Rekisteröitynyt käyttäjä vs. ano?

Anonyymi-ap

Mitkä on sun mielestä plussat ja miinukset?

121

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi Turtiainen tässä yhteydessä?

• Anonyymi00002

Ano on nykyään rekisteröitynyt.

• Anonyymi00007

😂🤣

• Anonyymi00008

Ano pääs himaan, jee1

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ano pääs himaan, jee1

Etkö sinä stalkkeri verkkoKriminaali ole iloinen anon puolesta? Russland on niin heaven se on kymmenestä iäisyyteen jos valtioo vastustaa

• Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Etkö sinä stalkkeri verkkoKriminaali ole iloinen anon puolesta? Russland on niin heaven se on kymmenestä iäisyyteen jos valtioo vastustaa

Sodan, anteex erikoisoperaation🥱 vastustaminen tai edes sodaksi nimittäminen tuo kymmenen vuotta aah mikä onnela

• Anonyymi00003

Hohhoi, kun on vitsikkäitä vastauksia pari ensimmäistä.

• Anonyymi00004

Ei oikein sillai nykyää hyötyä kun palsta on rikki muutaku se et voin vastaa tai tehä aloituksen sillei et mut tunnistaa...

• Anonyymi00005

Ai nii viskasin just ulos itteni.....

🦊

• Rekisteröityneen suurin pkussa oli lista omista viesteistä. Ei toimi enää sekään.

• Anonyymi00006

Eikö ano ole rekisteröinyt itsensä pakolaiseksi venäjälle eli eduskunnassa kaikki on yhtä ja samaa jos ei ole heitetään ulos kuten ano heitettiin eli kaikki olis kokoomuslaisia mutta kaikki ei pääse kokoomeksen listoilta eduskuntaan siksi on muitakin puolueita

• Anonyymi00009

Anona on ehkä huolettomampi olla. Laitan itselle kiinnostavat ketjut kirjanmerkkeihin ja palaan niihin. Rekattu joutuu enemmän silmätikuksi ja profiloiduksi. Haluan pitää sen mun vapauden.
      Tietysti se vaikuttaa toisaalta siihen, ettei tule niin huomatuksi (toivon mukaan), mutta uskoisin, että jokaisella on oma spiritti, mikä välittyy viesteistä, joten jos sen tunnistaa, niin se riittää.

• Anonyymi00018

Eikö suomi24 profiloi kakki käyttäjät ip-osoitteen perusteella?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joo, sieltä voi tilailla eksklusiivista tiatoa ihmisistä. No eikä voi spedet

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eikä sinne kannata tietoa myöskään tyrkyttää esim mielestäni henkilö x kirjoittaa sitä taikka tätä ja hänet tulisi pidättää tai muuta yhtä suvereenia ajattelua

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eikö edes poliisi?

• Rehellisesti sanottuna en tunnista ketään anonyymejä, elleivät laita sitten allekirjoitusta.

• Anonyymi00028
        Palstakamu kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna en tunnista ketään anonyymejä, elleivät laita sitten allekirjoitusta.

Näin se voi kyllä olla.

-Spirittiä ei tunnista 🙂

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eikö edes poliisi?

No ei edes pofiifi ellei sillä ole oikeaa kuponkia.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kakkikäyttäjiä kakki tyynni. Kakki voi halutessaan vaihtaa IP-osoitettaan jos se ei vaihdu automaattisesti.

Esim: Palvelusta https://whatismyipaddress.com/ voi kukin katsoa geolokaation jossa laite, josta em. linkki avattiin, on. Tämä palvelu ei käytä kuin yhtä jäljitystietoa, verkkosivut yleensä käyttävät ainakin puolen sataa jäljitystietoa. Liittymän tarjoaja tietää aina ja täydellä varmuudella mistä liittymästä liikenne jollekin verkkosivulle kantautuu, riippumatta siitä mitä IP osoite liittymässä on käytössä. Ja yleensä verkkosivustot tietävät samoin, käyttämiensä jäljityskikkareiden avulla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kakkikäyttäjiä kakki tyynni. Kakki voi halutessaan vaihtaa IP-osoitettaan jos se ei vaihdu automaattisesti.

Esim: Palvelusta https://whatismyipaddress.com/ voi kukin katsoa geolokaation jossa laite, josta em. linkki avattiin, on. Tämä palvelu ei käytä kuin yhtä jäljitystietoa, verkkosivut yleensä käyttävät ainakin puolen sataa jäljitystietoa. Liittymän tarjoaja tietää aina ja täydellä varmuudella mistä liittymästä liikenne jollekin verkkosivulle kantautuu, riippumatta siitä mitä IP osoite liittymässä on käytössä. Ja yleensä verkkosivustot tietävät samoin, käyttämiensä jäljityskikkareiden avulla.

Ja mitä sitten?

• Anonyymi00011

Mulla on ollu de facto ainoastaan yks rekisteröity tunnus ja se on vittunaamaantiprinadonna ja ei todellakaan sualen puolel

• Anonyymi00012

Googlaa hyvä laps sekin

• Anonyymi00054
        UUSI

Piffi, motivaatio oli vastustaa tiettyjen urpojen ylimielistä ja suppeaa seksististä kuvastoa toisesta ihmisenä. Punkkien leirissä on naisvihaa ihan yhtä lailla. Turvallinen tila, nollatoleranssia ja kaikkea kivvaa kaikille joopa joo

• Anonyymi00013

Nano nano, sano Ano ja turvapaikkaa ano.

• Anonyymi00025

Nauroin ääneen. 😂

🦄

• Anonyymi00014

Yks ännä lisää: anno domini 2026. Muistakaa oikea vuosiluku....

• Mielestäni etuja ei enää ole, versus rekku tai ano. Samalla tavalla joutuu pläräämään ketjuja molemmat. Tuo tuloillaan oleva "uusi profiili" antaa jotakin etua, kuten listauksen kirjoittamistani viesteistä, mutta sekin on laiha lohtu, kun vellikello ei toimi.

Rekkautunut tosiaan profiloituu yksilöksi kun ano ei taas siihen pääse koskaan ilman allekirjoitusta. Sitä on aivan turha kuvitella, että ihmisiä tunnistaisi jostakin pilkun paikasta. Ano on ano ja sillä hyvä. Harmaata massaa. Tunnistamaton ja samalla myös merkityksetön.

Enkä tarkoita ettei anoja saisi olla, he vain itse valitsevat merkityksellisyyden puuttumisen itselleen. En koskaan saa anon kanssa syvyyttä keskusteluun, vaikka hyviä keskusteluja olenkin käynyt anojenkin kanssa.

Täällä on vanhoja rekkuja anoina, enkä tunnista heitäkään. Jos keskustelija haluaa kunnioittaa vastakeskustelijaa kertomalla kuka on, minä arvostan sitä. Itse en tulkitse anoja muutoin kuin viestiensä perusteella.

Ja sikseen, itse olen rekku siksi, että haluan sitä syvyyttä keskusteluun. En minä dösikselläkään avaudu tuntemattomille, saatan hölistä jotakin tyhmää ja turhaa. Sama täällä anojen kanssa. Toisin on rekkujen kanssa. Kun toinen kunnioittaa sinua ilmaisemalla kuka on, on luonnollista, että siihen keskusteluun tulee persoonallista syvyyttä.

Mutta juu, varsinaisia etuja rekulla ei ole enää suhteessa anonyymeihin.

