tien liikenne. Lehmän ammunta laitumella. Jokainen sana. Jokainen lause.
Mutta
Kun keskustelee ihmisen kanssa, joka näkee tämän, niin itse ei koe näkevänsä mitään.
Eli suosittelen kaikille palstalaisille leffareissua.
(hihitystä) - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pistelisäys
Kun elokuvaa filmattiin, niin oli outo se tunne, joka taivaalla välähteli.
Sydänyö
Olen lapsuudesta asti inhonnut kaikkea sitä. Inho pimeyteen ajaa valoihin. Mutta kun pyydetään, niin tunnen kaiken sen: kivet, polut, poluttomat vaarat, ikivanhat ja nuoret. Näen haistan ja tunnen. Olen jokainen jälki hangella, kaikki linnut taivaalla. Oksan tuulet ja putoaminen. Ajan pysähtyminen. Ohuen tien liikenne. Lehmän ammunta laitumella. Jokainen sana. Jokainen lause.
Mutta
Kun keskustelee ihmisen kanssa, joka näkee tämän, niin itse ei koe näkevänsä mitään.
Eli suosittelen kaikille palstalaisille leffareissua.
(hihitystä)Mjoo
Siis tässä kommentissasi on läsnä poissaolevaisuus, mutta lähes runomitassa läsnä.
En itse city-jamppana käsitä tätä. Olen elänyt kivitalossa koko elämäni, ja näen ikkunasta ulos.
Funeau, olet kyky. Arvosta itseäsi.
(hirn) - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mjoo
Siis tässä kommentissasi on läsnä poissaolevaisuus, mutta lähes runomitassa läsnä.
En itse city-jamppana käsitä tätä. Olen elänyt kivitalossa koko elämäni, ja näen ikkunasta ulos.
Funeau, olet kyky. Arvosta itseäsi.
(hirn)Arvostus
Arvokkainta elämässä on luottamus omaan muistiinsa.
Jos muisti pettää, niin tapahtumien seurakset ovat toistuvia: Taakseen jätetyistä jalanjäljistä ohueen lumeen syntyy ympyrä sysipimeään metsään.
Juurikin näin.
(naurua)
- Anonyymi00027
Miks tällaista pitää ulostaa?
- Anonyymi00028
Noh onkos se kärki sitten tylsä vai terävä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264111
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1334002- 583584
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643291- 812866
- 542785
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264