Ootteko missään vaiheessa huomanneet tai aavistelleet joistain pienistä ja joskus sangen vaatimattomistakin asiainhaaroista, että täällä Suomi24:ssä saattaa ehkä mahdollisesti kirjoitella sellaisiakin ihmisiä, joilla on jonkinlaisia ongelmia mielenterveytensä kanssa ja joiden ei ehkä oli syytä liikuskella saati kirjoitella vaapaalla jalalla yhtään mitään? Jokin heidän kirjoituksissaan vaan paljasta, että iso pyörä vipottaa tai kelokoneikko jättää jokusen lyönnin lyömättä, mutta ette osaa ihan tarkalleen sanoa, mikä heidän näennäisfiksuissa kirjoituksissaan on, mikä herättää epäilyksen.
Oletteko havainneet täällä sinkkuloissa mitään tällaista?
Täällä saattaa kirjoitella sellaisiakin, jotka...
105
598
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos sanon kyllä, niin annanko silloin luvan sulkea sinun mielestäsi epäilyttävät kirjoittajat suljetulle osastolle?
- Anonyymi00007UUSI
Tietenkin annat suvereenina kansalaisena luvan kaikkeen siihen ja jos tuntuu, ettei ala tapahtua voit kosiskella vaikka tinanappeja tämän vaatimattoman toiveen merkeissä. Sivusta arvaa yksäri kuka
- Anonyymi00023UUSI
Voi sinua raukkaa.
- Anonyymi00046UUSI
jaa, ei sitten kello kilauttanut millään tavalla :D
Sitten täällä on niitä wannabe idiootteja, jotka eivät kehtaa sekoilla oikeassa elämässä,
vaan tulevat tänne sekoilemaan.
Itse kuulun niihin.- Anonyymi00003UUSI
Puratko sä siinä jotain henkisiä paineita vai mikä tuollaiseen toimintaan kannustaa?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Puratko sä siinä jotain henkisiä paineita vai mikä tuollaiseen toimintaan kannustaa?
Olisko tämän multinikkimiehen kohdalla ihan tylsistyminen syynä, anonyymien ”ymmärtäjä”? Koittaisit ryhdistäytyä
Anonyymi00003 kirjoitti:
Normaalisuus turhauttaa. Siitä se lähtee.
Haluan pois näytelmästä, jonka joku muu on kirjoittanut.
En tunnista itsessäni henkisiä paineita.
Voisin kuvitella, että siinä tilanteessa olisin täällä yliasiallinen.
Paineiden alla ihminen pyrkii järkeistämään toimintaansa.
Huolettomuus sallii leikin.- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisko tämän multinikkimiehen kohdalla ihan tylsistyminen syynä, anonyymien ”ymmärtäjä”? Koittaisit ryhdistäytyä
Onko hänen toinen nimimerkkinsä tääällä Hulvetin Hellu?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun oikein pahasti turhauttaa, "Turhis" astuu näyttämölle.
Kutsun sitä jakomielisyydeksi.- Anonyymi00024UUSI
Voi raukkaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00027UUSI
Gattino kirjoitti:
Normaalisuus turhauttaa. Siitä se lähtee.
Haluan pois näytelmästä, jonka joku muu on kirjoittanut.
En tunnista itsessäni henkisiä paineita.
Voisin kuvitella, että siinä tilanteessa olisin täällä yliasiallinen.
Paineiden alla ihminen pyrkii järkeistämään toimintaansa.
Huolettomuus sallii leikin.Voi raukkaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi raukkaa.
Olemme olleet tuota mieltä jo vuosikausia, sillä meistä on täysin mielipuolista, ettei Buddy ole vieläkään hankkinut meille sitä täällä täysin välttämätöntä maastoautoa.
Tuossa profiilikuvassa on kolme intialaista samanaikaisesti yhdellä läppärillä.
Kyllä Buddy voisi investoida enemmän kalustoon.Gattino kirjoitti:
Tuossa profiilikuvassa on kolme intialaista samanaikaisesti yhdellä läppärillä.
Kyllä Buddy voisi investoida enemmän kalustoon.Kukas tuo neljäs on?
Joo, saita mikä saita.- Anonyymi00013UUSI
Kai niillä nyt sentään oma soittolista löytyy? Mundian to bach ke. Onko rehtiä porukkaa vai tekevätkö sivubisneksekseen scammer calleja?
elisakettu kirjoitti:
Kukas tuo neljäs on?
Joo, saita mikä saita.Neljäs on varmaan supervisor, joka tarkkailee ryhmää. (Buddy?)
Tyttö etualalla tekee kaikki työt. Tytön kyljessä olevat kaksi poikaa poseeraavat, ovat tekevinään jotain.
Sitä voi arvuutella missä tytön vieressä istuvan pojan käsi luuraa.Hetkinen nyt, eihän teillä ole lupaa kirjoitella tänne ja minähän jo hankin teille Tata Nanon, eli ei pitäisi olla mitään valittamista.
Nyt töihin siellä, sillä en minä turhaan teille kolmivuorosta maksa, jos te siellä vain velttoilette. Iltaraportti ei ole taaskaan tullut ajoissa.
Eikä Pria voi taas olla mahataudissa, sillä minä olen hankkinut teille jo kanisterillisen käsidesiä, eli kai te edes olette käyttäneet sitä?buddy-love kirjoitti:
Hetkinen nyt, eihän teillä ole lupaa kirjoitella tänne ja minähän jo hankin teille Tata Nanon, eli ei pitäisi olla mitään valittamista.
Nyt töihin siellä, sillä en minä turhaan teille kolmivuorosta maksa, jos te siellä vain velttoilette. Iltaraportti ei ole taaskaan tullut ajoissa.
Eikä Pria voi taas olla mahataudissa, sillä minä olen hankkinut teille jo kanisterillisen käsidesiä, eli kai te edes olette käyttäneet sitä?Nano on ihan liian pieni meille kaikille, eikä se edes kulje tuossa toimiston edessä olevassa kurakossa. Maastoauto on ihan välttämätön ja tuossa naapurissa olevan firman sihteeri kehui sellaista kuin Range Rover, eli se olisi meille varmaan oikein hyvä.
Se käsidesi maistuu pahalta ja siitä tulee outo olo, eli voisimmeko saada jotain toista laatua?
- Anonyymi00002UUSI
Osa kirjottaa suoraan suljetulta mikä ihme tuo ny on
- Anonyymi00029UUSI
14:55
Voi raukkoja
- Anonyymi00004UUSI
Enemmän niitä kaheleita tuolla Ikävä-puolella on. Minä pidän kyllä enemmän, tai vähemmän mielenvikaisina hartaita uskovaisiakin.
- Anonyymi00006UUSI
Minä en jahtaa ketään mielen takia.
Teot ovat sanoja paremmat.
Vilma
Aloitus on tosin löyhästä p ä ä s t ä. - Anonyymi00008UUSI
Oletko miettinyt miksi olet sinkku? Ihan omasta tahdosta varmaan joo. 😅😅😅
Sinulla ei ole mitään toiselle antaa. Vain palsta oksennus 🤮- Anonyymi00010UUSI
15:32
Huonostipa tunnet ihmisiä.
S e on sinun vajeesi.
Vilma
- Anonyymi00009UUSI
Joo.
Oli just viikonloppuna Neulalahdessa vauhtipyöränheiton sisähallimestaruuskilpailut. Mukavaa vaihtelua arjen pään seinäänhakkaamisen sijaan.
Vallankin, kun kumpikaan ei anna periksi. Ei seinä eikä pää!
Mies 65 Onko sulla pätevyys tehdä ihmisistä diagnooseja? Sitä minäkin.
- Anonyymi00012UUSI
Niinhän ne sanoo, että kyllä hullu hullun tunnistaa :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00030UUSI
Voi raukkaa.
Ikäänkuin tulee mieleeni, että alennat mielenterveysongelmaisia?
Ei kai kuitenkaan. Mielenterveyden ongelmista kärsii (huom, kärsii) jotakuinkin jokainen elämänsä aikana. Ja mekö emme saisi kirjoittaa? Kaikki tunteilla elävät, masentuneet, ahdistuneet, pakko-oireiset, paniikkihäiriöiset, pelko-oireiset, sosiaalisesti eristäytyneet, skitsofreenikot, kaksisuuntaiset jne jne... ?
Jos kirjoittaminen on yksi pakokeino todellisuudesta tai toisille tutustuminen todellisuuteen, tuskin se on rankaisun paikka. Mielestäni hyvä keino siihen.
