Ja minkäläisellä summalla ajattelit ostaa niitä
Aiotko ostaa uudenvuoden raketteja ja paukkuja
24
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos lapset haluaa, kuten ovat nyt vinkuneet, niin ehkä muutaman pikku paukun. Max 50€. Mutta ilotuliteteollisuuden voisi lopettaa kokonaan.
- Anonyymi00002
Niinpä niin onko muka lapsia varten vai ihan itse haluat niitä
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinpä niin onko muka lapsia varten vai ihan itse haluat niitä
Jos he saavat iloa niin sitten. Omituinen kysymys!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos he saavat iloa niin sitten. Omituinen kysymys!
Vai saatko sinä raketeista iloa ja hyvä laittaa lasten syyksi eli lapset halus raketteja vaik oikeasti sinä itse niitä haluat ja itseäsi varten ostat
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai saatko sinä raketeista iloa ja hyvä laittaa lasten syyksi eli lapset halus raketteja vaik oikeasti sinä itse niitä haluat ja itseäsi varten ostat
En jaksa analysoida rakettien ostoa sen enempää. Heistä se on jännää. Maailmassa tapahtuu pahempiakin asioita kuin ilotulitusrakettien ampuminen.
- Anonyymi00017
lapsille riitäää pienet papatit ja sähikäiset ja miniraketit.
ei maksa edes 50 euroa ne. - Anonyymi00022
Miksi haluaisin häiritä naapureita ja heidän lemmikkejä pommeilla? Ei kiitos!
- Anonyymi00003
Olen ilmasto, roska, koira , naapuri , silmä, käsi, palokunta -ystävällinen enkä laita ropoakaan mihinkään rakettiin.
Onko turhaa , onko?- Anonyymi00018
mutta kiinalaista rakettiteollisuutta täytyy tukea!
- Anonyymi00006
En ajatellut. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku niistä niin paljon pitää.
Voisiko joku valottaa, mikä se jokin tekee niistä sen? - Anonyymi00007
Merelle pikkukiviä heitteleen. Muuta ei juuri nyt kehtaa.
- Anonyymi00008
No en osta. Viimeksi ostin, kun juhlittiin milleniumia. Sitä ennen kai alaikäisenä. Lapsena ja nuorenahan paukkuja piti aina olla, ei niinkään raketteja.
En laita senttiäkään ilotulitteisiin. Eikä laita vissiin köyhä kaupunkimmekaan. Onhan se aikamoista rahan haaskuuta.
- Anonyymi00010
Minä ajattelin ostaa trotyyliä. Ihan vain hiukan. Mullahan on räjäyttäjän paperit.
>simiti<- Anonyymi00012
Trotyylistä ja lanttulaatikon jämistä saisikin kunnon jysäyksen. 😄
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Trotyylistä ja lanttulaatikon jämistä saisikin kunnon jysäyksen. 😄
Laittaa vielä kiljupönikän sisälle aineet niin paukku on mahtava.
- Anonyymi00011
Ajattelin ostaa lestapedofiili rahoillä
- Anonyymi00013
Hyvä sijoitus tonnilla
- Anonyymi00014
Typerää saastuttamista, rahan hukkaamista ei-mihinkään ja luonnon eläinten kiusaamista.
En aio ampua euroakaan taivaalle, enkä muuten sivumennen sanoen juoda pisaraakaan alkoholia.
Vuosi vaihtuu ihan ilman viinaakin. - Anonyymi00015
Meinaan räjäyttää muijani perseen.
Sienipilvi näkyy Roomaan saakka. - Anonyymi00016
Paukuttelen omasta takaa, kirjaimellisesti.
En aio. Pari uutta vuotta oltu ilman, kun mietittiin ettei ole mitään järkeä heittää rahaa taivaalle ja kiusata ympäristön eläimiä paukkeella ja katkulla, sotkulla mikä tippuu alas.
En aio ostaa ilotulitteita. En ole koskaan ostanut. Tuo on kuin rahaa heittäisi ilmaan.
Minulla on järkevämpiäkin rahareikiä.
Turhuutta ja haaskausta! 😣- Anonyymi00019
En todellakaan, maailman tyhmintä hommaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061