Olen täällä Thaimaassa.

Anonyymi-ap

Mites siellä suomen pakkasessa hajotaan. Täällä Phuketissa on hellettä joka päivä. Istun rantatuolissa ja tilaan olutta tuosta baarista ja tarjoilija tuo sen tähän pöytään. Pari viikkoa vielä täällä tultiin 2 päivää sitten.

34

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Saa sitä olutta täältäkin.

      • Anonyymi00019

        Aika tyhmää huutella naimaasta tänne, nauttis vaan lomasta. ;D


    • Laita kuva maisemista, äläkä syö katukeittiöstä mitään outoa. Pöpöjä.

      • Anonyymi00005

        paluulennolla iskee ripuli ja vessat varattu 😰


      • Anonyymi00013

        Perseilee siellä käyttää ihmisiä hyväkseen.. vttu mikä raukka elukka


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        paluulennolla iskee ripuli ja vessat varattu 😰

        Pili on viruksien syömä 🍺


      • Anonyymi00015

        naurettavaa


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pili on viruksien syömä 🍺

        En koskis tikullakaan sellaiseen mieheen..


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        naurettavaa

        Sairastua katuruoasta, niin minustakin. Hygienia on perseestä monin paikoin kaduilla.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Perseilee siellä käyttää ihmisiä hyväkseen.. vttu mikä raukka elukka

        Voi olla seksisikailijan unelmia noi halpamaat. Naiset ja lapset, miehetkin on kaupan.


    • Anonyymi00002

      Tarjoilija veti juuri rännii ja tuo samoin pikku kätösin juomasi pöytään

      • Anonyymi00007

        Jätä lapset rauhaan! Älä kajoa ala-ikäisiin!


    • Anonyymi00003

      Mitä kautta postailet tänne?

      • Anonyymi00008

        Vankilan kautta


    • Anonyymi00004

      Juu, ei kannata katukeittiön safkaa nauttia ja muutenkin sillä tarkkana hygienian suhteen, eikä hanavettä juoda, muuten vesiripuli.

      • Anonyymi00017

        Karma


    • Anonyymi00009

      Juu, ei kannata käpälöidä pikku tyttöjä. Iha varoituksen sana🫵

      • Anonyymi00024

        nimittäin ne on oikeasti poikia!...


    • Hyvät sulle.. :) täällä pakkasessa ja pimeässä pakerretaan arkea. Nauti lomastasi meidän kaikkien puolesta.

    • Anonyymi00011

      Kukaan täysjärkinen moraalinen ihminen lähde Phuketiin kaupunkiin jossa myydään pikkulapsia turisti miehille. Hyi helv”””ti!
      Sivistymätön paskakasa🤯

      • Anonyymi00018

        Totta!


    • Anonyymi00016

      Pikkupoikiako vai shemalejako siellä metsästät?
      Täällä on ihan normi talvea ja itse matkustan vasta myöhemmin keväällä, en kaipaa likaa kuumuutta ja pitkää lentoa. Olutta saa täälläkin.

    • Anonyymi00021

      oikee selkäpiitä karmii tällaset palsta aloittajat. pääsitkö vankilasta?

    • Anonyymi00022

      ... siellä on pikku-pikku tisuleita
      juuri sellaisia joita
      miehet mieluusti puristelee
      ei pikku-pikku pakaroista
      ole paljon tinkimistä
      on alku siinäkin kiusallisin ...

    • Anonyymi00023

      Kuule haistapa vit6. Ei tarvi tulla tänne tommosta kertoon!

    • Anonyymi00026

      Ei kukaan välitä kaljan litkijöistä!

    • Anonyymi00027

      Ihosyövän saat. Tule pois sieltä.
      Emme ole yhtään kateellisia.

      -keinovaginamies-

    • Täällä on talvi parhaimmillaan ja maa valkea puuterilumesta.

      Muista käyttää kumia, ja ne taudit voi siitä huolimattakin tarttua. Kannattaa myös olla varovainen, kun kyseessä voi olla kaunis mies.

    • Anonyymi00029

      Phuket on ihan hyvä lomakohde Thaimaassa.
      Löytyy lähisaaria ja kyliä joissa vierailla.

      Kyllä siellä saa pariviikkoa oltua siten ettei kyllästy.
      Rantatuoli ei itseäni lomilla kiinnosta, kannattaa kokea se erilainen ympäristö kun sinne saakka menee. Kauniita maisemia, eksoottista ruokaa, vanhaa perinteistä kulttuuria nähtävyyksineen.

      AV

    • Vasta kaksi päivää ja jo nyt jo pitää Suomeen kirjoittaa.

      Olisko -17, hiukan kolea, mutta muuten erinomainen ulkoilusää. Olen istunut elämässäni rantatuolissa noin kaksi tuntia. Olihan se ihan jännää, mutta taisi selvitä että ei ole minun juttumi.

    • Anonyymi00030

      täällä nyt celsius -18.6.

      vain hurjat viikingit pärjäävät pakkasissa, heikommat lähtevät pakoon afrikkaankin asti.

    • Anonyymi00031

      hmm niin olisiko pilkkijoille helpoitus ja autuaisa kairausapua jos kaataa kilon paketin JOZO-suolaa kaupasta sulattaako reiän jäähän.

    • Anonyymi00032

      Hyvää lomaa!

      Itseäni noin lämpimät ilmanalat ei viehätä yhtään. Tekemisenä makaaminen ja kaljan juonti vielä vähemmän.

      Mulla on ollut tosi mukava ja rentouttava loma ihan vaan kotioloissa 😊

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe