Katsotaan onko eroa

Anonyymi-ap

Jos saisit ylimääräistä rahaa ja päätät hemmottelen sillä kumppaniani eli miten naiset hemmottelisi miestään ja miten miehet hemmottelisi naistaan

103

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ostaisin pari kopallista kaljaa ja vttuilisin naiselle koko illan ja yön.

• Anonyymi00003

haha!... joisit ne ite kuitenkin...

• Anonyymi00008

Ä ä l i ö

• Anonyymi00032
        Anonyymi00003 kirjoitti:

haha!... joisit ne ite kuitenkin...

Tottakai, paras lahja on sellainen, josta itsekin hyötyy?

• Laittaisin rahat säästöön ja kysyisin, mitä kumpani haluaisi tehdä? Haluan rehellisen mielipiteen, ennen kuin lähden toteuttamaan mitään suunnitelmia.
      Harva tykkää yllätyksistä.

Jos sovitaan, että lähdetään vaikka matkalle. Voin suunnitella ja toteuttaa kaikki matkajärjestelyt, mutta haluan myös, että kumppanin toiveet tulee kuulluksi.
      Kohde, majoitus, ajankohta, pituus, nähtävyydet kohteessa, retket, autonvuokraus, jne, jne.

• Anonyymi00011

no niipä, haluat siis matkalle, ja mukamas teet hyvän teon kumppanillesi kun lähdet matkalle ja käsket sen mukaasi.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

no niipä, haluat siis matkalle, ja mukamas teet hyvän teon kumppanillesi kun lähdet matkalle ja käsket sen mukaasi.

Ilmeisesti et ymmärtänyt annetun esimerkin ja käskytetyn vaatimuksen eroa. Joskus luetun ymmärtäminen saattaa olla haastavaa. On taito tulkita ja sisäistää kirjoitettua tekstiä.

Harmi!

• Anonyymi00015
        tosi.typy kirjoitti:

Ilmeisesti et ymmärtänyt annetun esimerkin ja käskytetyn vaatimuksen eroa. Joskus luetun ymmärtäminen saattaa olla haastavaa. On taito tulkita ja sisäistää kirjoitettua tekstiä.

Harmi!

no minä luen ja ymmärrän tekstin erilailla kuin sinä. ei se tee sinusta erehtymättömän oikeassa olevaa kaikessa mitä sanot ja ajattelet. harmi!!

• Anonyymi00002

olen mies ja jos minulla olisi ylimääräistä rahaa paljon, siis todellla paljon, niin sitte ostaisin naiselle suklaata, kalleimpia konvehteja ja parhainta laatua mitä löytyy kymmenen rasiaa, erillaisia.

• Anonyymi00004

En tiedä olisiko se hemmottelua mutta veisin hänet matkalle aurinkoon ,pois täältä
      Suomen pakkasista.

• Anonyymi00005

Jotai hyvää teetä ja kaurakeksei ostaisin naisel.

• Anonyymi00006

😀

• Anonyymi00007

Veisin Firenzeen.
      Vilma

• Anonyymi00014

Kelpaa kyllä! :) Voin sitten vastaavasti viedä Peruun. Sovittu?

-matkamies

• Anonyymi00009

Jotain ihan pientä. Niin se on kaunista.

• Miten paljon ylimääräistä? Rahat on yhteiseen elämään muutenkin. Jos nyt puhutaan sadoista tuhansista tai yli, niin avaisin yhteisen tilin mistä käyttää vapaasti rahaa.

• Mies tietää itse parhaiten miten hemmotella itseään. Joten vain raha siihen ja avot. Mun mies ei ole tyyppiä hemmottele mua jotenkin.

• Anonyymi00010

Se riippuisi, miten paljon olisi ylimääräistä rahaa ja, mistä mies pitäisi, mutta kylmää olutta olisi jääkaapissa aina ja kokkaisin hyvää ruokaa sydämellä.

-Thinksy

• Jokamiehen unelma. Tosin nykyään on paljon miehiä, jotka olueen ei koske. Juovat mieluummin lonkkua tai siideriä. Mutta ideana vallan maanläheinen.

• Anonyymi00012

Mieheni on kovin hankala hemmoteltava. Hän ei oikein halua eikä tarvi mitään. Riippuu pitkälti siitä paljonko sitä ylimääräistä nyt sitten olisi. Mieli tekisi sanoa, että veisin hänet lomalle lämpimään, mutta enpä ole varma lähtiskö hän. Syötävälläkään ei silleen oikein voi hemmotella, kun ei häntä kiinnosta. 😀

• Anonyymi00013

Jos sitä rahaa olis paljon, niin laittaisin ihan rahana tililleen tai antaisin käteisenä, jos muuten lahjavero paukkuis. Luulen, että ihan selvänä rahana olisi hänelle se mieluisin hemmottelu.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos sitä rahaa olis paljon, niin laittaisin ihan rahana tililleen tai antaisin käteisenä, jos muuten lahjavero paukkuis. Luulen, että ihan selvänä rahana olisi hänelle se mieluisin hemmottelu.

Tai uuden tietokoneen voisin sille ostaa. Tosin se menis niin, että lupaisin rahottaa sen ja sitten hän sen itse valkkais.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Puoltoista miltsii riihikuivaa euroina? Ostaisin hyvän yhteisen kämpän, jossa olisi fasiliteetit kondiksessa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Puoltoista miltsii riihikuivaa euroina? Ostaisin hyvän yhteisen kämpän, jossa olisi fasiliteetit kondiksessa.

Minulla on jo hyvä asunto, joten sellaisellekaan ei ole tarvetta. Rempata tietysti voisi hieman, mutta ei se nyt mieheni hemmottelusta varsinaisesti kävisi.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kannattaa avata yhteinen tili omasi rinnalle, mihin molemmilla käyttöoikeus. Silloin ei lahjaveroa voi ottaa, kun rahat on yhteisiä.

Jasu

• Anonyymi00045
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kannattaa avata yhteinen tili omasi rinnalle, mihin molemmilla käyttöoikeus. Silloin ei lahjaveroa voi ottaa, kun rahat on yhteisiä.

Jasu

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Jasu

Ja ei antamistaan rahoista kannata hiiskua mihinkään tai kellekkään. Sanot vaan että ostan itselleni vähän uutta kalustoa. Vaikka antaisit toiselle. Kukaan ei tuu tarkistamaan. Liian kiltti ei kannata olla. Verosetä ja täti kuorii kermat päältä jo muutenkin moneen kertaan. Kaikesta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00013 kirjoitti:

jos minä saisin selvää rahaa sinulta niin kyllä häipyisin saman tien....

• Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jasu

En harrasta yhteisiä tilejä, joten tuotaen ikinä tekisi. Vaan siis tämä muutenkin pelkkää teoriaa, kun ei niitä miljoonia ole.

• Anonyymi00053
        Jasu2025 kirjoitti:

Ja ei antamistaan rahoista kannata hiiskua mihinkään tai kellekkään. Sanot vaan että ostan itselleni vähän uutta kalustoa. Vaikka antaisit toiselle. Kukaan ei tuu tarkistamaan. Liian kiltti ei kannata olla. Verosetä ja täti kuorii kermat päältä jo muutenkin moneen kertaan. Kaikesta.

Minähän en sitä voi päättää miten mahdollinen vastaanottaja haluaisi asian hoitaa. Tunnen sellaisiakin ihmisiä, jotka haluavat hoitaa asiansa aina kunnolla ja pilkun mukaan.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

jos minä saisin selvää rahaa sinulta niin kyllä häipyisin saman tien....

Sinä et olekaan minun mieheni. Hän ottaisi varmasti kaikkein mieluiten ihan vain rahaa, eikä jotain "hemmottelua". Rahan hän voi käyttää miten itse tahtoo, sitten jos/kun siltä tuntuu. Tuo uusi tietokone on tosiaan se ainoa asia, jonka tiedän, että hän varmasti ottaisi mielellään vastaan. Hän ei ole tavaran perään, eikä hänellä silleen ole tavaratarpeita.

Se etelän lämpöön olisi muuten varmasti hänellekin mieleen, mutta hän ei hyvin introverttina viihdy ihmismassoissa. Sitä rahaa pitäisi siis sitä reissua varten olla sen verran rutkasti, että pystyisi jotain omaa ja täysin privaattia varailemaan.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Minähän en sitä voi päättää miten mahdollinen vastaanottaja haluaisi asian hoitaa. Tunnen sellaisiakin ihmisiä, jotka haluavat hoitaa asiansa aina kunnolla ja pilkun mukaan.

"ihmisiä, jotka haluavat hoitaa asiansa aina kunnolla ja pilkun mukaan."

joo, ja ne onkin tosi pidettyjä ihmisiä, niitä kutsutaan lempinimellä "pilkunnussija"...

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

"ihmisiä, jotka haluavat hoitaa asiansa aina kunnolla ja pilkun mukaan."

joo, ja ne onkin tosi pidettyjä ihmisiä, niitä kutsutaan lempinimellä "pilkunnussija"...

Ihminen, jolle on ongelma se, miten muut hoitavat OMAT asiansa, ei myöskään ole koskaan kovin pidetty.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ihminen, jolle on ongelma se, miten muut hoitavat OMAT asiansa, ei myöskään ole koskaan kovin pidetty.

no minä en välitä vttujakaan miten sinä hoidat ja mitä hoidat. ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

no minä en välitä vttujakaan miten sinä hoidat ja mitä hoidat. ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jollakin tuossa ylempänä kuitenkin näkyi häiritsevän muiden tekemiset.

• Tuo vaatisi hieman pohjatöitä, mutta kaivelisin kautta rantain mieheltä, että mikä hänelle on tärkeää ja toimisin sen mukaan. Noin oletettavasti mieheni pitäisi matkustelusta, niin jotain siihen liittyvää.

• Anonyymi00017

Riippuu paljolti siitä, mikä miehelle olisi mieluisaa, mutta mielelläni veisin miehen jonnekin reissuun. Jos hän on kulttuurin ystävä, niin pidennetty viikonloppu Euroopan viesteissä kaupungissa olisi hyvä vaihtoehto. Jos hän on enemmän urheilun ystävä, niin voisi kohdistaa matkaan jonnekin, missä pääsee nauttimaan laadukkaasta urheilusta. Epäilystä nauttivan miehen taas voisin vaikka Lappiin, mutta hän saisi sitten toimia oppaana.

Tärkeintä olisi, että se olisi jotain, mikä ilahduttaisi miestä.

Aletheias

• Anonyymi00018

Nainen menee nyt sänkyyn siinä on kaikki.

• Anonyymi00019

näyttäisi siltä että näilä palsta-akoilla on nyt just joku h*elvetin kova tarve päästä matkoille...

• Anonyymi00020

Kyllä mä mielelläni lähtosin lämpimämpään pariksi kuukaudeksi. Talvi ei Suomessa ole minun makuuni. Sori siitä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä mä mielelläni lähtosin lämpimämpään pariksi kuukaudeksi. Talvi ei Suomessa ole minun makuuni. Sori siitä.

no mikä tässä ny on vikana, etkö pidä kylmyydestä ja pimeydestä vai?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

no mikä tässä ny on vikana, etkö pidä kylmyydestä ja pimeydestä vai?

Nappiin arvattu. En tykkää kummastakaan ja luntakin inhoan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nappiin arvattu. En tykkää kummastakaan ja luntakin inhoan.

sitten asut kyllä ihan väärässä maassa.... kun ollaan kartalla parin sentin päässä pohjoisnavasta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

sitten asut kyllä ihan väärässä maassa.... kun ollaan kartalla parin sentin päässä pohjoisnavasta

Vaan kun eipä sitä kysytty mihin tahtoo syntyä. Ja onhan tämä hyvä paikka keväällä, pitkälle syksyyn ja varsinkin kesällä. Talvi vaan on helvetin perseestä, mutta minkäpä sille yksi pieni ihminen mahtaa ja siihenhän auttaa se, että matkaa etelämmäksi. Talvella haaveillaan siitä, että voi kun pääsisi koko talveksi pois. Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kun voin vaan häipyä täältä talveksi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vaan kun eipä sitä kysytty mihin tahtoo syntyä. Ja onhan tämä hyvä paikka keväällä, pitkälle syksyyn ja varsinkin kesällä. Talvi vaan on helvetin perseestä, mutta minkäpä sille yksi pieni ihminen mahtaa ja siihenhän auttaa se, että matkaa etelämmäksi. Talvella haaveillaan siitä, että voi kun pääsisi koko talveksi pois. Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kun voin vaan häipyä täältä talveksi.

no jos rahaa piisaa niin voi häipyä espanjaan tms, vaikka pysyvästi.

minulle tämä pimeä aika on hyvää, jatkuva valo on vaikeaa. keväällä se taas valoisuus taas alkaa ja kurjuus.
        tunnen oloni kotoisaksi pimeydessä, kylmyys seuraa pimeyden mukana.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

no jos rahaa piisaa niin voi häipyä espanjaan tms, vaikka pysyvästi.

minulle tämä pimeä aika on hyvää, jatkuva valo on vaikeaa. keväällä se taas valoisuus taas alkaa ja kurjuus.
        tunnen oloni kotoisaksi pimeydessä, kylmyys seuraa pimeyden mukana.

Miksi minä mihinkään Espanjaan tmv. pysyvästi menisin? Minä olen suomalainen, eikä se sillä muutu, että inhoan talvea. En ole likipitäenkään ainoa suomalainen, joka inhoaa.

Minäkin tykkään kyllä pimeistä öistä, mutta en kylmistä pimeistä öistä. No tuossa nyt kuitenkin ihmeteltiin monen halua matkustaa. Paska vuodenaika syynä ainakin itselleni.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miksi minä mihinkään Espanjaan tmv. pysyvästi menisin? Minä olen suomalainen, eikä se sillä muutu, että inhoan talvea. En ole likipitäenkään ainoa suomalainen, joka inhoaa.

Minäkin tykkään kyllä pimeistä öistä, mutta en kylmistä pimeistä öistä. No tuossa nyt kuitenkin ihmeteltiin monen halua matkustaa. Paska vuodenaika syynä ainakin itselleni.

Itse en ainakaan tykkää pois matkustaa. En näe siinä olemiselleni mitään lisäarvoa, vaikka vihaan pimeyttä ja huonoa oloa. Ehkä monet naiset näkee. Ehkä on kertynyt mukavia muistoja sellaisesta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Itse en ainakaan tykkää pois matkustaa. En näe siinä olemiselleni mitään lisäarvoa, vaikka vihaan pimeyttä ja huonoa oloa. Ehkä monet naiset näkee. Ehkä on kertynyt mukavia muistoja sellaisesta.

Ihan yhtä paljon miehet matkustavat, joten eipä ole sukupuoleen liittyvä juttu. Minun olemiseeni kyllä antaa lisäarvoa ja paljon, kun pääsen pois kylmästä, lumisesta ja jäisestä. Kaksi paskinta kuukautta vielä edessä ja joka vuosi vituttaa tämä talvi aina vain enemmän.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ihan yhtä paljon miehet matkustavat, joten eipä ole sukupuoleen liittyvä juttu. Minun olemiseeni kyllä antaa lisäarvoa ja paljon, kun pääsen pois kylmästä, lumisesta ja jäisestä. Kaksi paskinta kuukautta vielä edessä ja joka vuosi vituttaa tämä talvi aina vain enemmän.

Ja juu onhan ne hyviä muistoja, kun kesällä istui tuossa omassa pihassa riiputuolissa puun varjossa ja oli niin ihanan lämmintä. 💖

• Anonyymi00050
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ja juu onhan ne hyviä muistoja, kun kesällä istui tuossa omassa pihassa riiputuolissa puun varjossa ja oli niin ihanan lämmintä. 💖

jos se ihan siitä valosta ja lämmöstä on kyse, niin huomattavasti edullisemmaksi tulee lämmittää yksi huone kuumaksi ja laittaa kirkasvalolamput ja lämpölamput sinne ja istua rantatuolissa siellä joka päivä. kustantaa ehkä kaikkiaan 1/4 lomamatkan hinnasta. ja voithan kutsua jonkun paikallisen gigolon kylään niin on täysin autenttista.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

jos se ihan siitä valosta ja lämmöstä on kyse, niin huomattavasti edullisemmaksi tulee lämmittää yksi huone kuumaksi ja laittaa kirkasvalolamput ja lämpölamput sinne ja istua rantatuolissa siellä joka päivä. kustantaa ehkä kaikkiaan 1/4 lomamatkan hinnasta. ja voithan kutsua jonkun paikallisen gigolon kylään niin on täysin autenttista.

Jos tykkää istua kuumassa huoneessa, niin siitä vaan. Itse tykkään ulkoilmasta.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jos tykkää istua kuumassa huoneessa, niin siitä vaan. Itse tykkään ulkoilmasta.

no sitte on kyllä pakko mennä vaan espanjaan, ja käyttää matkoihin 10k vuodessa.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

no sitte on kyllä pakko mennä vaan espanjaan, ja käyttää matkoihin 10k vuodessa.

Eikös tässä aloituksessa juurikin ollut kyse siitä, että "Jos saisit ylimääräistä rahaa"? No kun ei nyt tähän hätään ole sitä täysin ylimääräistä, eikä kyllä juuri enempää lomaakaan, niin ei auta kuin sietää tätä p.skaa Suomen talvea.

Ei mun asunnossani kylmä ole, eikä ole tarvetta lämmittää mitenkään kuumaksi. Ei siellä Espanjassakaan tähän aikaan vuodesta kuuma ole.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Eikös tässä aloituksessa juurikin ollut kyse siitä, että "Jos saisit ylimääräistä rahaa"? No kun ei nyt tähän hätään ole sitä täysin ylimääräistä, eikä kyllä juuri enempää lomaakaan, niin ei auta kuin sietää tätä p.skaa Suomen talvea.

Ei mun asunnossani kylmä ole, eikä ole tarvetta lämmittää mitenkään kuumaksi. Ei siellä Espanjassakaan tähän aikaan vuodesta kuuma ole.

olet kyllä just sellainen vtun akka mikä kuuluu suomeen.... tämä maa on täynnä just tuollaisia vttumaisia akkoja... sovit joukkoon hyvin. ulkomailla tuollaisia ei siedettäisi pitkään.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

olet kyllä just sellainen vtun akka mikä kuuluu suomeen.... tämä maa on täynnä just tuollaisia vttumaisia akkoja... sovit joukkoon hyvin. ulkomailla tuollaisia ei siedettäisi pitkään.

Millähän tavalla olen vittumainen? No enpähän ainakaan ole inttäjä, kuin tuossa kirjoitellut, jonka mielestä kuuma huone ja kirkasvalo on sama asia kuin lämmin kesäsää ja aurinko. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa tulla siedetyksi ulkomailla. Oikeastaan päinvastoin, sillä hankalampaa täällä kärttyisten örkkimörkkien maassa on olla suht puheliaan ja positiivisen persoonan kuten minä.

• Anonyymi00021

Reiluinta olisi varmasti se, että antaisin ihan vaan osan niistä rahoista miehelle. Saisi sitten itse hankkia niillä jotain itselleen mieluista. Pitäisin sitä vähän epäreiluna, jos minä päättäisin mitä hän voi niillä saada.

• Anonyymi00023

En odota mitåän näin typerää kysymystä. Odotan vain the miestä. Kyllä me yhdessä keksisimme, koska twkisimme yhdessä jostakin meistä jännittävää. Hän ei olisi niin raihnainen, että kaipaisi terveyskylpylää, vaikka mikä ettei, kävisihän sekin sovitusti 😁

• Anonyymi00025

Monet jo kysyneetkin, mutta melko tärkeä juttu että paljonko ylimääräistä?

Jos voittaisin lotossa päävoiton, niin tiedän kyllä tapauksen joka olisi otettu, kun sanoisi että tänään jäädään isolle eläkkeelle kumpikin, minä maksan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00027
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voisin kuvitella, että tällä voittajalla on mennyt elämä sekaisin.

https://www.veikkaus.fi/fi/voittouutiset/article/viestinnan_voittouutiset/2026-voittouutiset/01_tammikuu/eurojackpotin-paavoitto-suomeen---voittajalle-74-miljoonan-euron-jattipotti

Oho,
        Onnea vaan voittajalle ja kylmiä hermoja.

Sehän riippuu ihan tapauksesta. Ei kaikki lottovoittajat sekoita elämäänsä. Se jatkuu vaan entistä laadukkaampana.

Lottovoitto on kyllä paha, kun se voi osua kenelle vaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Oho,

Sehän riippuu ihan tapauksesta. Ei kaikki lottovoittajat sekoita elämäänsä. Se jatkuu vaan entistä laadukkaampana.

-keinovaginamies-

Mitä tekisit, jos voittaisit? Itse maksaisin ihan ensimmäisenä jokaisen ihmisen velat, jotka auttoivat minua, kun oli paha tilanne elämässä.

• Anonyymi00030
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mitä tekisit, jos voittaisit? Itse maksaisin ihan ensimmäisenä jokaisen ihmisen velat, jotka auttoivat minua, kun oli paha tilanne elämässä.

No kyllä tuossa taisi tulla se ykkösvaihtoehto sanottua.
        Mökkipaikkakunnalle sitten varmaan alkaisin rakennuttamaan sekä ympärivuoden lämmintä harrastetilaa että jotain vähän isompaa linnaa. Tai sitte pari normaalimpaa.
        Toinen olisi varustettu vanhusasunnoksi ja sinne voisi palkata ihan henkilökuntaa. Olis muuttaja siihen kämppään tiedossa.

Sitte varmaan joutuisi alkaa miettimään että kenelle/mille kaiken jättää. Tätä voisi miettiä kevättalvella pilkillä tulistellessa, kesällä lohijoella ja syystalvisin vaikka portugalin maisemissa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00089
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oho,

-keinovaginamies-

no ei se voitto osu ainakaan minulle kun en edes lottoa. tai jos osuisi niin se vasta ihme olisikin...

mutta jos lottoaisin tms. ja osuisi se iso voitto niin totta h*lvetissä pistäisin elämän risaiseksi ja tuhlaisin kaikki rahat muutamassa vuodessa. mitä niilä sielä tilillä tekisi, pankinjohtajan lompakkoa paksuuntamassa.

• Anonyymi00029

Yhteinen lomamatka jollekin Tyynen valtameren paratiisisaarelle. Sukeltelua koralliriutoilla, toiseen tutustumista ja hipsuttelua rantabungalowssa, rakastelua rantavedessä, drinksuja rantabaarissa. T. Nainen

• Anonyymi00039

Tuskinpa sitä uutta ylimääräistä pottia mihinkään erityiseen kohdistaisin. Sinne entisten viereen pölyyntymään. Taloushallinta on alaani ja rakkaani vien omilla tuloillani paikkaan mitä en vielä tiedä. Se ei välttämättä ole lämpimään! Olen käynyt Islannissa ja todella kaunista maisemaa. Siellä lämpimään lähteeseen uimaa ja tulivuoria katsomaan... näin ajattelin! Pääkaupungissa on iso kaunis kirkko jossa voisimme kihlat vaihtaa. Samassa kirkossa olen istunut exäni ja poikani kanssa. Valaita veisin katselemaan safari aluksella ja lämpimän viltin alla laivalla hyväilisin sinua ja katsoisin kauniisiin silmiisi ja olisin maailman onnellisin mies

• Anonyymi00040

riippuu kai paljolti siitä että missä muodossa se raha on sitten onko mielikuvitus rahaa vai onko se raha muodossa etä 51 Ferraarin Testarossaa seisoo pihassasi jaomistat ne kaikki?

• Anonyymi00041

niin tuossa on se pointti onko kaikki numerot vain tahroja paperilla vai saanko hti ostaa niillä jotain, 20kpl heti tilattuna Italiasta Lamborghinin Countachia huomenna rekoilla toimitusta..

Biocin mksaapi

• Anonyymi00042

Italian autot ei kiinnosta. Saksalaisilla ajelen, kuin myös kaunottareni!

