Presidentin uudenvuodenpuheessa vilahti ilmastonmuutos ainakin viisi kertaa.
Och samma på svenska.
Kuten oli arvattavissa...
12
127
Vastaukset
- Anonyymi00001
Enpä viitsiny katsoa.Vilasin lehdestä.Ihan samaa turhanpäiväistä mussutusta ja Jumalan siunausta pressalta ja muijalta.Eliitti puhuu lämpimikseen.Talk is cheap.
- Anonyymi00002
Kun Stubb ensimmäisen kerran mainitsi ilmastonmuutoksen, niin poistin äänen telkkarista. Vituttaa niin paljon koko sana, kun itse tiedän koulutukseni pohjalta totuuden. Kolme meteorologia on sanonut saman totuuden telkkarissa,
Yksi heistä oli ´Taalas, joka sanoi, että ei ole tulossa mitään ilmastokatastrofia. Itse olen sen tiennyt jo noin 8 vuotta, joten tympäisee ne toistuvat valeuutiset telkkarissa. Sadat tuhannet ihmiset kärsivät masennuksesta ja ahdistuksesta sen hourimisen seurauksena. Eihän ammattilaiset elikkä meteorologit sitä sanaa koskaan edes mainitse nykyään.
Joskus kun Etelämantereesta irtosi valtava jäävuori, niin yksi mukamas asiantuntija väitti uutisissa, että se voi nostaa merenpintaa jopa 10 cm. Olin täysin eri mieltä, ja seuraavissa uutisissa Taalas vahvisti minun kantani, että ei se vaikuttaisi merenpintaan yhtään mitään. Meitä on yritetty kusettaa vuosikymmeniä.- Anonyymi00011UUSI
<< Kun Stubb ensimmäisen kerran mainitsi ilmastonmuutoksen, niin poistin äänen telkkarista. >>
Onko reaalimaailman faktat niin sinun uskonnollisia tuntemuksiasi loukkaavia, ettet kykene kuuntelemaan edes faktoja ?
Kummassakohan päässä se vika mahtaisi olla.
<< Yksi heistä oli ´Taalas, joka sanoi, että ei ole tulossa mitään ilmastokatastrofia >>
Tietysti siinä yhteydessä, että ilmastonmuutos on sen verran hidas prosessi, että olet kiristyy joillakin alueilla vähän kerrallaan. Katastrofi tarkoittaa sananmukaisesti yht'äkkistä tapahtumaa.
- Anonyymi00003
Onneksi mainitsi, sillä ilmastonmuutos on tosiasia, johon pitää reagoida - muuten kustannukset ovat kymppitonneja vuodessa henkilöä kohden.
- Anonyymi00004
Sait siis aikaan tuollaisen houreen. Taalaskin sanoi telkkarissa, että ei ole tulossa mitään ilmastokatastrofia. Et sinä pöljä siis pysty sitä uskollasi aikaansaamaan. Taalas sanoi myös, että ei Suomessa tule merenpinta nousemaan, koska Suomessa nousee maa. Kyllä minä perustan siis oman kantani parhaisiin asiantuntijoihin, eikä mitä tahansa sekoileviin tietämättömiin maallikoihin niin kuin sinä.
Keskustelin äsken yhden sellaisen naapurin kanssa, jonka tiedän olevan asiantuntija ilmakehän kaasujen suhteen. Sellaiset asiantuntijat on kouluttaneet minut useaankin ammattiin aikanaan. Minulla on siis sama asiantuntemus kuin opettajillanikin. Niillä aloilla käytetään kaasuja, joten niiden ominaisuudet on pakko tuntea.
Minä olen todella pitkään tuntenut tarkkaan myös ilmastotieteen teorian, jonka mukaan on tehty ne ennusteet. Se teoria on vanhaa pötyä. Ei sitä meteorologit Suomessa käytä ollenkaan. Sitä käyttää vain ne, jotka yrittävät tehdä ilmastomallinnuksia pitkälle tulevaisuuteen. Yksi huippu tietokonemallinnuksessa sanoi minulle, että ilmaston mallintaminen tietokoneella on täysin mahdotonta. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sait siis aikaan tuollaisen houreen. Taalaskin sanoi telkkarissa, että ei ole tulossa mitään ilmastokatastrofia. Et sinä pöljä siis pysty sitä uskollasi aikaansaamaan. Taalas sanoi myös, että ei Suomessa tule merenpinta nousemaan, koska Suomessa nousee maa. Kyllä minä perustan siis oman kantani parhaisiin asiantuntijoihin, eikä mitä tahansa sekoileviin tietämättömiin maallikoihin niin kuin sinä.
Keskustelin äsken yhden sellaisen naapurin kanssa, jonka tiedän olevan asiantuntija ilmakehän kaasujen suhteen. Sellaiset asiantuntijat on kouluttaneet minut useaankin ammattiin aikanaan. Minulla on siis sama asiantuntemus kuin opettajillanikin. Niillä aloilla käytetään kaasuja, joten niiden ominaisuudet on pakko tuntea.
Minä olen todella pitkään tuntenut tarkkaan myös ilmastotieteen teorian, jonka mukaan on tehty ne ennusteet. Se teoria on vanhaa pötyä. Ei sitä meteorologit Suomessa käytä ollenkaan. Sitä käyttää vain ne, jotka yrittävät tehdä ilmastomallinnuksia pitkälle tulevaisuuteen. Yksi huippu tietokonemallinnuksessa sanoi minulle, että ilmaston mallintaminen tietokoneella on täysin mahdotonta.<< Sait siis aikaan tuollaisen houreen. Taalaskin sanoi telkkarissa, että ei ole tulossa mitään ilmastokatastrofia. >>
Mutta ei kai häpeälomaltaan takaisin pyrkivä palstavajakki sentään kuvittele, että Taalas olisi sillä kannalla, ettei mitään ilmastonmuutosta olisi tapahtumassakaan ?
Aivan, sitä voi yrittää valehdella itselleen ihan mitä tahansa, mutta teet itsestäsi vaan pellen tuollaisella sekoilulla.
<< kaasuja, joten niiden ominaisuudet on pakko tuntea. >>
Jes, ja tosiaan niiden säteilyabsorptiot osoittavat ilmastonmuutoksen johtuvan kasvihuonekaasujen lisääntymisestä.
<< Minä olen todella pitkään tuntenut tarkkaan myös ilmastotieteen teorian >>
Et ole. Et ole koskaan tajunnut säteilyfysiikan selitystä asiasta. Siksi sinut kyykytettiin häpeälomalle täältä.
Ja tosiaan, asia ei ole muuttunut tässä kuukausien häpeälomasi aikana: edelleen vaan kaasujen säteilyabsorptio-ominaisuudet tuottavat todistetusti lämpenevän ilmaston, ilmastonmuutoksen. Ei voi mitään.
- Anonyymi00005
Lämpenemisen näkee jo sokea reettakin.
- Anonyymi00006
Ihan mallinnusten mukaan mennään.
- Anonyymi00007
viherkokkare
- Anonyymi00008
Kasvua penäsi. Se lisää päästöjä.
- Anonyymi00009
Saarnaasiko stubbi myös trumpille "ilmastonmuutoksesta", kun markkinoi jäänsärkijöitä
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kasvua penäsi. Se lisää päästöjä.
Kyllä suomalaistenkin pitää elää. 10 miljardia euroa
ulkomaanvelkaa joka vuosi ja velkasuhde kohta 90% bruttokansantuotteesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä264266S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi144084Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2433858Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642369Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt421796Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi711680Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11498- 1051407
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111301Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265