Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?

Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin?
Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä."

❤️

35

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vuodatan rakkauttani päivittäin noille eläimilleni. Ne saa kehuja, ylistystä ja rakas ihana mussukkani jatkuvasti. Ihmisille lähinnä lapsilleni ja miehelleni saatan kertoa välillä miten tärkeitä ovat mulle. Että rakkaimmat ihmiseni päällä maan ovat.

Tuttaville en juurikaan tunteita vuodattele. Kerron kyllä että arvostan heitä ja heidän läsnäoloaan ja pitkäaikaista ystävyyttä jne. Kyllä mä annan krediittiä verbaalisesti mielelläni, mutta en jatkuvasti. Vasta kun on tunne, että haluan sanoa. Miellummin kehun kun haukun. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, pysyn vain korrektissa vuorovaikutuksessa sen mitä on pakko.

Mikä on kauneinta, niin en tiedä. Ehkä mun rakkaani tietävät mitkä sanani on heitä eniten koskettaneet kauniisti.

• Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.

Rotat narskuttaa hampaitaan ja boglaa mulle. Marsut lallattaa ja nuolee sormet ja oikasee syliin kylelleen purnuttamaan. Ilme on leppoisan rento jopa nukahtaa syliin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.

Rotat narskuttaa hampaitaan ja boglaa mulle. Marsut lallattaa ja nuolee sormet ja oikasee syliin kylelleen purnuttamaan. Ilme on leppoisan rento jopa nukahtaa syliin.

Ja 1 hiiripoika nauttii silittelystä. Silmät menee kii ja hampaat narskuu, ei liiku mihkään. Jos lopetan tulee uudestaan sormen alle, jatka silittelyä. ❤️🤗

• Jasu2025 kirjoitti:

Ja 1 hiiripoika nauttii silittelystä. Silmät menee kii ja hampaat narskuu, ei liiku mihkään. Jos lopetan tulee uudestaan sormen alle, jatka silittelyä. ❤️🤗

Että ainakin hellyyden ne eläimetkin ymmärtää, jos ei puheita.

• Anonyymi00003
        Jasu2025 kirjoitti:

Että ainakin hellyyden ne eläimetkin ymmärtää, jos ei puheita.

Tuhmaa perroa pöltöä lyödään sanomalehdellä

• Anonyymi00004
        Jasu2025 kirjoitti:

Joko oot gubbe myyräkuumeen oireita kokenut ?

• Anonyymi00005
        Jasu2025 kirjoitti:

Anoppi kyläillessään kysyikin multa, että luuletko että nuo eläimet jotain noista puheistasi ymmärtää? Ymmärtää ne ainakin äänensävyn. Ja silittelyn samassa. Rotat ja marsut nyt vallankin.

No kertoileeko gubbe ne anopit enemmänkin tällaisia kaikenlaisia hoito- sekä huolto-ohjeita

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Joko oot gubbe myyräkuumeen oireita kokenut ?

Paljastit ettet ymmärrä kuvanmuokkauksesta mitään aiemmin. Myyräkuume? Mistä mä sen oisin saanu.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

No kertoileeko gubbe ne anopit enemmänkin tällaisia kaikenlaisia hoito- sekä huolto-ohjeita

Ei hän mua neuvo.

• Jasu2025 kirjoitti:

Paljastit ettet ymmärrä kuvanmuokkauksesta mitään aiemmin. Myyräkuume? Mistä mä sen oisin saanu.

On mulla torvimyyrä kuumetta ollu ja sopuleitakin myyritellään. Niitä myös kotoa löytyy. ❤️

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuhmaa perroa pöltöä lyödään sanomalehdellä

Ei eläimiä lyödä. 🤬

• Anonyymi00008
        Jasu2025 kirjoitti:

Missä välissä minä gubbe sellaista ehdin toteamaan ja ihan sullekko?

• Anonyymi00009
        Jasu2025 kirjoitti:

Ei eläimiä lyödä. 🤬

Elleivät ihan jopa maksa siitä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Elleivät ihan jopa maksa siitä

Sellasta ihmistäkin saa sitten käsitellä täsmälleen samoin. Turpaan vaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sellasta ihmistäkin saa sitten käsitellä täsmälleen samoin. Turpaan vaan.

Ehkä ne oppii kun kokevat itse samanlaista käsittelyä, että se sattuu, tuntuu kauhealta. Lässyttämällä he ei opi. Luulevat vaan että hyväksytään käytös ja voimattomina vierestä vilkuillaan.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Missä välissä minä gubbe sellaista ehdin toteamaan ja ihan sullekko?

AI kuvanmuokkauksista taisit kirjoitella aiemmin eilen. Sokea Reettakin näkee eron. Mutta sinä et.

