Vielä yhden ehdin

yksitypy

siis avauksen tehdä ennen loman alkua :=)))) Turha on esim. MM:n ja Työn Orjan luulla, etten vois olla tekemättä avauksia loman aikana. Se on nyt Typyn haaste. Ja elämässähän haasteita täytyy olla. *perskules kun pystyis siihen. Tahtoo olla niin heikko tuo luonne* :=))))

Päivä täällä ollut mitä mahtavin ja on vieläkin.
Lepolassessa makoillut päivän ja nauttinut hyvästä musiikista ja kuunnellut vienoa tuulen huminaa. Savustin lohta ja tein kulhon salaattia.
Väliin ollut pakko kaydä kylmässä suihkussa.
On se ihanaa kun loma alkaa.
Aion nauttia siitä täysin rinnoin :=))))))

50

1551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

lomalainen...kyllä lomalla on ihanaa..hip ja hurraa:o)

• luke67

Taas tänne. talkois olin, pari kaljaa otin nyt joku siirtelee kirjaimia.

• eijarina

ihmeessä! Sitä vartenhan lomaa onkin!

• quistis

vai:o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

vai:o))))

tietysti olis mut aina ei sekään onnistu! Tilanteet joskus on sitä vastaan, tiedän kyllä. Eikä Rahtaria vaan enää näy!

• luke67
        eijarina kirjoitti:

tietysti olis mut aina ei sekään onnistu! Tilanteet joskus on sitä vastaan, tiedän kyllä. Eikä Rahtaria vaan enää näy!

syömään, jos vaik Brune ilmestyis sil välin

• eijarina
        luke67 kirjoitti:

syömään että jaksat taas huuhailla!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

meni...Kuule kyl mä viel piristyn..J nautin lomastani:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

meni...Kuule kyl mä viel piristyn..J nautin lomastani:o))

hommia lienee, hmmm. kyllä sä piristytkin, me pidetään siitä huoli!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

hommia lienee, hmmm. kyllä sä piristytkin, me pidetään siitä huoli!!!

Mut haukuttiin taas äsken..Tuli tohon taakse ja ekaks säikytti ja sit haukkui...:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mut haukuttiin taas äsken..Tuli tohon taakse ja ekaks säikytti ja sit haukkui...:o(

voi olla inhottavaa!!! Henkinen turpiin veto täältä olkkeen nurkasta! Halaan sua lohdutukseks:)

• jäikö
        quistis kirjoitti:

meiltä joku huomaamatta

• quistis
        jäikö kirjoitti:

meiltä joku huomaamatta

Voihan...Mä niin nuija ja idiootti ja sairas ja muuta painokelvotonta etten ole sitä huomannutkaan:o(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

voi olla inhottavaa!!! Henkinen turpiin veto täältä olkkeen nurkasta! Halaan sua lohdutukseks:)

ei näy ulospäin...Kukas häpeältään haluais edes sellasesta puhua...:o(

• sinun rakas
        quistis kirjoitti:

Voihan...Mä niin nuija ja idiootti ja sairas ja muuta painokelvotonta etten ole sitä huomannutkaan:o(

ylä ja alamäessä olet joskus luvannut koko seurakunnan edessä mitä itsesäälijuttuja sinä nyt kirjoittelet piristy

• luke67
        luke67 kirjoitti:

maha täys ja kahvit ja tupakatkin nautittu. Eikä Brunee viäkä näy.

• mitä sovittiin
        quistis kirjoitti:

huomenna heti asumusero kone kainaloon ja muutto muualle huuhailemaan

• eijarina
        quistis kirjoitti:

siitä riittää mullakin ja tien tasan tarkkaan kuinka kamalaa se on!!! Luojan kiitos pääsin siitä helvetistä pois.

• quistis
        sinun rakas kirjoitti:

ylä ja alamäessä olet joskus luvannut koko seurakunnan edessä mitä itsesäälijuttuja sinä nyt kirjoittelet piristy

Hemmetti vähän säälin miestä!!! Sairasta niin tiedän!! Mä piristyn kunhan saan säikähdyksen tasaantumaan!! Ei ole enää rakas......Naimisiin mentiin vuonna yksi ja kaksi ja silloin olimme eri ihmiset..Yoinen kasvoi ja toinen taantui...:o(
        Itse olet rakas!!!

• quistis
        mitä sovittiin kirjoitti:

huomenna heti asumusero kone kainaloon ja muutto muualle huuhailemaan

mä teenkin...Mul tyttären rippijuhla tän kuun lopussa..Sit pari muuta jotka kaipaa huomioon ottamista..Anteeksi olen vähän hämilläni...

• älä ahdistele
        quistis kirjoitti:

mä teenkin...Mul tyttären rippijuhla tän kuun lopussa..Sit pari muuta jotka kaipaa huomioon ottamista..Anteeksi olen vähän hämilläni...

sitten kauheasti pappia nätisti pitää olla täytyy tästä häipyä hyvän sään aikana muihin hommiin

• sööör nylkendal
        quistis kirjoitti:

Sitä vain moni joutuu kärsimään. Siinä ihminen poltetaan täysin loppuun,ja seuraukset ovat joskus tuhoisat.Siitä vaietaan liian kauan.

• quistis
        sööör nylkendal kirjoitti:

Sitä vain moni joutuu kärsimään. Siinä ihminen poltetaan täysin loppuun,ja seuraukset ovat joskus tuhoisat.Siitä vaietaan liian kauan.

Kokee itsensä syypäksi...Ironista kylläkin.Ja se alistaja kieltää kaiken...:o(((

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

Hemmetti vähän säälin miestä!!! Sairasta niin tiedän!! Mä piristyn kunhan saan säikähdyksen tasaantumaan!! Ei ole enää rakas......Naimisiin mentiin vuonna yksi ja kaksi ja silloin olimme eri ihmiset..Yoinen kasvoi ja toinen taantui...:o(
        Itse olet rakas!!!

KIITOS :=)))))
        Psyykkeen hoitaminen huuhaalla on hyvää terapiaa :=)) Nimim. Kokemusta omaava.
        Taas on mulla elämä suht'koht raiteillaan.
        Tsemppiä sinullekin :=))))))

• eijarina
        sööör nylkendal kirjoitti:

oli liian syvä että ois kehdannu myöntää kellekkään mut kun se muuttu fyysiseks niin mulle riitti!

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

KIITOS :=)))))
        Psyykkeen hoitaminen huuhaalla on hyvää terapiaa :=)) Nimim. Kokemusta omaava.
        Taas on mulla elämä suht'koht raiteillaan.
        Tsemppiä sinullekin :=))))))

mä muistin ja ajattelin et nyt mun vuoroni..Ja se toimii:o))) Toivoo et Sä piristyit ja ehkä vähän hymyilitkin:o)))))

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oli liian syvä että ois kehdannu myöntää kellekkään mut kun se muuttu fyysiseks niin mulle riitti!

koen edelleenkin syyllisyyttä ja petturuutta,kun kirjoitan Teille...Ne äskeiset haukut koski juuri sitä et mitä olin "kylillä" puhunut,kun häntä niin oudosti katsottiin.

• eijarina
        quistis kirjoitti:

koen edelleenkin syyllisyyttä ja petturuutta,kun kirjoitan Teille...Ne äskeiset haukut koski juuri sitä et mitä olin "kylillä" puhunut,kun häntä niin oudosti katsottiin.

ei koskaan pidä hävetä tai siitä kantaa syyllisyyttä. Ethän sinä ole syyllinen mihinkään!

• nylkkäri
        quistis kirjoitti:

on taakka jota syytön kantaa liian kauan.
        en ole asiantuntija,mutta väitän että hekilö joka syylistää toista kärsii huonosta itsetunnosta.

• nauti lomasta:))) ja tee kaikkee kivaa.... mullakin viel ens viikko lomaa.... ihanaaaa...... ja sit jaksaa taas duunia tehdä...:)))

• yksitypy

tässä olen jo nauttimisen aloittanut. Siis loman nauttimisen. En muuta ainakaan vielä :=)))))
        No sinullakin viikko vielä lomaa. Luvattiin hellettä ainakin vielä alkuviikko :=)))

• yksitypy kirjoitti:

tässä olen jo nauttimisen aloittanut. Siis loman nauttimisen. En muuta ainakaan vielä :=)))))
        No sinullakin viikko vielä lomaa. Luvattiin hellettä ainakin vielä alkuviikko :=)))

äsken vettä taivas heitti.... taitaa ukkonen tiedos koska ilma niin painosta..... mut loma jatkuu vaikka huomen olis pitän olla työpäivä.... :)))

• Työn orja

Typykö neljäviikkoa tekemättä avausta, älkää unta nähkö :DDDDD Nonniin tässäpä hauska kesäkisä kaikille. Kuinka monta päivää typy malttaa olla tekemättä avauksia? Lähimmäksi veikanneelle luovutetaan Huuhaan typytuntijan titteli seuraavaan typykisaan asti. Oma veikkaukseni on että peräti viisi päivä äärimmäisin ponnistuksin kunnes avauspakko käy ylivoimaiseksi :)))))

• yksitypy

Viisi viikkoa kestää lomani :=)))
        Nyt kuule Työn Orja vedit vesiperän. Vaikka tunnustan, että sinua tulee ikävä :=)))
        Olethan minun one favorite boy :=))))

• Työn orja
        yksitypy kirjoitti:

Nyt kuule Työn Orja vedit vesiperän. Vaikka tunnustan, että sinua tulee ikävä :=)))

Vaikka Etelänavalle lähtisit, niin kyllä sä viikon sisällä jostain nettiyhteyden kehität ja lomastasi kerrot.

PS Viiden viikon lomat kuule mullakin ja heti ekalla viikolla oli tosi mahtavat ilmat. Paikallisella hiekkabiitsillä kävin ja vähän näytin nuoremmille mallia, miten rantalentistä pelataan. Loppuviikosta oli mukavat tanssitkin joen rannalla luonnon keskellä :))

• nylkky
        yksitypy kirjoitti:

Sunnuntait ei ole lomapäiviä,ne ovat vapaapäiviä.
        Sunnuntain aloituksia ei lasketa.
        Toimin virallisena valvojana.

• yksitypy evk
        nylkky kirjoitti:

Sunnuntait ei ole lomapäiviä,ne ovat vapaapäiviä.
        Sunnuntain aloituksia ei lasketa.
        Toimin virallisena valvojana.

minulla alkaakin loma huomenna :=)))
        Hyvä Nylkky, että virallinen valvojakin täällä huuhaalla on. Sehän täältä vielä on puuttunutkin.
        Kaikkea muuta ammattiryhmää täällä melkein jo onkin :=))))

• yksitypy evk
        Työn orja kirjoitti:

Vaikka Etelänavalle lähtisit, niin kyllä sä viikon sisällä jostain nettiyhteyden kehität ja lomastasi kerrot.

PS Viiden viikon lomat kuule mullakin ja heti ekalla viikolla oli tosi mahtavat ilmat. Paikallisella hiekkabiitsillä kävin ja vähän näytin nuoremmille mallia, miten rantalentistä pelataan. Loppuviikosta oli mukavat tanssitkin joen rannalla luonnon keskellä :))

syrjäkylillä oikein lomaasi olet viettänyt :=)))
        Ei olis uskonut, että suuren kaupungin kasvatti katsoo maaseudulle päin :=)))
        Ja en varmaan kerro missä lomani vietän, vaikka nettiyhteyksiä olis kuin paljon. Pientä rajaa täytyy Typynkin pitää :=)))
        Vai että lentistä olet pelannut. Oispa ollut kiva olla näkemässä, kuin vaari työnsi pallon verkkoon :=))))

• yksitypy
        yksitypy evk kirjoitti:

Ja en varmaan kerro missä lomani vietän, vaikka nettiyhteyksiä olis kuin paljon. Pientä rajaa täytyy Typynkin pitää :=)))
        Vai että lentistä olet pelannut. Oispa ollut kiva olla näkemässä, kuin vaari työnsi pallon verkkoon :=))))

tanssit. Varmaan oli taas vientiä, kun maaseudun tytöt etelän suurkaupungin poikaa saivat tanssittaa :=)))

• Työn orja
        yksitypy evk kirjoitti:

Rekata nyt apunikikseen yksitypy evk :=DDDDDDDDDDD Edes minä en hurjimmassakaan mielikuvituksessani olisi keksinyt rekata nikkiini peräkanettia EVK=EN VIITSI KIRJAANTUA. Siis Nais ja typylogiikan huippu: Kirjautuu sisään saadakseen nikin en viitsi kirjaantua: HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Minä olen kuule alunperin maalta kotoisin ja ikäni lentistä pelannut. Viimeisessä firmakupissakin olin voittajajoukkueessa ja tein viimeisen ratkaisevan pisteenkin.

• yksitypy
        Työn orja kirjoitti:

Rekata nyt apunikikseen yksitypy evk :=DDDDDDDDDDD Edes minä en hurjimmassakaan mielikuvituksessani olisi keksinyt rekata nikkiini peräkanettia EVK=EN VIITSI KIRJAANTUA. Siis Nais ja typylogiikan huippu: Kirjautuu sisään saadakseen nikin en viitsi kirjaantua: HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Minä olen kuule alunperin maalta kotoisin ja ikäni lentistä pelannut. Viimeisessä firmakupissakin olin voittajajoukkueessa ja tein viimeisen ratkaisevan pisteenkin.

En tiedä, miten onnistuin siinä. Ei ottanut mun kirjautumista ollenkaan vastaan ja sitten kun kirjoitin itse yksitypy evk niin se tulikin rekattuna ????
        Mutta yritäs muuten itse onnistuuko se sinulta.
        Minulta näköjään onnistuu mikä vain :=))))
        Vai maaseudun kasvatti oletkin. Ei olis Typy uskonut.
        No ei vaiskaan. Olin 100%:n varma, että maaseudulta olet :=)))))
        Ja kylläpä se naurattaa nyt :=))))))))))))))))))))

• yksitypy evk
        yksitypy kirjoitti:

En tiedä, miten onnistuin siinä. Ei ottanut mun kirjautumista ollenkaan vastaan ja sitten kun kirjoitin itse yksitypy evk niin se tulikin rekattuna ????
        Mutta yritäs muuten itse onnistuuko se sinulta.
        Minulta näköjään onnistuu mikä vain :=))))
        Vai maaseudun kasvatti oletkin. Ei olis Typy uskonut.
        No ei vaiskaan. Olin 100%:n varma, että maaseudulta olet :=)))))
        Ja kylläpä se naurattaa nyt :=))))))))))))))))))))

sinulle Työn Orja ja hyvää loman jatkoa.
        Saahan sitä nauraa. Nauru on tervettä ja tuo mielenvirkeyttä :=))))
        Mutta oikeassa olet. Tässä Typyllä on kova työ olla tekemättä avauksia. Mutta en ole onneksi sanonut, etten vois vastata ketjuihin, joiden aiheena on miehet, punkku ja seksi :=)))))

• Työn orja
        yksitypy evk kirjoitti:

sinulle Työn Orja ja hyvää loman jatkoa.
        Saahan sitä nauraa. Nauru on tervettä ja tuo mielenvirkeyttä :=))))
        Mutta oikeassa olet. Tässä Typyllä on kova työ olla tekemättä avauksia. Mutta en ole onneksi sanonut, etten vois vastata ketjuihin, joiden aiheena on miehet, punkku ja seksi :=)))))

...mukaellakseni edesmenneen pakinoitsija Ollin luoman Mustapartaisen miehen tervehdystä.

Juups, nauru on parasta terapiaa. Ja vielä itselleen kun osaa nauraa, niin aiheet ei lopu koskaan kesken :))))

Uskon kyllä että tuo avauslakko loman ajaksi on sinulle aivan mahdot tavoite. Mutta yrittää tietysti sopii. Mutta kuten todettu, viikon sisällä lakkosi kuitenkin murtuu ;=DD

Uudistetut hyvän loman toivotukset!

• suuresti

Miten teillä on viisi viikkoa lomaa? Ai niin, taidatte olla valtiolla tai kunnalla töissä?

• yksitypy

kunnalla on niin hiton pitkät lomat ja vielä paremmat palkat :=))))
        Jäi vielä muuten talveks 13 pv. lomaa :=))))

• kapitalisti
        yksitypy kirjoitti:

kunnalla on niin hiton pitkät lomat ja vielä paremmat palkat :=))))
        Jäi vielä muuten talveks 13 pv. lomaa :=))))

Kannattaa nauttia lomista nyt kun niitä vielä on. Kyllä pääoma pakottaa muutaman vuoden sisällä suomessakin vaihtamaan lomat työpäiviksi ilman palkankorotusta.

• yksitypy evk
        kapitalisti kirjoitti:

Kannattaa nauttia lomista nyt kun niitä vielä on. Kyllä pääoma pakottaa muutaman vuoden sisällä suomessakin vaihtamaan lomat työpäiviksi ilman palkankorotusta.

vaan. Mutta siihen en minä ainakaan suostu.
        Elämässä on tärkeänpääkin kun nälän aiheuttama pakkoliike :=))) Sitten vaihdetaan maata. Vaikka onhan sen vaihtamisen moni jo aloittanut.
        Eihän meillä ole kohta kenellekään täällä edes töitä. Nuoret, esim. it-alan työntekijät muuttaa työn perässä ulkomaille.
        Tänne tundralle ei jää kohta kuin vanhat kielitaidottomat köpöt :=)))))

• (huuhaa)kapitalisti
        yksitypy evk kirjoitti:

vaan. Mutta siihen en minä ainakaan suostu.
        Elämässä on tärkeänpääkin kun nälän aiheuttama pakkoliike :=))) Sitten vaihdetaan maata. Vaikka onhan sen vaihtamisen moni jo aloittanut.
        Eihän meillä ole kohta kenellekään täällä edes töitä. Nuoret, esim. it-alan työntekijät muuttaa työn perässä ulkomaille.
        Tänne tundralle ei jää kohta kuin vanhat kielitaidottomat köpöt :=)))))

No täytyy tunnustaa, että mä vain provoilin. Loma nimittäin loppuu ja aamulla töihin. :(

Mutta kaikesta huolimatta aurinko nousee huomennakin. (Jollei taivas putoa niskaamme)

Hyvää kesää! :)

• ykstypy evk
        (huuhaa)kapitalisti kirjoitti:

No täytyy tunnustaa, että mä vain provoilin. Loma nimittäin loppuu ja aamulla töihin. :(

Mutta kaikesta huolimatta aurinko nousee huomennakin. (Jollei taivas putoa niskaamme)

Hyvää kesää! :)

Hyvää kesää, ja työn iloa. Minä olin vielä perjantaina töissä kun sinä lomailit.
        Ja varmasti aamulla aurinko nousee. Ja jos ei nousis, niin emme nousis mekään :=))))))

• kun ei ole osannut päättää, kirjautuako sisään vai ei - tuolla on nimim. "yksitypy evk" ja "rekisterikilpi" perässä: katsoin, mitä sen kilven takaa löytyy - tällainen tylyn kylmä vastaus tuli ruutuun:

>- Sivua ei löydy
      Etsimäsi sivu on voitu poistaa, sen nimi on voinut muuttua tai se on tilapäisesti poissa käytöstä.

--------------------------------------------------------------------------------

Yritä seuraavaa:

Jos kirjoitit sivun osoitteen osoiteriville, tarkista, että se on kirjoitettu oikein.

Avaa sivuston galleria.suomi24.fi kotisivu ja etsi linkkejä sivuille, jotka sisältävät tarvitsemasi tiedot.
      Valitse Edellinen ja kokeile jotain toista linkkiä.
      Valitse Etsintäsivu-painike ja etsi tietoja Internetistä.

HTTP 400 - Pyyntö ei kelpaa
      Internet Explorer<

Tekevälle sattuu - varsinkin lomalla olevalle, t. MM.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1781
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1439
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe