Nainen mitä et pysty vastustamaan

Anonyymi-ap

Vaan sinun on pakko pussata sitä eli mitä sellaisia asioita on

55

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotta, hiiri, marsu, hamsu, degu... Ylipäänsä omat eläimet. Pussaan päivittäin ja monta pusua.

• Ihmisiä en pussaa päivittäin, edes puolisoa. En lapsiakaan kun eivät tykkää. Ei halailustakaan.

• Anonyymi00002

hyiii yök!..... onneksi kenenkään täältä ei tarvi olla sinun mies...

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Heh, ne on ihania. 🥰

• Anonyymi00002 kirjoitti:

En minä ihmisien pusuja kaipaakkaan. Nou hätä.

• Anonyymi00003

Entä jos kotonasi on ollut jo useita päiviä esim etana hämähäkki ja koppakuoriainen pussaisitko niitä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Entä jos kotonasi on ollut jo useita päiviä esim etana hämähäkki ja koppakuoriainen pussaisitko niitä

En minä niin pieniä. Menee pian suuhun. Sammakoita kyllä silittelen jos kesällä ulkoa tapaan.

• Anonyymi00004
        Jasu2025 kirjoitti:

En minä niin pieniä. Menee pian suuhun. Sammakoita kyllä silittelen jos kesällä ulkoa tapaan.

Miksi et onhan nekin kotieläimiäsi ei saa sorsia toisia eli toisia pidetään hyvänä ja toisia ei entä naapurin koiraa tai kissaa kaikki on eläimiä

• Jasu2025 kirjoitti:

En mahda mitään, nuo eläimet saa mun sydämeni aina sulamaan ihan velliksi. Ne saa minusta ne kauneimmat ja hellimmät tunteeni esiin.

• Jasu2025 kirjoitti:

En mahda mitään, nuo eläimet saa mun sydämeni aina sulamaan ihan velliksi. Ne saa minusta ne kauneimmat ja hellimmät tunteeni esiin.

Ihmisissä sitten lapset koskettaa eniten tunnepuoltani.

• Anonyymi00006
        Jasu2025 kirjoitti:

Ihmisissä sitten lapset koskettaa eniten tunnepuoltani.

Et kai vaan eläinten kanssa sekstaile

• Anonyymi00007
        Jasu2025 kirjoitti:

Rupikonnan syväsuutelu voisi muuttaa sammakon unelmiesi prinssiksi. Rakkaus ei katso kohdetta 😗🐸😀.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Rupikonnan syväsuutelu voisi muuttaa sammakon unelmiesi prinssiksi. Rakkaus ei katso kohdetta 😗🐸😀.

Ei kiitos. Mielummin olen ilman prinssiä kun uskon satuihin. 😊

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Et kai vaan eläinten kanssa sekstaile

Onpa mauton ajatuskin. Mulle eläimet on suojeltavia ja suloisia. Minua ei edelleekään seksi kiinnosta.

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi et onhan nekin kotieläimiäsi ei saa sorsia toisia eli toisia pidetään hyvänä ja toisia ei entä naapurin koiraa tai kissaa kaikki on eläimiä

En minä sorsikkaan, en vaan halua syödä niitä. Niin pieninä tunkee suuhun helposti.

• Anonyymi00005

Vain yks Jii-mies. Täysin vastustamaton edelleen. Vastustan toki silti sillon kun deittailen muita, mutta silti tekee tiukkaa sillonkin. Nyt en deittaile niin ei tarvi vastustellakaan.

• Anonyymi00008

Harkiten.
      Virusaika.
      Nenä ei saa vuotaa.
      Raskas, tihentynyt hengitys kertoo kaiken.
      Vilma

• Lapset ovat jo niin isoja, että niitä ei tule pussattua. Halattua kyllä senkin edestä. Kyllä tuo mun vakkari on sellainen, että häntä tulee pussailtua aika paljon.