• Anonyymi00010
        Jasu2025 kirjoitti:

Mulla kerran Maine Coon tunki väkisin syliin. Yritä nyt siinä tehdä ruokaa kun 10 kiloa kissaa tunkee syliin.

Sitten lopuksi pörisi kuin mikäkin dieselmoottori.

>simiti<

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Mulla kerran Maine Coon tunki väkisin syliin. Yritä nyt siinä tehdä ruokaa kun 10 kiloa kissaa tunkee syliin.

>simiti<

Ne kehtaa ottaa huomion minkä haluavat. 😅🐈‍⬛

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

>simiti<

Muistaakseni edes hiaceni ei pörissyt niin lujaa.
        Yhdesti työystäväni oli kahvilla. Katsoi hetken pörisemistä ja purskahti nauruun.

>simiti<

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Muistaakseni edes hiaceni ei pörissyt niin lujaa.
        Yhdesti työystäväni oli kahvilla. Katsoi hetken pörisemistä ja purskahti nauruun.

>simiti<

Iso kissa ISO ääni. 😝

• Anonyymi00019
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Hiiri ollut myyrän kanssa sillai ja sä meet rapsuttelemaan sellaista myyrän kanssa vehtailevaa hiirtä? Eihän se muuta vaadi.

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hiiri ollut myyrän kanssa sillai ja sä meet rapsuttelemaan sellaista myyrän kanssa vehtailevaa hiirtä? Eihän se muuta vaadi.

Jaa, ne ei kyllä toisiinsa tunne vetoa. Erilajisina voi jopa tapella.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

AI kuvanmuokkauksista taisit kirjoitella aiemmin eilen. Sokea Reettakin näkee eron. Mutta sinä et.

No nyt ei totisesti tule james mieleen, vaikka no ei jamesissakaan mitään vikaa ole 👍
        -sivusta

• Anonyymi00002

All those hidden gems

• Anonyymi00006

Hyvää joulua toivottanut ja samalla tarkoittanutkin sitä, käsi sydämellä 🫣💕🎅

• Anonyymi00007

Sanon lapselleni paljon kauniita asioita. Sanon hänelle usein rakastavani häntä ja että olen ylepä hänestä. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut, eikä sitä tunnetta hetkauta mitkään teini-iän kiukuttelut.

Pyrin sanomaan myös muille ihmisille kauniita asioita, erityisesti tietty läheisilleni, mutta myös muille tilanteen mukaan. Toivottavasti sitä on edes joskus pystynyt parantamaan jonkun päivää eees hiukan.

Aletheias

• Anonyymi00013

Voi niitä teiniaikoja. Kaikkea sitä. Nooh kasvaahan nuo pienet pirpanat muistan kun tenava oli 5 vuotias ja hirmu iloinen kun ostin hänelle sähkökäyttöisen lastenmönkijän

Menimme lähikauppaan ja hänellä oli pulkka perässä. Sai leikkiä rekkanaista. Homopedofiili lestapersu hokee umpijuntti homopedofiilipersua

• Anonyymi00015

Mie tykkään siust näin paljon.
      (Ei Vaasan vertaa)
      Kädet auki 180°.
      Vilma

• Vaimoa olen ihastellut, ihan spontaanisti kehunut hänen ulkoista olemusta, ihon kuulautta, niskan kaarta, asuvalintaa..., aiheita riittää.

Näin tapahtuu monta kertaa päivässä ja vaikuttaa siltä, että hän ilahtuu aina sanoistani.

Itse saattaisin kiusaantua, jos joku kehuisi minua useammin kuin kerran viikossa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Tärkeän asian olet oivaltanut parisuhteesta.

• Anonyymi00016

Suuni on harvemmin voideltu siirapilla ja hunajalla tai käteni koristeltu kukkasilla.
      Ele tai teko korvatkoon puutteeni sillä saralla :)

• Anonyymi00017

Kerran sanoin kaivatulleni ainakin mielestäni jotain todella kaunista. Se onkin ainut hetki, kun sain olla hänen kanssa ihan kahdestaan. Ei sillä ollut kuitenkaan hänelle isompaa merkitystä, koska ei tavattu enää sen jälkeen.

• Anonyymi00018

Lapsilleni sanon että olen heistä suunnattoman kiitollinen. Ovat enemmän kuin odotin.
      Rakkaalle sanon että on hyvä että olet olemassa. Tosin siitä on jo muutama kuukausi, nyt ei ole kenelle sanoa.

• Anonyymi00020
      UUSI

En tiedä miten verrata toisten kokemuksia mun sanomisistani.

Sanat ovat kuitenkin vain sanoja. Enemmän merkitsevät teot.

xLiner

• Anonyymi00022
        UUSI

Eihän toisten kokemuksia kysytty tässä aloituksessa, omia sanomisia vain.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      266
      4654
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2590
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95