Tuhma mies vai kiltti mies? Kumpi on enemmän teidän naisten

Anonyymi-ap

mieleen elämässänne?

44

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tyhmä kysymys.

• Anonyymi00015

Onkohan minkä ikäisiä nämä kirjoittajat?

• Kiltti mies, joka osaa heittäytyä tuhmaksi ja pytää kutsumaan vaikka rehtoriksi. 😂

• Anonyymi00002

No tämäpä pikkutuhmaa palstaäijä🥱

• Anonyymi00006

Oijoi.. voisitko laittaa hiuksesi nutturalle ja vähän torua minua tuhmaa oppilasta? 🤗

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Oijoi.. voisitko laittaa hiuksesi nutturalle ja vähän torua minua tuhmaa oppilasta? 🤗

Ehkä ne nippanappa menee nutturalle.
        "Nyt kiltisti siellä perällä!" *osoittaa karttakepillä*

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ehkä ne nippanappa menee nutturalle.
        "Nyt kiltisti siellä perällä!" *osoittaa karttakepillä*

Osaisit varmasti olla tiukka opettajatar. Täytyypä varoa, ettei tule kepistä näpeille. 😘

• Anonyymi00021

joo, sinulle puku päälle ja suorat housut, sille kiltille miehelle mekko päälle.

• Anonyymi00003

Ehdottomasti kiltti. Tuhmuus on vain luontaantyöntävää.

• Anonyymi00013

Sängyssäkin kiltti lössykkä?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiltti lössykkä, tarkoitatko että kiltti on jotenkin saamaton. Sama kuin väittäisi, ettei sadan metrin maailmanmestari saisi olla kiltti ja hymyilevä mies. Ihan kuin jollain karskille miehellä olisi oletuksena jotain intohimoa, hohhoijaa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Seksissä ei ole yhtään mitään tuhmaa. Täysin normaalia ja tavallista puuhaa, jossa kiltti mies on ehdottomasti parasta seuraa.

• Anonyymi00004

Eikö paha olisi kiltin vastakohta? - kiltti ja tuhma mies

• Anonyymi00005

Siis tässä kontekstissa se oikea vertailu

• Ilmoitan olevani hyvin tuhma, jos näkyville jätetään konvehtirasia ja sanotaan, että saan ottaa vain yhden.

• Hyi kun tuhmaa.. ihan hävettää puolestasi kun osaatkin olla noin tuhma! :)

Mutta toisaalta, on sadistista jättää konvehtirasia sokeriholistin ulottuville ja antaa lupa vain yhteen konvehtiin...

• Anonyymi00007

Luulen, että moni nainenkin on samaa mieltä, ettei kumpikaan.

Kiltti ihminen ei aina osaa olla "terveesti" jämäkkä omista tarpeistaan ja haluistaan... Joten siitä kiltistä voi kehkeytyä "passiiviagressiivinen" mököttäjäkiukuttelija.

Tuhmat on oikeastaan noita "emtisiä" kilttejä.

• Mulla on ollut elämänvaiheita, jolloin olen käyttäytynyt kuin hulttio (tuhma).

Olen istunut kuppiloissa ja viettänyt boheemia taiteilijaelämää.
      En huomannut, että naiseni suhtautuminen olisi noina aikoina mitenkään muuttunut.

Naiselle riittää, että mies on kiltti hänelle.

• Anonyymi00008

tuhmaa on monenlaista

• Ei enää kumpikaan. Miehet kuten ihmiset ylipäänsä on menettäneet mielenkiintoni. Puhun mutten kiinnostu. Elämä tekee.

• Anonyymi00010

Mikä tuossa kuvassa on?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä tuossa kuvassa on?

Nainen mekko päällä ja kasvot peitetty jollain hymynaamalla.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä tuossa kuvassa on?

Minä siinä on. Kevättalvella aamuyöstä. Kun ei oikein tuu nukkumisesta mitään, niin hiippaloin yöllä hereillä.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Nainen mekko päällä ja kasvot peitetty jollain hymynaamalla.

Juu ettei kaikki tunnista.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä tuossa kuvassa on?

siinä kuvassa on jotain sarjamurhaajajuttuja.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

siinä kuvassa on jotain sarjamurhaajajuttuja.

Heh, kiitos. Sellaiseksi ei ole vielä sanottukaan jotain uutta.

