Nakkikioski mistä saisi kaljaa

Anonyymi-ap

En muista nähneeni sellaista grilliä, josta voisi tilata vaikka makkaraperunat kaikilla mausteilla ja ottaa juomaksi keskikaljan.

10

346

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä edes on nakkikioskeja? Ei ainakaan stadissa enää tietääkseni yhtäkään.

• Anonyymi00007

Ota laput silmiltä, onhan siellä montakin.

• Anonyymi00002

Suomi on tässäkin erikoisuus. Monissa maissa keskiolutta ei edes pidetä alkoholijuomana.

• Anonyymi00003

Mutta kyllähän makkaraperunoiden kaveriksi pitää ehdottomasti ottaa maito. Aina tunnen myötähäpeää, kun joku ottaa colan tai jaffan. Keskarit voi sitten hakea jälkkäriksi vaikka Salesta.
        Täällä Turussa muuten on vielä muutama perinteinen snägäri.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta kyllähän makkaraperunoiden kaveriksi pitää ehdottomasti ottaa maito. Aina tunnen myötähäpeää, kun joku ottaa colan tai jaffan. Keskarit voi sitten hakea jälkkäriksi vaikka Salesta.
        Täällä Turussa muuten on vielä muutama perinteinen snägäri.

En ole vuosikymmeniin juonut maitoa. Juustoja ja maustamattomia jugurtteja kyllä käytän. Sokerijuoma ruoan kanssa tuntuu myös oudolta.

• Anonyymi00009

Kerrohan nyt noita monia maita meille muillekin.
        Itse tiedän vain Saksan osavaltion Beijerin, jossa olut on elintarvike, mutta sielläkin oluen myynti on kielletty alle 16-vuotiaille, ja tuon elintarvikkeen liiallisesta nauttimisesta tulee tuomituksi rattijuoppoudesta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kerrohan nyt noita monia maita meille muillekin.
        Itse tiedän vain Saksan osavaltion Beijerin, jossa olut on elintarvike, mutta sielläkin oluen myynti on kielletty alle 16-vuotiaille, ja tuon elintarvikkeen liiallisesta nauttimisesta tulee tuomituksi rattijuoppoudesta.

Mitenkäs kebabkioskit Saksassa, joista saa currywurstia? Tuskinpa pelkkää maitoa tarjoavat.

• Anonyymi00004

En juo maitoa, joten en ottaisi maitoa. Vettä ehkä tai muuta sokeritonta.

• Anonyymi00006

Tampereella Kaukajärvellä Juvan grilli, pizzaa hakiessa pari kepua nopeasti.

• Anonyymi00008

Noutopizzaa odotellessa kalja kyllä nopeuttaa ajantajua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2092
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      821
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      676
    Aihe