Aloittajasta voisin käyttää ilmaisua rajoittunut persoona. Ja sinäkin senkun vain kirjoittelet siinä. Ei mua haittaa. Ahdas maailmankuvasi saattaa hieman haitata.- Anonyymi00031UUSI
Voi raukkoja.
Voihan sitä olla montaa mieltä kustakin. Vähän kajahtaneena taidan pitää multinkki palstagubbe hiipparia, kun aina sama raina jumittaa. Se onko hällä virallista kuuppajumin diagnoosia on aivan sama, palstakäytös on kuitenkin järjetöntä eli kajahtanutta.
Ja itsestäni tiedän etten ole kunnossa, mulla on henkisesti pahaa oloa sairauksieni kanssa ja patoutunutta vihaa ihmisiin jotka on minua joskus alistaneet ja kiusanneet. Minulla on herkkyys räjöhtää sellaisiin ihmisiin ja voin olla oikeasti vaarallinen silloin irl. Todellakin piestä hampaat kurkkuun.Mutta vuodenvaihteen jälkeen käväsen juttusilla päähoitajalla, josko sillä olis ruuviväännin millä vääntää mut tykkäämään ihmisistä ja pääsemään yli koetuista traumoista vittuilevien ihmisten suhteen. Etten oikeesti ole vielä vankilassa jonkun urpon avattua suunsa ja mulla pinnan palaessa.
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta vuodenvaihteen jälkeen käväsen juttusilla päähoitajalla, josko sillä olis ruuviväännin millä vääntää mut tykkäämään ihmisistä ja pääsemään yli koetuista traumoista vittuilevien ihmisten suhteen. Etten oikeesti ole vielä vankilassa jonkun urpon avattua suunsa ja mulla pinnan palaessa.
Ties vaikka joutuisin päästäni eläkkeelle, kun olen vaaraksi muille. 😅
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta vuodenvaihteen jälkeen käväsen juttusilla päähoitajalla, josko sillä olis ruuviväännin millä vääntää mut tykkäämään ihmisistä ja pääsemään yli koetuista traumoista vittuilevien ihmisten suhteen. Etten oikeesti ole vielä vankilassa jonkun urpon avattua suunsa ja mulla pinnan palaessa.
Tuo on totta. Ei kiusatulla ole toleranssia vttuilulle eikä pidä ollakaan. Kukaan ei voi sanoa toiselle, että missä kulkee se raja, että kuinka paljon pitää ottaa kuraa niskaan. Pitäähän sitä jonkinlainen omanarvontunto olla.
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo on totta. Ei kiusatulla ole toleranssia vttuilulle eikä pidä ollakaan. Kukaan ei voi sanoa toiselle, että missä kulkee se raja, että kuinka paljon pitää ottaa kuraa niskaan. Pitäähän sitä jonkinlainen omanarvontunto olla.
Juu, en olisi silti arvannut että tämä vuosi jo viime vuodesta koettelee jaksamistani näin paljon ja että minullakin tulee se piste vastaan, kun en vieritä kaikkea taka-alalke, vaan se käykin hermoon ja nousee ikivanhat perimpään aivonnurkkaan työnnetyt kokemukset tunneskaaloina pintaan. Jostain luin että viisikymppisenä ne piilotetut möröt alkaa vaikuttaa, en kyllä muista miksi. Mutta jollei niitä ole käsitellyt, että on vaan kohauttanut olkiaan ja se siitä.
Jasu2025 kirjoitti:
Toivottavasti en, sillä pelkään veriteitse tarttuvia tauteja. 😆
Ai se poistuikin. Mutta huomautin vain että ymmärrän mielitekoasi. Mulle tulee joskus mielihimo lähteä kylille kouluttamaan epäoikeudenmukaisuutta jakavia.
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, en olisi silti arvannut että tämä vuosi jo viime vuodesta koettelee jaksamistani näin paljon ja että minullakin tulee se piste vastaan, kun en vieritä kaikkea taka-alalke, vaan se käykin hermoon ja nousee ikivanhat perimpään aivonnurkkaan työnnetyt kokemukset tunneskaaloina pintaan. Jostain luin että viisikymppisenä ne piilotetut möröt alkaa vaikuttaa, en kyllä muista miksi. Mutta jollei niitä ole käsitellyt, että on vaan kohauttanut olkiaan ja se siitä.
Tämä on ollut tosi pska vuosi tosi monelle. Voimia Jasu. ❤️
Jasu2025 kirjoitti:
Elämääni mahtuu monia kokemuksia missä joku toinen ihminen on tallonut päälleni ja runnonut minut henkisesti ja fyysisestikin alleen. On koetellut terveys miljoonalla eri tavalla ja vähältä piti säikäytyksellä ja oon vaan paahtanut eteenpäin jarruttamatta.
Nyt on ollut liikaa aikaa kohdata niitä tunkioita elmästäni ja ymmärtää niiden haitallisuus ja vääryys. Eikä oikeydentajuni enää jousta.Mu5tasydän kirjoitti:
Ilmaisit saman mitä tunnen. Voimia meille kaikille <3
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Voimia myös sinulle. 🤗
elisakettu kirjoitti:
Ai se poistuikin. Mutta huomautin vain että ymmärrän mielitekoasi. Mulle tulee joskus mielihimo lähteä kylille kouluttamaan epäoikeudenmukaisuutta jakavia.
Juu, joskus on tunne että tulispa joku kukkoilemaan ja öykkäämään mulle irl, saisin syyn purkaa väkivaltaisen kehäni kertaheitolla. Ja toisaalta se järkyttää minua, kun en ole muille pahaa tahtova satuttaja. Mutta sisälläni on möykky joka haluaa repiä joltain silmät päästä, se musta aukko joka imee energiani. Siksi pyysin että jospa koittaisin käydä juttelemassa, kun vetäydynihmisistä pois kun en jaksa ketään ja ärsyynnynkin helposti. Pelkään kärjistyvän tilanteiden niin, että itsehillintäni pettää. Se on käynyt lähellä.
- Anonyymi00015UUSI
Olettaisin, että sillä gubbeilija mieheksiluulijalla on satunnaisia copycatteja. Lähes yhtä vanupäisen sadistisia ihailijoita, kuin itse alkuperäinen.
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, joskus on tunne että tulispa joku kukkoilemaan ja öykkäämään mulle irl, saisin syyn purkaa väkivaltaisen kehäni kertaheitolla. Ja toisaalta se järkyttää minua, kun en ole muille pahaa tahtova satuttaja. Mutta sisälläni on möykky joka haluaa repiä joltain silmät päästä, se musta aukko joka imee energiani. Siksi pyysin että jospa koittaisin käydä juttelemassa, kun vetäydynihmisistä pois kun en jaksa ketään ja ärsyynnynkin helposti. Pelkään kärjistyvän tilanteiden niin, että itsehillintäni pettää. Se on käynyt lähellä.
Itselleni tai ihmisille joista välitän en pahaa tee, vaikka miten ottaisi päähän. Rakkays ja välittäminen toimii puruestona, mutta vieraat vittumauiset röyhkeät ylijyrääjät. Niille mieluusti nappaisin kengänkärkeä ohimoon ja nyrkkiä nokkaan.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olettaisin, että sillä gubbeilija mieheksiluulijalla on satunnaisia copycatteja. Lähes yhtä vanupäisen sadistisia ihailijoita, kuin itse alkuperäinen.
Hän todellakin on sadistinen, sellaisen kuvan saa. Ei minkäänlaista empatiakykyä, aina nauramassa ja ilkkumassa, kun näkee. Kuvittelee olevansa mukahauska.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sosiopaatti kenties.
- Anonyymi00018UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Sosiopaatti kenties.
No mikä sun ongelma nyt sitten on, mussukka?
Jasu2025 kirjoitti:
Sosiopaatti kenties.
Välillä länkyttää muuta juttua ja taas repee gubbe plörinää suoltamaan. Manipulaattoreita täällä on useampia, jitka vääntelee sanoja mieleiseensä muotoon aivan kun asiayhteyksiäkin muutellen ja vääristellen. Hän tykkää mun kanssa vääntää taitaa olla masokistikin.
- Anonyymi00019UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Hän todellakin on sadistinen, sellaisen kuvan saa. Ei minkäänlaista empatiakykyä, aina nauramassa ja ilkkumassa, kun näkee. Kuvittelee olevansa mukahauska.
Ei mulle tule nauru sen jutuista mieleen ollenkaan. Tuskin se edes tietää mitä on se on.
