Tällainenko se kirjoitusten perusteella olisi?
- ikä alle 30 v.
- palvelijamainen luonne
- ei omaa tahtoa
- rikas
- naisellinen, mutta sporttinen
Mitä lisäisit / poistaisit?
Missä se realismi sitten on?
Palstamiehen unelmanainen
192
1091
Vastaukset
- Anonyymi00001
Veikkaan että toi on liian vanha näille kohta viis ja kuuskymppisille
Ai, pitäiskö iän olla alle 20 v? En yhtään ihmettele, jos halukkaat miehet eivät löydä kumppania. Realismi ja unelmat eivät vain kohtaa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Ai, pitäiskö iän olla alle 20 v? En yhtään ihmettele, jos halukkaat miehet eivät löydä kumppania. Realismi ja unelmat eivät vain kohtaa.
Minuun ihastui marraskuussa 2016 kuvan kaunis 18-vuotias abiturientti. Ihana oli katsella ihastunutta kaunotarta silmistä silmiin, kun vastasi ihastuneena silmästä silmään. Maaliskuussa 2017 hän tarjosi minulle edelleen ihastuneena puhelinnumeroaan ja sähköpostiosoitettaan. Annoin oman sähköpostiosoitteeni, joka oli melko varmasti vanha yliopistoni sähköpostiosoitteeni. Jälkikäteen olin onnellinen siitä, että en saanut häneltä sähköpostia, sillä jommankumman sydän olisi siinä vain särkynyt ellei molempien. Taisin törmätä häneen toukokuussa 2017 pyörätiellä. Ilmeinen hän oli itkuisen näköinen, mutta en uskaltanut mennä juttelemaan hänelle, sillä en ollut varma oliko se hän. Nolo olisi vanhempana gubbena mennä juttelemaan väärälle nuorelle kaunottarelle. Meillä olisi ollut ikäeroa yli 20 vuotta, mikä nykyisen ymmärryksen mukaan on liikaa. Tammikuussa 2016 olin ihastunut häneen, mutta viikon jälkeen olin ymmärtänyt, että ikäeroa on liikaa. Sitten hän ihastui minuun loppuvuodesta. Hän on syntynyt 1998 ja minä 70-luvulla. Ymmärsin, että runsas 10 vuotta ei ole liikaa ikäeroa, mutta yli 20 vuotta on. En enää katsele nuoria naisia vaan enemmän ikäisiäni ja enkä heitäkään kovin aktiivisesti, sillä viihdyn sinkkuna hyvin. Tällä hetkellä en kaipaa elämääni naista kuin ystävänä.
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Minuun ihastui marraskuussa 2016 kuvan kaunis 18-vuotias abiturientti. Ihana oli katsella ihastunutta kaunotarta silmistä silmiin, kun vastasi ihastuneena silmästä silmään. Maaliskuussa 2017 hän tarjosi minulle edelleen ihastuneena puhelinnumeroaan ja sähköpostiosoitettaan. Annoin oman sähköpostiosoitteeni, joka oli melko varmasti vanha yliopistoni sähköpostiosoitteeni. Jälkikäteen olin onnellinen siitä, että en saanut häneltä sähköpostia, sillä jommankumman sydän olisi siinä vain särkynyt ellei molempien. Taisin törmätä häneen toukokuussa 2017 pyörätiellä. Ilmeinen hän oli itkuisen näköinen, mutta en uskaltanut mennä juttelemaan hänelle, sillä en ollut varma oliko se hän. Nolo olisi vanhempana gubbena mennä juttelemaan väärälle nuorelle kaunottarelle. Meillä olisi ollut ikäeroa yli 20 vuotta, mikä nykyisen ymmärryksen mukaan on liikaa. Tammikuussa 2016 olin ihastunut häneen, mutta viikon jälkeen olin ymmärtänyt, että ikäeroa on liikaa. Sitten hän ihastui minuun loppuvuodesta. Hän on syntynyt 1998 ja minä 70-luvulla. Ymmärsin, että runsas 10 vuotta ei ole liikaa ikäeroa, mutta yli 20 vuotta on. En enää katsele nuoria naisia vaan enemmän ikäisiäni ja enkä heitäkään kovin aktiivisesti, sillä viihdyn sinkkuna hyvin. Tällä hetkellä en kaipaa elämääni naista kuin ystävänä.
Joo, 20-vuotta alkaa mielestäni olemaan liikaa, 10-vuotta ei niinkään. Mutta kuten eräs väitti, niin minä en kenenkään parisuhdepoliisiksi ala. Ainahan nuo ovat yksityisiä asioita. Ainoastaan motiiveja kyseenalaistan, jos kovin nuori kiinnostuu paljon vanhemmasta ihmisestä. Ei mun tarvitse kaikkea ymmärtää. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, 20-vuotta alkaa mielestäni olemaan liikaa, 10-vuotta ei niinkään. Mutta kuten eräs väitti, niin minä en kenenkään parisuhdepoliisiksi ala. Ainahan nuo ovat yksityisiä asioita. Ainoastaan motiiveja kyseenalaistan, jos kovin nuori kiinnostuu paljon vanhemmasta ihmisestä. Ei mun tarvitse kaikkea ymmärtää. :)
Mu5tasydän: "Joo, 20-vuotta alkaa mielestäni olemaan liikaa, 10-vuotta ei niinkään. Mutta kuten eräs väitti, niin minä en kenenkään parisuhdepoliisiksi ala. Ainahan nuo ovat yksityisiä asioita. Ainoastaan motiiveja kyseenalaistan, jos kovin nuori kiinnostuu paljon vanhemmasta ihmisestä. Ei mun tarvitse kaikkea ymmärtää. :)"
Hän ei tiennyt ikääni, sillä näytin 40 v:nä noin 30-vuotiaalta. Silloin minua arvioitiin monesti 27-vuotiaaksi tai 31-vuotiaaksi. Hän ei tiennyt ikääni ja minä olin aidosti häneen ihastunut, Katselin häntä ihastunein silmin, joihin hän vastasi ihastuneella katsellaan. Näytin siis nuoremmalta kuin olin - hän luuli ikäeroksemme varmaan noin 10 vuotta?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Mu5tasydän: "Joo, 20-vuotta alkaa mielestäni olemaan liikaa, 10-vuotta ei niinkään. Mutta kuten eräs väitti, niin minä en kenenkään parisuhdepoliisiksi ala. Ainahan nuo ovat yksityisiä asioita. Ainoastaan motiiveja kyseenalaistan, jos kovin nuori kiinnostuu paljon vanhemmasta ihmisestä. Ei mun tarvitse kaikkea ymmärtää. :)"
Hän ei tiennyt ikääni, sillä näytin 40 v:nä noin 30-vuotiaalta. Silloin minua arvioitiin monesti 27-vuotiaaksi tai 31-vuotiaaksi. Hän ei tiennyt ikääni ja minä olin aidosti häneen ihastunut, Katselin häntä ihastunein silmin, joihin hän vastasi ihastuneella katsellaan. Näytin siis nuoremmalta kuin olin - hän luuli ikäeroksemme varmaan noin 10 vuotta?Juu, hyvin paljon mahdollista. Sinua on luoja suonut hyvillä geeneillä. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, hyvin paljon mahdollista. Sinua on luoja suonut hyvillä geeneillä. :)
Mu5tasydän: "Juu, hyvin paljon mahdollista. Sinua on luoja suonut hyvillä geeneillä. :)"
20-vuotiaana seuralaiselleni sanottiin, että "minä olen ravintolan komein mies". 40 v. sitä ulkonäköä oli vielä jäljellä, miksi naiset vielä jopa ihailleen katsoivat minua. Nyt on tullut vähän ryppyä silmäkulmaan ja ulkonäkö ei ole enää samanlainen, kun 50 v. on mennyt rikki. 40 v. mies voi vielä olla komea nuorenkin naisen silmissä. Brad Pitt oli oli 40 v. ikäisenä komistus elokuvassa Troija ja samanikäisenä monet muutkin ovat vielä filmitähtiä ulkonäöllään.- Anonyymi00115
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Mu5tasydän: "Juu, hyvin paljon mahdollista. Sinua on luoja suonut hyvillä geeneillä. :)"
20-vuotiaana seuralaiselleni sanottiin, että "minä olen ravintolan komein mies". 40 v. sitä ulkonäköä oli vielä jäljellä, miksi naiset vielä jopa ihailleen katsoivat minua. Nyt on tullut vähän ryppyä silmäkulmaan ja ulkonäkö ei ole enää samanlainen, kun 50 v. on mennyt rikki. 40 v. mies voi vielä olla komea nuorenkin naisen silmissä. Brad Pitt oli oli 40 v. ikäisenä komistus elokuvassa Troija ja samanikäisenä monet muutkin ovat vielä filmitähtiä ulkonäöllään.Jo oot gubbe nicciäs taas nimellä paiskannu👍
Anonyymi00115 kirjoitti:
Jo oot gubbe nicciäs taas nimellä paiskannu👍
anonyymi: "Jo oot gubbe nicciäs taas nimellä paiskannu👍"
Mitä tuolla tarkoitit? Voisitko sanoa saman selvällä suomenkielellä?
- Anonyymi00002
pieniruokanen joka ei piereskele eikä halua lapsia
pitkät tekokynnet pitää olla hiuslisäkkeet tekoripset
tekotissit tatuoitu lävärit kävellä korkokengät ja minihame päällä lenkilläkin
muuten olet mies
töissä ei saa käydä eikä olla omia vanhempia eikä ystäviä eikä sisaruksia
pitää vain palvoa miestä..
olla hereillä valmiina aina kun mieskin naisen ei kuulu "maata"
ruuat valmiina tip top- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Heh, nyt lähti ihan lapasesta. 😂
ei. tämä on elämää 58v narsistin kanssa. kunnes tyttö on imetty kuivaksi. se jätetään. kun on aivan henkisesti hajoitettu ja käytetty. narsistin palkinto. otetaan uusi. parempi. käyttöön
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei. tämä on elämää 58v narsistin kanssa. kunnes tyttö on imetty kuivaksi. se jätetään. kun on aivan henkisesti hajoitettu ja käytetty. narsistin palkinto. otetaan uusi. parempi. käyttöön
Ai, siinä tapauksessa kamala kohtalo naisella. Voin vain kuvitella. 😪
- Anonyymi00003
Itselleni löysin jo, hoikka kauniskasvoinen, alkujaan köyhä, mutta älykäs ystävällinen sporttinen seurallinen hauska korkeasti koulutettu nykyisin
- Anonyymi00005
Seurallinen "koira" 🤭
- Anonyymi00054
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt harvinaisuuden. Muista kohdella häntä sen mukaisesti.
Pidän kyllä. Yhdessä taaperretaan loppuun asti.
- Anonyymi00006
Timo tahtoo -kappale. Siinä on tosi hyvin kuvailtu juurikin mitä nämä hakevat 😁
xLinerKiitos, pitääpä kuunnella. Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että täällä miehillä on niin epärealistiset tavoitteet, että ei voi löytyä ketään vakavammin otettavaa tällaisille tavallisille kulkijoille.
Antti Kleemola / Timo tahtoo
https://youtu.be/zEm45LMOeao?si=2KocRNhoasCL0Zb7
Ihan kuunneltava biisi. :)- Anonyymi00050
Oot multa keksinyt tuon. 😁
Mutta ihan juurikin mitä täällä ainakin ennen kollotettiin. 😄 - Anonyymi00062
Mu5tasydän kirjoitti:
Antti Kleemola / Timo tahtoo
https://youtu.be/zEm45LMOeao?si=2KocRNhoasCL0Zb7
Ihan kuunneltava biisi. :)Tässä vielä sanat. On kyllä niin osuvaa että…😅
Timo Tahtoo
Antti Kleemola
Timo tietää, mitä tahtoo. Yrittää, mut silti ei oo vierellensä naista löytänyt.
Timo tahtoo:
Kauniin, muttei niin kaunista, että muutkin tahtoo koskea.
Ja sitten baarin nurkassa täytyy omaisuuttaan varjella.
Ja fiksun, muttei niin fiksua, että hänet voittaa shakissa.
Ei liian viisasta voi rakastaa.
Ja kaiken aikaa kello käy, nopeet voittaa, yhtä ei näy.
Kun toiset tanssii hitaitaan, Timoo tielle kannetaan.
Sade kasvot kyyneleistä puhdistaa.
Timo tahtoo:
Babyfacen, seksipommin, joka meikit päällä onkin kotona, mut muualla se kulkee tuulipuvussa.
Ja itsenäisen, työssäkäyvän, kunhan tienaa sua vähemmän.
Liian rikasta ei rakasta.
Timo tahtoo:
Maitotytön kotimaisen, herttaisen hiirulaisen.
Tekis aina eväät töihin, suostuisi syntisiin öihin.
Kipusiskon estottoman, ja kotirouvan soman.
Omistautuis perheelle ja naurais Timon vitseille.
Ja neitsyen, mutta kokeneen, tai ehkä äidinkorvikkeen.
Opettaisi avautumaan, sitoutuisi mieheen rumaan.
Timo tietää, mitä tahtoo. Ja miten käy, kun oikein itseään ei osaa rakastaa.
- Anonyymi00007
Rintsikat poistaisin.
Mitä se realismi tarkoittaa?Realismi tarkoittaa todellista, eli todenmukaista, asiaa joka tässä tilanteessa on oikeasti mahdollista.
- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Realismi tarkoittaa todellista, eli todenmukaista, asiaa joka tässä tilanteessa on oikeasti mahdollista.
siis mielestäsi miehen pitäisi tyytyä vähempään kuin mitä se haluaa?
miksi naisen ei tarvitse tyytyä? Anonyymi00018 kirjoitti:
siis mielestäsi miehen pitäisi tyytyä vähempään kuin mitä se haluaa?
miksi naisen ei tarvitse tyytyä?Voihan joku tehdä avauksen (vaikka sinä) siitä, mikä on palstanaisen unelmamies?
En ole missään vaiheessa tietääkseni sanonut, että naisen ei tarvitse tyytyä vähempään. Elämä ylipäätään on kompromisseja.- Anonyymi00031
Mu5tasydän kirjoitti:
Voihan joku tehdä avauksen (vaikka sinä) siitä, mikä on palstanaisen unelmamies?
En ole missään vaiheessa tietääkseni sanonut, että naisen ei tarvitse tyytyä vähempään. Elämä ylipäätään on kompromisseja.no minua ei nyt vttu vähempää voisi kiinnostaa että mitä joku täällä palstalla liikkuva nainen miettii.
- Anonyymi00042
Miehet ei yleensä tarvi tissiliivejä!
- Anonyymi00113
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miehet ei yleensä tarvi tissiliivejä!
Ei ne tartte heijastinliivejäkää joko muija tai äippä pakottaa
- Anonyymi00114
Anonyymi00031 kirjoitti:
no minua ei nyt vttu vähempää voisi kiinnostaa että mitä joku täällä palstalla liikkuva nainen miettii.
Ottakaa kaikki mallia hänest
- Anonyymi00008
Ei mitään lisättävää eikä poistettavaakaan
- Anonyymi00010
No oikein kun miettimällä miettii niin iän voisi muuttaa eli 20-55v ja sporttinen vartalo sais olla kuten mira kasslin tai laura ruohola ja olis hyvä tekeen ruokaa ja leipomuksia eipä kai muuta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
No oikein kun miettimällä miettii niin iän voisi muuttaa eli 20-55v ja sporttinen vartalo sais olla kuten mira kasslin tai laura ruohola ja olis hyvä tekeen ruokaa ja leipomuksia eipä kai muuta
Ja saisi olla kaikkiruokainen eli syö lihaa ym mitä mieskin eli helppo ostaa ruokia kun naiselle kelpaa kaikki
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja saisi olla kaikkiruokainen eli syö lihaa ym mitä mieskin eli helppo ostaa ruokia kun naiselle kelpaa kaikki
Raakaa matoista lihaa suoraan metsästä. Ei kiitos terveys meni
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos on hyvä tekeen ruokaa ja leipomuksia, niin joku ne syö sitten - ja lihoo.
- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei mitään liho kaikkea kohtuudella ja jos lihoo niin yhdessä lihotaan
- Anonyymi00024
Mu5tasydän kirjoitti:
Ja jos mies vie vaikka grilliin niin nainenkin syö hamburilaisen tai makkaraperunat tai lihapiirakan tai kahvilassa juo kahvit ja ottaa munkin tai jotain tai automatkalla ostetaan kaupasta löylylenkkiä niin nainen syö puolet niin sellaisen kanssa kiva eikä mitään en ota mitään jos otan niin otan soija tofu maitoo eli tavis nainen paras nainen
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja jos mies vie vaikka grilliin niin nainenkin syö hamburilaisen tai makkaraperunat tai lihapiirakan tai kahvilassa juo kahvit ja ottaa munkin tai jotain tai automatkalla ostetaan kaupasta löylylenkkiä niin nainen syö puolet niin sellaisen kanssa kiva eikä mitään en ota mitään jos otan niin otan soija tofu maitoo eli tavis nainen paras nainen
Toki voi joskus syödä hampparin, mutta vastapainoksi pitää liikkua sitten. Iän ja hormonien heittelemisen myötä nainen lihoo herkemmin.
- Anonyymi00028
Mu5tasydän kirjoitti:
Toki voi joskus syödä hampparin, mutta vastapainoksi pitää liikkua sitten. Iän ja hormonien heittelemisen myötä nainen lihoo herkemmin.
Ei tarvi vaan voi liikunnan sijaan istua sohvalle ja katsella urheilua tv stä
- Anonyymi00110
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tarvi vaan voi liikunnan sijaan istua sohvalle ja katsella urheilua tv stä
Joo ja kyttätyöst oppii ku kattoo sarjoi dokumenttei oon jo aika haka hommissa
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Joo ja kyttätyöst oppii ku kattoo sarjoi dokumenttei oon jo aika haka hommissa
Että voi teitä höynät tuulihousut lahkeet lepattaen koitan olla myötätuntoinen
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Että voi teitä höynät tuulihousut lahkeet lepattaen koitan olla myötätuntoinen
Harasoo?
- Anonyymi00116
Mu5tasydän kirjoitti:
No tuo sitä muonaa et voi aloittaa
- Anonyymi00009
Rahamiesten seksiringeissä on juuri tuollaisia tyttöjä.
- Anonyymi00011
Kyllä
Ne naiset on "objekteja" tuotteita käyttötavaraa kiihoketta potkaistaan ulos kun ovat käytetty
se vaan että nuori tyttö innoissaan laittaa itseään rahalla. Mies manipuloi ja haukkuu että nais raukka tsemppaisi lisää itseensä ollakseen parempi.
Täysin väärä suunta nuorilla naisilla. Mutta oma asia.
Aika paljon on lisäämistä ja poistamista.
En yhtään kaipaa palvelijaa tai palvelijamaisuutta. En tarvitse sellaista. Hyvin olen tähänkin saakka pärjännyt ilman enkä aio lopettaa. Pitäisi ainoastaan sietää että tavarat (mutta ei asiat) ovat jäljiltäni aikansa sekaisin. Antaa olla vaan. Mutta sekään ei käy, että minulta edellytetään palvelijamaisuutta. Tietyt poikkeukset käy.
Omaa tahtoa saa olla. Kysymys on vain siitä miten sen esittää. Huonosti siedän jos koko ajan hiljaisuus täyttyy siitä mitä toinen tahtoo. Pitää priorisoida. Valita mikä on tärkeää. Eikä saa tahtoa keskenään ristiriitaisia asioita.
Rikaskaan ei tarvitse olla, mutta ei se haittaisikaan. En ole tähän päivään mennessä saanut yhtään riitaa raha-asioista aikaiseksi parisuhteessa, enkä aio aloittaa sitäkään.
Sporttinen kyllä. Mutta tämä minulle tarkoittaa enemmän asennetta. Kysymys ei siis ole todelkavaikeen penkkituloksista tai jostain fitness-vartalosta. En ehkä tiedä mitä naisellisella tarkoitetaan, mutta tuskin. Tunnistan ja aistin kyllä naisen naiseksi ilman että sitä tarvitsee etityisesti korostaa.Hyviä pointteja nostit esille ja kiitos vastaukseen panostamisesta.
Tämä oli puoliksi leikkimielinen, puoliksi kirjoitteluihin tehtyä havainnointia.
Minut itseasiassa yllätti, että niin moni oli samaa mieltä listauksen kanssa. En tiedä, olikohan yllätys niin positiivinen.Mu5tasydän kirjoitti:
Hyviä pointteja nostit esille ja kiitos vastaukseen panostamisesta.
Tämä oli puoliksi leikkimielinen, puoliksi kirjoitteluihin tehtyä havainnointia.
Minut itseasiassa yllätti, että niin moni oli samaa mieltä listauksen kanssa. En tiedä, olikohan yllätys niin positiivinen.Se tietysti lähtökohtana on pielessä, että olisi olemassa jokin kollektiivinen palstamies ja hänellä käsitys unelmanaisesta. On joukko erilaisia miehiä erilaisin ajatuksin. Mutta ainahan sieltä jotain asioita löytyy, jotka esiintyvät hyvin monien unelmissa ja sitten sellaisua jotka eivät juuri kenenkään. Jos haluaa nähdä itsensä unelmana, niin kannattanee kysellä tekoälyltä tai puutteessa olevalta humalaiselta eikä palstalaisilta.
scrg kirjoitti:
Se tietysti lähtökohtana on pielessä, että olisi olemassa jokin kollektiivinen palstamies ja hänellä käsitys unelmanaisesta. On joukko erilaisia miehiä erilaisin ajatuksin. Mutta ainahan sieltä jotain asioita löytyy, jotka esiintyvät hyvin monien unelmissa ja sitten sellaisua jotka eivät juuri kenenkään. Jos haluaa nähdä itsensä unelmana, niin kannattanee kysellä tekoälyltä tai puutteessa olevalta humalaiselta eikä palstalaisilta.
No, onneksi en etsi täältä mitään vakavampaa, että sinänsä kaikki asettelemani kysymykset eivät koske itseäni. Ihmisistä ja ihmisyydestä sen sijaan olen hyvin kiinnostunut, jos se ei ole vielä käynyt ilmi.
- Anonyymi00032
Mu5tasydän kirjoitti:
No, onneksi en etsi täältä mitään vakavampaa, että sinänsä kaikki asettelemani kysymykset eivät koske itseäni. Ihmisistä ja ihmisyydestä sen sijaan olen hyvin kiinnostunut, jos se ei ole vielä käynyt ilmi.
Voit sinä kysyä missä kaupungissa scrg asuu jos asuukin samassa kaupungissa niin sovitte treffit
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voit sinä kysyä missä kaupungissa scrg asuu jos asuukin samassa kaupungissa niin sovitte treffit
Hänellä on ajoittain hieman terävä tulokulma, kuten toisesta kommentista olin lukevinani.
- Anonyymi00033
Mu5tasydän kirjoitti:
Hänellä on ajoittain hieman terävä tulokulma, kuten toisesta kommentista olin lukevinani.
No kysyt jotain muuta tai teet aloituksen jossa kerrot ikäsi ja asuin kaupunkisi niin samassa kaupungissa asuvat voivat ilmoittaa siinä et haluais treffeille kanssasi ja kerro myöskin mitä seuraa haet
Anonyymi00032 kirjoitti:
Scrg asuu vain palstalla. kun taas lirjoittajansa , parisakin paikassa. Scrg ei myösjään ihan vastaa kirjoittajaansa vaan on vain projektio tästä. Mutta se on jatkossakin selvää, että scrg asuu vain palstalla keräämässä ajatuksia kirjoittajalleen, joka taas hoitaa oikeat suhdeasiansa oikeassa elämässä.
scrg kirjoitti:
Scrg asuu vain palstalla. kun taas lirjoittajansa , parisakin paikassa. Scrg ei myösjään ihan vastaa kirjoittajaansa vaan on vain projektio tästä. Mutta se on jatkossakin selvää, että scrg asuu vain palstalla keräämässä ajatuksia kirjoittajalleen, joka taas hoitaa oikeat suhdeasiansa oikeassa elämässä.
Scrg myös selvästi kärsii jostakin parkinsonista tai vastaavasta koska sormet eivät löydä luurin näytöltä oikeita kirjaimia.
- Anonyymi00013
Palstamiehet ja palstanaiset ovat ilmeisesti ihan oma rotunsa:)
Naisen ja miehen välille muodostuvaan hyvään suhteeseen ei periaatteessa tarvita muuta kuin mielenkliimaksi. Henkinen molemminpuolinen liima joka koostuu arvostuksesta sitä vastapuolta kohtaan. Arvostus koostuu monesta eri asiasta.
Löytäessään sopivan ihmisen huomaa arvostavansa häntä enemmän mitä itseään voisi koskaan arvostaa. Jos noin käy, on löytänyt sopivan puuttuvan palasen elämäänsä.
AVHeh, joo, kyllä he ovat ihan oma rotunsa. 🙃
Sinulla on varsin maltilliset toiveet, mutta et tainnut olla sinäkään täällä liikkeellä "siinä mielessä?"
Tekoälyn luoma, illuusio, mielikuvituksen tuote. Sellainen epärealistinen. Siksi sellaista ei mistään löydykkään.
Niin, tekoäly on aika paha. Itse en vieläkään osaa erottaa niitä oikeista videoista / kuvista. Siinä mielessä nuoriso on äitiä viisaampaa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, tekoäly on aika paha. Itse en vieläkään osaa erottaa niitä oikeista videoista / kuvista. Siinä mielessä nuoriso on äitiä viisaampaa.
Juu, nuorille se on heidän normaali kuten meille oli joskus C-kasetit. 😅
Mä jotkut kuvat erotan helposti tekoälyn tekemiksi ja jotkut huonommin. Muksut sanoo heti, äiti tekoälyllä luotu.Jasu2025 kirjoitti:
Juu, nuorille se on heidän normaali kuten meille oli joskus C-kasetit. 😅
Mä jotkut kuvat erotan helposti tekoälyn tekemiksi ja jotkut huonommin. Muksut sanoo heti, äiti tekoälyllä luotu.Mutta ekaan kommenttiini viitaten, nykyään on paljon ihmisiä jotka ihastuvat mielikuviin ja tekoälyn luomiin hahmoihin. Kai todellisuus ei tarjoa tarpeeksi inspiroivaa vaihtoehtoa.
Japanissa ja Kiinassa tuo maailma menee jo överin puolelle, mutta muut seuraa perässä.
https://youtu.be/qEgUwpp3rJY?si=N9ZNUJp5aQypidbH
https://youtu.be/HymfdPeYxEo?si=Vxv_ydeuc4wD5Np6
Maustiaisia videoissa.Jasu2025 kirjoitti:
Mutta ekaan kommenttiini viitaten, nykyään on paljon ihmisiä jotka ihastuvat mielikuviin ja tekoälyn luomiin hahmoihin. Kai todellisuus ei tarjoa tarpeeksi inspiroivaa vaihtoehtoa.
Japanissa ja Kiinassa tuo maailma menee jo överin puolelle, mutta muut seuraa perässä.
Maustiaisia videoissa.Hyviä biisejä kuitenkin. :)
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta ekaan kommenttiini viitaten, nykyään on paljon ihmisiä jotka ihastuvat mielikuviin ja tekoälyn luomiin hahmoihin. Kai todellisuus ei tarjoa tarpeeksi inspiroivaa vaihtoehtoa.
Maustiaisia videoissa.Ja niille jotka meinaa ettei julkkiksilla ole ollu ikinä raffia saada tyttökaveria.
https://youtube.com/shorts/mMsXPQpAty8?si=LpXwZi74bdXSJne3Jasu2025 kirjoitti:
Ja niille jotka meinaa ettei julkkiksilla ole ollu ikinä raffia saada tyttökaveria.
https://youtube.com/shorts/mMsXPQpAty8?si=LpXwZi74bdXSJne3En voi edes kuvitella kuinka vaikeaa on erottaa kullankaivajat aidosti kiinnostuneista.
- Anonyymi00109
Mu5tasydän kirjoitti:
En voi edes kuvitella kuinka vaikeaa on erottaa kullankaivajat aidosti kiinnostuneista.
Imuroivat sekä yltä että päältä? Toiv pilasin
- Anonyymi00015
Normaali nainen on hyvä. Normaalin määrittely onkin sitten jo vaikeampi juttu.
Niin, mikä on sinun oma määritelmäsi? Vai tarkoititko, että et itsekään osaa sitä tarkemmin määritellä?
- Anonyymi00020
no se "normaalin" jos jostain löydät niin ihme on. lottovoitto on helpompi saada.
- Anonyymi00060
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, mikä on sinun oma määritelmäsi? Vai tarkoititko, että et itsekään osaa sitä tarkemmin määritellä?
Sellainen jonka kanssa on hyvä olla vastavuoroisesti. Ja mielellään ei-varattu.
- Anonyymi00108
Onpa kurja juttu sekin sitten, voi kyynel
- Anonyymi00117
Anonyymi00020 kirjoitti:
no se "normaalin" jos jostain löydät niin ihme on. lottovoitto on helpompi saada.
It’s a hard knock life yes
- Anonyymi00016
Unelmanainen on 10+kaunotar joka on hoikka ja omaa pikkuiset varpit, pienikokoiset jalat, hoikat nilkat, hoikat alaraajat, kiinteät söpöt pikkupakarat, hoikan vyötärön, selvästi hahmottuvat okahaarakkeet (fysiol: spinous process), kiinteät ihanat pikkutisulit, hoikat yläraajat, hoikan kaulan, antautuvaisen hymyn, pikkuisen nöpönenän, bambin silmät, punan poskipäissään sekä varpiensa kärjissä, ja on nöyrä sekä tottelevainen. Esimerkiksi menossa lukioon.
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Tästä ei voi tykätä. Päälle iskee suojeluvietti omia teinejä kohtaan.
Sellaisella naisella on paljon arvokasta annettavaa minulle, ja minulla paljon arvokasta annettavaa sellaiselle naiselle.
- Anonyymi00041
Mitäs muutakaan 10+ lapsi olisi kuin lapsi piirteiltään, ei ainakaan nainen minkä suhteen teikäläisen arviointikyky on pahanlaatuisesti metsässä pervoon tyyliin kuten yleensäkin
- Anonyymi00059
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mitäs muutakaan 10 lapsi olisi kuin lapsi piirteiltään, ei ainakaan nainen minkä suhteen teikäläisen arviointikyky on pahanlaatuisesti metsässä pervoon tyyliin kuten yleensäkin
10+ tarkoittaa 10-19v ikäistä, kuten 20+ tarkoittaa 20-29v ikäistä ihmistä, jne etc. Tyttölapsi tulee naiseksi, saa naisen himot ja kyvyt, keskimäärin 12v ikäisenä, siinä voi olla kolmisen vuotta vaihtelua suuntaan tai toiseen. Suomessa on feministien painostuksesta laaditun lain mukaan rangaistavaa rakastella alle 16 vuotta vanhan naisen kanssa, mutta se ei ole perverssiä siinä tapauksessa kun hän on jo tullut naiseksi. Miehen ei silti kannata ottaa riskiä, on vaan tyydyttävä 16 vuotta vanhaan tai sitä vanhempaan naiseen.
- Anonyymi00102
Anonyymi00059 kirjoitti:
10 tarkoittaa 10-19v ikäistä, kuten 20 tarkoittaa 20-29v ikäistä ihmistä, jne etc. Tyttölapsi tulee naiseksi, saa naisen himot ja kyvyt, keskimäärin 12v ikäisenä, siinä voi olla kolmisen vuotta vaihtelua suuntaan tai toiseen. Suomessa on feministien painostuksesta laaditun lain mukaan rangaistavaa rakastella alle 16 vuotta vanhan naisen kanssa, mutta se ei ole perverssiä siinä tapauksessa kun hän on jo tullut naiseksi. Miehen ei silti kannata ottaa riskiä, on vaan tyydyttävä 16 vuotta vanhaan tai sitä vanhempaan naiseen.
” Miehen ei silti kannata ottaa riskiä, on vaan tyydyttävä 16 vuotta vanhaan tai sitä vanhempaan naiseen.” No voi juku.
- Anonyymi00103
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mitäs muutakaan 10 lapsi olisi kuin lapsi piirteiltään, ei ainakaan nainen minkä suhteen teikäläisen arviointikyky on pahanlaatuisesti metsässä pervoon tyyliin kuten yleensäkin
Silti tässä keskustelussa olet vain sinä palstasetä mässäilemässä kuten aina näiden tämäntyyppisten aiheiden kohdalla. Tirkistely voi olla hyvin vastenmielinen piirre ihmisessä IMHO. T naiselt
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Silti tässä keskustelussa olet vain sinä palstasetä mässäilemässä kuten aina näiden tämäntyyppisten aiheiden kohdalla. Tirkistely voi olla hyvin vastenmielinen piirre ihmisessä IMHO. T naiselt
Aiina se kaikkia haukkuu ja nouseepi muiden yläpuolelle. Eikö se ittekki osin kannattais mitä ”nettiin” tulee?👍
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Aiina se kaikkia haukkuu ja nouseepi muiden yläpuolelle. Eikö se ittekki osin kannattais mitä ”nettiin” tulee?👍
On tullut aika- soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur. Kaikki järjestyy
- Anonyymi00106
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sellaisella naisella on paljon arvokasta annettavaa minulle, ja minulla paljon arvokasta annettavaa sellaiselle naiselle.
I could teach you but i have to chaarge🥱
- Anonyymi00107
Mu5tasydän kirjoitti:
Tästä ei voi tykätä. Päälle iskee suojeluvietti omia teinejä kohtaan.
Heitähän gubbe jo voltti skeemaillessa kuvitteellisista skideistä
- Anonyymi00017
Poistan kaiken, paitsi viimeisen.
Lisään:
-Älykäs
-Huumorintajuinen (totta kai minun tavallani)
-Armoton rakastelija vielä kahden vuosikymmenen yhteiselon jälkeenkin, ja osaa ottaa hävyttömästi orgasminsa.
Realismi on yliarvostettua.
-keinovaginamies-- Anonyymi00101
Mu5tasydän kirjoitti:
Hih, no minusta tuo listauksesi on ihan realistinen. :)
Sit se ei oo ku lainit prujut opetella muhaha
- Anonyymi00019
aika hyvä mutta unohdit ison ja todella tärkeän asian
lisään sen nyt tähän niin että se näkyy selvästi:
LAPSETON!No veikkaan, että tuo on yksilöllistä. Itse en voisi olla lapsettoman miehen kanssa (koettu on). Veikkaan, että samoin ajattelevia miehiä on.
Nämä, joista minulla on kokemusta, niin ovat olleet sellaisia, että koko elämä on pyörinyt oman mielihyvän ympärillä ja toinen jopa tunnusti olevansa hedonisti.- Anonyymi00026
Mu5tasydän kirjoitti:
No veikkaan, että tuo on yksilöllistä. Itse en voisi olla lapsettoman miehen kanssa (koettu on). Veikkaan, että samoin ajattelevia miehiä on.
Nämä, joista minulla on kokemusta, niin ovat olleet sellaisia, että koko elämä on pyörinyt oman mielihyvän ympärillä ja toinen jopa tunnusti olevansa hedonisti.en yhtään epäile ettetkö olisi sitäkin jo kokenut, tai kokeillut.
tässä nyt ei kuitenkaan ollut kyse sinusta.
lapsia omaaville naisille on olemassa kaikenlaisia uusioperhe-viritelmiä, jotka toimivat ehkä jonkinaikaa, mutta ongelmia tulee olemaan, paljon.
minkäänlaista syytä ei ole olemassa miksi mies huolehtisi jonkun toisen miehen lapsista, paitsi jos kyseessä on miehen oma sukululainen, veli tms. muuten ei ole minkäänlaista velvoitetta olemassa. sellainen on täysin luonnoton ja luonnonvastainen tilanne.
kehoitat miehiä realismiin, mutta ainoa joka täällä tarvitsee reality checkin olet sinä itse utopistisine ajatuksinesi. Anonyymi00026 kirjoitti:
en yhtään epäile ettetkö olisi sitäkin jo kokenut, tai kokeillut.
lapsia omaaville naisille on olemassa kaikenlaisia uusioperhe-viritelmiä, jotka toimivat ehkä jonkinaikaa, mutta ongelmia tulee olemaan, paljon.
minkäänlaista syytä ei ole olemassa miksi mies huolehtisi jonkun toisen miehen lapsista, paitsi jos kyseessä on miehen oma sukululainen, veli tms. muuten ei ole minkäänlaista velvoitetta olemassa. sellainen on täysin luonnoton ja luonnonvastainen tilanne.
kehoitat miehiä realismiin, mutta ainoa joka täällä tarvitsee reality checkin olet sinä itse utopistisine ajatuksinesi.Taas laitat sanoja suuhuni. Kysymys on eri asia kuin kehottaminen. Itse en odota kenenkään huolehtivan jälkikasvustani, joka on btw jo melkein aikuista. Että se siitä sinun utopiastasi.
- Anonyymi00034
Mu5tasydän kirjoitti:
Taas laitat sanoja suuhuni. Kysymys on eri asia kuin kehottaminen. Itse en odota kenenkään huolehtivan jälkikasvustani, joka on btw jo melkein aikuista. Että se siitä sinun utopiastasi.
no niinpä niin. et suoraan sano etkä käytä niitä sanoja suoraan. mutta vttuilet jatkuvasti ja käytät piilomerkityksiä. olisi parempi kun vaan sanoisit suoraan mitä ajattelet etkä kiertelisi ja kaartelisi kokoajan. kaikki täällä kyllä näkee sen mitä oikeasti tarkoitat.
enkä viittaa vain tähän aiheeseen tai keskusteluun niillä utopistisilla ajatuksillasi, vaan muihinkin ajatuksiisi jotka ovat erittäin kaukana todellisuudesta. Anonyymi00026 kirjoitti:
en yhtään epäile ettetkö olisi sitäkin jo kokenut, tai kokeillut.
kehoitat miehiä realismiin, mutta ainoa joka täällä tarvitsee reality checkin olet sinä itse utopistisine ajatuksinesi.” minkäänlaista syytä ei ole olemassa miksi mies huolehtisi jonkun toisen miehen lapsista, paitsi jos kyseessä on miehen oma sukululainen, veli tms. muuten ei ole minkäänlaista velvoitetta olemassa. sellainen on täysin luonnoton ja luonnonvastainen tilanne.”
Entä rakkaudesta sitä kumppaniaan kohtaan? Eikö siinä ole ihan hyvä syy?- Anonyymi00036
Haaveilija39 kirjoitti:
” minkäänlaista syytä ei ole olemassa miksi mies huolehtisi jonkun toisen miehen lapsista, paitsi jos kyseessä on miehen oma sukululainen, veli tms. muuten ei ole minkäänlaista velvoitetta olemassa. sellainen on täysin luonnoton ja luonnonvastainen tilanne.”
Entä rakkaudesta sitä kumppaniaan kohtaan? Eikö siinä ole ihan hyvä syy?se "rakkaus" kestää noin viisi minuuttia.
luonnossa sellaista ei esiinny.
plaa plaah, linnut sitä sun tätä... jne.. no me emme ole lintuja jos et ole vielä huomannut, kuulumme kokonaan eri eläinkuntaan. Anonyymi00036 kirjoitti:
se "rakkaus" kestää noin viisi minuuttia.
luonnossa sellaista ei esiinny.
plaa plaah, linnut sitä sun tätä... jne.. no me emme ole lintuja jos et ole vielä huomannut, kuulumme kokonaan eri eläinkuntaan.Vai että tuollainen näkemys…
Haaveilija39 kirjoitti:
Vai että tuollainen näkemys…
Ei tuolle kannata vastata mitään. Aloitti tänään asiallisesti, mutta kohta alkoi taas härnäämään ja vttu lentämään.
- Anonyymi00043
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei tuolle kannata vastata mitään. Aloitti tänään asiallisesti, mutta kohta alkoi taas härnäämään ja vttu lentämään.
niin, se on aina se sinun vakioratkaisusi jos joku on eri mieltä kuin sinä olet. jos joku ei suostu alistumaan siihen sinun woke-maailmankuvaasi ja palvelemaan sen tarkoituksia niin et halua nähdä sen henkilön olemassaoloa enää, se on sinulle näkymätön.
- Anonyymi00045
Haaveilija39 kirjoitti:
se on kyllä melko vttumaista kun naiset painottavat sitä realismia sillion kun mies haaveilee naisista, mutta sitten keskuselun perusteluissa itse ottavat heti satukirjan hyllystä ja vetävät siitä sitaatteja "rakkaudesta".... koska naisen kohdalla se on ihan ok lukea satuja ja pitää niitä totena. mieheltä vastaava on täysin kiellettyä, paitsi siinä tapauksessa jos suostuu uskomaan just niihin naisten satuihin..
- Anonyymi00097
Anonyymi00045 kirjoitti:
se on kyllä melko vttumaista kun naiset painottavat sitä realismia sillion kun mies haaveilee naisista, mutta sitten keskuselun perusteluissa itse ottavat heti satukirjan hyllystä ja vetävät siitä sitaatteja "rakkaudesta".... koska naisen kohdalla se on ihan ok lukea satuja ja pitää niitä totena. mieheltä vastaava on täysin kiellettyä, paitsi siinä tapauksessa jos suostuu uskomaan just niihin naisten satuihin..
No mut mikä tässäkin on gubbe sitten se varsinainen ongelma et kestä arkea vai?😃
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
No mut mikä tässäkin on gubbe sitten se varsinainen ongelma et kestä arkea vai?😃
No toiset miehet ei kestä faktoja esim et
- Anonyymi00099
Haaveilija39 kirjoitti:
Gloria in excelcis deo bro
- Anonyymi00100
Kerran olen saanut toristettavasti sori tms
Itsehän olen kiltin kuoreni alla vähän tuollainen, se jokin minussa on kivi ja kova kuin kivi. Mitä ei murra mikään, mutta tykkään sydämellisistä järkevistä naisista. Vahvoistakin, sillä maailma ei ole leikkikehä missä pärjää laalaa maailman ominaisuuksin.
https://youtube.com/shorts/ZCaBLxhYenk?si=Os73P0qRePnp0BTLKaverini sanoo että minussa asuu vanhan soturin sielu. Hän on noita. Tiedä häntä, mutta nykymaailma tuntuu utopialta. 😅
- Anonyymi00044
nyt on ensimmäinen profiilikuva minkä uskon esittävän just sinua... vihdoin lakkasit pöllimästä niiden hottisten kuvia ja esiinnyt sellaisena kuin todella olet...
Anonyymi00044 kirjoitti:
nyt on ensimmäinen profiilikuva minkä uskon esittävän just sinua... vihdoin lakkasit pöllimästä niiden hottisten kuvia ja esiinnyt sellaisena kuin todella olet...
Heh, puku pykälässä ja virne kuin m*lkulla. 😝
- Anonyymi00047
Jasu2025 kirjoitti:
tuo puku on kyllä liian hieno.... en ihan tuollaista odottanut sinulta löytyvän. mutta ehkä on vuokrapuku ja palautit sen jo takaisin...
- Anonyymi00094
Anonyymi00047 kirjoitti:
tuo puku on kyllä liian hieno.... en ihan tuollaista odottanut sinulta löytyvän. mutta ehkä on vuokrapuku ja palautit sen jo takaisin...
Ei varmaan kannata gaalan houstilta kuitenkaa näyttää uksen takana?
- Anonyymi00095
Jasu2025 kirjoitti:
Kattokkaappa kaikki elämänkoulun mukulat ku gubbe laittoi tällaisen bisnesarskakuvan itestään ehkä snadisti muokattuna. -TT
- Anonyymi00096
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo on gubbesetämies ollu aika ämeriköistä sinun kyykkylindakuvat huom lindaa en moiti mutta se tunnelma. Hienoa hermannit.
- Anonyymi00023
Unelmanainen on sellainen, josta minä pidän ja joka pitää minusta.
- Anonyymi00025
Niin, mikä on käsityksesi "palstamiehestä"?
Jos palstamies olisi rikas, sporttinen, halukas perustamaan perheen, isällinen, eikös flaksi kävisi helposti. Täysin realistinen match alle 30 v naiselle.- Anonyymi00030
sitten vanhemmat jo kyselee, joka se tyttö saanut k* llia.. onko pim**ppi täynnä spekua..
sitten anoppina tulisis valvomaan yhdyntöjä Mistä näistä anonyymeistä tietää, mutta puhun palstalla nähtyjen miesoletettujen kirjoituksista.
Jos kolmikymppinen etsii itselleen miesisää, niin mikäpä nottei, jos mies siis olisi huomattavasti vanhempi.
Hyvin vaikea on ymmärtää ylipäätään huomattavasti nuorempien ja vanhempien liittoja ja sitä, että niissä ei käsi sydämellä, olisi mitään kullankaivuu tai isä/äitihahmojuttuja taustalla.- Anonyymi00035
Mu5tasydän kirjoitti:
Mistä näistä anonyymeistä tietää, mutta puhun palstalla nähtyjen miesoletettujen kirjoituksista.
Jos kolmikymppinen etsii itselleen miesisää, niin mikäpä nottei, jos mies siis olisi huomattavasti vanhempi.
Hyvin vaikea on ymmärtää ylipäätään huomattavasti nuorempien ja vanhempien liittoja ja sitä, että niissä ei käsi sydämellä, olisi mitään kullankaivuu tai isä/äitihahmojuttuja taustalla."Hyvin vaikea on ymmärtää ylipäätään huomattavasti nuorempien ja vanhempien liittoja "
mitä niistä sinun pitäisi ymmärtää? millä tavalla joidenkin muiden liitot tai suhteet ylipäätään kuuluvat sinulle mitenkään? mikä niistä tekee juuri sinun asiasi?
jos niissä jotain outoa on taustalla niin mitä se sinulle kuuluu. oletko joku vtun suhdepoliisi tai vastaava? - Anonyymi00088
Anonyymi00030 kirjoitti:
sitten vanhemmat jo kyselee, joka se tyttö saanut k* llia.. onko pim**ppi täynnä spekua..
sitten anoppina tulisis valvomaan yhdyntöjäEi kilin kolot gubbe.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ei kilin kolot gubbe.
Kertokaa jäbät tää viiminen ees hyvissä ajoin etukäteen. Mautonta. Nykkö jo? Sitä saa mitä ää
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kertokaa jäbät tää viiminen ees hyvissä ajoin etukäteen. Mautonta. Nykkö jo? Sitä saa mitä ää
It’s like this mommyaspect is a weapon oh
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
It’s like this mommyaspect is a weapon oh
Mommy see mommy do gnah
En voi määritellä miehien unelmakumppania
- Anonyymi00027
taas niin järkevä kommentti että ihan hämmästyttää. tämä muiden naisten täällä vihaama hahmo puhuu järkeviä vähän väliä... tuokin niin yksinkertainen lause osuu niin hyvin. monilta muilta naisilta noinkin yksinkertainen asia on täysin hukassa.
- Anonyymi00039
Jasu2025 kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi unelmakumppania naista tai miestä?
Tietyssä vaiheessa kaikki kumppanit ovat "unelmia", kunnes sitten eivät enää ole ja häntä kutsutaan exäksi.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tietyssä vaiheessa kaikki kumppanit ovat "unelmia", kunnes sitten eivät enää ole ja häntä kutsutaan exäksi.
No ei oikeestaan. Minulta karisi jo aika nuorena nuo unelma kumppani ajatukset päästäni pois, kun elämä opetti varsin varhain miten se unelma on lähinnä kasa toiveita mitkä ei toteudu ikinä kaikki.
Jokainen lähinnä tyytyy siihen minkä kanssa ei elämä tunnu huonolta, mutta unelmaa ei saa kukaan. Ne unelmat on sellausta todellisuudesta irrallista höttöpöttöä, mihin ei kannata hirmusti lyödä likoon. Mielummin katselee realistisin silmin kumppaniakin.Jasu2025 kirjoitti:
No ei oikeestaan. Minulta karisi jo aika nuorena nuo unelma kumppani ajatukset päästäni pois, kun elämä opetti varsin varhain miten se unelma on lähinnä kasa toiveita mitkä ei toteudu ikinä kaikki.
Jokainen lähinnä tyytyy siihen minkä kanssa ei elämä tunnu huonolta, mutta unelmaa ei saa kukaan. Ne unelmat on sellausta todellisuudesta irrallista höttöpöttöä, mihin ei kannata hirmusti lyödä likoon. Mielummin katselee realistisin silmin kumppaniakin.Se toinen ihminenkin kun on vain ihminen, ei mikään yliolento. Kannattaa alusta asti hyväksyä se, että ihminen on aina raakile ja omien unelmiensa etsijä.
- Anonyymi00048
Jasu2025 kirjoitti:
Se toinen ihminenkin kun on vain ihminen, ei mikään yliolento. Kannattaa alusta asti hyväksyä se, että ihminen on aina raakile ja omien unelmiensa etsijä.
Näinhän se on, opettelua läpi elämän. Kunhan pystyy edes näkemään sen todellisen potentiaalin siinä ketä etsii, sekin on jo paljon
- Anonyymi00087
Two pair of legs enough
- Anonyymi00092
valtakunta kirjoitti:
Oletuksia on ihan liikaa miehistä.
Voi ei pärjääkö ne ny
- Anonyymi00093
Anonyymi00027 kirjoitti:
taas niin järkevä kommentti että ihan hämmästyttää. tämä muiden naisten täällä vihaama hahmo puhuu järkeviä vähän väliä... tuokin niin yksinkertainen lause osuu niin hyvin. monilta muilta naisilta noinkin yksinkertainen asia on täysin hukassa.
Onpa gubbe syvällinen keskustelu itsesi kanssa ja ihan itte dramaturgioit, hienoa
- Anonyymi00029
normi aktiivinen nainen kai riittää .. mut joku lähtökohta mikä suosii olisi oltava.. hyvin vaikeaa..
Niin, iän ja kokemuksen myötä on helpompi hahmottaa se mitä ei halua kuin se, mitä haluaa.
Ei mulla tietenkään mitään kokemusta. Mutta näin arvoiden. Sukupolvikokemus, josta oon täällä puhunutkin. Vois tulla ongelmia, jos toinen ei tietäs mitään vaikka tsernobilin onnettomuudesta tai challengerin räjähdyksestä.
Se on kans tärkeetä. Ja ihan puolin ja toisin. Että osaa ajatella omilla aivoilla, kyseenalaistaa. Ja raha ja rikkaus on enempi ongelma. Kun se just aiheuttaa kulutusta ja krääsää, joka tukahduttaa kaiken rakkauden.
Käsillä tekeminen on yks hyvä keino pitää jalat maassa. Ymmärtää vähän miten ne tavarat tulee sinne kauppaan ja ettei se kumppanikaan ilmesty tyhjästä siihen vierelle.- Anonyymi00037
joudut valitsemaan joko sen älyn tai sitten ulkonäön. molemmat eivät tule samassa paketissa. ja jos on älyä niin on yliopistokoulutus, ja nainen on ehdollistettu woke-ideologiaan ja kannattamaan vihreää siirtymää ja syömään hernepapupihvejä.
- Anonyymi00040
Miten Tsernobyl on mitenkään tärkeä? Ei itselle ainakaan, vaikka elin silloin. Yhdentekevä neukkuajan typeryys.
Challenger-sukkulan räjähdyksestäkään ei käynyt kuin sääliksi se opettaja, joka oli ensimmäinen siviili, joka oli lennnolla mukana. Muutoinhan siinäkin insinöörit kohelsi (kuten Tsernobylissäkin). Anonyymi00037 kirjoitti:
joudut valitsemaan joko sen älyn tai sitten ulkonäön. molemmat eivät tule samassa paketissa. ja jos on älyä niin on yliopistokoulutus, ja nainen on ehdollistettu woke-ideologiaan ja kannattamaan vihreää siirtymää ja syömään hernepapupihvejä.
Ei se niin on off ole. Nyt vaan on sellanen tilanne, että on vaan pakko alkaan ajatteleen tekojensa seurauksia.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miten Tsernobyl on mitenkään tärkeä? Ei itselle ainakaan, vaikka elin silloin. Yhdentekevä neukkuajan typeryys.
Challenger-sukkulan räjähdyksestäkään ei käynyt kuin sääliksi se opettaja, joka oli ensimmäinen siviili, joka oli lennnolla mukana. Muutoinhan siinäkin insinöörit kohelsi (kuten Tsernobylissäkin).Noista menneistä vaan pitää ottaa oppia. Käyttihän suomikin pitkään venäläistä energiaa, eikä ois halunnu millään luopua.
Nyt meillä on huippu suuri ongelma. 😩 tiedän kuitenkin sen että säteilyltä pystyy suojautuu ja se menee hengitysteiden kauttakin, ruuan ja yms.
En vieläkään tiedä mitä ne on mutta kuulostaa joltain ydinsädetehtailta ja en ota nyt selvää kun en kerkeä.
valtakunta kirjoitti:
En vieläkään tiedä mitä ne on mutta kuulostaa joltain ydinsädetehtailta ja en ota nyt selvää kun en kerkeä.
Joo, ei kaikkee voikaan tietää. Mutta pääasia että säteiltä suojautuu, sillon kun tarvetta. Ei menny suomenkaan toimet sillon oikein. Kukaan kun ei tienny mistä säteily tulee. Ja kun näytti siltä, että neuvostoliitosta, niin hetihän se kiellettiin. Että ei voi tulla neuvostoliitosta. Oikeestaan tsernobili on ukrainan puolella kiovan pohjoispuolella.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Challenger-sukkulan räjähdyksestäkään ei käynyt kuin sääliksi se opettaja, joka oli ensimmäinen siviili, joka oli lennnolla mukana. Muutoinhan siinäkin insinöörit kohelsi (kuten Tsernobylissäkin).Ei ollut insinöörien vika, vaan ihan vain byrokraattien sähläystä.
- Anonyymi00055
valtakunta kirjoitti:
Nyt meillä on huippu suuri ongelma. 😩 tiedän kuitenkin sen että säteilyltä pystyy suojautuu ja se menee hengitysteiden kauttakin, ruuan ja yms.
säteily ei mene mutta säteilyä sisältävät hiukkaset menevät ruuan ja veden mukana kehoon.
- Anonyymi00056
JeroP kirjoitti:
Ei se niin on off ole. Nyt vaan on sellanen tilanne, että on vaan pakko alkaan ajatteleen tekojensa seurauksia.
no jos sinulle kelpaa woke-p*ska ja hernepihvit ja kierrättäminen, uskot vakaasti ilmastonmuutokseen, niin mikä ongelma on? etsit vaan yliopiston käyneen naisen ja vot.
- Anonyymi00084
Anonyymi00056 kirjoitti:
no jos sinulle kelpaa woke-p*ska ja hernepihvit ja kierrättäminen, uskot vakaasti ilmastonmuutokseen, niin mikä ongelma on? etsit vaan yliopiston käyneen naisen ja vot.
Ei kai sekään hyvä mies pelkästään vakaumustasia ole? Nytkin tuulee tyylii perämeren preestä asti anteeksi karkia kieli
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei kai sekään hyvä mies pelkästään vakaumustasia ole? Nytkin tuulee tyylii perämeren preestä asti anteeksi karkia kieli
Te muut kun olette aina nii hienostuneita
- Anonyymi00086
valtakunta kirjoitti:
Joo mälsää varmaa gubbesetä sekin, sinä ainakin oot ja tälle sourcelle tulijat
- Anonyymi00038
Naisellisuus ja sporttisuus viehättää, mitäs sitä kieltämään ja saa mut halutessaan ristiä palstamieheksikin mutta ei se järjenkäyttöä ohjelmistosta silti poista.
Vastaavuutta on tullut lähinnä haeskeltua, ikähaitari välillä +1 -15 eli selvä miessika ja ikärasisti palstamiehimys :)- Anonyymi00077
Mu5tasydän kirjoitti:
"Ei se järjenkäyttöä ohjelmistosta silti poista.." Hyvin ajateltu. Tsemppiä etsintään. :)
Älkää vaa kukaan ajatelko itte juu
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Älkää vaa kukaan ajatelko itte juu
Kyl mää senki ehkä uskon t uskova kylältä
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kyl mää senki ehkä uskon t uskova kylältä
Ja kaikkiko menee sanat pakettiin?
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ja kaikkiko menee sanat pakettiin?
Who gets to open zip?
- Anonyymi00083
Mu5tasydän kirjoitti:
"Ei se järjenkäyttöä ohjelmistosta silti poista.." Hyvin ajateltu. Tsemppiä etsintään. :)
No ens elämään vaikka sitten tyypit sen järjenkäytön kans
Omat toiveet:
- Yli 30-vuotias
- Mieluummin söpö kuin kaunis
- Persoonallinen
- Pippurinen, mutta ei riidanhaluinen
- Tasapainoinen
- Ilmaisee selkeästi itseään ja mitä tahtoo
- Ei pinnallinen, jalat maassa- Anonyymi00078
Meinaako joku, ettei esim tällaista lausetta voisi kirjoittaa nettiin ilman lainsäädännöllistä väliintuloa? P-koreas mm
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Meinaako joku, ettei esim tällaista lausetta voisi kirjoittaa nettiin ilman lainsäädännöllistä väliintuloa? P-koreas mm
Nyhämmää tajusin- ne on kommareita
- Anonyymi00046
Poistan noi kaikki 😂
Samalla muistutan jokaisen vanhenevan, joka päivä ja joka ikinen yö - niin kauan kuin elämää riittää.
- Sheena - Anonyymi00051
Minulla on vaativat perusteet:
Naisen pitää viihtyä seurassani. Nauttia siitä. Voida hyvin.
Ja toisinpäin...
Aika raffia..- Anonyymi00053
Mu5tasydän kirjoitti:
Taidat olla pikkuisen sarkastinen, koska en näe tuossa vaativia perusteita? :)
Sarkastinen ja realistinen samalla.
Tämän vastauksen voi kytkeä Pirppiksen aloitukseen. Mikään ei riitä...
Olen tykännyt nykyään yksinkertaistamaan asioita. Ja noi vastauksen kohdat on yksinkertaistus. Mutta silti esimerkiksi täällä kirjoittavista ei silti pariudu noinkin yksinkertaistrn asioiden täyttymisellä.
Miksi?
Koska pää vääntää asioita kokemuksen mukaan ihan överiksi... kukaan 30+ tyyppi ei lähde "puhtaalta pöydältä". Historian möröt kuiskii korviin...
(Myös minulle) Anonyymi00053 kirjoitti:
Sarkastinen ja realistinen samalla.
Tämän vastauksen voi kytkeä Pirppiksen aloitukseen. Mikään ei riitä...
Olen tykännyt nykyään yksinkertaistamaan asioita. Ja noi vastauksen kohdat on yksinkertaistus. Mutta silti esimerkiksi täällä kirjoittavista ei silti pariudu noinkin yksinkertaistrn asioiden täyttymisellä.
Miksi?
Koska pää vääntää asioita kokemuksen mukaan ihan överiksi... kukaan 30 tyyppi ei lähde "puhtaalta pöydältä". Historian möröt kuiskii korviin...
(Myös minulle)No ainahan voi yrittää mörkökuiskausta? Avaa tunnelukkosi jne. En tiedä, olen vain lukenut joskus jotain, kun on omien mörököllien kanssa pitänyt miekkailla.
- Anonyymi00058
Mu5tasydän kirjoitti:
No ainahan voi yrittää mörkökuiskausta? Avaa tunnelukkosi jne. En tiedä, olen vain lukenut joskus jotain, kun on omien mörököllien kanssa pitänyt miekkailla.
Joo. Sitä juuri. Ja vieläpä kummankin ois hyvä olla käynyt läpi kaikki lukkonsa, tai ainakin ymmärtää se tie...
Sitten ei tarvitse kriteerejä. Riittää kun on hyvä olla yhdessä. - Anonyymi00074
Mu5tasydän kirjoitti:
No ainahan voi yrittää mörkökuiskausta? Avaa tunnelukkosi jne. En tiedä, olen vain lukenut joskus jotain, kun on omien mörököllien kanssa pitänyt miekkailla.
Hyvät on yin yangit tääl miten gubbe esim sulla tai jollakin muulla? Saa kommaa😏
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Hyvät on yin yangit tääl miten gubbe esim sulla tai jollakin muulla? Saa kommaa😏
Feng shuitakaa pääse kuka tahansa arvosteleen
Noh, tuota...
Itseäni fiksumpi.
Lahjakas jollain alueella.
Sopivasti hankala ja mielipiteitä kaikesta.
Pitää kyetä näkemään kauniina.
Tolkuton huumorintaju.
Tuo on sopiva yhdistelmä.- Anonyymi00052
♥️
scrg kirjoitti:
Noh, tuota. Valistuneet palstalaiset tietävät ketä tuossa kuvailet.
Ketä se kuvailee? Koska en tiedä🙄
scrg kirjoitti:
Noh, tuota. Valistuneet palstalaiset tietävät ketä tuossa kuvailet.
Minä en seuraa niin paljoa muita en ole sellainen joka tietää mitä jokainen tekee?
- Anonyymi00072
valtakunta kirjoitti:
Minä en seuraa niin paljoa muita en ole sellainen joka tietää mitä jokainen tekee?
Joo no toiset kai doomskrollaa ikkunassa?
- Anonyymi00073
valtakunta kirjoitti:
Ketä se kuvailee? Koska en tiedä🙄
Ei ne varmaa gubbe tiiä enää ittekkään
- Anonyymi00057
Parin valinta ei kaipaa realismia , se pilaa kaiken
- Anonyymi00071
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä.
Joo mut ei ois mun takia tarttenu ees sitäkää
Omalla kohdalla ikähaarukka on noin +-5 vuotta; käytännössä tuon ratkaisee onko elämäntilanne ja näkymä tulevaisuudesta sama.
Palvelijamainen luonne; kyllä kiitos, sillä itsekin olen sellainen. Tässä se ehkä oli tarkoitettu vähän negatiivissävyitteiseksi mutta itse miellän tuon positiivisena joustavuutena yhteiseen hyvään. Esim jos itsellä on vapaapäivä ja toinen on töissä sellaisena päivänä jolloin hän on luvannut vaikka tampata matot niin sen verran pitää olla pelisilmää että matot on tampattu ja ruoka odottaa kun hän saapuu töistä.
Rikkaus ja tahto ovat vähän sellaisia asioita joissa päämäärä ratkaisee. Jos molempia käytetään minun muuttamiseksi tai painamiseksi koron alle niin hankalaksi yhteiselo menee.
Sporttinen ei tarvi olla mutta liikunnallisuudesta ja perusterveistä elämäntavoista isot plussat. Kuitenkin joku harrastus tai ns oma juttu olisi kyllä hyvä naisella olla. Mieluimmin vielä sellainen jota porukalla tehdään. Voi olla itse harrastamassa tai jälkikasvun tukena; pääasia että on myös kodin ja työn ulkopuolella oleva sosiaalinen ryhmä.
Vanha sanonta kuuluu että "jokaisen vihaisen naisen takana on mies jolla ei ole mitään aavistusta mitä hän on tehnyt väärin." Näitä tilanteita nyt ei vaan voi aina välttää mutta jos kommunikointi olisi sillä tasolla että tällaiset hetket olisivat vähissä niin se olisi mukavaa.
Ehkä tuosta naisellisuus laittaisin lainausmerkkeihin. Jos nainen pilkkoo itse polttopuut tai antaa miehelle kirveen todeten että pilkkominen on miesten hommaa niin ihan samalta naiselliselta teolta ne vaikuttavat rakastuneen miehen silmin.- Anonyymi00065
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos vastaukseen panostamisesta ja avarakatseisuudesta. :)
En oo tehny gubbe kumpaakaan ikinä
- Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
En oo tehny gubbe kumpaakaan ikinä
Olen suppea ja joustamaton täti-ihminen juntti ja pidän siitä
- Anonyymi00070
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos vastaukseen panostamisesta ja avarakatseisuudesta. :)
Eipä kestä welcome very
- Anonyymi00061
Mjaa-a
En oikein osaa sanoa. Minulla ei ole mitään sapluunaa sovitella, listaa ominaisuuksista tai valmiskuvaa päässäni, mutta jotain sentään on.
Ei minua tunnu haittaavan se että joku lukee horoskooppeja, ostelee kenkiä, on aina oikeassa ja kävelee systemaattisesti päin punaisia. On kelvoton kokki eikä tiedä kuinka imuri käynnistetään ja puhuu unissaankin.
Ei haittaa yhtään.
Eli kaikki muu on plussaa.
(hihitystä)
Ei siinä mitään.- Anonyymi00064
Mu5tasydän kirjoitti:
Persoonallinen kommentti. Kiitos. :)
No hyvä jos näinki voidaan kokea. Sivusta
- Anonyymi00066
Aikuisen miehen ei kuulu hihitellä
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Aikuisen miehen ei kuulu hihitellä
Vaaleanpunaiset sydämet ym emojihärpäkkeet red flag for real for real👉
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Vaaleanpunaiset sydämet ym emojihärpäkkeet red flag for real for real👉
Jep prööt mutta saattaa olla, että lorupojal on toinen luonto
- Anonyymi00063
Onko selvittämättömiä asioita äitis kans?
Lopetan ketjun seuraamisen tähän. Aina nämä pitää käydä p€rc€ilemässä.
- Anonyymi00118
Samoin! En jaksa lukea kuin viimeisimmät. Siis asiaan! Hän on jo täällä ja tiedän livenä.
Kaunis ja älykäs n. 30 vuotias ihastukseni. Hän on se unelma palsta prinsessa. Ette tiedä kenenkä kanssa olette keskustelleet jo pitkän ajan, mutta minä tiedän! En valota enää mitään koska salaisuuteni pidän ja yksityissuojaa kunnioitan. Hän on juuri se mitä aloituksessa kysyttiin... Nyt työhön ja päivän haasteisiin... Palataan illalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133