Kysytääs nyt sitten

Anonyymi-ap

Missä asiassa tai asioissa mies voi voittaa naisen

61

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimassa, mutta ei tekniikassa.
      Hillopurkki kun ei avaudu käsivoimin, mies avaa sen raa'alka voimalla ja nainen tekniikalla.

• Anonyymi00001

Oh hoh totta

• Anonyymi00003

Sitä vaan ihmettelee että miehellä raakaa voimaa ja aukroriteettia kumpaa kotona katsotaan nainen haluaisi katsella kauniita ja rohkeita tai salkkareita ja mies vaikka lännenelokuvaa niin kumpaa katsotaan

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sitä vaan ihmettelee että miehellä raakaa voimaa ja aukroriteettia kumpaa kotona katsotaan nainen haluaisi katsella kauniita ja rohkeita tai salkkareita ja mies vaikka lännenelokuvaa niin kumpaa katsotaan

Eli tulevat samaan aikaan mut eri kanavilta

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Oh hoh totta

Se on ihan päivänselvä totuus. Sen minkä nainen häviää voimassa, voittaa hän tekniikassa. Ainakin kun hillopurkki on kyseessä.

Aikanaan koneistajana ollessani mulla oli koneparina nuori kolli, joka aina survoi kaiken voimalla ja vasaralla paikalleen, sillä seurauksella että rikkoi työkalupitimiä kun ihan perus paineilmalla ja palasella santapaperia olisi saanut työkalut sujahtamaan vaivattomasti paikalleen. Tekniikalla, ei voimalla.

Mitä isompi leka, sen suurempi moka.

• Anonyymi00009
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Se on ihan päivänselvä totuus. Sen minkä nainen häviää voimassa, voittaa hän tekniikassa. Ainakin kun hillopurkki on kyseessä.

Aikanaan koneistajana ollessani mulla oli koneparina nuori kolli, joka aina survoi kaiken voimalla ja vasaralla paikalleen, sillä seurauksella että rikkoi työkalupitimiä kun ihan perus paineilmalla ja palasella santapaperia olisi saanut työkalut sujahtamaan vaivattomasti paikalleen. Tekniikalla, ei voimalla.

Mitä isompi leka, sen suurempi moka.

Ei voi yleistää. Monta kertaa ovat naiset pyytäneet avaamaan hillo-, ym. purkin, kun ei ole ollut sen enempää tekniikkaa, päättelykykyä, kuin voimaakaan.
        Itse en purista liikaa, vaan pidän kevyellä otteella väännön päällä. Korkkia lämpiää, laajenee ja hiljalleen aukeaa.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei voi yleistää. Monta kertaa ovat naiset pyytäneet avaamaan hillo-, ym. purkin, kun ei ole ollut sen enempää tekniikkaa, päättelykykyä, kuin voimaakaan.
        Itse en purista liikaa, vaan pidän kevyellä otteella väännön päällä. Korkkia lämpiää, laajenee ja hiljalleen aukeaa.

No juu, miehillä on myös isommat kädet kuin naisilla, joilla saa paremman otteen kannesta.

Tosin jos purkkiin päästää kantta raottamalla ilmakuplan, nii se aukeaa vaivattomasti ilman voimaa. Kyllä suurin osa naisista tämän tietää, mutta miehenkin pitää antaa välillä olla mies.. :)

• Anonyymi00011

Mun mieheni kyllä avaa myös tekniikalla.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Fiksu mies.

• Anonyymi00012
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Fiksu mies.

Juurikin siis tuo tekniikka, että ihan pikkiriikkisen veistä apuna käyttäen ilmaa kannen alle.

• Anonyymi00016
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No juu, miehillä on myös isommat kädet kuin naisilla, joilla saa paremman otteen kannesta.

Tosin jos purkkiin päästää kantta raottamalla ilmakuplan, nii se aukeaa vaivattomasti ilman voimaa. Kyllä suurin osa naisista tämän tietää, mutta miehenkin pitää antaa välillä olla mies.. :)

Mutta tuossakin tekniikassa on pikkuisen sitä ”survomista”, jota kyllä itse vältän lasisten esineiden kohdalla.

• Anonyymi00018
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Fiksu mies.

