Mietin vaan, että jos mää avaan ihan oikean profiilin ja nimimerkin niin onko esimerkiksi "Lohipylly69" hyvä nimimerkki?
Avaanko uuden profiilin?
13
154
Vastaukset
Jos valitsisin itselleni nimimerkkiä nyt, niin ottaisin jonkun neutraalimman, mutta luonnettani kuvaavan nimimerkin.
Miten ko. nimimerkki kuvaa sinua? Haisetko kalalle tai pidätkö siitä ja viittaako tuo 69 siihen, mitä ajattelen?- Anonyymi00002
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä olen just se kalalle löyhkääjä...pelkään vaan, että kohta voi haista juustonaksut 🤮
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuossa joku ehdotti petomaania, minusta se on hyvä. :)
Ja vielä arvokkaammalta kuulostaa: Le Pétomane.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän juustonaksut enää edes haise, siis ne Taffelin. Jostain sahanpuruista ja mausteista lie tehty. Estrella ja joku Amerikan tuonti molemmat paljon maukkaampia ja juustoisen makuisia.
- Anonyymi00001
Jos oot vikkelän liukas niin kyllä käy. Rauhallisen loivaliikkeiselle sitten vaikka Lahnaperä.
- Anonyymi00003
Oletan, että olet tämä lämminsavu-, ja kirjolohipiereskelijä?
Miten olisi ihan Petomaani? Nimimerkkiä valitessa pitää huomioida miten se taipuu eri sijamuotoihin suomen kielessä.
Olin ennen Carl-Gustaf, joka sopi mainiosti profiilissa olevaan kissankuvaan.
Se oli kuitenkin vaikeasti taipuva, eikä kukaan koskaan maininnut minua sillä nimellä.
Eivät edes keksineet lempinimeä mulle.
Mutta nyt Gattino on kaikkien huulilla. :P- Anonyymi00005
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tehdäänkö kissasta rukkaset?....on meinaa hyvät kelit näet
Eikä tehdä!
Pidä ne kädet siellä housuissa.
Pissaa jos paleltaa.
- Anonyymi00007
On... hyvä
- Anonyymi00008
Lohipylly ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169