• Anonyymi00053
        UUSI

Syvyys keskusteluissa onnistuu vain kun on aikaa selata ketjua ja seurata keskustelua. Jos sitä aikaa ei juuri sillä hetkellä ole syytä tai toisesta ole elämässä, anona oleminen voi toimia siinä kohtaa ihan hyvin. Nykyinen systeemi, kun vellikello puuttuu, ei tue satunnaista keskustelua silloin kun olisi hetki aikaa.

Jos kirjoitat rekkuna, etkä vastaa sinulle vastattuun, joku pitää sitä töykeänä, vaikka oikea juurisyy on se, ettei vastausta edes huomaa ruuhkavuosien keskellä. Anonyymiltä ei odoteta samalla tavalla vastausta eikä keskusteluun tartuta samalla lailla (kuten jo sanoitkin). Sinänsä rekkautuminen on hyvä tapa erottaa keskustelija-jyvät akanoista. Osallistua voi, vaikkei pysty säännöllisyyteen tai halua aktiivista roolia muusta syystä.

t. Nykyinen vähän kirjoittava ja seuraava ano, entinen aktiivinenkin rekku

• UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Syvyys keskusteluissa onnistuu vain kun on aikaa selata ketjua ja seurata keskustelua. Jos sitä aikaa ei juuri sillä hetkellä ole syytä tai toisesta ole elämässä, anona oleminen voi toimia siinä kohtaa ihan hyvin. Nykyinen systeemi, kun vellikello puuttuu, ei tue satunnaista keskustelua silloin kun olisi hetki aikaa.

Jos kirjoitat rekkuna, etkä vastaa sinulle vastattuun, joku pitää sitä töykeänä, vaikka oikea juurisyy on se, ettei vastausta edes huomaa ruuhkavuosien keskellä. Anonyymiltä ei odoteta samalla tavalla vastausta eikä keskusteluun tartuta samalla lailla (kuten jo sanoitkin). Sinänsä rekkautuminen on hyvä tapa erottaa keskustelija-jyvät akanoista. Osallistua voi, vaikkei pysty säännöllisyyteen tai halua aktiivista roolia muusta syystä.

t. Nykyinen vähän kirjoittava ja seuraava ano, entinen aktiivinenkin rekku

Ei rekkautuminen velvoita vastaamiseen yhtään sen enempää. Ketjujen plärääminen aiheuttaa sen, ettei kaikkeen pystykään vastaamaan. Ihan selviö. Väärin ajatella, että rekun pitäisi aina vastata.

Noin niin kuin minusta. Mutta jokainen valisee täällä joko sen anonyymiteetin tai pseudonyymiteetin. En minä ole mikään sitä tuomitsemaan mikä kullekin sopii.

Mutta olet oikeassa tuossa, että satunnainen keskusteleminen ei enää toimi kun vellikello on kaput. Palstailu vaatii nykyään aikaa ja vaivannäköä.

• Ainoa etu on tunnistettavuus tällä hetkellä kun viestihistoria ja vellikello ei pelitä

• Anonyymi00015

Muumin etu taas on siinä ettei häntä tunnisteta ja vastausvelvoite hänelle on myös poissa :), jostain syystä uusien viestien näkyminen toimii muumina , rekkuna ei
        -Arvaa kuka

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Muumin etu taas on siinä ettei häntä tunnisteta ja vastausvelvoite hänelle on myös poissa :), jostain syystä uusien viestien näkyminen toimii muumina , rekkuna ei
        -Arvaa kuka

....lisäksi pöljä systeemi ilmoittaa vellikelloon omat lisäykset ketjuun uusina viesteinä, tunnistamatta sitä että olet itse ne sinne lisännyt 👏, muuta? 🤔

• Ex-Lukka kirjoitti:

....lisäksi pöljä systeemi ilmoittaa vellikelloon omat lisäykset ketjuun uusina viesteinä, tunnistamatta sitä että olet itse ne sinne lisännyt 👏, muuta? 🤔

Nää pöljät kommentit mitä palsta antaa tykkäyksistä ja viesteistä. Aivan turhia. Se saatiin, ja menetettiin paljon enemmän.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

-Arvaa kuka

Aika tyhmää keskustelemista, jos ei vastaa.. mitä keskustelemista se on?

Yleensä keskusteleminen on vuoropuhelua, eikä siihen kuulu vastausvelvoitteiden laistaminen. Se ei ole keskustelua.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Nää pöljät kommentit mitä palsta antaa tykkäyksistä ja viesteistä. Aivan turhia. Se saatiin, ja menetettiin paljon enemmän.

Näin kävi, moni asia on pelkästä hienosäädöstä kiinni mutta niitä ei tehdä

Aika tyhmää keskustelemista, jos ei vastaa.. mitä keskustelemista se on?

Yleensä keskusteleminen on vuoropuhelua, eikä siihen kuulu vastausvelvoitteiden laistaminen. Se ei ole keskustelua.

Kai se on sitä itseilmaisua ilman tarvetta saada vastakommentteja, käytän toisinaan.
        Etenkin silloin kun palstan yleisilme tympii.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Kai se on sitä itseilmaisua ilman tarvetta saada vastakommentteja, käytän toisinaan.
        Etenkin silloin kun palstan yleisilme tympii.

Kyllähän se tuppaa tympimään minuakin, mutta joskus harvoin pääsee oikeasti keskustelemaan sillain että kunnolla kutkuttaa. Antoisasti ja antaumuksella. Se on se suola täällä.

Eniten itseäni täällä tympäisee se pelkkä kommenttien heittäminen ilman minkäänlaista halua keskusteluun. Teenhän minäkin sitä, mutta joskus olisi aidosti kiva vaihdella aiheesta ajatuksiakin.

Ja saisi olla huumoriakin enemmän. Ite kun olen tälläinen asiallinen torvi joka ymmärtää hyvän päällle, mutta ei itse osaa suoltaa sitä, niin tykkään kovin teistä huumorimielellä kirjoittelevista muutamasta miesoletetusta.

Kyllä yritän keventää, mutta se ei ihan aina lähde ilman vastaparia.

Kyllähän se tuppaa tympimään minuakin, mutta joskus harvoin pääsee oikeasti keskustelemaan sillain että kunnolla kutkuttaa. Antoisasti ja antaumuksella. Se on se suola täällä.

Eniten itseäni täällä tympäisee se pelkkä kommenttien heittäminen ilman minkäänlaista halua keskusteluun. Teenhän minäkin sitä, mutta joskus olisi aidosti kiva vaihdella aiheesta ajatuksiakin.

Ja saisi olla huumoriakin enemmän. Ite kun olen tälläinen asiallinen torvi joka ymmärtää hyvän päällle, mutta ei itse osaa suoltaa sitä, niin tykkään kovin teistä huumorimielellä kirjoittelevista muutamasta miesoletetusta.

Kyllä yritän keventää, mutta se ei ihan aina lähde ilman vastaparia.

No minähän en keskustella osaa että tasapeli :), rupeaa tuo mieli aina vänkyröimään aina ihan muuta kuin sitä mitä mahdollisesti keskustelussa käsitellään ja pakkohan silloin on jutut lopettaa melko lyhyeen etteivät ponit lähde täysin karkuteille.

Jatketaan niillä eväillä mitä on tai sitten niillä mitä viitsii pistää tarjottimelle 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

No minähän en keskustella osaa että tasapeli :), rupeaa tuo mieli aina vänkyröimään aina ihan muuta kuin sitä mitä mahdollisesti keskustelussa käsitellään ja pakkohan silloin on jutut lopettaa melko lyhyeen etteivät ponit lähde täysin karkuteille.

Jatketaan niillä eväillä mitä on tai sitten niillä mitä viitsii pistää tarjottimelle 😄

Heh.. tiiäkkö, mä päästäisin sun ponit veräjästä ja katselisin vierestä kun niistä tulisi villejä mustangeja.. 😁

Eikä pahalla, tykkään vaan vähän kiusoitella joskus.

Heh.. tiiäkkö, mä päästäisin sun ponit veräjästä ja katselisin vierestä kun niistä tulisi villejä mustangeja.. 😁

Eikä pahalla, tykkään vaan vähän kiusoitella joskus.

Oiskos noista enää mihinkään karkailemaan, eksyvät vain raukkaparat.

Käy niin kuin mun sepaluksen kanssa toisinaan, vaikka miten olisi reitti vapauteen auki niin ei sieltä kukaan ymmärrä minnekään lähteä, aina joutuu itse taluttamaan hepan esiin 😁

• Ex-Lukka kirjoitti:

Oiskos noista enää mihinkään karkailemaan, eksyvät vain raukkaparat.

Käy niin kuin mun sepaluksen kanssa toisinaan, vaikka miten olisi reitti vapauteen auki niin ei sieltä kukaan ymmärrä minnekään lähteä, aina joutuu itse taluttamaan hepan esiin 😁

Jaa, niinkö meinaat, että peli on jo menetetty?
        :)

Sulla on ollut hyvä kesyttäjä.. vai oisko sittenkin ollut julma domina joka saanut sinut noin kesyksi.. ?

Sitä sanotaan, seura tekee kaltaisekseen, jotenka kyllä se kesyinkin poni villiintyy kun oikeaan seuraan sattuu.
        Tietty jos se on jo ikäloppu koni, nii siitä en kyllä mene enää takuuseen..

Ite alan vasta taas löytämään omaa villiä puoltani ja erosta on nyt se viitisen vuotta. Tuntuu muuten hyvältä.

Jaa, niinkö meinaat, että peli on jo menetetty?
        :)

Sulla on ollut hyvä kesyttäjä.. vai oisko sittenkin ollut julma domina joka saanut sinut noin kesyksi.. ?

Sitä sanotaan, seura tekee kaltaisekseen, jotenka kyllä se kesyinkin poni villiintyy kun oikeaan seuraan sattuu.
        Tietty jos se on jo ikäloppu koni, nii siitä en kyllä mene enää takuuseen..

Ite alan vasta taas löytämään omaa villiä puoltani ja erosta on nyt se viitisen vuotta. Tuntuu muuten hyvältä.

Ei nyt ihan niinkään :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Ei nyt ihan niinkään :)

Kyllä mä tiiän, ettet sä ole mikään menetetty tapaus.. kaukana siitä..

Sä voisit viritellä verkkojasi vaikka tuonne Mustasydämen suuntaan.. teillä selvästi synkkaa. Äläkä hillitse niitä ponejasi liikaa, oot oikeasti ihan hyvä tyyppi.

Kyllä mä tiiän, ettet sä ole mikään menetetty tapaus.. kaukana siitä..

Sä voisit viritellä verkkojasi vaikka tuonne Mustasydämen suuntaan.. teillä selvästi synkkaa. Äläkä hillitse niitä ponejasi liikaa, oot oikeasti ihan hyvä tyyppi.

Jaaha, kai se nyt on lukijoille selvää että tämä on maksettu mainos...eikä tullut edes kalliiksi .😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

Jaaha, kai se nyt on lukijoille selvää että tämä on maksettu mainos...eikä tullut edes kalliiksi .😄

Ja hyvin kallilla hinnalla vieläpä.. :)

Ja hyvin kallilla hinnalla vieläpä.. :)

Kalliilla.. minä kun en halvalla lähe...

• Ex-Lukka kirjoitti:

Muistan kun kirjoitit joskus ikävässä, se "joker" kuva on palanut verkkokalvoille. Taisi sulla olla vähän eri nicci silloin. Jostain kalakeitto-keskustelusta jäit mieleen. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Muistan kun kirjoitit joskus ikävässä, se "joker" kuva on palanut verkkokalvoille. Taisi sulla olla vähän eri nicci silloin. Jostain kalakeitto-keskustelusta jäit mieleen. :)

Hah, mitähän olen mahtanut höpistä jos kalakeittoaiheinen keskustelu on kiinnostanut 😁, kaikkea sitä päässä kuhiseekin välillä.
        Joker kuva on tallessa, ajattelin muutama päivä sitten palauttaa käyttöön mutta unohdin, e-lukka silloin käytössä.
        Jos musta neliö tylsistyttää niin siinä ainakin on värejä :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

Hah, mitähän olen mahtanut höpistä jos kalakeittoaiheinen keskustelu on kiinnostanut 😁, kaikkea sitä päässä kuhiseekin välillä.
        Joker kuva on tallessa, ajattelin muutama päivä sitten palauttaa käyttöön mutta unohdin, e-lukka silloin käytössä.
        Jos musta neliö tylsistyttää niin siinä ainakin on värejä :)

No taisin kummastella jotain, että "Aina kun meinaa päästä kärryille kuka kukin on, niin joku tulee kippaamaan kalakeittoa niskaan.." Ehkä vielä linkkasin jonkun Kummelin suklaamonnin siihen keskusteluun. :) En muista mitä kommentoit siihen, mutta ehkä heitit jotain läppää.

Kalliilla.. minä kun en halvalla lähe...

No kunhan et korkoa lähde kasvamaan, tai no ehkä sen 0,5 senttisen verran tasalukuun asti 😄

• Mu5tasydän kirjoitti:

No taisin kummastella jotain, että "Aina kun meinaa päästä kärryille kuka kukin on, niin joku tulee kippaamaan kalakeittoa niskaan.." Ehkä vielä linkkasin jonkun Kummelin suklaamonnin siihen keskusteluun. :) En muista mitä kommentoit siihen, mutta ehkä heitit jotain läppää.

No se on kyllä aika lailla varmaa etten tosissani ollut :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

No kunhan et korkoa lähde kasvamaan, tai no ehkä sen 0,5 senttisen verran tasalukuun asti 😄

Ai.. ny pistit pahan.. kyllä korot on laskusuuntaan.. toisin kuin verot.

Mainostusvero 16 prossaa ja alvit päälle. :)

• Anonyymi00016

En ole vielä keksinyt rekkautumiseen ainoatakaan plussaa. Sitä odotellessa siis.

• Jps et ole niitä tähän mennessä keksinyt niin ei niitä takuulla ole tulossakaan, vanhat toiminnalliset etuudet on nimittäin ryssitty...ihan kaikki, eli voit lopettaa sen odottelunkin 😛

• Anonyymi00017
        Ex-Lukka kirjoitti:

Jps et ole niitä tähän mennessä keksinyt niin ei niitä takuulla ole tulossakaan, vanhat toiminnalliset etuudet on nimittäin ryssitty...ihan kaikki, eli voit lopettaa sen odottelunkin 😛

Miksipä turhaa enää lakata odottelemasta.

• Mutta jos tähän samaan ketjuun kirjoittaa sama naynyymi toiseen kertaan, niin miksi se ei voi olla samalla numerolla. Mun mielestä mitään järkee ees numeroida noita, jos se on vaan viestien juokseva numero. jonka siis näkee keloajastakin.