9/10 miehestä tietää ton tekniikan ja käyttävätkin sitä tarvittaessa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eli tulevat samaan aikaan mut eri kanavilta

Salkkarit ja Kauniit ja rohkeat voi katsoa maikkarin katsomosta jälkeen päin ja lännen elokuvaa ei, ratkaisee päätöksen miehen hyväksi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miehillä on parempi maalaisjärki ja logiikka asioihin. Pystyvät pååttelemään asioita paremmin, tilanne luku taito parempi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miehillä on parempi maalaisjärki ja logiikka asioihin. Pystyvät pååttelemään asioita paremmin, tilanne luku taito parempi.

Enpä ole kyllä moista ikinä miehistä huomannut. Joillain yksilöillä on tuo kyky, mutta massana ei taida pitää paikkaansa. Aikamoisia torvia ovat tuossa suhteessa valtaosa. Siksikin tykkään juuri tästä yksilöstä. Sillä on älliä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00018 kirjoitti:

9/10 miehestä tietää ton tekniikan ja käyttävätkin sitä tarvittaessa.

Ei ole tullut vastaan kuin tämä yksilö, joka tuon tajuaa. Muut vaan vääntävät naama punasena kätensä kipeeksi ja sitten iskevät puukon läpi kannesta, kun alkaa ärsyttää koko purkki (ja oma epäonnistuminen).

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan kuin tämä yksilö, joka tuon tajuaa. Muut vaan vääntävät naama punasena kätensä kipeeksi ja sitten iskevät puukon läpi kannesta, kun alkaa ärsyttää koko purkki (ja oma epäonnistuminen).

Eli ukkos ovat olleet sekä tyhmiä, että heikkoja. Yhtään purkkia ei ole jäänyt vielä avaamatta, enkä tarvitse mitään työkaluja, tai kikka kolmosia.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eli ukkos ovat olleet sekä tyhmiä, että heikkoja. Yhtään purkkia ei ole jäänyt vielä avaamatta, enkä tarvitse mitään työkaluja, tai kikka kolmosia.

Eipä ole olleet "ukkojani". Surkeeta olis, jos ei ihmisen elämään ainoatakaan muuta toisen sukupuolen edustajaa ole osunut, kuin "omat ukot".

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Eipä ole olleet "ukkojani". Surkeeta olis, jos ei ihmisen elämään ainoatakaan muuta toisen sukupuolen edustajaa ole osunut, kuin "omat ukot".

Sielläpä tuon on työpaikan kahvihuoneen jääkaappikin täynnä kaikenlaista kannestaan rikkiseivästettyä purnukkaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sielläpä tuon on työpaikan kahvihuoneen jääkaappikin täynnä kaikenlaista kannestaan rikkiseivästettyä purnukkaa.

Mieheni oli muuten hassu, kun ekan kerran tolleen yhden purkin avasi. Hän yritti sen multa ottaa, kun en sitä saanut heti auki (ei ole multakaan vielä jäänyt yksikään purkki itse avaamatta) ja mä totesin, että antaa olla. Hän totes, että anna tänne nyt vaan, kun ei hän ole yhtä torvi tässä asiassa kuin muut miehet. Avattuaan totesi, että kato nyt, ihan on ehjä kansi, ei puhki seivästetty, ei kieroksi vinkuraksi väännetty. Ihan siis tiesi hänkin miten miehet yleensä nuo tuhoavat. 😊

• Väitän että hillopurkin avaamiseksi mieskin tarvitsee enemmän tekniikkaa 🤪

• Palstakamu kirjoitti:

Väitän että hillopurkin avaamiseksi mieskin tarvitsee enemmän tekniikkaa 🤪

Toi oli siis kaksimielinen juttu. Saatan itseni ulos.

• Anonyymi00041
        Palstakamu kirjoitti:

Väitän että hillopurkin avaamiseksi mieskin tarvitsee enemmän tekniikkaa 🤪

Varmasti, ainakin jos kutsuu sitä hillopurkiksi. Siinä kohtaa saattaa käydä jopa mahdottomaksi. 😂

• Anonyymi00002

Kun pelataan pip peliä.

• Anonyymi00005

Hey helicopter! *lauletaan Macarenan tahtiin*

• Anonyymi00019

Mies osaa kusta pippelillä paremmin eri paikoissa kuin nainen omallaan.

• Anonyymi00035

Pip-peli? Fall out?

• Anonyymi00006

Onpa 'nenäkkäitä' juttuja.

• Anonyymi00007

Nopeudessa mies on valmis jo ennen kun nainen on päässy edes alkuun

• Hah.. niin totta.. :)

• Anonyymi00020
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hah.. niin totta.. :)

Miehet juoksee 100 metriä alle 10 sekkaa, naiset ei.

• Anonyymi00008

Pirpanan hillopurkki ajausta olen joutunut soveltamaan jopa nykyisessä suhteessani.
      Tulee eteen vaikka millaisia avattavia kierrekansia, ja olen opettanut sen mistä johtuu jos ei saa purkin kantta auki kohtuullisella voimalla.

Siihen on kaksi syytä teollisten purkkien kansituksissa.
      Yksi on sisällä oleva alipaine, ja toinen on kierreosaan tulleet epäpuhtaudet.

Molemmat voidaan eliminoida pitämällä avattavaa kantta ja purnukkaa kuuman veden alla kolme minuuttia. Tuossa ajassa alipaine purkin sisällä tasoittuu ja kierteessä oleva mahdollinen tuoteseos pehmenee kierteessä helpottaen sen avaamista.

Tekniikkaa, ja voimaa se avaaminen kuitenkin vähän vielä tarvitsee.

AV

• Höh.. ei se vaadi kuin ruokaveitsen tai haarukan ja sen tökkää kannen ja purnukan väliin, aavistuksen pienen väännön, että yksi ilmakupla pääsee purkin sisään ja avot.. se oli siinä.

• Anonyymi00014
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höh.. ei se vaadi kuin ruokaveitsen tai haarukan ja sen tökkää kannen ja purnukan väliin, aavistuksen pienen väännön, että yksi ilmakupla pääsee purkin sisään ja avot.. se oli siinä.

Näin just.
        Minun mielestä käytännön käsi on aina käytännön käsi genitaaleista riippumatta.
        Ja sama toisin päin.
        Käsimestari on aina käsimestari :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Näin just.
        Minun mielestä käytännön käsi on aina käytännön käsi genitaaleista riippumatta.
        Ja sama toisin päin.
        Käsimestari on aina käsimestari :)

-keinovaginamies-

Mutta entäpäs jos omaa molemmat taidot? Onkin käytännöllinen käsimestari?

• Anonyymi00017
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mutta entäpäs jos omaa molemmat taidot? Onkin käytännöllinen käsimestari?

Pirppis,
        Me olemme sukulaissieluja :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Pirppis,
        Me olemme sukulaissieluja :)

-keinovaginamies-

No höh.. vastakos sä sen tajusit..?

Mä oon tiennyt tuon jo kauan.
        :)

• Anonyymi00010

Ei millään tule nyt mieleen.

• Anonyymi00013

NAinen voittaa miehen tankotanssissa.

Kuivittele vaikka joku Pate Mustaparta harmaine hapsineen esittämään jalkojaan levitellen tankotanssia karvaisine jo harmaine säärineenkin.

• Anonyymi00015

Varmasti monessa. Mutta hauskin ja yllättävin on lasten "kasvatus" ja arvostus.. äitiä voi kohdella miten vaan ja mitätöidä sen puheet. Mutta isä tulee kuunnellaan ja käyttäydytään. Alkaa n. 2v iässä, ja riippuen miten isä käyttäytyy, tuo arvostus voi jatkuu loputtomiin.

Oikeastaan ihan sama onko isä enemmän tai vähemmän tekemisissä lasten kanssa. Oma arvio on se että "normaalisti" isät ovat rauhallisempi ja tasaisempia, taas äidit saattaa ailahdella ja "kiljuu" helpommin.

• Anonyymi00023

Meillä menee kyllä ihan toisinpäin. Äitiä totellaan aina, isää voi vähän kokeillakin.

• Anonyymi00022

Lemmiskelypainissa ja siinä lajissa häviän miehelle mielelläni.. 🙃 Muutoin tekee kyllä tiukkaa voittaa minua missään 😁

Vakavasti puhuen tämä "kuka voittaa kenetkin"-keskustelu on aika turhaa ja epäkypsää. Olemme ennen kaikkia yksilöitä vahvuuksinemme ja heikkouksinemme. Sukupuolten välillä on tietysti joitain biologiaan perustuvia keskimääräisiä eroja, mutta esim se että mies on naista keskimäärin voimakkaampi, ei tarkoita mitään voittamista vaan pientä eroavaisuutta sukupuolten välillä.

Aletheias

• Anonyymi00026

Heh,
        Mitens tuossa lajissa hävitään tai voitetaan?

Mielestäni siinä on vain kaksi voittajaa, ainakin siihen pitäisi pyrkiä.
        Muutenhan on vähän mälsää :)

-keinovaginamies-

• Alette.. ei aina tarvitse olla niin hemskatin fiksu. Joskus voi heittää huultakin..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Alette.. ei aina tarvitse olla niin hemskatin fiksu. Joskus voi heittää huultakin..

Paitsi että sulla on oikeasti hyvä huumorintaju.. ja osaat säkin heittäytyä. Tuli vähän herkästi heitettyä tuo ylempi kommentti.

Laitetaan väsymyksen piikkiin...

Elikkä palsta kiinni minulta ja nukkumaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Heh,
        Mitens tuossa lajissa hävitään tai voitetaan?

Mielestäni siinä on vain kaksi voittajaa, ainakin siihen pitäisi pyrkiä.
        Muutenhan on vähän mälsää :)

-keinovaginamies-

Osaan vain kertoa, miten hävitään tuo laji, sillä päädyn aina lopulta häviäjänä miehen alle.. 😉

Mutta olet oikeassa siinä, että lopulta siinä on vain kaksi voittajaa ja voitto saavutetaan yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla 🤗

Aletheias

• Anonyymi00029
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Paitsi että sulla on oikeasti hyvä huumorintaju.. ja osaat säkin heittäytyä. Tuli vähän herkästi heitettyä tuo ylempi kommentti.

Laitetaan väsymyksen piikkiin...

Elikkä palsta kiinni minulta ja nukkumaan.

Laitetaan väsymyksen piikkiin 🥰

Yritän vähentää fiksuutta ja heittää enemmän huulta jatkossa 😁

Kauniita unia sinne!

Aletheias

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Osaan vain kertoa, miten hävitään tuo laji, sillä päädyn aina lopulta häviäjänä miehen alle.. 😉

Mutta olet oikeassa siinä, että lopulta siinä on vain kaksi voittajaa ja voitto saavutetaan yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla 🤗

Aletheias

Aijaa,
        Sulla on tämmösiä. Että oikeasti vähän matsataan, että kuka kukin on ja mikä positio tänään :)) Vähän niin kuin amatsoonihengessä.
        No, kukin tyylillään.

Muistan joskus ihailleeni oikein isoja ja riskejä naisia, varmaan jonku filminki joskus nähnyt :)) Mutta eipä ole tosielämässä tuollaiseen törmännyt.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Aijaa,
        Sulla on tämmösiä. Että oikeasti vähän matsataan, että kuka kukin on ja mikä positio tänään :)) Vähän niin kuin amatsoonihengessä.
        No, kukin tyylillään.

Muistan joskus ihailleeni oikein isoja ja riskejä naisia, varmaan jonku filminki joskus nähnyt :)) Mutta eipä ole tosielämässä tuollaiseen törmännyt.

-keinovaginamies-

Nyt alkoi naurattaa kun mietin tuota jonain amatsonipainina 😂 Kunnon Xena-meininkiä 😂 (en viittaa palsta-Xenaan, vaikka hän onkin ainakin henkisesti melkoinen warrior)

Paitsi, että Xena voittaisi aina, minä en, joten täytynee alkaa treenaamaan sekä voimaa että tekniikkaa, niin jatkossa se olenkin minä, joka voittaa 😅

Aletheias

• Anonyymi00043
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nyt alkoi naurattaa kun mietin tuota jonain amatsonipainina 😂 Kunnon Xena-meininkiä 😂 (en viittaa palsta-Xenaan, vaikka hän onkin ainakin henkisesti melkoinen warrior)

Paitsi, että Xena voittaisi aina, minä en, joten täytynee alkaa treenaamaan sekä voimaa että tekniikkaa, niin jatkossa se olenkin minä, joka voittaa 😅

Aletheias

Niin, palstaXenakin taisi olla melkoinen nainen.
        Muistaakseni kirjoitteli jotain, että hänellä on miehelle yksi käyttötarkoitus eikä se ole sohvan siirtely, se hoituu kyllä iteltäänkin :))
        Ei olekaan tyyppiä näkynyt vähään aikaan. Tainnu löytää sen kaverin, jonka ei tarvii siirrellä sohvia :)
        Ja järkevät jättää tämmöset hupatukset ajoissa.

