Päivä on taas pilalla

Anonyymi-ap

Jaahas ja taas on päivä pilalla! Aamulla, kun menee töihin, on säkkipimeää ja kun tulee töistä, on säkkipimeää. Sohvale vaan pötköttään ja tuijottaan kattoon kun ei muutakaan voi. On tää vaan turhaa kaikki!

39

335

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo

• Anonyymi00002

Emmää muuta, mutta valmistautukaa tavattoman typeriin 'muka hauskoihin' juttuihin, koska ne kumpuavat mun tylsistymisen pohjattomasta sammiosta. Ja kun mulla on tylsää niin eipä mulla silloin muutakaan ole kuin aikaa hakattavaksi näppäimistön lukemattomiin virhelyönteihin ja te palstalaiset saatte luvan olla sijaiskärsiöitä tässä minun ihmeellisessä ja kieroutuneessa maailmassani. Anteeksi siitä!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Emmää muuta, mutta valmistautukaa tavattoman typeriin 'muka hauskoihin' juttuihin, koska ne kumpuavat mun tylsistymisen pohjattomasta sammiosta. Ja kun mulla on tylsää niin eipä mulla silloin muutakaan ole kuin aikaa hakattavaksi näppäimistön lukemattomiin virhelyönteihin ja te palstalaiset saatte luvan olla sijaiskärsiöitä tässä minun ihmeellisessä ja kieroutuneessa maailmassani. Anteeksi siitä!

Vetäisin teinä muina mieluummin vaikka kännit ku palstaäijän tajunnanvirtaa esim hela ehtoo

• Anonyymi00005

Niin sisällä valojen ollessa päällä on ihan saman tekevää mikä vuodenaika on, onko pimeää vai vailoisaa.
      On myös selvää että jos asuu alueella jossa ei ole katuvaloja, niin uloslähteminen tuntuu synkältä. En lähtisi minäkään.
      Mutta jos on valaistus, niin pimeydellä ei ole mitään tekemistä olotilan kanssa. Voi ihan yhtä hyvin kävellä asioilla, lenkillä ja mennä liikuntasaleihin kuin auringonpaisteella täysvalaistuksessa. Sillä ei ole mitään eroa. Joten jos ilmat muuttuvat, niin asenne pitää täsmäyttää sen mukaan. Ja kun näin toimit, päivä ei ole pilalla.
      Yleensä en opasta ketään. Nyt tuli lähes raamatullinen olo että pitää julistaa. Kun olen itse kokenut tuon tilan, en viitsi en jaksa, muuttanut asenteeni ja toiminut oman ohjeeni mukaan, olen tullut siihen tulokseen että ulkoisilla asioilla ei ole mitään tekemistä hyvinvoinnin ja mielenrauhan kanssa. Tahto voida hyvin lähtee sisältä päin, se pitää vain kaivaa esiin.

• Mä olen nähnyt päivänsäteen useasti päivän aikana.

• Anonyymi00006

Ei täl palstal oo ku menninkäisiä.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei täl palstal oo ku menninkäisiä.

Se on varsin totta. Mutta mahdollisesti joku näkee päivänsäteen siinä missä muut menninkäisen. Olen täälläkin joskus nähnyt päivänsäteitä.

Kauneus on katsojan silmässä pitää osittain paikkansa.

• Anonyymi00009
        scrg kirjoitti:

Se on varsin totta. Mutta mahdollisesti joku näkee päivänsäteen siinä missä muut menninkäisen. Olen täälläkin joskus nähnyt päivänsäteitä.

Kauneus on katsojan silmässä pitää osittain paikkansa.

Minä mikään menninkäinen ole, sinä paha rasisti!

Olen peikko, ja se on ihan eri asia se.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

No nyt on vakavan itsetutkiskelun ja katumusharjoitusten paikka. Pyydän nöyrimmästi anteeksi myös vesihiisiltä, koska olen joskus sihissyt loukkaavasti hississä.

• Anonyymi00010
        scrg kirjoitti:

No nyt on vakavan itsetutkiskelun ja katumusharjoitusten paikka. Pyydän nöyrimmästi anteeksi myös vesihiisiltä, koska olen joskus sihissyt loukkaavasti hississä.

Tämä anteeksipyyntösi tuli mitä ilmeisimmin aidosti sydämestäsi.

Teet vain pienen katumusharjoituksen ja asia on sillä hoidettu.

Lämmitä sauna 120-asteiseksi, kasta vasta mämmiin ja vihdo, niinkuin et ole koskaan ennen vihtonut.

Tämän jälkeen juokset kolme kierrosta vastaan pukeutuneena lähimmän Alkon ympäri ja syntisi ovat anteeksi annetut.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Lämmitä sauna 120-asteiseksi, kasta vasta mämmiin ja vihdo, niinkuin et ole koskaan ennen vihtonut.

Tämän jälkeen juokset kolme kierrosta vastaan pukeutuneena lähimmän Alkon ympäri ja syntisi ovat anteeksi annetut.