• Anonyymi00010

Miksi teistä ei tule paria

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi teistä ei tule paria

Edelleen meillä on liian erilainen maailmankatsomus. Hän on hyvä tyyppi noin muuten, eli osaa hyvin osuutensa. 😉

• Anonyymi00011
        Mu5tasydän kirjoitti:

Edelleen meillä on liian erilainen maailmankatsomus. Hän on hyvä tyyppi noin muuten, eli osaa hyvin osuutensa. 😉

Mutta kummiskin toimeen tulette ja koko ajan yhdessä niin miksi teistä ei tule paria vai onko mies muovia vai silikonia ja nimi jelly jortikka

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mutta kummiskin toimeen tulette ja koko ajan yhdessä niin miksi teistä ei tule paria vai onko mies muovia vai silikonia ja nimi jelly jortikka

Välis, olen avarakatseinen ja sen myötä tulen useimpien hyväntahtoisten ihmisten kanssa toimeen.

En kuitenkaan alkaisi muuttamaan kaikkia mielipiteitäni toisen ihmisen vuoksi.

Voin kyseenalaistaa oman mielipiteeni, jos toinen perustelee asiat hyvin tai hänellä on esimerkiksi opiskeltua tietoa asian suhteen.

Jotkin vakkarini mielipiteet ovat niin absurdeja, että en voisi jatkuvassa arjessa elää sellaisten kanssa.

Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Välis, olen avarakatseinen ja sen myötä tulen useimpien hyväntahtoisten ihmisten kanssa toimeen.

Voin kyseenalaistaa oman mielipiteeni, jos toinen perustelee asiat hyvin tai hänellä on esimerkiksi opiskeltua tietoa asian suhteen.

Jotkin vakkarini mielipiteet ovat niin absurdeja, että en voisi jatkuvassa arjessa elää sellaisten kanssa.

Emmekä me ole jatkuvasti yhdessä, vaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Toki sen lisäksi minulla on leluja käytössä.

Laita nyt ihmeessä alapääkuva vielä...
        Hölmö

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Laita nyt ihmeessä alapääkuva vielä...
        Hölmö

Jaahas, taas joku, jota ahdistaa sksistä puhuminen.

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Miksi semmoiseen kulutat aikaasi jos teistä ei mitään tule sitä vaan ihmettelen ja olet mukava ja kiva ja kaunis ja seksikäs nainen ja saisit omankin miehen eli miksi et omaa ota ja kunnon parisuhteen

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ja kyllä te toimeen tulette kuiteskin ja sano muutamia esimerkkejä absurdeista mielipiteistä joista ette pääse yhteisymmärrykseen tai mies jousta yhtään

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi semmoiseen kulutat aikaasi jos teistä ei mitään tule sitä vaan ihmettelen ja olet mukava ja kiva ja kaunis ja seksikäs nainen ja saisit omankin miehen eli miksi et omaa ota ja kunnon parisuhteen

Kyllä minä toivonkin sellaisen löytäväni, mutta eka pitää laittaa muutama asia kuntoon. :)

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä minä toivonkin sellaisen löytäväni, mutta eka pitää laittaa muutama asia kuntoon. :)

Mitä asioita kuntoon

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä asioita kuntoon

No se taas on sen verran henkilökohtaista, että sitä en tänne jaa.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja kyllä te toimeen tulette kuiteskin ja sano muutamia esimerkkejä absurdeista mielipiteistä joista ette pääse yhteisymmärrykseen tai mies jousta yhtään

En sano, koska hän on niitä luottamuksella minulle kertonut. :)

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

En sano, koska hän on niitä luottamuksella minulle kertonut. :)

Mitkä tai mikä asia on semmoista ettette pääse yhteisymmärrykseen vaikka kumpikin joustaa onko esim toinen haluaa renaultin ostaa ja sinä peugeotin no ostakaa citroen

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

No se taas on sen verran henkilökohtaista, että sitä en tänne jaa.

Sano asioista otsikko niin selvitetään ne heti

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitkä tai mikä asia on semmoista ettette pääse yhteisymmärrykseen vaikka kumpikin joustaa onko esim toinen haluaa renaultin ostaa ja sinä peugeotin no ostakaa citroen

Olet kieltämättä hauska tuon sinnikkyytesi kanssa. 😁

• Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet kieltämättä hauska tuon sinnikkyytesi kanssa. 😁

No haluan auttaa sinua olet ystäväni haluan että olet onnellinen ja löytäisit iki oman kumppanin ja kunnon parisuhteen

• Anonyymi00019 kirjoitti:

No haluan auttaa sinua olet ystäväni haluan että olet onnellinen ja löytäisit iki oman kumppanin ja kunnon parisuhteen

Kiitos ajatuksesta. ❤️ Kaikki aikanaan.

• Anonyymi00020
        Mu5tasydän kirjoitti:

Rakkaus asioissa heti eikä huomenna vaan toimintaa

• Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eli nyt mietit tuleeko teistä paria ja otat yhteyttä mieheen ja sanot joko alatte parisuhteeseen tai eroatte se o jompi kumpi

• Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jaahas, taas joku, jota ahdistaa sksistä puhuminen.

Tyrkyttely.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Tyrkyttely.

Vastasin asiallisesti kommenttiin, jossa sivuttiin sksilelujen käyttöä. Ei mulla ole mitään vaikeuksia puhua muista aiheista, paitsi politiikasta. Jos se on sinusta tyrkyttämistä, niin muista, että se on sinun mielipiteesi.

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Vastasin asiallisesti kommenttiin, jossa sivuttiin sksilelujen käyttöä. Ei mulla ole mitään vaikeuksia puhua muista aiheista, paitsi politiikasta. Jos se on sinusta tyrkyttämistä, niin muista, että se on sinun mielipiteesi.

Tuo on totta eli kivan ja mukavan naisen kanssa pystyy puhumaan mistä vain

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuo on totta eli kivan ja mukavan naisen kanssa pystyy puhumaan mistä vain

Tjaa.
        Onko se nyt ihan noin, vaikka itsellesi kirjoitat.
        Ketuilla hännät kainaloissa.
        Vilma

• UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tjaa.
        Onko se nyt ihan noin, vaikka itsellesi kirjoitat.
        Ketuilla hännät kainaloissa.
        Vilma

Olen kyllä pettynyt Vilmaan. Kuvittelin hänen olevan faktoihin nojaava yksilö, mutta nyt on pahasti harhaisuutta ilmassa.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen kyllä pettynyt Vilmaan. Kuvittelin hänen olevan faktoihin nojaava yksilö, mutta nyt on pahasti harhaisuutta ilmassa.

Sellaista se elämä on. On hienoa, että uskallat pettyä. Kaikki eivät.

Riitaako haastat?

• UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sellaista se elämä on. On hienoa, että uskallat pettyä. Kaikki eivät.

Riitaako haastat?

Miksi haastaisin? Millä perusteella sanot, että kyseessä on yksinkeskustelu? Mieheksiluulijan tai gubettelijan voisin odottaa tekevän niin, en sinun.

• Anonyymi00018

No varmaankin makumutteria.

• Omat lapset, jotka ovat tietysti (omasta mielestäni) maailman ihanimmat ipanat ja hyvän ystävän mini-villakoira 3v. , joka on suloinen ja leikkisä karvapallo. 😘🐩
      Pusutan ne kaikki!!!

• Anonyymi00025
      UUSI

Omaa naperoa tuli pusuteltua aikoinaan loputtoman paljon, nyt teininä vähemmän, ja lemmikkejä pusuttelen. Nehän suorastaan kerjää pusuja 😍

Aletheias

• Anonyymi00026
      UUSI

Minun ei ole pakko pussata ketään eikä mitään, olen erittäin harkitseva pussailija.

- Sheena

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei ole vielä ollut tilaisuutta testata pystynkö vastustaa vaiko en, mutta pahoin pelkään että en pysty vastustamaan. Hän löytyy täältä sinkuista.

• Anonyymi00028
      UUSI

Pystyn vastustamaan oikeastaan minkä tahansa pussaamista. Minulla ei ole mitään pakkomiellettä pussailla mitään.

• UUSI

Suorastaan vaikeaa tunnustaa, mutta kun näen pujiksen miehenelimen täydessä komeudessaan.. en voi vastustaa kiusausta tervehtiä sitä suukolla. Niin.. hänellä on mitä mainioin elin ja suukotan sitä hyvin mielelläni.

:)

• Anonyymi00032
        UUSI

💡🤔

• UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

💡🤔

???

• Anonyymi00030
      UUSI

Onko montakin lettutieteen Vihtoria?
      Kaikki aikuiset osaa.

• Anonyymi00031
        UUSI

Hauska. 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      34
      5167
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      281
      5017
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      56
      4471
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2425
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1868
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1804
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      21
      1774
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      15
      1621
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1486
    Aihe