Vaan sinun on pakko pussata sitä eli mitä sellaisia asioita on
Nainen mitä et pysty vastustamaan
55
413
Vastaukset
Rotta, hiiri, marsu, hamsu, degu... Ylipäänsä omat eläimet. Pussaan päivittäin ja monta pusua.
Ihmisiä en pussaa päivittäin, edes puolisoa. En lapsiakaan kun eivät tykkää. Ei halailustakaan.
- Anonyymi00002
hyiii yök!..... onneksi kenenkään täältä ei tarvi olla sinun mies...
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heh, ne on ihania. 🥰
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minä ihmisien pusuja kaipaakkaan. Nou hätä.
- Anonyymi00003
Entä jos kotonasi on ollut jo useita päiviä esim etana hämähäkki ja koppakuoriainen pussaisitko niitä
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä jos kotonasi on ollut jo useita päiviä esim etana hämähäkki ja koppakuoriainen pussaisitko niitä
En minä niin pieniä. Menee pian suuhun. Sammakoita kyllä silittelen jos kesällä ulkoa tapaan.
- Anonyymi00004
Jasu2025 kirjoitti:
En minä niin pieniä. Menee pian suuhun. Sammakoita kyllä silittelen jos kesällä ulkoa tapaan.
Miksi et onhan nekin kotieläimiäsi ei saa sorsia toisia eli toisia pidetään hyvänä ja toisia ei entä naapurin koiraa tai kissaa kaikki on eläimiä
Jasu2025 kirjoitti:
En mahda mitään, nuo eläimet saa mun sydämeni aina sulamaan ihan velliksi. Ne saa minusta ne kauneimmat ja hellimmät tunteeni esiin.
Jasu2025 kirjoitti:
En mahda mitään, nuo eläimet saa mun sydämeni aina sulamaan ihan velliksi. Ne saa minusta ne kauneimmat ja hellimmät tunteeni esiin.
Ihmisissä sitten lapset koskettaa eniten tunnepuoltani.
- Anonyymi00006
Jasu2025 kirjoitti:
Ihmisissä sitten lapset koskettaa eniten tunnepuoltani.
Et kai vaan eläinten kanssa sekstaile
- Anonyymi00007
Jasu2025 kirjoitti:
Rupikonnan syväsuutelu voisi muuttaa sammakon unelmiesi prinssiksi. Rakkaus ei katso kohdetta 😗🐸😀.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rupikonnan syväsuutelu voisi muuttaa sammakon unelmiesi prinssiksi. Rakkaus ei katso kohdetta 😗🐸😀.
Ei kiitos. Mielummin olen ilman prinssiä kun uskon satuihin. 😊
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et kai vaan eläinten kanssa sekstaile
Onpa mauton ajatuskin. Mulle eläimet on suojeltavia ja suloisia. Minua ei edelleekään seksi kiinnosta.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi et onhan nekin kotieläimiäsi ei saa sorsia toisia eli toisia pidetään hyvänä ja toisia ei entä naapurin koiraa tai kissaa kaikki on eläimiä
En minä sorsikkaan, en vaan halua syödä niitä. Niin pieninä tunkee suuhun helposti.
- Anonyymi00005
Vain yks Jii-mies. Täysin vastustamaton edelleen. Vastustan toki silti sillon kun deittailen muita, mutta silti tekee tiukkaa sillonkin. Nyt en deittaile niin ei tarvi vastustellakaan.
- Anonyymi00008
Harkiten.
Virusaika.
Nenä ei saa vuotaa.
Raskas, tihentynyt hengitys kertoo kaiken.
Vilma Lapset ovat jo niin isoja, että niitä ei tule pussattua. Halattua kyllä senkin edestä. Kyllä tuo mun vakkari on sellainen, että häntä tulee pussailtua aika paljon.
- Anonyymi00010
Miksi teistä ei tule paria
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi teistä ei tule paria
Edelleen meillä on liian erilainen maailmankatsomus. Hän on hyvä tyyppi noin muuten, eli osaa hyvin osuutensa. 😉
- Anonyymi00011
Mu5tasydän kirjoitti:
Edelleen meillä on liian erilainen maailmankatsomus. Hän on hyvä tyyppi noin muuten, eli osaa hyvin osuutensa. 😉
Mutta kummiskin toimeen tulette ja koko ajan yhdessä niin miksi teistä ei tule paria vai onko mies muovia vai silikonia ja nimi jelly jortikka
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta kummiskin toimeen tulette ja koko ajan yhdessä niin miksi teistä ei tule paria vai onko mies muovia vai silikonia ja nimi jelly jortikka
Välis, olen avarakatseinen ja sen myötä tulen useimpien hyväntahtoisten ihmisten kanssa toimeen.