• JeroP kirjoitti:

Mutta jos tähän samaan ketjuun kirjoittaa sama naynyymi toiseen kertaan, niin miksi se ei voi olla samalla numerolla. Mun mielestä mitään järkee ees numeroida noita, jos se on vaan viestien juokseva numero. jonka siis näkee keloajastakin.

Juu, siinä olisi paljonkin järkeä, mutta...

• Anonyymi00019

Anona ei mikään muu, kuin oma kiinnostus enää muistuta keskustelusta. (Plussa)
      Joskus jotkut spämmää joutavaa, eikä meinaa löytää lankaa. (Miinus)

Rekkarina vaan miinusta. Perskärpäset pörrää kimpussa.

• Älä viiti. Sontakärpäset seuraa sontaa. Iskevät sinne mistä ovat löytävinään sitä.

• Anonyymi00038
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Älä viiti. Sontakärpäset seuraa sontaa. Iskevät sinne mistä ovat löytävinään sitä.

Ilmeisesti olen sitten niin sontaa, että mielummin olen anona täällä varjoissa kun lueskelen perskärpästen lätinää joka kohdassa. Mutta parempi näin. Ei edes allekirjoitusta.

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Ilmeisesti olen sitten niin sontaa, että mielummin olen anona täällä varjoissa kun lueskelen perskärpästen lätinää joka kohdassa. Mutta parempi näin. Ei edes allekirjoitusta.

Älä ylireagoi kuin joku draamaqueen.. et sä ole sontaa. Saat olla ano jos haluat. Sä lähdit mukaan siihen sontakärpästen shaisseen ja siksi sulla oli lauma niitä perässäsi. Ja toisekseen sä olit hyvin näkyvä osa palstaa. Ja mitä näkyvämpi, sitä enemmän saa shaissea niskaan.

Mä tykkään kyllä susta sellaisenaan, vaikka hyvin harvoin tunnistan sua anona.

• Anonyymi00020

Mutta minkälainen tämä oli ennen tuota että nimimerkin pystyi rekisteröimään, ei oikein jaksa muistaa. Muistelisin että kun kirjoitti jotain ja halusi sen lähettää niin piti keksiä nimimerkki, kyllä se niin taisi olla. Tuossa pystyi tietysti käyttämmään ilkeilymielessä samaa nimimerkkiä jota käytti jo joku toinen niin homma vesittyi eli eikö uudistuksen yksi pointti ollut se että kun nimimerkin pystyi rekisteröimään niin sitä ei voinut sitten käyttää joku muu?

• Aikoinaan näillä palstoilla pystyi käyttämään myös rekisteröimätöntä nimimerkkiä, eli ns. 'mustanikkiä'. Toki sitten joutui vaihtamaan nikkiä jos joku muu oli rekisteröinyt sen itselleen..
        Sit oli se vaihe ku jokaiseen kommenttiinkin piti kirjoittaa otsikko (ei pelkästään aloituksiin) ja moni teki sitä et jatkoi sitä otsikkoa vielä siihen nimimerkkikenttään

Sit näitten palstojen ja profiilien yleisväritys oli joskus vaaleanpunainen

Metkoja aikoja😃

• Anonyymi00040
        m.wurst kirjoitti:

Aikoinaan näillä palstoilla pystyi käyttämään myös rekisteröimätöntä nimimerkkiä, eli ns. 'mustanikkiä'. Toki sitten joutui vaihtamaan nikkiä jos joku muu oli rekisteröinyt sen itselleen..
        Sit oli se vaihe ku jokaiseen kommenttiinkin piti kirjoittaa otsikko (ei pelkästään aloituksiin) ja moni teki sitä et jatkoi sitä otsikkoa vielä siihen nimimerkkikenttään

Sit näitten palstojen ja profiilien yleisväritys oli joskus vaaleanpunainen

Metkoja aikoja😃

Vain pitkäaikaiskäyttäjät muistavat nuo ajat :)

-keinovaginamies-

• UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vain pitkäaikaiskäyttäjät muistavat nuo ajat :)

-keinovaginamies-

Sillon varmaan lasketaan jo pitkäaikaiskäyttäjäksi jos on aloittanut palstailun pöytäkoneella🤔

Näyttö oli niin roteva että kissa pystyi makoilemaan sen päällä

• Anonyymi00065
        UUSI
        m.wurst kirjoitti:

Sillon varmaan lasketaan jo pitkäaikaiskäyttäjäksi jos on aloittanut palstailun pöytäkoneella🤔

Näyttö oli niin roteva että kissa pystyi makoilemaan sen päällä

Sama homma. Jotain 2000-luvun ihan alkua elettiin.
        Kissalle lämmin paikka. :) Mulla taitaa jostain varaston perukoilta edelleen löytyä suurin putkinäyttöni. Ollu liian raskas nostaa elektroniikkaromun kuormaan.

-keinovaginamies-

• UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Sama homma. Jotain 2000-luvun ihan alkua elettiin.
        Kissalle lämmin paikka. :) Mulla taitaa jostain varaston perukoilta edelleen löytyä suurin putkinäyttöni. Ollu liian raskas nostaa elektroniikkaromun kuormaan.

-keinovaginamies-

Joo kyl varmaan oli nuo entisaikain ATK-mööbelit kissalle käytännöllisempiä,
        Toki nykyiset kissat pyrkii välillä tän älykännyn päälle makaamaan, ei ehkä lämmön vaan ennemminkin huomion takia, että "akka huomaappa minut!"😃

• Anonyymi00070
        UUSI
        m.wurst kirjoitti:

Joo kyl varmaan oli nuo entisaikain ATK-mööbelit kissalle käytännöllisempiä,
        Toki nykyiset kissat pyrkii välillä tän älykännyn päälle makaamaan, ei ehkä lämmön vaan ennemminkin huomion takia, että "akka huomaappa minut!"😃

Joo, huomiota ne kisut vaatii. Niin isommat kuin pienemmätkin. Ja ovelia pirulaisia sitä vaatimaan :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Joo, huomiota ne kisut vaatii. Niin isommat kuin pienemmätkin. Ja ovelia pirulaisia sitä vaatimaan :)

-keinovaginamies-

Ja joku kissa ei anna anteksi sitä, jos 20 vuotta sitten sen nimimerkki vietiin. Palsta maksaa 🤭

• Mielummin rekisteröitynyt käyttäjä. Keskusteluissa jää yksityiskohdat paremmin mieleen. Voimme jatkaa siitä, mitä olemme aikaisemmin puhueet ja näin keskusteluun tukee jatkumoa.

Anonyymeja ei erota toisistaan (en ainakaan minä), eikä samanlaista vuorovaikutusta synny kuin rekattujen kanssa. Hetkellinen keskustelu anonyymin kanssa ei luo samanlaista vuorovaikutusta ja väärin ymmärtämisen ongelma on suurempi.

• Asiaa! Juurikin tuo väärinymmärrys on pahin uhka kun anon kanssa jubailee. Kun toisesta ei ole mitään käryä.

Asiaa! Juurikin tuo väärinymmärrys on pahin uhka kun anon kanssa jubailee. Kun toisesta ei ole mitään käryä.

