Kenen palstalisen kanssa haluaisit sekstailla jos se suinkin olis mahdollista? Mulle se olis ehdottomasti Jasu... tai vilma. Miksei molemmatkin ja vaikka yhtäaikaa tai miten vaan 🤔
Kenen kanssa sekstailisit mieluiten?
55
656
Vastaukset
Yksi nimi tulee mieleen, mutta ei sitä ääneen sanota :D
- Anonyymi00014
Buddy-love?
Anonyymi00014 kirjoitti:
Buddy-love?
Ilmoitan kaikille mahdollisille ja mahdottomille tahoille, että tuollaiset haaveet ovat täysin sopimattomia ja siten myös kiellettyjä.
- Anonyymi00003
Nyt taitaa olla aika laittaa netti syrjään ja paeta todellisuuteen.
- Anonyymi00004
Miksi se pitäisi rajata tähän palstaan?
Eikö kiihkeä ja solutasolla yhtyminen voisi olla rajattomuutta?- Anonyymi00006
Hyvä kysymys 🤔 itse asiassa jokainen pienikin liike aihettaa pienen gravitaatioaallon unuversumissa, joka huomaamattomasti valovuosienkin päästä aiheuttaa kosketuksen kohdatessaan rakkaimpansa. Valitettavasti se on niin pieni häivähdys, että se energia jonka välitän, hukkuu kaikkeen muuhun taustasäteilyyn, eikä rakkauteni kohde erota kaukovaikutteista kosketustani pölypunkin nipistyksestä. Mutta sillä se minun lentosuukkoni liitää, halki ajattoman ikuisuuden ja kimpoilee universumin synkimpienkin kolkkien nurkita ja löytää ennennpitkään jonkun joka on rakkauteni ansainnut
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä kysymys 🤔 itse asiassa jokainen pienikin liike aihettaa pienen gravitaatioaallon unuversumissa, joka huomaamattomasti valovuosienkin päästä aiheuttaa kosketuksen kohdatessaan rakkaimpansa. Valitettavasti se on niin pieni häivähdys, että se energia jonka välitän, hukkuu kaikkeen muuhun taustasäteilyyn, eikä rakkauteni kohde erota kaukovaikutteista kosketustani pölypunkin nipistyksestä. Mutta sillä se minun lentosuukkoni liitää, halki ajattoman ikuisuuden ja kimpoilee universumin synkimpienkin kolkkien nurkita ja löytää ennennpitkään jonkun joka on rakkauteni ansainnut
Niinpä. Jokaisen arvoinen voi esiintyä miten vaan.
Ei ole yhtä syytä miten kaksi ihmistä päätyy yhteen... sitä voidaan olettaa järjestämällä sellainen tilanne, mutta luultavammin se on pakottamista, kuin "löytymistä". 🤔
- Anonyymi00005
Jaa täältä pitäs osata valita todella tarkkaan turhan iso riski saaja jottai muutkin kun hetken helpotus
- Anonyymi00007
minulle se olisi ehdottomasti ei kumpikaan noista mainituista.... ihan kuka tahansa muu!
- Anonyymi00010
Minä ainakin panisin kaikkia. 3 kertaa ja velaksi.
>simiti<- Anonyymi00012
Palstakamu kirjoitti:
Kun minä tulisin kylään, olisit ottava osapuoli :D
Oi että... olisin mielellään ottava tai mitä vaan sinulle. 😘
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oi että... olisin mielellään ottava tai mitä vaan sinulle. 😘
Jatko-osa? https://cdon.fi/tuote/kettu-repussa-9235aa9a1ed65d87/
- Anonyymi00018
Palstakamu kirjoitti:
Kun minä tulisin kylään, olisit ottava osapuoli :D
Saisiko paljousalennusta? 5 varvia kolmen hinnalla?
>simiti< - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Saisiko paljousalennusta? 5 varvia kolmen hinnalla?
>simiti<Miesjuna choo choo.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miesjuna choo choo.
🤣🤣🤣 🐖💨
- Anonyymi00011
Olen sen verran kiinni tosielämässä, etten jaksa kuvitella runkkaavani mielikuvitushahmon kanssa jossain palstalla - saati että hakkaisin tattiini tätä palstaa lukiessani....
Aika epätoivoista jengiähän täällä roikkuu....- Anonyymi00017
Kuten sinä itse... 🐖💨🤣
- Anonyymi00016
Naisen jonka kanssa täällä kirjoitan. Yhteys on löytynyt ja tunneside on vahva. Vain hänen haaroihin lankean
- Anonyymi00019
Good for you.
Mulla on tällä hetkellä vakituinen seksikumppani, niin en säädä moneen suuntaan panomielessä. Ihan sama mitä Välis sanoo, niin tiedän parhaiten omat asiani.
