Mites siellä suomen pakkasessa hajotaan. Täällä Phuketissa on hellettä joka päivä. Istun rantatuolissa ja tilaan olutta tuosta baarista ja tarjoilija tuo sen tähän pöytään. Pari viikkoa vielä täällä tultiin 2 päivää sitten.
Olen täällä Thaimaassa.
34
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saa sitä olutta täältäkin.
- Anonyymi00019
Aika tyhmää huutella naimaasta tänne, nauttis vaan lomasta. ;D
Laita kuva maisemista, äläkä syö katukeittiöstä mitään outoa. Pöpöjä.
- Anonyymi00005
paluulennolla iskee ripuli ja vessat varattu 😰
- Anonyymi00013
Perseilee siellä käyttää ihmisiä hyväkseen.. vttu mikä raukka elukka
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
paluulennolla iskee ripuli ja vessat varattu 😰
Pili on viruksien syömä 🍺
- Anonyymi00015
naurettavaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pili on viruksien syömä 🍺
En koskis tikullakaan sellaiseen mieheen..
Anonyymi00015 kirjoitti:
naurettavaa
Sairastua katuruoasta, niin minustakin. Hygienia on perseestä monin paikoin kaduilla.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Perseilee siellä käyttää ihmisiä hyväkseen.. vttu mikä raukka elukka
Voi olla seksisikailijan unelmia noi halpamaat. Naiset ja lapset, miehetkin on kaupan.
- Anonyymi00002
Tarjoilija veti juuri rännii ja tuo samoin pikku kätösin juomasi pöytään
- Anonyymi00007
Jätä lapset rauhaan! Älä kajoa ala-ikäisiin!
- Anonyymi00003
Mitä kautta postailet tänne?
- Anonyymi00008
Vankilan kautta
- Anonyymi00004
Juu, ei kannata katukeittiön safkaa nauttia ja muutenkin sillä tarkkana hygienian suhteen, eikä hanavettä juoda, muuten vesiripuli.
- Anonyymi00017
Karma
- Anonyymi00009
Juu, ei kannata käpälöidä pikku tyttöjä. Iha varoituksen sana🫵
- Anonyymi00024
nimittäin ne on oikeasti poikia!...
Hyvät sulle.. :) täällä pakkasessa ja pimeässä pakerretaan arkea. Nauti lomastasi meidän kaikkien puolesta.
- Anonyymi00011
Kukaan täysjärkinen moraalinen ihminen lähde Phuketiin kaupunkiin jossa myydään pikkulapsia turisti miehille. Hyi helv”””ti!
Sivistymätön paskakasa🤯- Anonyymi00018
Totta!
- Anonyymi00016
Pikkupoikiako vai shemalejako siellä metsästät?
Täällä on ihan normi talvea ja itse matkustan vasta myöhemmin keväällä, en kaipaa likaa kuumuutta ja pitkää lentoa. Olutta saa täälläkin. - Anonyymi00021
oikee selkäpiitä karmii tällaset palsta aloittajat. pääsitkö vankilasta?
- Anonyymi00022
... siellä on pikku-pikku tisuleita
juuri sellaisia joita
miehet mieluusti puristelee
ei pikku-pikku pakaroista
ole paljon tinkimistä
on alku siinäkin kiusallisin ... - Anonyymi00023
Kuule haistapa vit6. Ei tarvi tulla tänne tommosta kertoon!
- Anonyymi00026
Ei kukaan välitä kaljan litkijöistä!
- Anonyymi00027
Ihosyövän saat. Tule pois sieltä.
Emme ole yhtään kateellisia.
-keinovaginamies- Täällä on talvi parhaimmillaan ja maa valkea puuterilumesta.
Muista käyttää kumia, ja ne taudit voi siitä huolimattakin tarttua. Kannattaa myös olla varovainen, kun kyseessä voi olla kaunis mies.- Anonyymi00029
Phuket on ihan hyvä lomakohde Thaimaassa.
Löytyy lähisaaria ja kyliä joissa vierailla.
Kyllä siellä saa pariviikkoa oltua siten ettei kyllästy.
Rantatuoli ei itseäni lomilla kiinnosta, kannattaa kokea se erilainen ympäristö kun sinne saakka menee. Kauniita maisemia, eksoottista ruokaa, vanhaa perinteistä kulttuuria nähtävyyksineen.
AV Vasta kaksi päivää ja jo nyt jo pitää Suomeen kirjoittaa.
Olisko -17, hiukan kolea, mutta muuten erinomainen ulkoilusää. Olen istunut elämässäni rantatuolissa noin kaksi tuntia. Olihan se ihan jännää, mutta taisi selvitä että ei ole minun juttumi.- Anonyymi00030
täällä nyt celsius -18.6.
vain hurjat viikingit pärjäävät pakkasissa, heikommat lähtevät pakoon afrikkaankin asti. - Anonyymi00031
hmm niin olisiko pilkkijoille helpoitus ja autuaisa kairausapua jos kaataa kilon paketin JOZO-suolaa kaupasta sulattaako reiän jäähän.
- Anonyymi00032
Hyvää lomaa!
Itseäni noin lämpimät ilmanalat ei viehätä yhtään. Tekemisenä makaaminen ja kaljan juonti vielä vähemmän.
Mulla on ollut tosi mukava ja rentouttava loma ihan vaan kotioloissa 😊
xLiner
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625