- Anonyymi00020UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Välillä länkyttää muuta juttua ja taas repee gubbe plörinää suoltamaan. Manipulaattoreita täällä on useampia, jitka vääntelee sanoja mieleiseensä muotoon aivan kun asiayhteyksiäkin muutellen ja vääristellen. Hän tykkää mun kanssa vääntää taitaa olla masokistikin.
No kuka nyt ei sun kanssas tykkäis vähän lellitellä ja pörröttää hiustupsua? Siis hyvässä mielessä ja kiusaamatta
Anonyymi00018 kirjoitti:
Katkeruus jota en tiennyt edes potevani. Tai en potenut ennen kuin tajusin miten helvetin huonosti olen tullut kohdelluksi ihmisten toimesta, usein. Yrität olla kiva ja kiltti ja saat pirut kimppuusi. Nyt alan muuttua itse puruksi, en kivoille ja kilteille, vaan niille piruille jotka testaa kiltteyttäni.
Jasu2025 kirjoitti:
Katkeruus jota en tiennyt edes potevani. Tai en potenut ennen kuin tajusin miten helvetin huonosti olen tullut kohdelluksi ihmisten toimesta, usein. Yrität olla kiva ja kiltti ja saat pirut kimppuusi. Nyt alan muuttua itse puruksi, en kivoille ja kilteille, vaan niille piruille jotka testaa kiltteyttäni.
Tai kun aistin ilmapiirissä kiusaajia ja niitten kohteita, tekee mieli suolistaa ne kiusaaja pirut. Työntää ne hevon perseeseen minne kuuluvatkin.
Jasu2025 kirjoitti:
Tai kun aistin ilmapiirissä kiusaajia ja niitten kohteita, tekee mieli suolistaa ne kiusaaja pirut. Työntää ne hevon perseeseen minne kuuluvatkin.
Pahinta on etten välitä. En välitä että hekin ovat ihmisiä, joita sattuu. Ennen välitin kaikista, ketään ei saa satuttaa. Nykyäön olen erittäin valmis satuttamaan niitä jotka toisia piinaa. Eikä edes kaduta julmuus ajattelu. Se on iso muutos minussa. Huolestuttava.
Jasu2025 kirjoitti:
Pahinta on etten välitä. En välitä että hekin ovat ihmisiä, joita sattuu. Ennen välitin kaikista, ketään ei saa satuttaa. Nykyäön olen erittäin valmis satuttamaan niitä jotka toisia piinaa. Eikä edes kaduta julmuus ajattelu. Se on iso muutos minussa. Huolestuttava.
Ennen pelkäsin pahoja ilkeitä ihmisiä, nykyään vaan härkäpäisyyteni syttyy liekkiinsä niitä kohdatessa enkä pelkää enää tipan tippaa. What ever happens.
Jasu2025 kirjoitti:
Ennen pelkäsin pahoja ilkeitä ihmisiä, nykyään vaan härkäpäisyyteni syttyy liekkiinsä niitä kohdatessa enkä pelkää enää tipan tippaa. What ever happens.
Jonkunlainen pahuus on minuunkin kasvanut elämän kolhiessa.
Jasu2025 kirjoitti:
Ennen pelotti sekin jos musta joku aatteleekin pahaa tai ymmärtää mut väärin. Hyvät aikeeni huonoiksi ja mitä musta aatellaan. Nykyään mulle on ihan sama mitä musta aatellaan, en ripusta tunteitani kehenkään koska voin joutua lähtemään ja olen aina valmis häipymään, jos seurani muuttuu paskaksi kullan sijaan. Olen itseriittoinen ja välinpitämätönkin sen suhteen tykätäänkö musta vai ei. Oikeesti asennoitunut niin ettei kukaan tarvi tykätä, enkä riudu silti kun en kaipaa keltään mitään.
https://youtu.be/JhFebrpwFck?si=EQtupgKwWjCbbSnl- Anonyymi00032UUSI
Voi raukkaa.
- Anonyymi00033UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00034UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00035UUSI
elisakettu kirjoitti:
Ilmaisit saman mitä tunnen. Voimia meille kaikille <3
Voi raukkoja.
Silti kandee muita moittia. - Anonyymi00036UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00037UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tyrkyttää on hänen ongelmansa
- Anonyymi00039UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Voi raukkaa
- Anonyymi00040UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Voi raukkaa.