Toki, jos elämäni mies kävelisi jossain vastaan, niin sitten sopisimme lopettavamme sekstailun tän seksikumppanin kanssa.
Parsiuhde on kuitenkin aina pelkkää seksisuhdetta tärkeämpi eikä nykyisestä seksisuhteesta ole parisuhteeksi erilaisen arvomaailman vuoksi. Harmi kyllä.- Anonyymi00020
Jouduks sää maksaan siittä vai perustuuko seksisuhteene puhtaasti vaihtokauppaan?
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jouduks sää maksaan siittä vai perustuuko seksisuhteene puhtaasti vaihtokauppaan?
En maksaisi seksistä. Miksi maksaisin? Ikäni vai muotojen vuoksi? Tilanne hyödyttää molempia.
Toisin kuin täällä palstalla uskotellaan ja naisia vähätellään, niin en ole vielä kuullut negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni tai -muodostani livenä.- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
En maksaisi seksistä. Miksi maksaisin? Ikäni vai muotojen vuoksi? Tilanne hyödyttää molempia.
Toisin kuin täällä palstalla uskotellaan ja naisia vähätellään, niin en ole vielä kuullut negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni tai -muodostani livenä.Emää vähätellyt sua, enkä oo nähnyt sua livenä. Uskon tasa-arvoon ja myös siihen että nainen voi ja saa maksaa seksistä jos niin haluaa, eikä siinä lähtökohtaisesti ole mitään väärää, jos toiminta on puolin ja toisin suostumuksellista. Olis kyl silti kiva tieyää miltä näytät, mutta ymmärrän kyllä, että ei se näissä olosuhteissa ja palstan luonteen vuoksi ole relevanttia, eikä edes välttämättä kovin turvallista
Anonyymi00021 kirjoitti:
Emää vähätellyt sua, enkä oo nähnyt sua livenä. Uskon tasa-arvoon ja myös siihen että nainen voi ja saa maksaa seksistä jos niin haluaa, eikä siinä lähtökohtaisesti ole mitään väärää, jos toiminta on puolin ja toisin suostumuksellista. Olis kyl silti kiva tieyää miltä näytät, mutta ymmärrän kyllä, että ei se näissä olosuhteissa ja palstan luonteen vuoksi ole relevanttia, eikä edes välttämättä kovin turvallista
Juu, ymmärsin enkä tarkoittanut, että sinä vähättelet ja tietysti nainen saa halutessaan ostaa seksiä, mutta se ei vain sovi minulle, ei ole mun juttu.
Jos kokisin tämän paikan turvalliseksi alustaksi, niin varmaan laittaisinkin jonkin kasvokuvan, muokatun kuitenkin.
Viimeksi kun oli pelkkää silmää, niin hyeenat hyökkäsivät kimppuun ja alkoivat levittelemään nimitietoja ym. valehtelemaan, enkä nyt jaksa sellaista. Jokaisella kun pitäisi olla oikeus tietynlaiseen anonymiteettiin.- Anonyymi00025
Mu5tasydän kirjoitti:
Toisin kuin täällä palstalla uskotellaan ja naisia vähätellään, niin en ole vielä kuullut negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni tai -muodostani livenä.Et varmana olekkaan kuullut,kun kukaan palstalla ei vältsisti ole nähnyt sua.
Itse olin kerran jopa televisiouutisissa. Onneksi olin vielä silloin uljas ja komea.
>simiti< Anonyymi00025 kirjoitti:
Et varmana olekkaan kuullut,kun kukaan palstalla ei vältsisti ole nähnyt sua.
Itse olin kerran jopa televisiouutisissa. Onneksi olin vielä silloin uljas ja komea.
>simiti<Joo, olet siis saanut varttisi julkisuudessa. Olen itsekin päässyt useisiin lehtiin silloisten ammattien myötä, vai pitäisikö sanoa, että joutunut.. 😅
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et varmana olekkaan kuullut,kun kukaan palstalla ei vältsisti ole nähnyt sua.
>simiti<Minä olin vanhana televisiouutisissa, kaunis silloinkin tietysti.
- Anonyymi00035
Palstanaisen tulee pidättäytyä seksistä, koska palsta on suhde.
Anonyymi00035 kirjoitti:
Palstanaisen tulee pidättäytyä seksistä, koska palsta on suhde.
Höpsistä. Tämä on sinkku-palsta. Nimen jo pitäisi kertoa jotain, vaikka kaikki täällä ei sinkkuja olekaan.
- Anonyymi00039
Mu5tasydän kirjoitti:
Toisin kuin täällä palstalla uskotellaan ja naisia vähätellään, niin en ole vielä kuullut negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni tai -muodostani livenä.en usko että olet yhtään minkään näköinen. se kaikki on vain omassa mielikuvituksessasi.
- Anonyymi00040
Mu5tasydän kirjoitti:
Höpsistä. Tämä on sinkku-palsta. Nimen jo pitäisi kertoa jotain, vaikka kaikki täällä ei sinkkuja olekaan.
Varsinkin yhdynnät ovat täysin pannassa.
Anonyymi00039 kirjoitti:
en usko että olet yhtään minkään näköinen. se kaikki on vain omassa mielikuvituksessasi.
Minä alan uskomaan, että sinun oikea paikkasi on suljetulla osastolla.
- Anonyymi00041
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä alan uskomaan, että sinun oikea paikkasi on suljetulla osastolla.
taas teet hienosti psykoanalyysin yhdestä lauseesta...
kun joku ei suostu uskomaan sinun olevan mahtavan upean näköinen nainen, tai edes nainen ylipäätään, niin sellaisen henkilön paikka on automaattisesti suljetulla osastolla.. Anonyymi00041 kirjoitti:
taas teet hienosti psykoanalyysin yhdestä lauseesta...
kun joku ei suostu uskomaan sinun olevan mahtavan upean näköinen nainen, tai edes nainen ylipäätään, niin sellaisen henkilön paikka on automaattisesti suljetulla osastolla..Minä arvioin sinun empatiakyvyttömyyttäsi ja häijyä luonnettasi kaiken muillekin kirjoittamasi perusteella.
En ole nähnyt sinun kirjoittavan kenellekään mitään kivaa tai kaunista, jonka takia sanon maallikkona sinun olevan psykiatrisen hoidon tarpeessa.
Mitään pätevyyttä minulla ei ole tehdä diagnoosia ja lupaan, että en enää vastaa mihinkään kommenttiisi.- Anonyymi00042
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä arvioin sinun empatiakyvyttömyyttäsi ja häijyä luonnettasi kaiken muillekin kirjoittamasi perusteella.
En ole nähnyt sinun kirjoittavan kenellekään mitään kivaa tai kaunista, jonka takia sanon maallikkona sinun olevan psykiatrisen hoidon tarpeessa.
Mitään pätevyyttä minulla ei ole tehdä diagnoosia ja lupaan, että en enää vastaa mihinkään kommenttiisi.hahahaa!.... tämä oli huvittavin kommenttisi tähän asti...
miten voisit tietää mitä minä kirjoitan kenellekin, kun olen anonyymi, jos nyt edes olet huomannut sitä, kun olet niin kovin tohkeissasi tunteitesi kanssa. miten voisit arvioida anonyymin kaikkia kirjoituksia.... tuo menee jo täysillä hullun puheiden puolelle.
jos en ole sinua kohtaan mukava, niin olen paha ja ilkeä ihminen ja kuulun hoitoon, vieläpä suljettuun sellaiseen? jotenkin saan vaikutelman että sinulla itselläsi on kokemusta sellaisesta.
voisiko joku selittää minulle että kuinka maallikoksi tunnustautuva voi sanoa jonkun kuuluvan psykiatriseen hoitoon? tuolla kommentillasi on tasan yhtä paljon arvoa kuin kaikella muullakin sanomallasi, sekä täällä palstalla että palstan ulkopuolella, vain tyhjää puhetta, tunteisiin perustuvia yliregointeja.
"empatiakyvyttömyyteni" on empatiahaluttomuutta.
miksi minun pitäisi tuntea empatiaa jotain ihmistä kohtaan jota oikeasti inhoan?
ja tiedoksesi.... en edes yritä olla ilkeä.... vaan yritän olla..... no en mukava, mutta neutraali, tai neutraalimpi. ei täällä edes pysty olemaan todella ilkeä kun sellaiset viestit poistetaan heti. - Anonyymi00043
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä arvioin sinun empatiakyvyttömyyttäsi ja häijyä luonnettasi kaiken muillekin kirjoittamasi perusteella.
Mitään pätevyyttä minulla ei ole tehdä diagnoosia ja lupaan, että en enää vastaa mihinkään kommenttiisi.Näetkö sä kenties jotenkin kuka kirjoittaa minkäkin kommentin?
Anonyymi00043 kirjoitti:
Näetkö sä kenties jotenkin kuka kirjoittaa minkäkin kommentin?
Ko. pienellä kirjoittaja on oikein henkseleitä paukutellen kertonut täällä, että on päättänyt alkaa ilkeäksi eikä aikonut olla kenellekään mukava.
Tunnistan hänet kirjoitustyylistä. Näitä oppii lukemaan, kirjoittaa kaiken pienellä ja vaikka ei kirjoittaisi, niin tyylinsä on kaikkea muuta kuin neutraali, vaikka niin väittää.