• Anonyymi00043

En erityisemmin hemmottelisi, mutta jos on paljon rahaa, niin jäisi se ajattelu pois, mitä ilman paljoa rahaa on yleensä. Siis selviytyminen arjesta...

Eli enemmän pystyisi olemaan läsnä kumppanille.

Se aika toisen kanssahan on yleensä se mitä pariskunnilta puuttuu... jos on psljon rahaa, on yleensä paljon töitä.

Ja jos on vähän rahaa, kumpikin etsii sitä, että pärjäis...

• Tuo on totta. 👍

Komppaan ehdottomasti.

• Anonyymi00093
        Jasu2025 kirjoitti:

Tuo on totta. 👍

Komppaan ehdottomasti.

Niin, en mä itsekkään ison rahakasan saadessa alkais suurempia ostelemaan. Jäisin töistä pois ja auttelisin sukulaisia noin muuten ja tuttuja. Kävisin muksujen luona useammin jne.

Normielämää, mutta vailla huolenhäivää. Kyllä jollain 1,5 miljoonalla selviis ihan hyvin elämänsä hautaan asti.

• Anonyymi00046

"Hemmottelu" rahalla ei ole minun juttu.

- Sheena

• No jos yhtäkkiä suuresti rikastuisin niin sijoittaisin Oy Pujis AB: hen uuden traktorin verran.

• Anonyymi00059

Juotaisin miehelle itsetekemälläni pihlajanmarja mehua ja muuta esim pikkelöityjä sieniä juuston kera ja veisin ampumaradalle tai metsälle jahtiin ja korpeen hiihtelemään. Rahaa ei tarvi edes käyttää ja murehtia.
      T/ Nainen

• Anonyymi00092

Taidat olla unelma morsian minulle,

• Anonyymi00062

naiset haluaa etelän lämpöön rannalle gigoloita ihailemaan...

kukaan ei halunnut ostaa miehelle FERRARIA.

• Anonyymi00063

Johan on taas kuvitelmia. Tämä nainen haluaa kyllä etelään, mutta ei todellakaan mihinkään tylsälle rannalle. Rantalomat eivät kiinnosta. Lisäksi ottaisin ihan sen oman "gigoloni" mukaan. Muut eivät kiinnosta.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Johan on taas kuvitelmia. Tämä nainen haluaa kyllä etelään, mutta ei todellakaan mihinkään tylsälle rannalle. Rantalomat eivät kiinnosta. Lisäksi ottaisin ihan sen oman "gigoloni" mukaan. Muut eivät kiinnosta.

Ai niin jameiatä kahdesta (minä ja mieheni) minä olen se, joka voisi mielellään ottaakin sen Ferrarin. Miestäni Ferrari ei kiinnostaisi yhtään.

• Anonyymi00065

Miksi ihmeessä ostaisin Ferrarin miehelle, joka ei osaa ajaa autoa eikä halua opetellakaan?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Miksi ihmeessä ostaisin Ferrarin miehelle, joka ei osaa ajaa autoa eikä halua opetellakaan?

kumpihan teistä ajaa partaa aamuisin...?

mutta jos pihalla seisoisi upouusi ferrari niin kyllä se mies ihmeesti menisi seuraavana päivänä autokouluun ja kortti olisi pian taskussa ja kädet ferrarin ratissa. ei varmasti paljoa huvita kun pihalla seisoo lada, ja sängyssä makaa lahna.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

mutta jos pihalla seisoisi upouusi ferrari niin kyllä se mies ihmeesti menisi seuraavana päivänä autokouluun ja kortti olisi pian taskussa ja kädet ferrarin ratissa. ei varmasti paljoa huvita kun pihalla seisoo lada, ja sängyssä makaa lahna.

Mieheni, silloin kun sattuu haluamaan ajaa.

Ei menisi, vaan hän myisi sen auton ja valittaisi miksi en antanut suoraan rahaa.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00066 kirjoitti:

En tiennytkään Ferrarin valmistavan myös partakoneita. No eipä mieheni sellaistakaan haluaisi. Valmistaako Ferrari partaveitsiä? Tosin en usko mieheni olevan kiinnostunut sellaisestakaan.

Miestäni eivät kiinnosta autot, eikä mikään muukaan pärisevä tai lujaa menevä. No moottorikelkoista hän on sanonut, että sellaista olisi kiva kokeilla. Noin muutoin nuo pärinävehkeet ja vauhdin hurma ovat minun juttuni, eivät mieheni. No mutta juu, joku sellainen Lapin loma, jossa saisi kunnolla päristellä moottorikelkoilla, voisi olla hauskaa molemmista. Mieheni tosin inhoaa pakkasta, eikä hän varmaan kovin lujaa uskaltaisi paanattaa, mutta olisihan se ainutlaatuinen kokemus hänelle. Minulle Lapista kotoisin olevana taas juttu, jota olen harrastanut jo alle kouluikäisenä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

En tiennytkään Ferrarin valmistavan myös partakoneita. No eipä mieheni sellaistakaan haluaisi. Valmistaako Ferrari partaveitsiä? Tosin en usko mieheni olevan kiinnostunut sellaisestakaan.

