Paljonko pystyt juomaan?

Anonyymi-ap

Olisin kysynyt sellaista, kun nyt on tulossa joulut ja uudet vuodet ja tietenkin sinkku lähtee noina aikoina viihteelle niin montako alkoholiannosta kestät sammumatta?

22

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Palstan naissinkut häärää villasukkien kanssa.
      Miehistä en tiedä.

• En kovinkaan paljon. Minua on aina alkanut väsyttämään, kun juon. Siksi tykkään bilettää selvinpäin. Laulan ja tanssin.

• Anonyymi00002

Etvole kokeillut mitään muita päihteitä? Nythän suuressa suosiossa on se peukku!

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Etvole kokeillut mitään muita päihteitä? Nythän suuressa suosiossa on se peukku!

En ole kiinnostunut sellaisista aineista, jotka voivat laukaista psykoosin. Tiedän yhden ihmisen, jolle kävi niin, kun veti jotain pskaa.

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

En ole kiinnostunut sellaisista aineista, jotka voivat laukaista psykoosin. Tiedän yhden ihmisen, jolle kävi niin, kun veti jotain pskaa.

Sinulla palstasetä riittää liputtomasti näitä kaikenlaisia tarinoita tutuista kaikilla osa-alueilla, miten yksi ihminen ehtikin ”havainnoimaan” kaikkea yms

• En yleensä juo alkoholia. Viimeksi kun join kunnolla, meni litra kossua. Mutta näin yleensä en välitä päihteistä. Joulu menee selvänä.

• Yhdet pikkujoulut olen hoitanut noin kolmella alkoholiannoksella. Tykkään kyllä juoda alkoholia, mutta en kaipaa humaltumista.

Sammumiseen tarvittaisiin vähintään tusina.

• En tiedä olenko koskaan "sammunut".
      Onhan niitä tyyppejä , joilla pullo putoaa käsistä ja pää iskeytyy pöytään.

Nukahdellut olen usein, tunnin torkun jälkeen jaksaa taas bilettää...

Tuulikaapissa tuli usein nukuttua ja kerran ojan pohjalla.

• Anonyymi00009

Minä nuorena nukuin pusikon suojissa. Poliisisedät kantoivat minut putkavankilaan sateensuojaan. Päästivät pois sitten kun havahduin aamulla ja olin vähän hölmistynyt.
        Onneksi oli jäänyt taksirahaa, kun sieltä poliisilinnoituksen läheltä ei kulje bussiautoa.

>simiti<

• Anonyymi00003

Hyvän matkaa toistakymmentä, ehkä kolmattakin jos ilta venyy aamulle

• Anonyymi00004

Minä en kännää. Känniläinen ei hallitse tilanteita. Vihreetä menee välillä.

• Anonyymi00013

Jotkut jauhoihin päin olevat ei kestä vihreetä, pysäyttää ilmeisesti liikaa ajatusten äärelle, jotka ei juoksekaan nanosekunnin tuntivauhtia ns se tekee huonoa kun ei voi ns hylätä ajatusta ja valita samalla höökillä jo kymmenen uutta

• Anonyymi00015

Kamankäyttäjä. Nisti. Huumehörhö.
        Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi00005

En ole koskaan juonut sammumiseen saakka. Minulla on ihan luonnostani raja, jonka jälkeen ei vain enää maistu.

• Anonyymi00006

Viinamiehen kommenttii odotelles.

• Joo, sammuneena saa parhaiten naista.
        Nainen tulee ja ottaa sammuneen miehen luvatta.

• Anonyymi00014
        Gattino kirjoitti:

Joo, sammuneena saa parhaiten naista.
        Nainen tulee ja ottaa sammuneen miehen luvatta.

Siinähän jo syytä kerrakseen kohti pitkäripaista toivoen parasta 👍

• Anonyymi00007

En ole aikoihin pahemmin alkoholia lasia-paria enempää juonut.

Nuoruudessa (16-vuotiaana) tuli juotua 2 kokonaista Koskenkorvaa kolmessa tunnissa. En pudonnut, mutta julmetussa humalassa olin, kengännauhojen sitominen päättyi päälleen ojanpohjalle ja kadun leveys ei riittänyt eteenpäin horjuessa.... ja krapula kesti kaksi vuorokautta.

Vanhemmiten, ravintoloissa 11-12 snapsia tai drinkkiä tyypillisesti menee vielä illan mittaan ihan mukavasti.
      16 johtaa jo sellaiseen humalatilaan, että alkaa olla hankaluuksia toimia järkevästi.
      Rähisemään en rupea koskaan, en kuseskelemaan ympäriinsä enkä käyttäydy muutenkaan typerästi.

Mutta kuten sanottu, tuon kovan juomisen panos/hyötysuhde on todella huono.
      5-6 tunnin bilettämisestä seuraa vuorokauden krapula jo tuolla 11-12 annoksellakin, eikä se humala nyt niin mukava tila ole kuitenkaan.

Joskus on lähtenyt ns. "lapasesta" kun on ollut hauskaa seuraa, mutta yleensä pilkun kohdalla alkaa ottaa aivoon, kun peruutusvaihdetta ei ole ja tietää saavansa julmetun krapulan.

Tuosta syystä tyydyn yleensä yhteen-kahteen punaviinilasilliseen, joskus yksikin on ihan tarpeeksi....
      Yliarvostettua puuhaa koko juominen.
      Vaikkakin tunnustan, että mukavan naisen kanssa saattaa hyvinkin mennä leveäksi, juttua riittää ja sitä huomaamattaan saattaa kumpikin ottaa lisää ja lisää....

• Anonyymi00008

En juo viinaa enkä viiniä! Olutta hieman, mutten koskaan humalaan!

• Anonyymi00010

No jos oikein hurjana olen niin pystyn putkeen juomaan 3 kuppii kahvii tai ruuan kanssa kaksi lasii maitoo tai vettä

• Anonyymi00011

Ja jos kaljaa aiot juoda niin syö mahasi täyteen niin et jaksa juoda eli aina kun tekee olutta mieli niin juot yhden ja syöt mahasi aivan täyteen eli korkeintaan jaksat sen yhden oluen juomaan ja mietit pian kannattaako sitä yhtäkään olutta ostaa vaan juon tilalle vesilasin

• Anonyymi00016

Kalja maistuu ihan kasseilta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe