Kiinnostavin nainen?
Mitä tekisit hänen kanssa kahden kesken?
Kuka on palstan
63
655
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihanista ihanin🍒👩🏼❤️🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒Kirsi
eli K-nuorempi nainen rakastan hän on upeista upein kaunotar muodot kuin venuksen- Anonyymi00002
Kiihottava panna ja hyvä keittiössä ei valita edes että siivoaa koko ajan
Rökäle vain viuhahtaa kotona ja taas töihin menenkin toista naista panemaan - Anonyymi00004
❤️❤️❤️
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
❤️❤️❤️
Tekee maailman parhaat ruuat ja siivoaa vaan kokoajan ja pyylit pesee ei pienet ralliraidat haittaa vaikka ois paksuakin töfnää
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekee maailman parhaat ruuat ja siivoaa vaan kokoajan ja pyylit pesee ei pienet ralliraidat haittaa vaikka ois paksuakin töfnää
Minua ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitaloustöitä kenellekään!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitaloustöitä kenellekään!
Naisen hommia ei ne miehellekkään kuulu
- Anonyymi00003
Rökäleenä on kiva olla naiset uskoo kaiken mitä niille puhuu netistä opiskelen lisää
- Anonyymi00006
Riippuu käykö hän täällä... 😏
- Anonyymi00008
Tosin minulle käy kaikki
- Anonyymi00009
No ei ole kirsejå täällä näkynyt
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tosin minulle käy kaikki
Mutta minulle ei.
Tämä ilmeisesti kiellettyä sanoa, koska poistettiin.
- Anonyymi00010
Ihmettelen, eikö kukaan välitä kertoa mitä tekisi kiinnostavan ihmisen kanssa?
- Anonyymi00026
ei täällä ole kiinnostavia ihmisiä.
- Anonyymi00011
Ee tietty...
- Anonyymi00040
E L I N A
Minä tietysti! Me, myself and I. Olen oman elämäni kuningatar!!! 👋👑
Nyt, kun nämä palstan missikisat on taputeltu, voidaankin siirtyä mielenkiintoisempiin aiheisiin.
Mitä huomenna syödään? Mitä ruokaa pitää laittaa loppiaisena? 🤔- Anonyymi00014
Tässä ketjussa nähtiin naisten keskinäisen solidaarisuuden mittari eli puhdas nolla, silloin kun kysymys asetellaan noin, kuten aloituksessa.
Jos kysymys olisi ollut niin, että joku olisi nimennyt itsensä kiinnostavimmaksi, ja kysellyt mitä hänen kanssa voisi harrastaa, olisi asetelma muuttunut asteen toiseen suuntaan. Mukaan olisi tullut niin paheksuntaa (kateus) kuin kiittelevää ja hymisevää puolusteluakin. Nyt zero.
Kuitenkin, naiseksi oletettujen ketjut täällä toistuvat vuosista toiseen ja yleensä niissä samankaltainen lataus, hei katsokaa minä täällä. Ei asiaa, mutta pyrstö heiluu ja letti vipattaa. Olen ihana, näettekö?
Hymistelyä. Anonyymi00014 kirjoitti:
Tässä ketjussa nähtiin naisten keskinäisen solidaarisuuden mittari eli puhdas nolla, silloin kun kysymys asetellaan noin, kuten aloituksessa.
Jos kysymys olisi ollut niin, että joku olisi nimennyt itsensä kiinnostavimmaksi, ja kysellyt mitä hänen kanssa voisi harrastaa, olisi asetelma muuttunut asteen toiseen suuntaan. Mukaan olisi tullut niin paheksuntaa (kateus) kuin kiittelevää ja hymisevää puolusteluakin. Nyt zero.
Kuitenkin, naiseksi oletettujen ketjut täällä toistuvat vuosista toiseen ja yleensä niissä samankaltainen lataus, hei katsokaa minä täällä. Ei asiaa, mutta pyrstö heiluu ja letti vipattaa. Olen ihana, näettekö?
Hymistelyä.Näin avoimella keskustelufoorumilla on suotavaa, että osallistutaan ketjujen aiheeseen. Siitä on turha nillittää, jos vastaukset eivät miellytä.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta minä osallistun tämän palstan tarjontaan.
Mistä me sitten jutellaan?- Anonyymi00016
tosi.typy kirjoitti:
Näin avoimella keskustelufoorumilla on suotavaa, että osallistutaan ketjujen aiheeseen. Siitä on turha nillittää, jos vastaukset eivät miellytä.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta minä osallistun tämän palstan tarjontaan.
Mistä me sitten jutellaan?Aika peestä tämä tarjonta, mistäköhän sekin johtuu…? Ja mitä se kertoo sinun makuprofiilistasi? :D
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hymistelyä.Itse olen sen verran kiinnostunut palstankin ihmisistä, että tykkään tehdä aloituksia.
Kaikki eivät tykkää siitä, että teen aloituksia, mutta en elä niille ihmisille.
Rakastan ihmisyyttä ja voisin puhua kaikesta siihen liittyvästä loputtomasti. Puhua, mutta myös kuunnella. 💛🙏buddy-love kirjoitti:
Loppiaisena kuuluu syödä joulun tähteitä.
:)
(suklaata on vielä hiukan jäljellä)Joulun tähteet on jo syöty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että täytyy pitää paastopäivä?
Olen taas karkki- ja herkkulakossa. Aloitin vuoden alussa ns. kevyen linjan. Kyllä tämä tästä, kun ei hanki kotiin houkutuksia.tosi.typy kirjoitti:
Joulun tähteet on jo syöty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että täytyy pitää paastopäivä?
Olen taas karkki- ja herkkulakossa. Aloitin vuoden alussa ns. kevyen linjan. Kyllä tämä tästä, kun ei hanki kotiin houkutuksia.Minunkin olisi syytä ja olen jo moneen kertaan harkinnut sitä.
Vielä on kuitenkin toteuttaminen siirtynyt.
(katsotaan nyt, kun tämä paperisota on ohi, niin ehkä sitten)buddy-love kirjoitti:
Minunkin olisi syytä ja olen jo moneen kertaan harkinnut sitä.
Vielä on kuitenkin toteuttaminen siirtynyt.
(katsotaan nyt, kun tämä paperisota on ohi, niin ehkä sitten)Kun stressi helpottaa, on helpompi keskittyä itseensä. Kunhan pääset eroon ylimääräisistä huolista, on aika kokeilla ruokavalion muutosta.
Taistele paperisotasi pois päiväjärjestyksestä ja aikatauluta itsellesi terveellisempi ruokavalio. Ota käyttöön ns. pehmeä lasku. Herkkuja saa olla, mutta harvoin.
Kyllä se siitä, ajan kanssa. Askel kerrallaan!tosi.typy kirjoitti:
Kun stressi helpottaa, on helpompi keskittyä itseensä. Kunhan pääset eroon ylimääräisistä huolista, on aika kokeilla ruokavalion muutosta.
Taistele paperisotasi pois päiväjärjestyksestä ja aikatauluta itsellesi terveellisempi ruokavalio. Ota käyttöön ns. pehmeä lasku. Herkkuja saa olla, mutta harvoin.
Kyllä se siitä, ajan kanssa. Askel kerrallaan!Liian kauan tämä on kyllä jo kestänyt, mutta kyllä se vielä tästä.
- Anonyymi00032
Mämmiä
- Anonyymi00013
Oliko tämä kaunis ketju johon joku sekopää tuli sorkemaan. Vai kaikki ällöttvät viestit Kirsin kaipaajalta
- Anonyymi00017
Eihän tällaisiin voi vastata. Muut pahentavat mielensä.
Julkisella keskustelupalstalla vaihdan luonnikkaasti näkemyksiä älyllisen seuran kanssa. Tämä nimimerkki on siitä hyvä, että useat ovat hämättävissä ensivaikutelmalla eikä keskustelua siten synny :))
Tietysti istuttaisiin romanttisesti rantakivellä ujosti käsikkäin :))) Vois olla hyvät tötteröt siinä, kesäpäivänä :))
-keinovaginamies- Palstan kiinnostavin nainen on Lady E.
Istuisin hänen kanssaan illan ja yön. Juttelisimme asioita, nauraa rätkättäisimme, itkisimme ja kiroilisimme. Ehkä siinä tulisi vähän juopoteltuakin. Sellainen elämänmakuinen kohtaaminen.Minä haluaisin vuorotellen kurkistaa ikkunasta, että mitä kukin tekee. Siis olla sellainen kärpänen katossa. Nähdä millaisia ihmisiä he ovat persoonana.
- Anonyymi00019
Aika kauheaa olisi kokea tuollaista!
Anonyymi00019 kirjoitti:
Varmasti. Ainakin itsestäni olisi. Mutta tämä oli ajatuksen tasolla palstahöpinää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
mistäs tiedät ettei "kamu" ole nytkin ikkunasi takana ja kurkistelee verhojen välistä....
Anonyymi00025 kirjoitti:
mistäs tiedät ettei "kamu" ole nytkin ikkunasi takana ja kurkistelee verhojen välistä....
Hihii
- Anonyymi00030
Palstakamu kirjoitti:
Hihii
saattaa sillä naikkosella hymy hyytyä jos ikkunalta kuuluu jotain rapinaa siellä....
Anonyymi00030 kirjoitti:
saattaa sillä naikkosella hymy hyytyä jos ikkunalta kuuluu jotain rapinaa siellä....
Gollum gollum
- Anonyymi00020
T-nainen.
Näyttäisin hänelle, miten tyytyväinen olen elämääni. 🤭
🦄 Miten meinaat? Minä kiinnostun niin huonosti ihmisistä, moni muu tutustuu täältäkin useampiin. Niin, enpä tiiä mitä tekisin kenenkään kanssa, kun en jaksa edes tutustua kehenkään. Ainoo kenet täältä nähnyt ja vain kerran sittenkin, Xena vuonna 2010. Kertoo ehkä ettei mulla ole irl tarvetta tuntea ketään paremmin.
- Anonyymi00023
Mustasydän. Koska kuunteli Frozenia. Muista en tiedä sitäkään vähää. 😄
- Anonyymi00024
joku niin hassu sarjanpoikanen Sledge hämmer.. mattamustalla sdpraymaalilla rekisterikilpiä maalaa pääle ja lipuke "body on board"
- Anonyymi00027
Ei tääl ole naisia, siinäpä se!
- Anonyymi00028
kuka on palsan kiinnostavin pappa?
hmm mitähän joku netflix ilmoitteli että uudet säännöt 2026 mutta eivät koske minua, joku tiedosjuttu oli- Anonyymi00042
Pieni muistutus kohta 60v paappalle. Ne tunnukset millä katselet eivät ole sinun jos satut muistamaan vainoharha. Huomautus sivusta.
- Anonyymi00029
Vain yhden Naisen takia täällä naputan. Tunnemme toisemme ja harvoin menee vieraaseen ketjuun... mutta vahinkojakin tapahtuu! Mitä mies ja nainen keskenään tekee? Pyörittää arkea ja jakaa hellyyttä ja rakkautta toisilleen. Hyvää ja rikasta seksielämää toisilleen hyvää tuottaen. Matkustella ja nauttia elämästä! Jälkikasvun kasvattamista tasapainoisiksi lapsiksi...nuoriksi... aikuisiksi
- Anonyymi00035
Ja kun kumpikaan ei ole ehtinyt tähän päivään mennessä loukata toista (mitä nyt hieman harmaita piileviä hiuksia aiheuttanut) on helppo lähteä rakentamaan yhteistä elämää. Ei tarvitse todistella, että tarkoitusperäni on kunnialliset. Sivusta.
- Anonyymi00034
Täällähän kaikki on gubbeja... ja kiinnostavia omilla tavoillaan.
Palstan jättäneistä muistelen Wuuta ja Trollikkaa. Wuun huumorintaju ja Trollikan energia!
Palsta saa pysyä netissä.
xLiner - Anonyymi00036
Mu5tasydän ehdottomasti..hän on nainen minun makuuni. Häntä ehkä uskaltaisin parin viinilasillisen jälkeen pikkasen lähennellä. Ihan vain silleen suht viattomasti vaan. 🤏
- Anonyymi00037
Musta5ydän tekee nimettömänä aloituksen, ja sit vastailee itselleen samalla tavalla, nimettömänä. Funny 😂
Anonyymi00037 kirjoitti:
Musta5ydän tekee nimettömänä aloituksen, ja sit vastailee itselleen samalla tavalla, nimettömänä. Funny 😂
Sulla ilmeisesti itselläsi on tapana toimia niin, tehdä aloituksia ja kehua itseäsi?
Kateudestako tällainen kommentti kumpuaa, että kun kaiken minuun kohdistuvan haukkumisen jälkeen joku voisi olla kiinnostunutkin? Ei sullakaan hyvin mene.
Ps. Teen melko harvoin avauksia anona ja yleensä ne,, jotka teen, on jotain biisiketjuja. ☝️- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mihin muuhunkaan mustasydämen eli palstaäijän performaatio perustuu, kysyn vaan autuas ”amalia”? Sivusta naiselta
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oletkos aloittajaäijä nyt ihan oikeassa, sillai vähän hassusti heh
- Anonyymi00045
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mielenkiintoinen tutkintalinja.. mutta se on väärä..
Terv. 6.1. klo 10.53 viestin lähettäjä
- Anonyymi00038
mukavaa mylleryää lumessa jotain kun niin Eiffel-tornikin lumen peittossa joku kuva oli.
- Anonyymi00039
tiedättekö mitä tarkoitytaisi on digital data - destroy so physically destroying
Mu5tasydän ja Haaveilija vaikuttaa silleen henkisesti kivoilta ihmisiltä, etten ärsyynny heihin ikinä. Eli kai heissä on jotain mistä pidän. Ei liian täydellisiä ollakseen totta, tarpeeksi inhimillisiä ollakseen totta.
Enkä halua suosia, oon vaan huomioinut omia reaktioitani täällä kirjoittaviin ihmisiin. Jotkut trikkeröi minua syystä tai toisesta, jos ei aina niin välillä silleen, että koen negaa heihin. Tai oon neutraali, mutta nää ilahduttaa enemmänkin kun trikkeröi.
Tämmönen huomio vaan kun kierin paskaa olossani ja masennus aiheuttaa tosi ärsyyntynyttä ja kurjaa oloa.Jasu2025 kirjoitti:
Enkä halua suosia, oon vaan huomioinut omia reaktioitani täällä kirjoittaviin ihmisiin. Jotkut trikkeröi minua syystä tai toisesta, jos ei aina niin välillä silleen, että koen negaa heihin. Tai oon neutraali, mutta nää ilahduttaa enemmänkin kun trikkeröi.
Tämmönen huomio vaan kun kierin paskaa olossani ja masennus aiheuttaa tosi ärsyyntynyttä ja kurjaa oloa.Tai multa tippuu suojamuurit heidän kanssaan. Se on merkki että heissä on jotain mikä herättää mussa hyvää tunnetta ihmisiä kohtaan, negan sijaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Tai multa tippuu suojamuurit heidän kanssaan. Se on merkki että heissä on jotain mikä herättää mussa hyvää tunnetta ihmisiä kohtaan, negan sijaan.
Tää on itselleni tärkeää itsetutkiskelua, siksi vaan otin nyt esiin. Muuten välttelen nimiä ettei kukaan koe tulleensa sorsituksi tai liikaa jalustalle nostetuksi. Pyrin olemaan neutraali. Pyrin, en aina onnistu.
- Anonyymi00044
Eikö osallistuminen ja nimeäminen osoita ihmisestä jotakin.
Yhtä älykästä kuin missikisat.
Kitkot.- Anonyymi00046
Vilmaa taas vtuttaa, kun kukaan ei nimennyt häntä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Vilmaa taas vtuttaa, kun kukaan ei nimennyt häntä.
Ai. Jaa. Sitäkö vain. Mikä helpotus.
Onhan tämä teinitason touhua.
Vilma
Arvelen, että joidenkin kirjoittajien kanssa voisi olla todella hauskaakin, vaikka ryhmänä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1734152"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?782685Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p722159- 192011
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.161903Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251763Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201743- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko121537