Nyt uniyoutubien pariin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Niin, palstaXenakin taisi olla melkoinen nainen.
        Muistaakseni kirjoitteli jotain, että hänellä on miehelle yksi käyttötarkoitus eikä se ole sohvan siirtely, se hoituu kyllä iteltäänkin :))
        Ei olekaan tyyppiä näkynyt vähään aikaan. Tainnu löytää sen kaverin, jonka ei tarvii siirrellä sohvia :)
        Ja järkevät jättää tämmöset hupatukset ajoissa.

Nyt uniyoutubien pariin.

-keinovaginamies-

Xena on kyllä melkoinen nainen, fiksu ja henkisesti tasapainoinen 😊 Tuo heitto miehen käyttötarkoituksesta on mennyt ohi, mutta ymmärrän pointin 😁

Ehkä hän on löytänyt itselleen sohvia siirtelenättömän miehen. Se olisi mahtava juttu, toivon hänelle kaikkea hyvää 🤗
        Ja tuo selittää, miksi minä täällä vielä roikun jos järkevät lähtee ajoissa 😂

Nyt kahvia ja sitten salille.. Mukavaa viikonlopun jatkoa sinne!

Aletheias

• Anonyymi00028

Nainen voitaa miehen kylkiluiden määrässä.

• Anonyymi00034

Kaikissa, paitsi synnytyksessä

• Anonyymi00040

Kysytääs nyt sitten, miksi kysymyksessä on surullinen sävy.

Todellavaikeeta kiehtoi jollakin tapaa minun mieltäni, vaikkei kyennyt näkemään hänen näkemyksessään mitään ymmärretttävää. Ajattelin , että voisin heittää hänen ajatukset romukoppaan, mutta sitten tämä puolisen vuotta sitten julkaistu musavideo, joka sai minut miettimään No joo, en itsekään kieltäisi naisilta mitään, kun nainen olen itsekin, mutta voihan näillä asioilla olla aika surullinen sävy

https://youtu.be/jPM5ZtG4Gd0

• Anonyymi00042

eri päin kysymyksiä.. kuka voittaa kenenkin... loppujen lopuksi jokainen häviää.

kukaan ei ole ikinä kokenut oikeaa rakkautta, koska rakkaus on vain hetkellinen silmäaistin aiheuttama illuusia, joka aiheutuu monesti yökerhoissa jonkin huumaavan, keskushermoa vääristelevän aineen kuten esim alkoholin vaikutuksen alaisena olijoille, OLIOILLE.

Eli Jeesuksen rakkaus mikä sekin on.. ainakin Jeesuksen ja Jumalan vihan olen kokekun Jeesus ei ikinä anna anteeksi ja Jeesus tulee tappamaan minut, kun ensin kiduttaa ja nälkiinnytää minut kuoliaaksi

• Anonyymi00044

Ei kai nyt sentään??? 😦

• Seisalleen pissimisessä. Muuten ei voi sukupuolilla yleistää, edes sitä voimaa tai tekniikan ymmärrystä.

• Anonyymi00046

Enemmistö voittaa, eli voimassa ja tekniikan ymmärryksessä miehet peittoaa naiset. Naisia, kun yleisesti ottaen on aina vähemmän kiinnostanut kaikki mm. ”pärisevät laitteet” ja mikä ne saa ”pärisemään”.

• Anonyymi00047

Riippuu miehestä ja naisesta...

Minut miehenä monikin nainen voittaa tietyissä jutuissa taatusti.

Enkä edes halua olla "parempi kuin parempikaan" nainen.

Haluan pärjätä elämässäni. Thats it...

• Anonyymi00048

Painissa, mies selättää!

• Anonyymi00049

"voittaa" on huono sana, mutta menköön nyt..

Omalla kohdallani voin sanoa, että noin 99% miehistä on fyysisesti voimakkaampia kuin minä.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      133
      10692
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      78
      3565
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      90
      2847
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1464
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      1270
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      141
      1246
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1206
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1150
    Aihe