Ei pöllömpi sunnuntai

67

416

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kylpyläreissu takana, muutama päivä ennen Joulun lomareissua.
      Aika menee latautuessa, energiaa tulee sopivasti olla myös lomalla.

AV

• Anonyymi00002

"Tanninen Pikkumustissa". ;)
      -sivusta

• Anonyymi00037

Montako skidiä tällä naurettavaksi käyneen pakkomielteen kohteellasi on, esim yks aikuinen joka ei ns äipän iltapuvusta kärsisi? Ulla yli-utelias

• Perus kotihommia, nyt hetken vaan olen. 😄
      Muistelin lempi lahjaani lapsuudestani. Se oli Barbie nimeltään Dee Dee. Mustahipiäinen nukke, jolla leikin eniten.

Mietin tuota rasismia ja miten hämmästyin, kun näin ekan kerran hyvin tummaihoisen miehen. Tuijotin varmasti niskat nurinpäin. Mutta sitten muistan kiinnostuneeni ihmisistä, jotka on tummaihoisia, afroja. Minusta oli kiehtovaa miten erilaisia he ovat ulkoisesti. Aivan kuten intiaanitkin oli kauniita.

Ensimmäinen naisihastukseni olikin hän. 😅
      https://youtu.be/M0quXl_od3g?si=79wu_OOEDdKuXlL6

• Ysäriä pistit, kiitos linkistä. 😊

• Anonyymi00003
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ysäriä pistit, kiitos linkistä. 😊

Piikin jäljet näkyy vieläkin. ;)
        -sivusta

• Anonyymi00004

Sullahan on siitäkin sisäpiiritietoa. Vain käytetyillä neuloilla. Kuulemma. ;)
        -sivusta

• Anonyymi00005

"The Lady in the video is not the actual Singer, she is lip-syncing"

ei edes osaa laulaa tuo treenattu naisen kuvatus.
        ihan kuin mies olisi,onkohan miten varmasti edes nainen.

• Anonyymi00009

• Anonyymi00012

tässäkin laulajana paljon kauniimpi musta nainen:

https://youtu.be/jiEy1N4wP-g?si=9CKqDW4BEH38KIzB

kumma juttu kun tuota räppiä tungettiin kaikkialle siihen aikaan, joku iso musta mies mölisee mikkiin jotain soopaa välissä. nykyään se on vain marginaaliryhmittymien harrastus. elektronisen musiikin tekijät ovat kaikki käytännössä valkoisia (miehiä) ilman räppäämisiä.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

tässäkin laulajana paljon kauniimpi musta nainen:

https://youtu.be/jiEy1N4wP-g?si=9CKqDW4BEH38KIzB

kumma juttu kun tuota räppiä tungettiin kaikkialle siihen aikaan, joku iso musta mies mölisee mikkiin jotain soopaa välissä. nykyään se on vain marginaaliryhmittymien harrastus. elektronisen musiikin tekijät ovat kaikki käytännössä valkoisia (miehiä) ilman räppäämisiä.

Alicia Keys taitaa olla kaunein näkemäni musta muusikko. Muita olen kyllä nähnyt IRL.

https://youtu.be/rywUS-ohqeE?si=Bazrvix-y95nR4ik

• Anonyymi00021
        Jasu2025 kirjoitti:

Ja Ciara on hot. 😍

https://youtu.be/iBHNgV6_znU?si=6cqhOeeuS7_zWnuR

no ei ole. taas on niin miehekäs olemus kun voi vaan olla, jykevä leuka, tasapaksu keho, lihakset kuin aitajuoksijamiehellä. siis ei niin mistään kotoisin.

• Anonyymi00023

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

ei voi mitään,kyllä nämä nykyajan musiikit on kuitenkin parempia,
        90-luvun musiikki uudelleen miksattuna uusilla äänillä:

https://youtu.be/Sc0GT7HJssg?si=c9_8xY-AxIqFvoL2

tässä lisää uudelleen miksattuja 90 luvun kappaleita:

https://youtu.be/-JRG1hxQh1s?si=1oJkfHGHwIxDrazs

https://youtu.be/bOTHJ6SWT_E?si=S5gg4G3qbX67Nj4H

https://youtu.be/12Xfjv-jvT0?si=3PtVDh2KzvwNH14U

tuossa puolessavälissä muuten tanssii eräs tyttö joka tekee tanssivideoita tiktokkiin, en muista nimeä, mutta on äärimmäisen taitava

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

tässä lisää uudelleen miksattuja 90 luvun kappaleita:

https://youtu.be/-JRG1hxQh1s?si=1oJkfHGHwIxDrazs

https://youtu.be/bOTHJ6SWT_E?si=S5gg4G3qbX67Nj4H

https://youtu.be/12Xfjv-jvT0?si=3PtVDh2KzvwNH14U

tuossa puolessavälissä muuten tanssii eräs tyttö joka tekee tanssivideoita tiktokkiin, en muista nimeä, mutta on äärimmäisen taitava

kolme tuntia tanssimusiikkivideoita, shuffle dance

https://youtu.be/VcrtjKIbtPI?si=LZG2yGdRjPIOa1M9

• Anonyymi00027

• Anonyymi00021 kirjoitti:

no ei ole. taas on niin miehekäs olemus kun voi vaan olla, jykevä leuka, tasapaksu keho, lihakset kuin aitajuoksijamiehellä. siis ei niin mistään kotoisin.

Makunsa kullakin. Mullakin.

• Anonyymi00036
        Jasu2025 kirjoitti:

Makunsa kullakin. Mullakin.

no ota joku tuollainen vaimoksesi. ongelma tulisi kun pitäisi päättää että kumpi teistä esittää miestä ja kumpi naista.... kun kumpikaan ei suostuisi naisen rooliin.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

no ota joku tuollainen vaimoksesi. ongelma tulisi kun pitäisi päättää että kumpi teistä esittää miestä ja kumpi naista.... kun kumpikaan ei suostuisi naisen rooliin.

En mä halua vaimoa, enkä avioliittoa. Ylipäänsä vaihtaa omaa kumppaniani kehenkään toiseen. Mä olen jo pian 16 vuotta ollut yhdessä mieheni kanssa ja tottunut häneen kumppanina. Mielummin pidän ne pienet ärsyttävät tutut jutut kun vaihdan ne uusiin, ehkä paljon paljon sietämättömempiin. Ei kiitos uusia kumppaneita mulle, en halua, en kaipaa. Vanha on oikein hyvä, pidetään se. Nariseekin tutuista asioista.

• Jasu2025 kirjoitti:

En mä halua vaimoa, enkä avioliittoa. Ylipäänsä vaihtaa omaa kumppaniani kehenkään toiseen. Mä olen jo pian 16 vuotta ollut yhdessä mieheni kanssa ja tottunut häneen kumppanina. Mielummin pidän ne pienet ärsyttävät tutut jutut kun vaihdan ne uusiin, ehkä paljon paljon sietämättömempiin. Ei kiitos uusia kumppaneita mulle, en halua, en kaipaa. Vanha on oikein hyvä, pidetään se. Nariseekin tutuista asioista.

Oon sanonu ennenkin, sanon vielä kerran etten aio olla uudessa suhteessa ikinä, jos vaikka tämä nykyinen ei kestäisi lopunikää. Mielummin olen yksin. Teen mitä ja miten haluan. En jaksa olla hyvä kumppani jollen todella haluamalla halua jonkun elämääni.

Silloin on viisainta olla yksin eikä jallittaa ketään.

• Jasu2025 kirjoitti:

Oon sanonu ennenkin, sanon vielä kerran etten aio olla uudessa suhteessa ikinä, jos vaikka tämä nykyinen ei kestäisi lopunikää. Mielummin olen yksin. Teen mitä ja miten haluan. En jaksa olla hyvä kumppani jollen todella haluamalla halua jonkun elämääni.

Silloin on viisainta olla yksin eikä jallittaa ketään.

En tarvi välttämättä kumppania, niin miksi kukaan haluaisi kumppaniksi kun se tietäisi vain sitä, että en olisi oikeesti läsnä, oikeesti edes ihmisestä kiinnostunut. Se vain satuttaisi sitä toista semmoinen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Piikin jäljet näkyy vieläkin. ;)
        -sivusta

Minkä ikäinen tämä sepitelmien kohteesi on ollut esim ysärillä- yli kymmenen esim kuitenkin? Ulla Tee

• Anonyymi00039
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sullahan on siitäkin sisäpiiritietoa. Vain käytetyillä neuloilla. Kuulemma. ;)
        -sivusta

Vain käytetyillä neuloilla kuulemma. Onko tuo kuulemma pieru kauanki ilmaa kierrelly loser?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä sepitelmien kohteesi on ollut esim ysärillä- yli kymmenen esim kuitenkin? Ulla Tee

Jonnet ei muista eikä ne osaa laskea kuten ei kuuskyt plus vanha liittoon järjestäytymätön venkulakaan muhahahaa

• Anonyymi00043
        Jasu2025 kirjoitti:

voithan ottaa sen kolmanneksi pyöräksi mukaan... tvssä on ollut niitä amerikkalaisia ohjelmia missä on useita vaimoja ja ties mitä, ja ainakin yhden miehen vaimo halusi naisen itselleen ja mies hyväksyi..

• UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

voithan ottaa sen kolmanneksi pyöräksi mukaan... tvssä on ollut niitä amerikkalaisia ohjelmia missä on useita vaimoja ja ties mitä, ja ainakin yhden miehen vaimo halusi naisen itselleen ja mies hyväksyi..

En mä kaipaa semmosia. Mä olen yksiavioinen luonteeltani. Sitoudun yhteen ihmiseen. Evvk säätelyt sinne tänne ja tonne. Ne jutut on vapaamielisemmille. Mä oon tiukkapipo.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

En mä kaipaa semmosia. Mä olen yksiavioinen luonteeltani. Sitoudun yhteen ihmiseen. Evvk säätelyt sinne tänne ja tonne. Ne jutut on vapaamielisemmille. Mä oon tiukkapipo.

Oma kumppani on ainoa ihminen jolle kehoni annan. Muut voi saada kaveruuteni, ei enempää.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Oma kumppani on ainoa ihminen jolle kehoni annan. Muut voi saada kaveruuteni, ei enempää.

kyllä nuo puheet äkkiä muuttuu kun joku tosi hottis nainen tulee lähellesi.... ei sellaisia tosin kovin montaa ole, joten todennäköisyys erittäin pieni.

• UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

kyllä nuo puheet äkkiä muuttuu kun joku tosi hottis nainen tulee lähellesi.... ei sellaisia tosin kovin montaa ole, joten todennäköisyys erittäin pieni.

Tietäsit jos tuntisit, ettei muutu. Mä olen aika jämy pitämään pääni. Ihme jos on menny ohi.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

jasulle musaa, saa testot koholle ja haaveilemaan.... upeita autoja:

https://youtu.be/ou0phHbzz-0?si=d4e6-YhDts6NmmIp

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

jasulle musaa, saa testot koholle ja haaveilemaan.... upeita autoja:

https://youtu.be/ou0phHbzz-0?si=d4e6-YhDts6NmmIp

hämäsi tuo tokyo drift siinä.... nyt kun kolmeen kertaan katsoin niin eihän nuo missään tokyossa taida ollakaan vaan amerikassa, ehkä california tai los angeles.

siellä on muutens vihervasemmistosoijapojilla ja tytöillä tapana vedellä avaimilla naarmuja hienojen autojen oviin, ja vääntää peilejä hajalle niistä, rikkoivat ikkunoitakin. kun ovat niin kateellisia kun joku toinen on menestynyt ja itse ajaavat jollain ladalla tai muulla vastaavalla p*skalla... sossun rahoilla.. tai ehkä polkupyörällä monesti.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Tietäsit jos tuntisit, ettei muutu. Mä olen aika jämy pitämään pääni. Ihme jos on menny ohi.

nyt oot kyllä ottanu jostain tosi hottiksen kuvan tuohon profiiliisi... et ole ite tuo, ei mitenkään mahdollista.. no way..

• Anonyymi00006

Löysin pakastimesta herkkuruokaa, mitä en muistanut olevankaan. Niin että eipäs pöllömmin mennyt itsellänikään.
      Salaa söin myös muutaman Julia karamellin jälkkäriksi. Et sitten kerro sitä kenellekään!

>simiti<

• En tietenkään kerro. :)

• Anonyymi00008

Nallekarkitki viel vetolaatikossa. Kuulemma. ;)
        -sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

-sivusta

Puhu juntt enk kirjo sano loppuu... ole satakunta umpijuntt

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Puhu juntt enk kirjo sano loppuu... ole satakunta umpijuntt

"Munakunnassa kaikki hyvin". Sano kärripoika, ku kennoja lato. Kuulemma. ;)
        -kruununvouti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

-kruununvouti

Vouti kerran veloitti minulta lääkärilaskun, mikä ei koskaan saapunut. Noh, ei siinä kuitenkaan ollut enää ylimääräisiä maksuja mitä oli kertynyt.

Sen laskun takia meni luottotiedotkin vaikka syy ei ollut millään lailla minun. 😡

>simiti<

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vouti kerran veloitti minulta lääkärilaskun, mikä ei koskaan saapunut. Noh, ei siinä kuitenkaan ollut enää ylimääräisiä maksuja mitä oli kertynyt.

Sen laskun takia meni luottotiedotkin vaikka syy ei ollut millään lailla minun. 😡

>simiti<

Lisää flooraa, ni kyl se siitä. Kuulemma. ;)
        -työnnävieläsintti

• Anonyymi00034
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lisää flooraa, ni kyl se siitä. Kuulemma. ;)
        -työnnävieläsintti

Paskanaama homopedofiili lestapaska huoraaaa!!!!! Homohuoraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Paskanaama homopedofiili lestapaska huoraaaa!!!!! Homohuoraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Lestapedofiili huoraa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00008 kirjoitti:

-sivusta

Onko sulla verensokeritki sitten poikaparka alhaal? No mikäpä ei olis niin. Sivusta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00011 kirjoitti:

-kruununvouti

Teitä on aika monikin varmaa tässä matkan varrella hööpöttäny- hyvin menee juu

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Onko sulla verensokeritki sitten poikaparka alhaal? No mikäpä ei olis niin. Sivusta

Kuole pellepersu kuole.Kuole

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kuole pellepersu kuole.Kuole

Kuole homolesta kuole

• Anonyymi00007

Panisin tuota laulajaa.
      >simiti<

• Anonyymi00013

jos se panisi takaisin niin säikähtäisitkö?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

jos se panisi takaisin niin säikähtäisitkö?

En tietenkään. Vaihdan panisin sanan rakastelisin käsitteeseen.

>simiti<

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En tietenkään. Vaihdan panisin sanan rakastelisin käsitteeseen.

>simiti<

se ei rakastelisi vaan panisi sinua p*rseeseen.... todennäköisesti tuo on mies.

• Anonyymi00014
      • Anonyymi00017

Aasilla kippaa sitte sitäkin enemmän. -nörttineuvokas

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aasilla kippaa sitte sitäkin enemmän. -nörttineuvokas

Ööö.. ehkä lähinnä kippaa aasinsillan kautta :) "Pukki" paahtaa kaasu hirttäytyneenä kiinni. Nämä ajat vaan joskus tuntuvat siltä.

• Anonyymi00022

Romahtelin vähän liikaa tänään, mutta sain kuin sainkin joulu- ym hommat pääosin tehtyä. Rauhallinen olotila vaikkei ehkä mielentila.

• Ostin tänään nikotiinitabletteja. Eka päivä ilman röökiä ja meni ihan hyvin. Jee, hyvä minä :D

• Tsemppiä! Oletko niitä pusseja kokeillut?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tsemppiä! Oletko niitä pusseja kokeillut?

En ole. Nikotiinitabletteja olen ennenkin käyttänyt, niin pitäydyn tutussa.

• Anonyymi00030
        Palstakamu kirjoitti:

En ole. Nikotiinitabletteja olen ennenkin käyttänyt, niin pitäydyn tutussa.

Itse lopettelin jo nikotiinipussitkin. Nyt pitää hirmuna kekkailla uusia addiktioita.

Olisiko kivoja ideoita?
        >simiti<

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Itse lopettelin jo nikotiinipussitkin. Nyt pitää hirmuna kekkailla uusia addiktioita.

Olisiko kivoja ideoita?
        >simiti<

Vanha kunnon kahvi antaa suhteellisen samankaltaisen tunteen kuin nikotiini.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Vanha kunnon kahvi antaa suhteellisen samankaltaisen tunteen kuin nikotiini.

kahvi palaa aika heikosti ja on tosi kitkerää, kokeile ennemmin tee-puruja, niitä on erillaisia maustettuja, minttu tee on parasta..

• Palstakamu
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

kahvi palaa aika heikosti ja on tosi kitkerää, kokeile ennemmin tee-puruja, niitä on erillaisia maustettuja, minttu tee on parasta..

Ei anna samanlaista pärinää.

• Anonyymi00053
        UUSI

Mahtista! Itse en ole pariin kuukauteen vetänyt edes nikotiinipusseja.
        Kyllä se siitä lähtee sujumaan.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mahtista! Itse en ole pariin kuukauteen vetänyt edes nikotiinipusseja.
        Kyllä se siitä lähtee sujumaan.

>simiti<

Päivä kaksi pulkassa. Tämä näyttää sujuvan hyvin :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59