Itse pidän kaikenlaista kiusaamista niin vastenmielisenä, että tulee välitön oksennusrefleksi ja ripuloimisen tarve samaan aikaan, kuten erås toinen toisessa ketjussa mainitsi.- Anonyymi00044
Mu5tasydän kirjoitti:
Ko. pienellä kirjoittaja on oikein henkseleitä paukutellen kertonut täällä, että on päättänyt alkaa ilkeäksi eikä aikonut olla kenellekään mukava.
Tunnistan hänet kirjoitustyylistä. Näitä oppii lukemaan, kirjoittaa kaiken pienellä ja vaikka ei kirjoittaisi, niin tyylinsä on kaikkea muuta kuin neutraali, vaikka niin väittää.
Itse pidän kaikenlaista kiusaamista niin vastenmielisenä, että tulee välitön oksennusrefleksi ja ripuloimisen tarve samaan aikaan, kuten erås toinen toisessa ketjussa mainitsi.hahaa!... sinun tekstisi alkavat olemaan jo oikeasti hauskoja!... nähtävästi haastamalla sinut saan sinut parantamaan laatua. tuo oli hyvin tehty kommentti... hah! ei voi olla nauramatta.. oikeastaan kaikki siinä oli täydellistä, varsinkin tuo koukku lopussa...
oletpas kovin tarkkaan seurannut minua täällä, kun tuollaisenkin yksityiskohdan olet huomannut ja muistit vieläpä... olen melkein imarreltu.. ehkä olenkin mainninnut jollekin että aion panostaa siihen missä olen hyvä.. eikä mukavuus kannata, se on aivan turhaa (ja erittäin tylsää).
mutta ihan oikeasti jarruttelen kokoajan ja mietin mitä voi sanoa ja mitä ei. kun jos sanoo liikaa niin ne kommentit vaan poistuu aika pian.
sori, mutta en voi sanoa samaa että olisin seurannut sinua, vaikka se olisi erittäin helppoa profiilisi kautta. en vaan koe että olisit mitenkään kiinnostava ihmisenä. olet vaan tylsä.
toki joku voisi olla kiinnostunut tuollaisesta ylipursuavasta tunteellisuudesta, mutta minua se ei vaan niin yhtään liikuta. jostain syystä.
- Anonyymi00022
Aloitus! Ai kauheeta.
Vilma- Anonyymi00027
Ajattele nyt, mää, sää ja Jasu saman viltin alla esim. jossain kelohonkaisessa erämökissä Lapin kairassa ja makoillaan siinä räiskyvän takkatulen ääressä ja pidetään toisiamme hyvänä, vailla maailman murheita, kaikessa rauhassa. Välillä syödään jouluruokia, käydään saunomassa ja vihtomassa ja pulahtamassa avannossa ja taas viltin alle kiehnaamaan. Mentäsä uuteen vuoteen asti noin ja sitten katsottaisiin, mitä tehdään seuraavaks
- Anonyymi00026
En tunne täältä ketään niin hyvin, että voisin sekstailla.
- Anonyymi00028
En kenenkään, asiaton aloitus.
- Anonyymi00031
Henkiseltä arvoltaan omaa lähinnä on yhden "lätkäjätkän" äiti:)
AV Miksi minä? En ymmärrä miksi kukaan valitsisi minut. Epäseksikkään ja seksistä piittaamattoman mummoikään ehtineen nahkapussin.
Jasu2025 kirjoitti:
Eikä tämä ollut edes vitsi, vaikka joku saattaa niinkin tämän tulkita.
Kaveriksi jotenkin ymmärrän, jos tykkää rehellisestä luonnonlapsesta. Siihen mä sovin mainiosti. Muuhun en. En millään.
- Anonyymi00036
Jasu2025 kirjoitti:
Kaveriksi jotenkin ymmärrän, jos tykkää rehellisestä luonnonlapsesta. Siihen mä sovin mainiosti. Muuhun en. En millään.
älä ruikuta, jos on hottis niin sitten on hottis 😁
-sivusta Anonyymi00036 kirjoitti:
älä ruikuta, jos on hottis niin sitten on hottis 😁
-sivustaEn näe hottista missään.
- Anonyymi00032
Minä metsästän täällä potilaitani, jänittää kyllä onko töitä enää ensivuonna koska jäin kiinni..😆
- Anonyymi00033
...jospa tuo on vain Dissen unia:)
AV - Anonyymi00034
Noh jos pesti kovin äkisti päättyy niin kyllä täältä aina tilaa löytyy ja lisää potilasmateriaalia :)
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Noh jos pesti kovin äkisti päättyy niin kyllä täältä aina tilaa löytyy ja lisää potilasmateriaalia :)
Saattaa päättyä muutakin..😆
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Saattaa päättyä muutakin..😆
:) kuulostaa jo siltä että suhde-elämään on tulossa muutoksia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334779Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483919KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1913479Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142586Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182308Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542101- 1282059
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241529