Juuri näin! Itse en tunnista anonyymejä toisistaan. Jotkut osaavat tunnistaa tekstistä ja sanavalinnoista, mutta minä en.
        En siis voi tietää, kuinka syvällisesti olemme aikaisemmin keskustelleet, vai olemmeko keskustelleet ollenkaan? Entisiä kohtaamisia ei voi tietää/ muistaa.

Näistä anonyymien kohtaamisista ei jää mitään muistileimaa mieleen. Rekatuista jää.

• tosi.typy kirjoitti:

Juuri näin! Itse en tunnista anonyymejä toisistaan. Jotkut osaavat tunnistaa tekstistä ja sanavalinnoista, mutta minä en.
        En siis voi tietää, kuinka syvällisesti olemme aikaisemmin keskustelleet, vai olemmeko keskustelleet ollenkaan? Entisiä kohtaamisia ei voi tietää/ muistaa.

Näistä anonyymien kohtaamisista ei jää mitään muistileimaa mieleen. Rekatuista jää.

Juurikin noin. Ja ilman tuota mainitsemaasi muistileimaa ei synny syvyyttä keskusteluun.

Kunnioitan anonyymin oikeutta olla täysin anonyymi. Me rekatut olemme myös anonyymiteetin suojissa jos emme itse paljasta itseämme. Kukaan ei pysty rekkautuneesta selvittämään, kuka hän on jos rekattu ei itse paljasta henkilökohtaisia tietojaan.

Rekattu kunnioittaa keskustelukumppaneitaan toisella tavalla, sillä kirjoituksistaan jää se muistijälki. Se ei tarkoita muuta kuin, että kuorma kasautuu nimimerkin harteille.

• Anonyymi00024

Rekun ja anon ero on asiallisuus ja muiden myötäileminen keskustelujen mukaan. Se vaatii kontrollia, ihan niin kuin oikeassakin elämässä. Osa rekuista haluaa jonkun persoonallisuuden, jota rakennetaan pala palalta ja yritetään pitää kasassa.

• Minä myötäilen vain kun minulla on samansuuntainen näkemys. Osaan ja olenkin eri mieltä kun niin on.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä myötäilen vain kun minulla on samansuuntainen näkemys. Osaan ja olenkin eri mieltä kun niin on.

Jos nyt oikein pohjimmilta mietitään, miksi osa haluaa pysyä anona, niin uskon että useimmillla johtuu tietoturvasta. Se hinta on maksettava, ellei halua profiloitua jollakin roolilla ja persoonalla.

Ja kyllä em. joukko tietää, että heidän henkilöllisyys on helposti selvitettävissä, mutta heillä ei ole mitään halukkuuta kootulla ulostulolla, joka lähempänä vapaa-aikaa ja jokaisen yksityisasia.

Niin kuin oikeassakin maailmassa on julkkiksia ja rekattu voi olla sitä täällä. Siitäkin on maksettava oma hintansa.

Ei pitäisi painostaa ja syyllistää niitä, jotka eivät ole sellaiseen valmiita. Sinä et pysty ottamaan heistä vastuuta.

• No enpä tiiä onko tässä rekkauksessa mitään muuta järkeä, kun ettei allekirjoitus unohdu kun haluaa tunnistettava olla. Ja itse nyt mölisen ihan yhtälailla asiaa ja asiattomuuksia olipa mulla nimeä tai ei. Niin teen irlissäkin. Toki irl ihmiset ei ole niin hyökkääviä kun täällä, niin ei munkaan tarvi olla irl niin hyökkäävä, mitä täällä välillä tarvii.

• Monesti joku kirjoittaa anonyyminä viestiä ja olettaa että jotenkin maagisesti tietäisin kuka henkilö on kyseessä. En tunnista yhtäkään anonyymiä, ellei ole erikseen allekirjoitusta. Minusta on kivempi keskustella, kun osaa liittää kirjoittajan nimimerkkiin. Tavallaan koen että kaikki anonyymit ovat yksi kasvoton persoona.

• Anonyymi00026

Ihan selvä että The rekku haluaa keskustella The rekun kanssa. Ja ihan selvää se, ettei osa halua sen enempää keskustella The rekun kanssa.

• Älä viiti olla noin the vastarantainen kiiski.. The Ano. Ai niin.. ei sellaista ole.

Mitään riitaa palstalle ei tästä aiheesta tarvitse taas nostaa. Anot ovat ihan yhtä hyviä palstalaisia kuin rekut. Ovat vain kasvotonta ja identifioimatonfa massaa. Se on kuules jokaisen oma henkilökohtainen valinta erottua joukosta rekkuna. Tai kuulua harmaaseen massaan. Mitään paremmuutta ei ole suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi00027

Rekisteröityneenä hyöty ei olis mulle mu tietäsitte ehkä vähä paremmin kenenkä kirjoituksia luette mu ei kiinnosta mua

• Tulen jatkamaan rekattuna. Anonyymien ei tosiaan tarvitse "kantaa vastuuta" omasta prseilystä samalla tavalla, siksi uskon varsinkin määrättyjen ihmisten kirjoittavan anonyymina.

• Anonyymi00031

Rekisteröitynytkin voi prseillä anonyymina. Silloin tällöin kivoiksi ja fiksuksi roolittuvat kirjoittelevat puskista, kun eivät halua paljastua yhtä keljuiksi kuin kaikki muutkin.

Minä prseilin ihan yhtälailla rekattuna. Kuittaan aina kirjoitukseni. Joskus joku lainailee mun nimimerkkiäni, mutta mitäpä tuosta.. ei tää niin vakavaa ole.

xLiner

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Rekisteröitynytkin voi prseillä anonyymina. Silloin tällöin kivoiksi ja fiksuksi roolittuvat kirjoittelevat puskista, kun eivät halua paljastua yhtä keljuiksi kuin kaikki muutkin.

Minä prseilin ihan yhtälailla rekattuna. Kuittaan aina kirjoitukseni. Joskus joku lainailee mun nimimerkkiäni, mutta mitäpä tuosta.. ei tää niin vakavaa ole.

xLiner

No voi tietysti. Joskus se ärsyttää, kun on kirjoittanut pitkän kommentin eikä ole muistanut kirjautua tai on lentänyt pihalle. Ei kai tämä olekaan, enää.

• Anonyymi00032
        Mu5tasydän kirjoitti:

No voi tietysti. Joskus se ärsyttää, kun on kirjoittanut pitkän kommentin eikä ole muistanut kirjautua tai on lentänyt pihalle. Ei kai tämä olekaan, enää.

Kun palsta toimii huonosti, kannattaa pidemmät tekstit kopioida.

xLiner

• Anonyymi00035

Tämä toimii todella huonosti rekkautuneilla, miksi anonyymin kannattaa rekkautua siis? Ei kannata. Lisäksi olette sisäänlämpiävää jengiä.

• Anonyymi00036

Jos tämä on näin helppoa, kun vain nimeää itsensä, olen jatkossa ”Thinksy” 🤭

• Rohkenen olla eri mieltä tuosta sisäänpäin lämpeävyydestä, jos olet ihan normaalisti ja asiallisesti keskustelevaa tyyppiä, niin ei muuta kuin kommentointiin mukaan vain. :)

• Eikä olla. Sisäänlämpeävyyteen emme syyllisty.
        Tuhannennen kerran.. allekirjoittaneet ja rekut keskustelevat paljon keskenään siksi kun se on helpompaa. Anoja ei erota toisistaan, niin heille on vaikeaa " lämmetä".