- Anonyymi00041UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Itsehän olet samanlainen
- Anonyymi00042UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Välität, älä valehtele
- Anonyymi00043UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Voi raukkaa
- Anonyymi00044UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Ennen pelotti sekin jos musta joku aatteleekin pahaa tai ymmärtää mut väärin. Hyvät aikeeni huonoiksi ja mitä musta aatellaan. Nykyään mulle on ihan sama mitä musta aatellaan, en ripusta tunteitani kehenkään koska voin joutua lähtemään ja olen aina valmis häipymään, jos seurani muuttuu paskaksi kullan sijaan. Olen itseriittoinen ja välinpitämätönkin sen suhteen tykätäänkö musta vai ei. Oikeesti asennoitunut niin ettei kukaan tarvi tykätä, enkä riudu silti kun en kaipaa keltään mitään.
https://youtu.be/JhFebrpwFck?si=EQtupgKwWjCbbSnlÄlä valehtele
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Teikäläisenä olisin kyllä hiljaa nyt tässä kohdassa :D
Anonyymi00044 kirjoitti:
Älä valehtele
En osaa enää sitäkään, valehtelua. Enkä koe mitään syytä suojella etään rehellisyydeltänikään.
Anonyymi00041 kirjoitti:
Itsehän olet samanlainen
Muuttumassa samanlaiseksi, vain eri syistä kenties. Viha lisää vihaa.
Anonyymi00042 kirjoitti:
Välität, älä valehtele
Valehtele sinä kun paremmin meistä senkin osaat.
- Anonyymi00050UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Niin minullakin viimeisten kymmenen vuoden kokemusten takia. Olen ollut ajoittain todella kauhuissani, että miksi projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä. Mikään aikaisempi kokemus elämässäni ei ole ollut lähelläkään sitä, mitä olen joutunut kokemaan projektin takia! Kuinka monia hyviä päiviä menetinkään sen takia. Olisin vain halunnut tehdä töitä rauhassa! Minä olen halunnut sen loppuvan jo yli kuusi vuotta sitten, mutta toiveistani huolimatta sitä ei ole lopetettu vieläkään!
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voi raukkaa
Niinpä. Sitä minäkin vähän pelkään. Jos raukkaa sattuu.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tyrkyttää on hänen ongelmansa
Sitäpä juuri..
- Anonyymi00053UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Äitis tyrkyttää.
Mitä hän muka tyrkyttäisi?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niin minullakin viimeisten kymmenen vuoden kokemusten takia. Olen ollut ajoittain todella kauhuissani, että miksi projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä. Mikään aikaisempi kokemus elämässäni ei ole ollut lähelläkään sitä, mitä olen joutunut kokemaan projektin takia! Kuinka monia hyviä päiviä menetinkään sen takia. Olisin vain halunnut tehdä töitä rauhassa! Minä olen halunnut sen loppuvan jo yli kuusi vuotta sitten, mutta toiveistani huolimatta sitä ei ole lopetettu vieläkään!
Niin, joka yö se projekti alkaa uudestaan eikä ole aikaa nukkua. Alakerran naapurit valittaa aina kun kuuluu öisin ääniä. Kaikki sen projektin takia! Aina vain, joka yö.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Teikäläisenä olisin kyllä hiljaa nyt tässä kohdassa :D
Perustele!
- Anonyymi00014UUSI
No voi voi voi. Yleensä olen heitä täällä öisin päivystämässä, mutta viime yönä satuin olemaan väsynyt ja sairas 🤭
- Anonyymi00016UUSI
Tällainen aloitus?
Joulumieli kadoksissa?
Persutasoa.
Vilma- Anonyymi00017UUSI
Voi tontuillakin ahdistaa.
Mies 65 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi tontuillakin ahdistaa.
Mies 65Joo. Mutta pysyisivät puuhastelemassa Korvien tunturilla.
Tuollainen aloitus on pahantahtoinen. Mikähän aloittajan diagnoosi olisi?
Vilma
En tykkää. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo. Mutta pysyisivät puuhastelemassa Korvien tunturilla.
Tuollainen aloitus on pahantahtoinen. Mikähän aloittajan diagnoosi olisi?
Vilma
En tykkää.Täällä Sinkkulassa olisi sija terveyskeskukselle.
Nyt meno kuulostaa enemmän arvauskeskukselta.
Luulen myös, että joudumme korottamaan laitoja tämäntyyppisten aloitusten sietämisessä näin Joulua odotellessa. Ajankohtaan pakkautuu odotuksia ja pelkoja niiden täyttymättömyydestä.
Mies 65
- Anonyymi00022UUSI
Voi raukkaa sinua.
- Anonyymi00045UUSI
Raukat ovat ilmeisesti eläneet tynnyrissä liian kauan.
- Anonyymi00025UUSI
Sama se mut koko palstalla esiinnytään toisina päivittäin tai kirjoitellaan vaan läppää lämpimikseen.
- Anonyymi00047UUSI
En tykkää.
Eivät ole mitään läppää, miten sanan itse käsitän.
Vilma
- Anonyymi00048UUSI
Olen havainnut ja olen havainnut sitä myös palstan ulkopuolella!
- Anonyymi00054UUSI
olen havainnut. eräs nimimerkki tulee heti mieleen tuosta kuvauksestasi, siinä on kirjaimia j ja a sekä s, ja vielä yksi vokaali.
seuraa vaan sen kirjoituksia niin huomaat heti- Anonyymi00055UUSI
toinen nimimerkki on v ja i ja l ja m ja vokaali.
- Anonyymi00059UUSI
Skitsoja vasemmistolaisia on runsain mitoin . Liekkö heissä terveitä lainkaan ?
Tämä on avoin palsta kaikille. Kunhan tekstistä saa selvää ja ollaan kohteliaita toisiamme kohtaan, en näe tässä mitään ongelmaa.
Mielipiteitä ja ajatuksenvaihtoa moneen suuntaan, se on keskustelufoorumien tarkoitus. 😊- Anonyymi00060UUSI
Näethän sinä, ettei tämä kaikilta osin ole mitään keskustelua.
Tyrkkyä ja kaverilta kaverille.
Ja nyt oksettaa keskenkasvuiset touhut.
Vilma Anonyymi00060 kirjoitti:
Näethän sinä, ettei tämä kaikilta osin ole mitään keskustelua.
Tyrkkyä ja kaverilta kaverille.
Ja nyt oksettaa keskenkasvuiset touhut.
VilmaKyllä täällä saadaa hyvälaatuista keskustelua aikaseksi, jos ketjut pidetään siisteinä. Ei jokainen ketju, mutta osa kuitenkin.
- Anonyymi00061UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Kyllä täällä saadaa hyvälaatuista keskustelua aikaseksi, jos ketjut pidetään siisteinä. Ei jokainen ketju, mutta osa kuitenkin.
entäs jos ihan itse avaisit asiallisen ketjun missä on siistiä keskustelua, olisko se ihan liian vaikeeta sinulle tehdä jotain itse?
Anonyymi00061 kirjoitti:
entäs jos ihan itse avaisit asiallisen ketjun missä on siistiä keskustelua, olisko se ihan liian vaikeeta sinulle tehdä jotain itse?
En ole kovin hyvä tekemään aloituksia. Viesteihin vastaaminen on vaikeutunut, koska vellikello ei toimi kunnolla. Eikä se ilmoita kaikkia saapuvia viestejä.
Olin niin tottunut sen toiminintaan ja helppouteen. Nykyään on hankalampaa pyrkiä pitämään vastausviestejä järjestyksessä.- Anonyymi00062UUSI
tosi.typy kirjoitti:
En ole kovin hyvä tekemään aloituksia. Viesteihin vastaaminen on vaikeutunut, koska vellikello ei toimi kunnolla. Eikä se ilmoita kaikkia saapuvia viestejä.
Olin niin tottunut sen toiminintaan ja helppouteen. Nykyään on hankalampaa pyrkiä pitämään vastausviestejä järjestyksessä.en yhtää tiedä mitä puhut.
mutta kokeile tehdä aloitus itsellesi merkittävästä tai muuten vaan tärkeästä aiheesta, ja sitten vaan seuraat keskustelua aktiivisesti ja puutut keskustelun epäkohtiin.
En juuri pidättele palstalla; Annan hulluuteni kukkia. Oikeassa elämässä näytellään normaalia, mutta sitä ei täällä tarvitse tehdä :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2276332Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1935904Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai175471Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j794165Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433503Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303313HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok223025Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82492Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2472394- 1302274