Tämä tehty. Kahteen kertaan. Tosin vastan sijasta käytin vihtaa, koska vastojat nyt ovat vähän alempaa rotua. Riittikö nyt varmasti.

• Anonyymi00011
        scrg kirjoitti:

Tämä tehty. Kahteen kertaan. Tosin vastan sijasta käytin vihtaa, koska vastojat nyt ovat vähän alempaa rotua. Riittikö nyt varmasti.

Minulle riitti.

Mutta varo loukkaamasta vastojia, sillä vastamielenosoitukset voivat olla joskus väkivaltaisia.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Minulle riitti.

Mutta varo loukkaamasta vastojia, sillä vastamielenosoitukset voivat olla joskus väkivaltaisia.

Sanos muuta. Pitää varoa vastaiskuja. Etenkin naisia. Kuka tahansa saattaa olla aseellinen vastarinta.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Katuvaloista. Itselleni tulee oikeastaan rauhallinen tunne silloin kun ei näe edes yhtä yksittäistä katuvaloa. Selkeällä säällä näkee kaiken mitä on taivaalla. Tähdet, joita eivät lopu kesken. Ja jos on pilvistä, näkee silti yleensä valoa jossakin. Ja sitten samanlaisissa oloissa myös aina kuulee jotakin, vaikka on vaikea sanoa mitä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Örkki sinä olet, älä pilkkaa peikkoja, koska peikot osaa kirjoittaa oikein.

• Anonyymi00022

Keskiviikko oli kyllä pimein päivä ikinä.
        Koko päivän oli pilvessä ja satoi vettä koko päivän.

• scrg kirjoitti:

Sanos muuta. Pitää varoa vastaiskuja. Etenkin naisia. Kuka tahansa saattaa olla aseellinen vastarinta.

Vastustan. Se on vasta. Ei vihta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Örkki sinä olet, älä pilkkaa peikkoja, koska peikot osaa kirjoittaa oikein.

Ja höpsis!

Kyllä minä olen peikko.

Yhdistetty hammas- ja kantapeikko. Toisinaan jopa hiiden sellainen.

• Anonyymi00028
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Vastustan. Se on vasta. Ei vihta.

Äh, taidan hankkia vihtamelukuulokkeet, kun täällä on liikaa vastamelua.

• Anonyymi00007

Otsalampun valossa voi lukea kirjaa.

xLiner

• Anonyymi00008

Kohta päivä alkaa jatkumaan, hei pää ylöspäin! Vanhempi mies kannustaa.

• Anonyymi00014

No mutta ei niin kivaa ettei jotain shittiäkin. Valoa alkaa tulla lisäsä mutta myös kylmenee ja pakkasen tuomat vaivat käyvät päällemme. Sit ku apkkanenn helmikuun l lopulla ehkä hellittelee, tulee vielä viimeinen vitsaus,valkoista paskaa taivaasta taas kuin esterin vulvasta

• Ei se vanhemmiten tunnu niin pahalta kuin pimeys lapsena ja nuorena. Muistan lukioajan jolloin joulukuussa koulu alkoi kello 8 ja loppui kello 16. Pimeässä tuli kouluun ja lähti pimeässä sieltä pois. Se oli jotenkin rasittavaa, mutta Suomen vuodenaikojen kiertoon on jo tottunut näin vanhempana, keski-ikäisenä.

• Anonyymi00026

Päivä ei ole koskaan pilalla, jos voin linkittää sinulle tämän, minkä viime Jouluna lupasin. Muistan sinut lähes vuosikymmenen takaa tästä.

En tiedä olitko se sinä tai muistako edes koskaan kuunnelleesi, muistoilla kun on tapana vääristyä.

The Cardigans - For What It's Worth

https://youtu.be/01_RTOD9hYc

🐱
        🐾

• UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Päivä ei ole koskaan pilalla, jos voin linkittää sinulle tämän, minkä viime Jouluna lupasin. Muistan sinut lähes vuosikymmenen takaa tästä.

En tiedä olitko se sinä tai muistako edes koskaan kuunnelleesi, muistoilla kun on tapana vääristyä.

The Cardigans - For What It's Worth

https://youtu.be/01_RTOD9hYc

🐱
        🐾

Kiitos videosta ja hyvää joulua!

• Anonyymi00012

Ei pelkästään pimeää vaan myös litimärkää. Auton pyyhkijät väsyivät mustaa maisemaan ja räjäyttivät sen seinäksi, joka halkoi valojuovia tuulilasiin. Olin valojen tivolissa, josta leikki oli kaukana. Ajoin levikkeelle ja kurkottelin oven kynnyksen päältä sulkia, joiden pinnasta irtosi mustaa bitumia. Taivas ja musta untuvatakki yhtä kaikki valuivat mustaan maahan ja minä mukana. Tuntui kuin tämä selviytymistaistelu ei koskaan loppuisi.

• Anonyymi00023

Nyt oli runollista. Ja tiedän tilanteen tasan tarkkaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nyt oli runollista. Ja tiedän tilanteen tasan tarkkaan.