Miestäni eivät kiinnosta autot, eikä mikään muukaan pärisevä tai lujaa menevä. No moottorikelkoista hän on sanonut, että sellaista olisi kiva kokeilla. Noin muutoin nuo pärinävehkeet ja vauhdin hurma ovat minun juttuni, eivät mieheni. No mutta juu, joku sellainen Lapin loma, jossa saisi kunnolla päristellä moottorikelkoilla, voisi olla hauskaa molemmista. Mieheni tosin inhoaa pakkasta, eikä hän varmaan kovin lujaa uskaltaisi paanattaa, mutta olisihan se ainutlaatuinen kokemus hänelle. Minulle Lapista kotoisin olevana taas juttu, jota olen harrastanut jo alle kouluikäisenä.

jos omistaa ferrarin niin ei se tarkoita että sillä pitäisi kaahailla ympäriinsä. sakothan sitää vaan saa ja lyttää lasikuidut ja joutuu uusimaan puolet rungosta, kymmenien tuhansien korjausmaksut. ferrari on idea.

jos haluaa jotian rallia ajaa niin sitä voi halvalla ajella radalla jollain vtun kuplavolkkarin romuilla. se on idioottisarjaa, kaljatölkit käsissä. ei ferrarin omistaja ikinä harrasta mitään tuollaista.

tuossa on "ferrari" partaveitsi sinulle...

https://www.behance.net/gallery/57088405/Ferrari-F40-Razor

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

jos omistaa ferrarin niin ei se tarkoita että sillä pitäisi kaahailla ympäriinsä. sakothan sitää vaan saa ja lyttää lasikuidut ja joutuu uusimaan puolet rungosta, kymmenien tuhansien korjausmaksut. ferrari on idea.

jos haluaa jotian rallia ajaa niin sitä voi halvalla ajella radalla jollain vtun kuplavolkkarin romuilla. se on idioottisarjaa, kaljatölkit käsissä. ei ferrarin omistaja ikinä harrasta mitään tuollaista.

Ei häntä tuollainen kiinnostaisi. Varmasti melko hankala myydäkin, joten häntä vain vituttaisi, kun ei saanut mielummin rahana samaa summaa.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Itse taas voisin tuollaista jossain radalla pyörittääkin. Ei tuo nyt yhdenkään täysijärkisen ihmisen käyttöauto ole.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Aika paska "idea" tuollainen auto, jos ei sillä voi edes ajaa lujaa.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Leveesti voi kruisailla jollain museoautollakin, jos moisesta tykkää.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Mä olenkin kyllä aina tiennyt, että mulla on keskivertoa älykkäämpi mies. Näiden lukeminen kuitenkin kannattaa, niin pysyy mielessä tämäkin tosiasia.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Mä olenkin kyllä aina tiennyt, että mulla on keskivertoa älykkäämpi mies. Näiden lukeminen kuitenkin kannattaa, niin pysyy mielessä tämäkin tosiasia.

no jos pidät naismaista "älykkäänä" niin sitten.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

no jos pidät naismaista "älykkäänä" niin sitten.

Tuo, että auto on "idea", kuulostaa huomattavan naismaisemmalta aivopierulta. Mieheni on miesmäinen, suoraviivainen ja looginen ajattelussaan. Auto ei ole mikään epämääräinen "idea", vaan kulkuväline. Kulkuväline, jota hän henkilökohtaisesti ei tarvitse mihinkään.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Itse taas voisin tuollaista jossain radalla pyörittääkin. Ei tuo nyt yhdenkään täysijärkisen ihmisen käyttöauto ole.

ei se ole tarkoitettu mihinkään radalle rälläämiseen, renkaat menee samantien sököksi ja ne maksaa ihan h*elvetisti, halvan auton verran pelkät renkaat.
        ja ei ole mikään "käyttöauto", näkeehän siitä nyt vajaaälyinenkin ettei ole mikään avolava toyota. eikä ferrarilla pysty ajamaan kuin tasaisella asffaltilla, voisi olla täällä vaikeuksia päästä edes kauppojen pihoihin jos on kiveys tien reunassa. ja kuka vtun idiootti nyt menisi tuollaisella johonkin k-markettiin asioimaan....

ferrari on statussymboli.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

ei se ole tarkoitettu mihinkään radalle rälläämiseen, renkaat menee samantien sököksi ja ne maksaa ihan h*elvetisti, halvan auton verran pelkät renkaat.
        ja ei ole mikään "käyttöauto", näkeehän siitä nyt vajaaälyinenkin ettei ole mikään avolava toyota. eikä ferrarilla pysty ajamaan kuin tasaisella asffaltilla, voisi olla täällä vaikeuksia päästä edes kauppojen pihoihin jos on kiveys tien reunassa. ja kuka vtun idiootti nyt menisi tuollaisella johonkin k-markettiin asioimaan....

Osta ihmeessä samalla joku kallis käsilaukku itsellesi, statusymboliksi. 😂

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Eli haluat auton, jota sinulla ei ole varaa edes käyttää. Johan onkin statussymboli. Kertoo, ettei sinulla ole rahaa, kun sitä pitää varoa koko ajan.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Tuo, että auto on "idea", kuulostaa huomattavan naismaisemmalta aivopierulta. Mieheni on miesmäinen, suoraviivainen ja looginen ajattelussaan. Auto ei ole mikään epämääräinen "idea", vaan kulkuväline. Kulkuväline, jota hän henkilökohtaisesti ei tarvitse mihinkään.

miehesi on vaan suomalainen tyhmä juntti jäntti.

ferrari ei ole mikään "kulkuväline", bussi on kulkuväline, mene sinä sillä k-kauppaan.

design on lähes kotoisin italiasta. kaikki hienot asiat ovat miesten suunnitelemia ja rakentamia. joten ei se mikään ihme ettei naisella ja naismaisella miehellä riitä edes äly sen koko idean sisäistämiseen, että mistä siinä edes on kyse.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Ferrari, jota omistajansa uskaltaa ajaa ja käyttää siinä tarkoituksessa, johon se on tarkoitettu, voi vielä ollakin statussymboli. Auto, jonka omistaja vinkuu 24/7, miten kallis se on ja ettei sillä voi edes ajaa, on aivan hiton huono statussymboli.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

ferrari ei ole mikään "kulkuväline", bussi on kulkuväline, mene sinä sillä k-kauppaan.

design on lähes kotoisin italiasta. kaikki hienot asiat ovat miesten suunnitelemia ja rakentamia. joten ei se mikään ihme ettei naisella ja naismaisella miehellä riitä edes äly sen koko idean sisäistämiseen, että mistä siinä edes on kyse.

No ei itseasiassa ole. Sinä taas selvästi olet umpijuntti, joka kuvittelee autoa, jolla hän et uskaltaisi edes ajaa, statussymboliksi. Juntimpaa ajattelutapaa on vaikea löytää. Olet hyvin naismainen mies, jos nyt edes mies oletkaan.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Desing on nimenomaan käyttöön tarkoitettu. Se on arjen luksusta, jota kuuluu nimenomaan käyttää, vaikka nyt sitten siihen kauppaan menemiseen. Vain juntti hautoo sitä ainokaista designesinettään, jota ei voi käyttää, kun se kuluu. Varo vain, etteivät desingkenkiesi pohjat kulu käytössä. Oikeasti varakas ostaa uudet ja se on statusta, että desing on käyttöön tarkoitettu.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Osta ihmeessä samalla joku kallis käsilaukku itsellesi, statusymboliksi. 😂

ferrari tekee myös käsilaukkuja, hinnat alkaa 2000 ylöspäin, 3-4 tonnia kappale. löytyy myös messenger baggejä ym.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Desing on nimenomaan käyttöön tarkoitettu. Se on arjen luksusta, jota kuuluu nimenomaan käyttää, vaikka nyt sitten siihen kauppaan menemiseen. Vain juntti hautoo sitä ainokaista designesinettään, jota ei voi käyttää, kun se kuluu. Varo vain, etteivät desingkenkiesi pohjat kulu käytössä. Oikeasti varakas ostaa uudet ja se on statusta, että desing on käyttöön tarkoitettu.

no näytä minulle yksikin joka lähtee ferrarilla k-kauppaan tai vastaavaan. ei kukaan. sinulla on aivan naurettava ajatus luksustuotteista. ihan kuin ne olisi jotain vtun kulutustavaraa... ei ne sitä ole edes tosi rikkaille ihmisille, vaan statussymboli.

sillä ferrarilla lähdetään ajelulle hyvällä säällä, hienoissa DESING vaatteissa ja kengissä, ajetaan ympäri kaupunkia ja tullaan takaisin ja auto talliin. ja kiilloitetaan maalipintaa kiiltäväksi noin tunnin ajan.

• Anonyymi00067

Luultavasti antaisin miehelle rahat ja omaa aikaa tehdä yksin mitä huvittaa.

• Anonyymi00068

hyvä ratkaisu....tuo se kannattaakin aina....

• Anonyymi00086

Kuinkahan paljon ylimääräistä.... No, paistaisin pari makkoroo mustaksi asti ja varaisin kylmää olutta. Buukkaisin vähäpukeisin likitanssijan tarjoilemaan ne hänelle. Tulisin itse pieruverkkareissani apajille preppauksen jälkeen ;)

• Anonyymi00087

minulle joskus ikävä-palstan tytöt lempinimi "DOOTI", muistan hyvin oli niin hassu lempinimi, joia on tuhansia ellei peräti miljooniakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      208
      18055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3845
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      39
      2145
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1562
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1533
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1456
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      122
      1385
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      134
      1376
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1334
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1121
    Aihe