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Jos tämä on näin helppoa, kun vain nimeää itsensä, olen jatkossa ”Thinksy” 🤭

Teretulemasta palstalle Thinksy.. aina mahtuu ajattelevaisia keskustelijoita. Koska en voi tietää kauanko olet liikkunut palstalla tähän mennessä, kohtelen sinua kuin uutta tulokasta ja toivotan tervetulleeksi Sinkkulaan. :)

• Anonyymi00055
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Rohkenen olla eri mieltä tuosta sisäänpäin lämpeävyydestä, jos olet ihan normaalisti ja asiallisesti keskustelevaa tyyppiä, niin ei muuta kuin kommentointiin mukaan vain. :)

Kiitos, kiitos. Pidän mielessä tuon täällä 🎭

-Thinksy

• Anonyymi00056
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Teretulemasta palstalle Thinksy.. aina mahtuu ajattelevaisia keskustelijoita. Koska en voi tietää kauanko olet liikkunut palstalla tähän mennessä, kohtelen sinua kuin uutta tulokasta ja toivotan tervetulleeksi Sinkkulaan. :)

Kiitos lämpimästä vastaanotosta 🎭

-Thinksy

• Anonyymi00039

käyttäjä vastaan ano? Turtiainenko, ANo Turtiainen?

• Anonyymi00041

Tuhatvuotinen vaahtoaminen. Oh my

• Anonyymi00042

Tästä keskustusta, joka aina tasaisin väliajoin täällä herää, huomaa joka kerta täällä olevan kahdenlaisia ihmisiä. On heitä jotka tarvitsevat jonkinlaista jatkuvuutta ja tunnistettavuutta voidakseen jutella toisille ja sitten on meitä, joilla ei ole sille mitään tarvetta. Kumpikaan ei ole sen parempi tai huonompi, vaikka en tokikaan itse henkilökohtaisesti kykene tuota tarvetta ymmärtämään. Ainoa, joka tässä asiassa itseäni toisinaan häiritsee, on osalla rekatuista aina ajoittain esiintyvä kyvyttömyys puhua anonyymille asiallisesti. Ymmärrän kyllä sen, että en ole tunnistettava (sehän on koko anonyymiyden tarkoitus), mutta en sitä miten se estää asiallisen kirjoittamisen. Tämä nyt on kuitenkin kausiluontoista, eikä jatkuvaa käytöstä, joten pistän ne vaikka hormoniheilahtelujen piikkiin.

• Itse uskon, että jos asiallisesti keskustelee, niin suurin osa vastaa asiallisesti takaisin.

Epäasiallisuuksiin ei voi edes odottaa asiallista vastausta ja he eivät välttämättä saa edes vastausta.

Kuvailemasi perusteella ajattelisin sinun kuitenkin kuuluvan asiallisiin kirjoittajiin.

• Anonyymi00043

Siinä on vaan se, että jos oikeasti aikoo keskustella, eli vaihtaa näkemyksiä/mielipiteitä jonkinlaisessa rimpsussa, niin homma käy mahdottomaksi kun ei tiedä kuka kukin ja kenelle vastaa.
        Nämä eivät kuitenkaan koskaan ole kahdenvälisiä rimpsuja, vaan aina useampi ottaa osaa.

Siitä syystä käytän tätä jo useille tutuksi tullutta tunnistetta.

-keinovaginamies-

• Tähän joudun vastaamaan, että väärinymmärryksen riski on valtava kun keskustelee anonyymin kanssa. Täällä yleensä heitellään sellaisia lyhyitä kommentteja ja se sit riippuu niin monesta tekijästä, miten asioita ymmärretään puolin jos toisin.

Itse saanut niin paljon pjaskaa anoilijoilta, että ennakkoasenne on, että hiemankin vittjuiluun vivahtavasta kommentista menee autömaattisesti mappi ööhön. Kun ei teitä erota. Te anot kärsitte toistenne perseilystä.

Asiallisia ja fiksuja anoja on paljon. Sellaisenkin on aikalailla kieli keskellä suuta mietittävä ulosantiaan, jotta tulee oikein ymmärretyksi.

Myönnän, että annan rekuille ja allekirjoittaneille enemmän anteeksi siksi kun joku vaan on tietynlainen. Hyväksyn heiltä enemmän. Kyseessähän on ennakkoaseenteeni anoja kohtaan. Johtuu muutamasta mädästä omenasta, jotka pilaavat koko sadon.

• Anonyymi00044

Rekatuissa häiritsee tarve iskeä pehmeään nahkaan, mitä osa kutsuu keskusteluksi. Voidaan nähdä miten palstan hän käyttää seivästään ja nauttii taistelusta. Moni meistä on pohjimmiltaaan alhainen: ilkeä, mustasukkainen ja häijy, mutta harva nauttii sen esittelemisestä. Samalla minun mädät apinanaivoni, ovat kiinnostuneet sen katselemisesta. Voin suojella rekkautumatta sekä itseäni että muita.

• Anonyymi00047
        Mu5tasydän kirjoitti:

Itse uskon, että jos asiallisesti keskustelee, niin suurin osa vastaa asiallisesti takaisin.

Epäasiallisuuksiin ei voi edes odottaa asiallista vastausta ja he eivät välttämättä saa edes vastausta.

Kuvailemasi perusteella ajattelisin sinun kuitenkin kuuluvan asiallisiin kirjoittajiin.

Yleensä kyllä, mutta kokemuksesta voin todeta, että ei likipitäenkään aina. Aina säännöllisenepäsäännöllisesti tulee myös niitä ihmeellisiä kiukutteluita täysin asiallisiin ja jopa hyvin kohteliaisiin viesteihin. Kuten todettua, niin mitä lieneen hormoniheilahteluita.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Siinä on vaan se, että jos oikeasti aikoo keskustella, eli vaihtaa näkemyksiä/mielipiteitä jonkinlaisessa rimpsussa, niin homma käy mahdottomaksi kun ei tiedä kuka kukin ja kenelle vastaa.
        Nämä eivät kuitenkaan koskaan ole kahdenvälisiä rimpsuja, vaan aina useampi ottaa osaa.

Siitä syystä käytän tätä jo useille tutuksi tullutta tunnistetta.

-keinovaginamies-

En minä tietenkään kiellä ketään ajattelemasta noin. Itse en moista tarvetta tosiaan tajua, kun minulle ei tuota mitään ongelmaa kyetä riittävästi tunnistamaan kenen kanssa puhun ja jos en ole varma niin kysyn suoraan onko kyseessä sama henkilö. Aina minulle on lopulta selvinnyt onko vai ei, enkä ole sen suurempia henkisiä vaurioita kokenut. Vaan edelleenkin, jos tuon kokee tarpeelliseksi, niin ei se mitään ja sen voi asiallisesti sanoakin. Tosiaan noita ajoittaisia kummallisia kiukkupuuskia, joita on näkynyt monelta rekatulta, en ymmärrä alkuunkaan. Senkin tajuan, että jos joku on kiusannut, niin voi kiukuttaa. Minusta silloin kuitenkin on asiallisempaa poistua rauhoittumaan, eikä äyskiä ympäriinsä. Mutta tämä nyt o vain minun ajattelutapani.

• Anonyymi00049
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tähän joudun vastaamaan, että väärinymmärryksen riski on valtava kun keskustelee anonyymin kanssa. Täällä yleensä heitellään sellaisia lyhyitä kommentteja ja se sit riippuu niin monesta tekijästä, miten asioita ymmärretään puolin jos toisin.

