Jouluruokaa

Anonyymi-ap

Kohta ovat uuden vuoden juhlapäivät eikä kaupoissa ole enää jouluruokia niinkuin oli joulun tienoilla. Satunnaisia jäännöksiä saattaa olla. Kyllä uuden vuodenkin juhlapäivien tienoilla joulukattaus kelpaisi. Uuden vuoden juhla on tavallaan osa joulua!

3

220

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En viitsinyt joulun pyhien jälkeen kaupassa käydessä enää ostaa laatikoita, vaikka olisi ollut vielä käyttökelpoisia ja puoleen hintaan. Rosolliakaan ei viitsi enää syödä. Huomenna teen kuitenkin ensimmäisen kinkun kun aattona meillä oli kalkkuna ja kinkkukin oli jo ostettu. Pitääpä huomenna kaupassa käydessä katsoa, josko olisi kinkkuja tarjouksessa. Niitähän voi grillata vaikka keskikesällä kun ottaa kamaran ja rasvat pois ja maustaa sinapilla ja grillausmausteilla. Valmiiseen kinkkuun vielä kunnon BBQ niin on hyvää vaikka juhannuksena.

• S-Marketissa oli tosiaan kinkut puoleen hintaan. Ostin yhden viljaporsaan luuttoman juhlakinkun 6,3 kg hintaan 3,99€/kg. Paras ennen päiväys näytti olevan 6.6.2026 eli tästä saa esimerkiksi juhannuksen grillailuihin pulled pork materiaalia tai voi jopa säästää ensi jouluun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      159
      1518
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe