Hokee myös vassareita ja vaikka mitä. Varmaan kuvittelee olevansa hirmu kovis ja saavansa sillä suosiota. No et saa!
Ätmykäisen kynäniskan kannattaisi opetella arvostamaan muita ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä. Jos minä menisin aivovaurion saaneiden kokoukseen, niin ei heti tulisi mieleen ryhtyä huutamaan siellä: "Vtun aivovammaset".
>simiti<
Kuka tuo feministeistä hokeva pelle on?
9
162
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
niin, kyllä vammaisia ja muuten vajaaälyisia pitaa kunnioittaa.
- Anonyymi00002
Ne ovat eri asioita. Sinä toukohousu umpijuntti et edes sitä tajua. Olet syntymätyhmä. Onko äo:si edes ka 100? Minulla mitattiin onnettomuuden jälkeen 118.
>simiti< - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ne ovat eri asioita. Sinä toukohousu umpijuntti et edes sitä tajua. Olet syntymätyhmä. Onko äo:si edes ka 100? Minulla mitattiin onnettomuuden jälkeen 118.
>simiti<Huonostipa älyäs käytät, kun aikas täällä kulutat.
Kyllästynyt olen jo minäkin kyseiseen hokijaan. Mutta hokekoon. Sen voi vaan skipata.
- Anonyymi00004
Ei. Se pitää kirjoittaa noloksi. Tuollaisia ei tarvitse sietää. Jopa hänen mummonsa häpee häntä. Menkööt sinne ulinalaudalle kiljumaan muiden vajaiden heikkopeikkojen kanssa.
>simiti< Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei. Se pitää kirjoittaa noloksi. Tuollaisia ei tarvitse sietää. Jopa hänen mummonsa häpee häntä. Menkööt sinne ulinalaudalle kiljumaan muiden vajaiden heikkopeikkojen kanssa.
>simiti<Ääh! En jaksa nähdä vaivaa moisen vuoksi. Elä ja anna toistenkin elää.
- Anonyymi00003
Simba
- Anonyymi00007
ei aavistusta, ei edes partasutia tai parta vaahtoakaan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494