Voi kiitos. Matalapaine vain alkaa jättämään jälkiä,
        kun alkaa tuntumaan, ettei missään enää mieltä.
        🐱
        🐾

• Anonyymi00013

olisi kiva pötkötellä teidottomasti skhuumakherina vaikka marraskuun alusta maaliskuun päähän. Loppusyksy, Talvi, ja alkukevät kun ovat niin käyttökelvottomia vuodenaikoja. Ei fakingleissön enää nelikymppisenä riitä huumori talvenymmärrykseen. Näiden säiden ja kelien sietäminen on silkkaa teeskentelyä. Ei kai kenkään voi tosissaan tykätä kylmästä ja muusta kurjasta kun säätkin ovat sentään syntiinlankeemuksen palkka. Aatamin ja Eevan eti alkuunt avinnut edes pukeutua eikä maata viljellä, mutta omenansyönnistä lähti paska lentelemään tuulettimeen ja ditten lopulta vedenpaisumuksen läpikäymisen myötä astui maailmassa voimaan sellainen ilmiö kuin sää ja vuodenajat

• Tietämättä varnasti geneettistä taustaasi teen oletuksia kielitaidon perusteella. Sinun vanhempasi eivät olleet niitä, jotka jäivät vaikeroimasn menetettyä Eedeniä. He ovat niitä, jotka aina olivat valmiita muuttamaan uuteen paikkaan kun olot kävivät ahtaaksi. Eivät antaneet pikku pakkasen ja kuukausien yhtäjaksoisen yön lannistaa. He ovat myös niitä jotka jäivät henkiin aina kun joka kolmas kuoli ympäriltä nälkään tai silkkaan vitutukseen.

Voi sitä teeskentelyksikin kutsua, tai sisuksi.

• Anonyymi00019
        scrg kirjoitti:

Tietämättä varnasti geneettistä taustaasi teen oletuksia kielitaidon perusteella. Sinun vanhempasi eivät olleet niitä, jotka jäivät vaikeroimasn menetettyä Eedeniä. He ovat niitä, jotka aina olivat valmiita muuttamaan uuteen paikkaan kun olot kävivät ahtaaksi. Eivät antaneet pikku pakkasen ja kuukausien yhtäjaksoisen yön lannistaa. He ovat myös niitä jotka jäivät henkiin aina kun joka kolmas kuoli ympäriltä nälkään tai silkkaan vitutukseen.

Van

• Anonyymi00020
        scrg kirjoitti:

Tietämättä varnasti geneettistä taustaasi teen oletuksia kielitaidon perusteella. Sinun vanhempasi eivät olleet niitä, jotka jäivät vaikeroimasn menetettyä Eedeniä. He ovat niitä, jotka aina olivat valmiita muuttamaan uuteen paikkaan kun olot kävivät ahtaaksi. Eivät antaneet pikku pakkasen ja kuukausien yhtäjaksoisen yön lannistaa. He ovat myös niitä jotka jäivät henkiin aina kun joka kolmas kuoli ympäriltä nälkään tai silkkaan vitutukseen.

Bsnhempani eivät olleet vankkureillä nuotiolts nuotiolle rieskenteleviä mannelaisia jos sitä epäilit

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Bsnhempani eivät olleet vankkureillä nuotiolts nuotiolle rieskenteleviä mannelaisia jos sitä epäilit

Tarkoitin vanhempia ennen vankkureira ja pyöriä. Aika vanhoja suksia on Suomesta löytynyt. Ja matkaan Edenin puutarhasta lumessa kahlaamiseen mahtuu muutamakin vähän siedettävämpi välivaihe.

• Anonyymi00015

Sopisiko tähän miljoonasateen laulu marraskuu

• Anonyymi00016

Ratkaisu: älä mene töihin pimeällä, sama kotiin tullessa.

• Anonyymi00018

Jotenkin lapsekkaita lässytyksiä nämäkin palstaäijän teennäiset ujellukset

• Anonyymi00021

Just relax with your scented candles and chill man

• Anonyymi00024

Tämä on ihkua aikaa. Saa synkistellä täysillä. Kevät on harmittavaa aikaa, kun pitää teeskennellä iloista.

Jollekin palstakakaralle se toki sopii ja kiljuu sitä, kun äiskä ajoi kellarista pois ja yrittämään persuilua muualla.
      Äiskän harras toive on, että kellariätmipersu menisi töihin.
      Mutta kouluttamaton perseentutkija ätmipersu ei työllisty ikinä oikeisiin töihin. Ainoa mahis on poliitikoksi, jos umpijuntit äänestää.

>simiti<

• Hän on hyvä ja laittaa valot päälle. Ja jos se ei auta, niin kirkasvalolamppu kehiin. Myös jouluvaloilla saa kivasti lisää valaistusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      461
      8288
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      116
      5711
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      116
      4721
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      230
      4631
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      38
      4533
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      55
      4043
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3900
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      79
      3772
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      45
      3715
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      143
      3640
    Aihe