• Anonyymi00023
        Jasu2025 kirjoitti:

Heh, kiitos. Sellaiseksi ei ole vielä sanottukaan jotain uutta.

elokuvissa ne pukeutuu aina mekkoon, ja voi olla naamari päässä niillä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

elokuvissa ne pukeutuu aina mekkoon, ja voi olla naamari päässä niillä

Tuo on mun yömekko. Vaikka oikeasti on Tokmannin halpis kesämekko. Nyt on pyjaman housut ja pitkä paita, kylmä.

• Anonyymi00024
        Jasu2025 kirjoitti:

Tuo on mun yömekko. Vaikka oikeasti on Tokmannin halpis kesämekko. Nyt on pyjaman housut ja pitkä paita, kylmä.

aijaa, luulin että tuo on se sama mikä oli norman batesin päällä siinä elokuvassa.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

aijaa, luulin että tuo on se sama mikä oli norman batesin päällä siinä elokuvassa.

Ei oo.

• Anonyymi00009

Kiltti

• Anonyymi00011

Kiltti mies tietenkin!

• Anonyymi00014

Ja rikas!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja rikas!

Mitä fitun väliä rahalla on? Kunhan sydän on kultaa.

• Anonyymi00016

liian kiltti ei saa olla

• Anonyymi00017

Minun mussukassa on molemmat, vaihtelee tarpeen mukaan 😉

• Anonyymi00018

Kiltti! Kyllä siitä riittävän "tuhma" saadaan "koulutettua"

• Tein kerran sosiaalisen testin ja käyttäydyin "tuhmasti" naisia kohtaan. Piparia satoi. Mutta eihän se ole oikea luonteeni, eikä vastaa arvojani. Päätin sitten ruveta selibaattiin kilttinä miehenä.

• Anonyymi00020

tyhmä kysymys.

• Anonyymi00027

Eihän kiltteys ja tuhmuus liity mitenkään siihen millainen joku on sängyssä. Jos mies on intohimoinen ja saa naisen mehut ja veren ja tunteet liikkeelle, sillä ei ole mitään tekemistä tuhmuuden kanssa. Tuhma on paremminkin yksinkertainen mies, joka kuvittelee, että nainen on haltioissaan kun mies vähän uittaa ainutlaatuista melaansa kuin joku rakkauden jumala, voi pyhä yksinkertaisuus.

• Ei äkkiseltään tule mieleen kuin Michael Jacksonin biisi Smooth Criminal.
      On mullakin taustalla näpistyksiä ja ylinopeus-sakot vieläpä 2,4 vapari Hiasella 😂

Jos jotain lapsena opin isoäidiltä (rip since 2001) niin hän sanoi osapuilleen näin, että elämässä voi tyriä yhtä sun toista, mutta ei kannata ikinä olla öykkäröitsijä. Enkä mä olekaan, vaan pahemman luokan selittelijä.

Sama Janne Naccin kirjassa. Jos kerhotiloille tuli ratsia ja löytyi jauhoja tai viilattuja a**ita niin hän vain istui sohvalla hiljaa ja antoi asioiden tapahtua ympärillä. Jäi mieleen.

• Ja ihmisenä mähän olen pohjimmiltaan melko kiltti ja herkkä tapaus. Eilen tämä hiukan pimeä naapurin kissatäti oli käymässä, Youtubesta tuli HIM:n Your sweet 666 niin aloin itkemään hänen silmien alla ja vaihdettiin samantein Boten Annaan.
        Mutta osoitti hänkin taas jotain pieniä inhimillisyyden rippeiden piirteitä kun halasi ja lohdutteli mua jonkin aikaa.

Jos on ollut omaishoitajana aikoinaan 4,5v, nähnyt alakerran seniorin sairauskohtauksia, eräs kiva 75v sukulaismies soittelee toisinaan humalassa ja avautuu sairauksistaan niin kaipa mä kohtuu kiltti mies olen.

• Anonyymi00029

Pahatpojat varmaan niiden naisten mitä tämmöttisillä palstoilla etitään

• Anonyymi00030

Luulen pahojen poikien ihannoinnin olevan enemmän heidän ajatusmaailmastaan. Yleensä naiset etsii turvallisuutta ja kunnollisuutta eikä ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      413
      8071
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      114
      5618
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      115
      4664
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      199
      4505
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      33
      4468
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3977
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3863
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      77
      3747
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      42
      3679
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      85
      3481
    Aihe