Kenen kanssa sekstailisit mieluiten?

Anonyymi-ap

Kenen palstalisen kanssa haluaisit sekstailla jos se suinkin olis mahdollista? Mulle se olis ehdottomasti Jasu... tai vilma. Miksei molemmatkin ja vaikka yhtäaikaa tai miten vaan 🤔

14

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Yksi nimi tulee mieleen, mutta ei sitä ääneen sanota :D

• Anonyymi00014
        UUSI

Buddy-love?

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Buddy-love?

Yritä uudelleen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Nyt taitaa olla aika laittaa netti syrjään ja paeta todellisuuteen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Miksi se pitäisi rajata tähän palstaan?

Eikö kiihkeä ja solutasolla yhtyminen voisi olla rajattomuutta?

• Anonyymi00006
        UUSI

Hyvä kysymys 🤔 itse asiassa jokainen pienikin liike aihettaa pienen gravitaatioaallon unuversumissa, joka huomaamattomasti valovuosienkin päästä aiheuttaa kosketuksen kohdatessaan rakkaimpansa. Valitettavasti se on niin pieni häivähdys, että se energia jonka välitän, hukkuu kaikkeen muuhun taustasäteilyyn, eikä rakkauteni kohde erota kaukovaikutteista kosketustani pölypunkin nipistyksestä. Mutta sillä se minun lentosuukkoni liitää, halki ajattoman ikuisuuden ja kimpoilee universumin synkimpienkin kolkkien nurkita ja löytää ennennpitkään jonkun joka on rakkauteni ansainnut

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä kysymys 🤔 itse asiassa jokainen pienikin liike aihettaa pienen gravitaatioaallon unuversumissa, joka huomaamattomasti valovuosienkin päästä aiheuttaa kosketuksen kohdatessaan rakkaimpansa. Valitettavasti se on niin pieni häivähdys, että se energia jonka välitän, hukkuu kaikkeen muuhun taustasäteilyyn, eikä rakkauteni kohde erota kaukovaikutteista kosketustani pölypunkin nipistyksestä. Mutta sillä se minun lentosuukkoni liitää, halki ajattoman ikuisuuden ja kimpoilee universumin synkimpienkin kolkkien nurkita ja löytää ennennpitkään jonkun joka on rakkauteni ansainnut

Niinpä. Jokaisen arvoinen voi esiintyä miten vaan.

Ei ole yhtä syytä miten kaksi ihmistä päätyy yhteen... sitä voidaan olettaa järjestämällä sellainen tilanne, mutta luultavammin se on pakottamista, kuin "löytymistä". 🤔

• Anonyymi00005
      UUSI

Jaa täältä pitäs osata valita todella tarkkaan turhan iso riski saaja jottai muutkin kun hetken helpotus

• Anonyymi00007
      UUSI

minulle se olisi ehdottomasti ei kumpikaan noista mainituista.... ihan kuka tahansa muu!

• Anonyymi00010
      UUSI

Minä ainakin panisin kaikkia. 3 kertaa ja velaksi.

>simiti<

• UUSI

Kun minä tulisin kylään, olisit ottava osapuoli :D

• Anonyymi00012
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Kun minä tulisin kylään, olisit ottava osapuoli :D

Oi että... olisin mielellään ottava tai mitä vaan sinulle. 😘

• Anonyymi00013
        UUSI

• Anonyymi00011
      UUSI

Olen sen verran kiinni tosielämässä, etten jaksa kuvitella runkkaavani mielikuvitushahmon kanssa jossain palstalla - saati että hakkaisin tattiini tätä palstaa lukiessani....

Aika epätoivoista jengiähän täällä roikkuu....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      468
      8432
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5800
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      254
      4738
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      56
      4589
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      62
      4089
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3920
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      167
      3722
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1688
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      92