Itse saanut niin paljon pjaskaa anoilijoilta, että ennakkoasenne on, että hiemankin vittjuiluun vivahtavasta kommentista menee autömaattisesti mappi ööhön. Kun ei teitä erota. Te anot kärsitte toistenne perseilystä.

Asiallisia ja fiksuja anoja on paljon. Sellaisenkin on aikalailla kieli keskellä suuta mietittävä ulosantiaan, jotta tulee oikein ymmärretyksi.

Myönnän, että annan rekuille ja allekirjoittaneille enemmän anteeksi siksi kun joku vaan on tietynlainen. Hyväksyn heiltä enemmän. Kyseessähän on ennakkoaseenteeni anoja kohtaan. Johtuu muutamasta mädästä omenasta, jotka pilaavat koko sadon.

Minä en ikinä heittele mitään "lyhyitä kommentteja". Olisi mielestäni vähän outoa valittaa lyhyistä kommenteista pidempään kommenttiin. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä.

Minusta tuollainen ennakkoasenne on täysin käsittämättömän huonoa ja typerääkin käytöstä. Jos se kommentti on asiallinen, niin hittoako siihen alkaa kiukuttelemaan. Ei mitään järkeä, mutta edelleen tämä on vain miten minä tämän koen. Ja siis eivät ne minua pääse hetkauttamaan mihinkään suuntaan, jos jollain on jonain päivänä "persaus ruvella". Totean vaan mielessäni, että vai tällanen itkuporkuraivari sieltä tänään ja jätän siihen.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Rekatuissa häiritsee tarve iskeä pehmeään nahkaan, mitä osa kutsuu keskusteluksi. Voidaan nähdä miten palstan hän käyttää seivästään ja nauttii taistelusta. Moni meistä on pohjimmiltaaan alhainen: ilkeä, mustasukkainen ja häijy, mutta harva nauttii sen esittelemisestä. Samalla minun mädät apinanaivoni, ovat kiinnostuneet sen katselemisesta. Voin suojella rekkautumatta sekä itseäni että muita.

No jaa. Minulla ei ole tuollaista kokemusta. Lähinnä vaan koen, että osa välillä vähän turhan helposti purkaa kiukkuaan minne sattuu.

• Anonyymi00051
        Mu5tasydän kirjoitti:

Itse uskon, että jos asiallisesti keskustelee, niin suurin osa vastaa asiallisesti takaisin.

Ei ole kerta, eikä kaksi, eikä kymmenenkään, kun olen lukenut kymmenenkin kertaa oman viestini läpi ja pohtinut pääni puhki, että mikä siinä oikeutti saamani reaktion ja kohtelun. Ja siis noita miettii tietenkin vain sellaisten kirjoittajien kohdalla, joita on aiemmin pitänyt aina asiallisina. On aina ikävää pettyä ja huomata fiksuna pitämänsä olevankin kiukkupeppu. Täällä on muutamia, joiden kanssa olen tuosta syystä menettänyt kiinnostukseni keskustella. Ei niinkään siksi, että he olisivat varsinaissti sanoneet kammottavalla tavalla, vaan puhtaasti, koska petyin heihin hahmona. Osalta taas osaa jo valmiiksi odottaa ja siksi se on ihan yhdentekevää kiukuttaako heitä tänään vai ei. Anonyymien kanssa keskustelu on helppoa. Heihin ei koskaan pety.

• Anonyymi00052
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tähän joudun vastaamaan, että väärinymmärryksen riski on valtava kun keskustelee anonyymin kanssa. Täällä yleensä heitellään sellaisia lyhyitä kommentteja ja se sit riippuu niin monesta tekijästä, miten asioita ymmärretään puolin jos toisin.

Pakko muuten todeta, että itse en ainakaan kärsi lainkaan kenenkään muun tekemisistä. Eihän se nyt minun ongelmani ole, että joku toinen tekee itsestään torven kiukuttelemalla tyhjään ja syyttömille.

• UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Minä en ikinä heittele mitään "lyhyitä kommentteja". Olisi mielestäni vähän outoa valittaa lyhyistä kommenteista pidempään kommenttiin. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä.

Minusta tuollainen ennakkoasenne on täysin käsittämättömän huonoa ja typerääkin käytöstä. Jos se kommentti on asiallinen, niin hittoako siihen alkaa kiukuttelemaan. Ei mitään järkeä, mutta edelleen tämä on vain miten minä tämän koen. Ja siis eivät ne minua pääse hetkauttamaan mihinkään suuntaan, jos jollain on jonain päivänä "persaus ruvella". Totean vaan mielessäni, että vai tällanen itkuporkuraivari sieltä tänään ja jätän siihen.

Sinä et ehkä heittele mitään lyhyitä kommentteja, mutta en voi tietää kuka sinä olet joten lopeta nyt vaan tuo itsesi korostaminen. Olet yksi anonyymi yhdellä viestillä. Et enempää. Täysin vailla jatkumoa.

Keskustelijana sinulla on yksi viesti antaa itsestäsi ja aloit haukkumaan minua. Okei?

Asiallista olisi keskustella aiheesta, mutta itse aloitit vähksynnän ja pilkan. Totean vain, että tälläinen itkupotkuraivari sieltä tänään ja jätän tähän. Hyvää elämän jatkoa!

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Yleensä kyllä, mutta kokemuksesta voin todeta, että ei likipitäenkään aina. Aina säännöllisenepäsäännöllisesti tulee myös niitä ihmeellisiä kiukutteluita täysin asiallisiin ja jopa hyvin kohteliaisiin viesteihin. Kuten todettua, niin mitä lieneen hormoniheilahteluita.

S24 on väärinkäsitysten Mekka :)
        -Lao Tse Lukka-

• Anonyymi00058
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sinä et ehkä heittele mitään lyhyitä kommentteja, mutta en voi tietää kuka sinä olet joten lopeta nyt vaan tuo itsesi korostaminen. Olet yksi anonyymi yhdellä viestillä. Et enempää. Täysin vailla jatkumoa.

Keskustelijana sinulla on yksi viesti antaa itsestäsi ja aloit haukkumaan minua. Okei?

Asiallista olisi keskustella aiheesta, mutta itse aloitit vähksynnän ja pilkan. Totean vain, että tälläinen itkupotkuraivari sieltä tänään ja jätän tähän. Hyvää elämän jatkoa!

Miksi sinun tarvitsisi tietää kuka olen, kun vastaat ei lyhyeen kommenttiini? Kai sinä nyt tiedät mihin viestiin olet vastaamassa ja onko se kyseinen viesti lyhyt heitto vai ei? Kun kerta ihan itsekin siinä juuri kerrot, ettet tiedä kenelle vastaat, niin miksi oi miksi kuvittelet vastaavasi johonkin muuhun viestiin kuin juuri siihen tiettyyn viestiin, johon olet sillä hetkellä vastaamassa? Täysin riippumatta siitä kuka sen viestin on kirjoittanut, niin yhdellä viestillä on tasan yksi kirjoittaja ja voit olla varsin varma siitä, että sen viestin kirjoittaja on kirjoittanut juuri sen viestin. Tuollainen on aina niin pettämättömän sumeaa logiikkaa, että hohhoijaa 😵.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

"Olet yksi anonyymi yhdellä viestillä. Et enempää. Täysin vailla jatkumoa."

Minusta on hienoa, että sinä tavallaan ymmärsit pointin, mutta et sitten kuitenkaan ymmärrä lainkaan, vaan hiillyt aivan tyhjästä. Yritän vääntää ratakiskosta ... minä ei haluta olla osa jatkumo, minä kirjoittaa yksi viesti, sinä vastaa yksi viesti ei jatkumo, se olla koko tarkoitus. Mutta se on aika käsittämätöntä, jos peruste sille, ettei osaa vastata yhteen viestiin asiallisesti, on se ettei ole jatkumoa. WTF kinda logic is that? Samalla logiikallasinun kulkevan tuolla räyhäämässä jokaiselle vastaantulijalle, jota et tunne, jonka kanssa sinulla ei ole "jatkumoa". En hetkeäkään usko, että toimit niin. Jostain syystä kuitenkin koet, että tällä on oikeus olla vittumainen tuntemattomille, kun ei ole "jatkumoa". Sen ymmärrän kyllä, jos vastaaveemäisesti veemäiseen viestiin. Vaan miksi vastata veemäisesti viestiin, jossa ei ole mitään veemäistä. Se jos mikä on typerää. Kun kerta itsekin sanot, ette tiedä, niin älä silloin edes yritä niputtaa viestejä yhteen, vaan opettele vastaamaan YHTEEN viestiin.

"Keskustelijana sinulla on yksi viesti antaa itsestäsi ja aloit haukkumaan minua. Okei?

Asiallista olisi keskustella aiheesta, mutta itse aloitit vähksynnän ja pilkan. Totean vain, että tälläinen itkupotkuraivari sieltä tänään ja jätän tähän. Hyvää elämän jatkoa!"

Missäkähän kohtaa olen haukkunut sinua? Missä kohtaa olen sanonut tai edes antanut ymmärtää puhuvani juuri sinusta? Ihan silleen pikkuriikkisen yliherkkää käytöstä ja olettamia, jos totta puhutaan. Kukaan ei ole sanonut juuri sinusta yhtään mitään, joten voisitko lopettaa itsekorostuksesi? Sinä et nyt ollut tässä aiheena, vaikka ehkä niin halusit.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Lisään vielä, että jos ihminen todella on noin jumalattoman herkillä, että oikeasti kuvittelee kaiken koskevan juuri häntä henkilökohtaisesti, niin olisi syytä tajuta itsekin pysyä poissa tällaisesta paikasta, ti ditten kirjoitella vain niiden kanssa, joiden kanssa on se "jatkumo". Mikään ei oikeuta sitä, että kiukuttelee tuntemattomille, jotka eivät edes puhu sinusta. Yliherkkyys ja päähenkilösyndrooma ovat hiton huono yhdistelmä.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Antaakseni sinulle sen, mitä toivot, niin puhutaan sitten juuri sinusta. Tehdään sinusta, toiveidesi mukaisesti edes yhden viestini päähenkilö ja aihe.

Sinä kuulut niihin palstahahmoihin, joka on aina ja kaikesta jatkuvasti täällä perse ruvella. Se, että sinä kiukuttelet ja räyhäät on niin tavallista, ettei siihen enää kiinnitä mitään huomiota. Olisi paljon yllättävämpää, jos sinulta näkisi joskus jotain asiallista keskustelua. Ei, sinulta se ei ole itkupotkuraivari, sillä se vaatisi sen, että käyttäytyisit yleensä jotenkin toisin. Sinulle se on vain palstahahmosi perusluonne. Siinä, että kärtymakkara kärtyää, ei ole mitään uutta.

Toivottavasti tämä täytti toiveesi, kun sait nyt tosiaan hetken olla valokiilassa ja aiheena. Ja todellakin, hyvää jatkoa. Jatka kiukuttelua ja kärtyämistä, sen sinä osaat.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

S24 on väärinkäsitysten Mekka :)
        -Lao Tse Lukka-

Enpä usko. Kyllä näiden "väärinkäsitykset" ovat pääosin ihan tarkoitushakuisia, ainakin heidän asiaton reagointinsa on. Jos heillä olisi mitään todellista mielenkiintoa keskustella asiallisesti he kysyisivät. Välillä he vaan tahtovat kiukutella.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Enpä usko. Kyllä näiden "väärinkäsitykset" ovat pääosin ihan tarkoitushakuisia, ainakin heidän asiaton reagointinsa on. Jos heillä olisi mitään todellista mielenkiintoa keskustella asiallisesti he kysyisivät. Välillä he vaan tahtovat kiukutella.

Väärinkäsityksethän täällä ovat kaiken perusta, tahalliset tai tahattomat, kolmanneksi listaan voi lisätä "väärin käsitellyt asiat" tai silkat vääristelyt, siinä se "palsta" kaikessa yksinkertaisuudessaan pääosin.

Teit niin tai näin, aina jonkun mielestä väärinpäin 😁

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Väärinkäsityksethän täällä ovat kaiken perusta, tahalliset tai tahattomat, kolmanneksi listaan voi lisätä "väärin käsitellyt asiat" tai silkat vääristelyt, siinä se "palsta" kaikessa yksinkertaisuudessaan pääosin.

Teit niin tai näin, aina jonkun mielestä väärinpäin 😁

Tarkoitushakuista vääristelyä lähinnä,kuten nyt tässä langassa taas huomasi. Mä en tiedä mitä potkua jotkut saavat siitä elämäänsä, että hyppäävät toisinaan nostamaan itseään framille ja kertomaan miten juuri heitä henkilökohtaisesti on verisesti loukattu, vaikkei kukaan ole sanonut heistä sanaakaan, eikä oikeastaan edes huomannut heidän olevan siinä. Vaan sitä kai se vähän on, kun ei ole huomattu, eikä huomiotu, joten pitää sitten yrittää tekemällä tehdä itsestään keskustelun keskipiste.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Tarkoitushakuista vääristelyä lähinnä,kuten nyt tässä langassa taas huomasi. Mä en tiedä mitä potkua jotkut saavat siitä elämäänsä, että hyppäävät toisinaan nostamaan itseään framille ja kertomaan miten juuri heitä henkilökohtaisesti on verisesti loukattu, vaikkei kukaan ole sanonut heistä sanaakaan, eikä oikeastaan edes huomannut heidän olevan siinä. Vaan sitä kai se vähän on, kun ei ole huomattu, eikä huomiotu, joten pitää sitten yrittää tekemällä tehdä itsestään keskustelun keskipiste.

Aikansa kuluksi ja huumorinkin varjolla voi tehdä kaikennäköistä, eikä tosissaankaan välttämättä :)

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Aikansa kuluksi ja huumorinkin varjolla voi tehdä kaikennäköistä, eikä tosissaankaan välttämättä :)

Näistä, joista minä puhun, on helppo huomata, että ovat tosissaan, eikä huumorilla ole siinä tilaa. Sinun kokemuksiisi en tietenkään voi ottaa kantaa, kun en niistä mitään tiedä.

• Anonyymi00045

Miinus on viiva vaakatasossa ja plus vaaka- ja pystytasossa leikaten keskikohdasta toisiaan. Matematiikassa käytetään operandina ja sähkötekniikassa tasajännitteen napaisuuden merkkinä.

• Anonyymi00046

Nii-in. Kytke nyt vaan ne johdot yhteen.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Nii-in. Kytke nyt vaan ne johdot yhteen.

Joo, tään matikan mäkin hallitsen 🤓, oomi x käämi = pimeenä koko lääni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe