Uskotko dinosaurusten uudelleen tulemiseen?

Anonyymi-ap

Kuinka varma olet että ihmisiä odottaa lopulta dinosauruksien kohtalo?

Vastausvaihtoehdot:

A. 65 % mahdollisuus
B 80 % mahdollisuus
C 99 % mahdollisuus

Kuten huomaatte, vastasittepa miten tahansa niin enemmistö vastaa joka tapauksessa uskovansa dinosaudusten kohtaloon. Kaikki gallupeja tekevät käyttävät samaa "ei voi vastata väärin" taktiikkaa!

13

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

En vaivaa päätäni tällä asialla, kun en voi tähän vaikuttaa.

• Anonyymi00003

Mene ulos kävelylle ja laita pulloon korkki kiinni. Kaikkea sitä ihminen kärvistelee.. voi hyvää päivää!

• UUSI

Millä tavalla dinosaurusten kohtalo? Että ollaan maapallolla miljoonia ja taas miljoonia vuosia? Luulen että siinä tapauksessa tuli olisi pitänyt jäädä valjastamatta.

• UUSI

Niih.. kyllähän minä uskon, että ihminen kuolee sukupuuttoon ennemmin taihi myöhemmin. Tavalla tai toisella.

• UUSI

Aurinko laajenee ja sen uloin kehä saavuttaa maapallon piakkoin.

Maikkarin toimittaja, joskus 90-luvulla, kysyi Esko Valtaojalta, miten tavalliset helsinkiläiset voivat suojautua auringolta tuossa tilanteessa.

Naurahdin ja tunsin myötähäpeää.

• Anonyymi00005
        UUSI

Näin tuosta unta viimeyönä.

Aurinko oli haalea, laajennut ja muodoton. Emme voineet välittää asiasta yhtään mitää. Ajattelin itse, että vielä tuokin. Olin myös laihtunut ja sairas. Aprikoin unessani, onko kivempi olla laihempi, vaikka olen sairas.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näin tuosta unta viimeyönä.

Aurinko oli haalea, laajennut ja muodoton. Emme voineet välittää asiasta yhtään mitää. Ajattelin itse, että vielä tuokin. Olin myös laihtunut ja sairas. Aprikoin unessani, onko kivempi olla laihempi, vaikka olen sairas.

Mäkin näin auringon eilen 🥳 Aika outo ilmestys kyllä

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mäkin näin auringon eilen 🥳 Aika outo ilmestys kyllä

Joo.. mäkin ihmettelin kummistuksissani sitä kultaista valoilmiötä. Taisi olla auringosta..

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei dinoja tarvii ventata. Niitä on tuolla pylvössalissa vielä riittävästi.
      Pilaavat maan maineen.
      Vilma

• UUSI

Tulevatko ne dinot samanlaisina, kuin olivat miljoonia vuosia sitten, vai tuleeko jotain mutaatio-dinoja? Luonto kehittyy koko ajan. Uusia lajeja kehittyy jatkuvasti.

Me elämme päivittäin dinosaurusten keskuudessa!

"Linnut ovat dinosauruksia; ne eivät vain polveudu dinosauruksista, vaan ovat suora jatkumo niistä, kehittyen pienistä, höyhenpeitteisistä petodinosauruksista (teropodeista) miljoonien vuosien aikana, ja kuuluvat samaan tieteelliseen ryhmään (Maniraptora) kuin esimerkiksi < T. rex. Tieteellisesti linnut luetaan eläviksi dinosauruksiksi, jotka selvisivät joukkotuhosta, vaikka ne ovatkin menettäneet monia muinaisia piirteitä, kuten hampaat ja pitkän pyrstön."

• UUSI

Olishan se kiva, kun olis joku velociraptor, jonka olis munasta asti kouluttanut. Hah, mahtais joutua ruoaksi jossain vaiheessa.

Jurassic-park elokuvista on jäänyt mieleen se kouluttajamies, kun vastasi aika hyvin omaa miesihannetta ulkonäöllisesti. Olikohan Chris Pratt. 🫠

• Anonyymi00008
      UUSI

Vastaan A.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      80
      3691
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      37
      3030
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2877
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2684
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2635
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2362
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2067
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1957
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1816
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1748
    Aihe