En kuitenkaan alkaisi muuttamaan kaikkia mielipiteitäni toisen ihmisen vuoksi.
Voin kyseenalaistaa oman mielipiteeni, jos toinen perustelee asiat hyvin tai hänellä on esimerkiksi opiskeltua tietoa asian suhteen.
Jotkin vakkarini mielipiteet ovat niin absurdeja, että en voisi jatkuvassa arjessa elää sellaisten kanssa.
Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.- Anonyymi00012
Mu5tasydän kirjoitti:
Välis, olen avarakatseinen ja sen myötä tulen useimpien hyväntahtoisten ihmisten kanssa toimeen.
Voin kyseenalaistaa oman mielipiteeni, jos toinen perustelee asiat hyvin tai hänellä on esimerkiksi opiskeltua tietoa asian suhteen.
Jotkin vakkarini mielipiteet ovat niin absurdeja, että en voisi jatkuvassa arjessa elää sellaisten kanssa.
Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.Laita nyt ihmeessä alapääkuva vielä...
Hölmö Anonyymi00012 kirjoitti:
Laita nyt ihmeessä alapääkuva vielä...
HölmöJaahas, taas joku, jota ahdistaa sksistä puhuminen.
- Anonyymi00013
Mu5tasydän kirjoitti:
Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.Miksi semmoiseen kulutat aikaasi jos teistä ei mitään tule sitä vaan ihmettelen ja olet mukava ja kiva ja kaunis ja seksikäs nainen ja saisit omankin miehen eli miksi et omaa ota ja kunnon parisuhteen
- Anonyymi00014
Mu5tasydän kirjoitti:
Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.Ja kyllä te toimeen tulette kuiteskin ja sano muutamia esimerkkejä absurdeista mielipiteistä joista ette pääse yhteisymmärrykseen tai mies jousta yhtään
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi semmoiseen kulutat aikaasi jos teistä ei mitään tule sitä vaan ihmettelen ja olet mukava ja kiva ja kaunis ja seksikäs nainen ja saisit omankin miehen eli miksi et omaa ota ja kunnon parisuhteen
Kyllä minä toivonkin sellaisen löytäväni, mutta eka pitää laittaa muutama asia kuntoon. :)
- Anonyymi00015
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä minä toivonkin sellaisen löytäväni, mutta eka pitää laittaa muutama asia kuntoon. :)
Mitä asioita kuntoon
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä asioita kuntoon
No se taas on sen verran henkilökohtaista, että sitä en tänne jaa.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja kyllä te toimeen tulette kuiteskin ja sano muutamia esimerkkejä absurdeista mielipiteistä joista ette pääse yhteisymmärrykseen tai mies jousta yhtään
En sano, koska hän on niitä luottamuksella minulle kertonut. :)
- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
En sano, koska hän on niitä luottamuksella minulle kertonut. :)
Mitkä tai mikä asia on semmoista ettette pääse yhteisymmärrykseen vaikka kumpikin joustaa onko esim toinen haluaa renaultin ostaa ja sinä peugeotin no ostakaa citroen
- Anonyymi00017
Mu5tasydän kirjoitti:
No se taas on sen verran henkilökohtaista, että sitä en tänne jaa.
Sano asioista otsikko niin selvitetään ne heti
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitkä tai mikä asia on semmoista ettette pääse yhteisymmärrykseen vaikka kumpikin joustaa onko esim toinen haluaa renaultin ostaa ja sinä peugeotin no ostakaa citroen
Olet kieltämättä hauska tuon sinnikkyytesi kanssa. 😁
- Anonyymi00019
Mu5tasydän kirjoitti:
Olet kieltämättä hauska tuon sinnikkyytesi kanssa. 😁
No haluan auttaa sinua olet ystäväni haluan että olet onnellinen ja löytäisit iki oman kumppanin ja kunnon parisuhteen
Anonyymi00019 kirjoitti:
No haluan auttaa sinua olet ystäväni haluan että olet onnellinen ja löytäisit iki oman kumppanin ja kunnon parisuhteen
Kiitos ajatuksesta. ❤️ Kaikki aikanaan.
- Anonyymi00020
Mu5tasydän kirjoitti:
Rakkaus asioissa heti eikä huomenna vaan toimintaa
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Eli nyt mietit tuleeko teistä paria ja otat yhteyttä mieheen ja sanot joko alatte parisuhteeseen tai eroatte se o jompi kumpi
- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Jaahas, taas joku, jota ahdistaa sksistä puhuminen.
Tyrkyttely.
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tyrkyttely.
Vastasin asiallisesti kommenttiin, jossa sivuttiin sksilelujen käyttöä. Ei mulla ole mitään vaikeuksia puhua muista aiheista, paitsi politiikasta. Jos se on sinusta tyrkyttämistä, niin muista, että se on sinun mielipiteesi.
- Anonyymi00023
Mu5tasydän kirjoitti:
Vastasin asiallisesti kommenttiin, jossa sivuttiin sksilelujen käyttöä. Ei mulla ole mitään vaikeuksia puhua muista aiheista, paitsi politiikasta. Jos se on sinusta tyrkyttämistä, niin muista, että se on sinun mielipiteesi.
Tuo on totta eli kivan ja mukavan naisen kanssa pystyy puhumaan mistä vain
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo on totta eli kivan ja mukavan naisen kanssa pystyy puhumaan mistä vain
Tjaa.
Onko se nyt ihan noin, vaikka itsellesi kirjoitat.
Ketuilla hännät kainaloissa.
Vilma Anonyymi00024 kirjoitti:
Tjaa.
Onko se nyt ihan noin, vaikka itsellesi kirjoitat.
Ketuilla hännät kainaloissa.
VilmaOlen kyllä pettynyt Vilmaan. Kuvittelin hänen olevan faktoihin nojaava yksilö, mutta nyt on pahasti harhaisuutta ilmassa.
- Anonyymi00029UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen kyllä pettynyt Vilmaan. Kuvittelin hänen olevan faktoihin nojaava yksilö, mutta nyt on pahasti harhaisuutta ilmassa.
Sellaista se elämä on. On hienoa, että uskallat pettyä. Kaikki eivät.
Riitaako haastat? Anonyymi00029 kirjoitti:
Sellaista se elämä on. On hienoa, että uskallat pettyä. Kaikki eivät.
Riitaako haastat?Miksi haastaisin? Millä perusteella sanot, että kyseessä on yksinkeskustelu? Mieheksiluulijan tai gubettelijan voisin odottaa tekevän niin, en sinun.
- Anonyymi00018
No varmaankin makumutteria.
Omat lapset, jotka ovat tietysti (omasta mielestäni) maailman ihanimmat ipanat ja hyvän ystävän mini-villakoira 3v. , joka on suloinen ja leikkisä karvapallo. 😘🐩
Pusutan ne kaikki!!!- Anonyymi00025UUSI
Omaa naperoa tuli pusuteltua aikoinaan loputtoman paljon, nyt teininä vähemmän, ja lemmikkejä pusuttelen. Nehän suorastaan kerjää pusuja 😍
Aletheias - Anonyymi00026UUSI
Minun ei ole pakko pussata ketään eikä mitään, olen erittäin harkitseva pussailija.
- Sheena - Anonyymi00027UUSI
Ei ole vielä ollut tilaisuutta testata pystynkö vastustaa vaiko en, mutta pahoin pelkään että en pysty vastustamaan. Hän löytyy täältä sinkuista.
- Anonyymi00028UUSI
Pystyn vastustamaan oikeastaan minkä tahansa pussaamista. Minulla ei ole mitään pakkomiellettä pussailla mitään.
Suorastaan vaikeaa tunnustaa, mutta kun näen pujiksen miehenelimen täydessä komeudessaan.. en voi vastustaa kiusausta tervehtiä sitä suukolla. Niin.. hänellä on mitä mainioin elin ja suukotan sitä hyvin mielelläni.
:)- Anonyymi00032UUSI
💡🤔
- Anonyymi00030UUSI
Onko montakin lettutieteen Vihtoria?
Kaikki aikuiset osaa.- Anonyymi00031UUSI
Hauska. 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345167Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2815017Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564471Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont211774Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151621- 1051486