Mitä stressireaktiosi paljastaa?

85

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko meillä jarru työvuorossa?

• Anonyymi00002

Tuossa yhdessä viestissä se lähettää pelikavereilleen terkkuja kyllä ne on näitä arvon päivystäviä joiden palstan mukaiset pelikarnevaalit saa pysyä sivulla

• Niin, ei siinä ainakaan mitään kiellettyä ollut, ei arvauksessa eikä siihen kirjoitetussa vastineessa.

• Anonyymi00003

Olen tässäkin asiassa pitkälti kameleontti. Reaktioni riippuu siitä tilanteesta, jossa olen.

• Anonyymi00004

No näinpä se menee. Itsellä tilanteeseen vaikuttaa mm. väsymys, nälkä tai yleisfiilis ja se, miten vastapuoli avaa keskustelun. :)

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No näinpä se menee. Itsellä tilanteeseen vaikuttaa mm. väsymys, nälkä tai yleisfiilis ja se, miten vastapuoli avaa keskustelun. :)

Sekä se kuka se vastapuoli on, missä se tilanne tapahtuu jne.

• Anonyymi00005

Tuohan nyt riippuu ihan tilanteesta. Tuosta sitä paitsi puuttuu ainakin E) sovittelija ja F) ratkaisija 😁

Muutenkin olen vähän sitä mieltä, että riitelijät ovat vähän höhliä. Ihan turhaa touhua.

xLiner

• Niin, onhan se sellaista ajan ja energian tuhlausta. :)

• Anonyymi00007

Suurimmalla osalla riitelijöistä on päässä vikaa ☝️

xLiner

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Suurimmalla osalla riitelijöistä on päässä vikaa ☝️

xLiner

No kyllähän se jostain kertoo, jos ei osaa riitelemättä asioita esittää. Moni tykkää väitellä, mutta sen näkisin erilaisena kuin riidan haastamisen.

• Anonyymi00008
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kyllähän se jostain kertoo, jos ei osaa riitelemättä asioita esittää. Moni tykkää väitellä, mutta sen näkisin erilaisena kuin riidan haastamisen.

Niin ja esimerkiksi täällähän moni kokee täysin asiallisesti tapahtuvan haastamisen, kyseenalaistamisen ja kysymysten esittämisen riitelemiseksi ja vänkäämiseksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin ja esimerkiksi täällähän moni kokee täysin asiallisesti tapahtuvan haastamisen, kyseenalaistamisen ja kysymysten esittämisen riitelemiseksi ja vänkäämiseksi.

Täällä on sekin hämäämässä, ettei nähdä eleitä eikä kuulla äänenpainoja. Joku voi ottaa kirjoitukset ihan sen mukaan millä tunnetilalla on jo valmiiksi.

xLiner

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täällä on sekin hämäämässä, ettei nähdä eleitä eikä kuulla äänenpainoja. Joku voi ottaa kirjoitukset ihan sen mukaan millä tunnetilalla on jo valmiiksi.

xLiner

Sehän on sen onkelma, joka alkaa sitten sen riitelyn. Noin kauan, kun toinen ei selvästi sano jotain pahaa, on melkolailla typerää ottaa teksti pahasti.

• Anonyymi00029

Miksi siis jotkut tekevät toisista riitelijöitä??

• Kyllä mä varmaan ensin jähmetyn ja sen jälkeen miellytän, sitten varmaan seuraa kauhea kamppailu 😄

• Itse olen aika miellyttämishaluinen, mutta tykkään väitellä. Miten kamppailet naisen kanssa? 😅

• Mu5tasydän kirjoitti:

Itse olen aika miellyttämishaluinen, mutta tykkään väitellä. Miten kamppailet naisen kanssa? 😅

Menee luultavasti nimenomaan lähitaisteluksi 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

Menee luultavasti nimenomaan lähitaisteluksi 😄

Veikkaan, että saat virittää vuoronumerokoneen ovellesi, sillä uskon lähitaisteluun olevan jonoa. 😝

• Mu5tasydän kirjoitti:

Veikkaan, että saat virittää vuoronumerokoneen ovellesi, sillä uskon lähitaisteluun olevan jonoa. 😝

Paha sanoa, eivät tunnu löytävän perille asti 😛

• Ex-Lukka kirjoitti:

Paha sanoa, eivät tunnu löytävän perille asti 😛

Oliko tuo kehoitus? Olen hyvin määrätietoinen ja sinnikäs, kun sille päälle satun. 🫣

• Mu5tasydän kirjoitti:

Oliko tuo kehoitus? Olen hyvin määrätietoinen ja sinnikäs, kun sille päälle satun. 🫣

No mikäs ettei, aloitin just sohvaremontinkin...katotaan nyt mitä tulee liimahöyryissä päästeltyä suustaan 🤪

• Ex-Lukka kirjoitti:

No mikäs ettei, aloitin just sohvaremontinkin...katotaan nyt mitä tulee liimahöyryissä päästeltyä suustaan 🤪

Tämän haluan ehdottomasti kuulla.. 🙃

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tämän haluan ehdottomasti kuulla.. 🙃

Nonniin sohva valmis, tämä ei sitten notkahda vaikka miten tässä painisi...hups eikun istuisi tukevasti 🤪👌

• Ex-Lukka kirjoitti:

Nonniin sohva valmis, tämä ei sitten notkahda vaikka miten tässä painisi...hups eikun istuisi tukevasti 🤪👌

Olet sinä reipas händimän. Hirveän tärkeää, että mies on käsistään kätevä. 🤭

• Anonyymi00011

Olen mukava ja kiva ja en osaa riidellä ja miellyttämisen haluinen

• Tunnen useita miellyttäjiä. Se on ihan diplomaattinen ominaisuus, kunhan ei unohda itseään täysin. Muuten voi seurata katkeruutta. :)

• Anonyymi00013
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tunnen useita miellyttäjiä. Se on ihan diplomaattinen ominaisuus, kunhan ei unohda itseään täysin. Muuten voi seurata katkeruutta. :)

Kai se niin on että jos pari riitelee niin sit riidellään ja sen jälkeen tehdään sopu ja kumpikin miellyttää toista

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kai se niin on että jos pari riitelee niin sit riidellään ja sen jälkeen tehdään sopu ja kumpikin miellyttää toista

Sopu on aina paras lopputulema. :)

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Sopu on aina paras lopputulema. :)

Totta

• Mielestäni olen B) välttelijä.
      Kun kaikki on sanottu, ei ole syytä jatkaa draamaa. Siiryn muualle. Siis välttelen tilanteen kärjistymistä. En näe sellaisessa mitään järkeä.
      Kaikki draama ja riehuminen on voimavarojen tuhlausta.
      Asiat voidan puhua selväksi, jokainen saa ilmaista mielipiteensä ja näin konflikti on hoidettu.
      En välttele hankalia keskusteluja, mutta valitsen itse "taisteluni". (tässä ilmeisesti puhutaan hieman erilaisesta vvlttelystä)

Kaikki muu on ylimääräistä itsensä tehostamista, johon en halua osallistua.

• Joo, ehkä ymmärrän mitä haet takaa. Valitsemalla itse taistelusi voit vääntää juuri sinulle tärkeästä aiheesta. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, ehkä ymmärrän mitä haet takaa. Valitsemalla itse taistelusi voit vääntää juuri sinulle tärkeästä aiheesta. :)

Juuri näin ja voin käydä sitä ko. keskusteua juuri niin kauan, tai lyhyesti, kun itse haluan. 😊

• Kyllähän minusta löytyy nuo kaikki. Riippuu paljon tilanteesta ja siitä kenen kanssa tuo tilanne on.

• Joo, ainakin joskus pystyn samaistumaan riippuen vastapuolen reaktiostakin. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, ainakin joskus pystyn samaistumaan riippuen vastapuolen reaktiostakin. :)

Eihän meistä kukaan ole ihmisenä kiveen hakattu. Jokaisella on ehkä jonkinlaisia suuntauksia, mutta ihminen on niin paljon monitahoisempi kuin joku hömppä tutkimus voisi määrittää.

Asiat riippuu niin paljon mistä ne roikkuu.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Eihän meistä kukaan ole ihmisenä kiveen hakattu. Jokaisella on ehkä jonkinlaisia suuntauksia, mutta ihminen on niin paljon monitahoisempi kuin joku hömppä tutkimus voisi määrittää.

Asiat riippuu niin paljon mistä ne roikkuu.

Joo, mut hömpät on joskus kiviksiä. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, mut hömpät on joskus kiviksiä. :)

Onhan nuo ihan kivoja, kuten vaikka horoskoopitkin. Ei kaiken tarvii olla niin saamarin vakavaa ja tylsää.

Onhan nuo ihan kivoja, kuten vaikka horoskoopitkin. Ei kaiken tarvii olla niin saamarin vakavaa ja tylsää.

No ei. Mihin aikaan vuodesta olet muuten syntynyt? Jos saa udella.. Ei oo pakko vastata.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No ei. Mihin aikaan vuodesta olet muuten syntynyt? Jos saa udella.. Ei oo pakko vastata.

Loppusyksyn ihmisiä. Olen lokakuun skorppioni. Nouseva merkkini on leijona.

Pidän astrologiasta ja joskus perehdyin siihen enemmänkin.
        Sinusta sanoisin villinä veikkauksena, että olet kevään lapsi.. ?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ja toisekseen.. vellikello tosiaankin toimii paremmin nykyään.. sivuhuomio.

Loppusyksyn ihmisiä. Olen lokakuun skorppioni. Nouseva merkkini on leijona.

Pidän astrologiasta ja joskus perehdyin siihen enemmänkin.
        Sinusta sanoisin villinä veikkauksena, että olet kevään lapsi.. ?

Olen lokakuun vaaka, nouseva leijona minäkin.

Jotain syvällistä merkkiä veikkasin sinusta, koska sellainen pohdiskeleva luonne näkyy kirjoituksista.

Ps. Skorppari on kuulema kaikista aistikkain sänkypartneri, joten voit onnitella itseäsi. 😁

• Mu5tasydän kirjoitti:

Jotain syvällistä merkkiä veikkasin sinusta, koska sellainen pohdiskeleva luonne näkyy kirjoituksista.

Ps. Skorppari on kuulema kaikista aistikkain sänkypartneri, joten voit onnitella itseäsi. 😁

En ikinä olisi uskonut sinusya syksyn lapseksi. Olet niin kupliva luonteeltasi, mutta sehän sopii kyllä nousevaan leijonaan. Entäs kuumerkkisi?

En ikinä olisi uskonut sinusya syksyn lapseksi. Olet niin kupliva luonteeltasi, mutta sehän sopii kyllä nousevaan leijonaan. Entäs kuumerkkisi?

Heh. 😁 Kyllä mää osaan synkistellä, mutta harvemmin täällä synkistelen.
        Jousimies on mun kuumerkki.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ja mitä tulee tuohon sänkypartneriuteen .. en ota kantaa, mutta kun mulla on kartalla myös mars ja venuskin skorpparissa niin se hallitsee mun maskuliinisuuttani ja feminiivisyyttäni myös. Skorppari siis.

Sisäisesti olen oinas, vaikutelma on leijonan ja aurinkomerkkinäni tosiaan skorppari.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Heh. 😁 Kyllä mää osaan synkistellä, mutta harvemmin täällä synkistelen.
        Jousimies on mun kuumerkki.

Jousimies on eloisa merkki.

Ja toisekseen.. vellikello tosiaankin toimii paremmin nykyään.. sivuhuomio.

jaajaa, vain omistani tulee ilmoitus kun vastaan itse aiemmin kirjoittamaani...näin tänään :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

jaajaa, vain omistani tulee ilmoitus kun vastaan itse aiemmin kirjoittamaani...näin tänään :)

Mulle kyllä tullut kaikista vastauksista ilmoitus, vain satunnaisesti mennyt oma viesti vellikelloon.

Mulle kyllä tullut kaikista vastauksista ilmoitus, vain satunnaisesti mennyt oma viesti vellikelloon.

Muutama päivä pelitti paremmin, nyt esim sun vastauksesi ei kilauttanut yhtään mitään ja luultavasta tämä oma jatko kilauttaa...ei kovinkaan informatiivista saada tieto vain omista vastauksistaan 😂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Muutama päivä pelitti paremmin, nyt esim sun vastauksesi ei kilauttanut yhtään mitään ja luultavasta tämä oma jatko kilauttaa...ei kovinkaan informatiivista saada tieto vain omista vastauksistaan 😂

Sä kyllä kilautit taas.. tänään on mulla pelittänyt mainiosti. Tosin taas pitää mennä nukumaan.. pikkutyttöjen nukkumaanmenoaika oli ja meni. Hyvää yötä animal.. ;)

• Anonyymi00012

Riippuu asiasta. Eli varmaan noita kaikkia aiheen mukaan. Ja yleisesti on hyvä pitää mielessä "valitse taistelusi" ts. keskittyä tärkeimpiin asioihin, kaikkeen ei voi eikä tarvitsekaan keskittyä. Ts. riitelen, välttelen, miellytän tarpeen mukaan - tai sitten en, jos niin katson. Jähmettyä voi esimerkiksi, jos kohtaa aivan käsittämättömän tyypin. Ehkä eniten olen A ja B tyyppi.

- Sheena

• No niin. Kuinka olet voinut tänään?

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

No niin. Kuinka olet voinut tänään?

Jotakuinkin.. työt maistuu ja pitää pään kasassa. Illat vaikeampia. Yöt mahdottomia - tarvitsee varmaan lääkäriltä pyytää droppia.

- Sheena

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Jotakuinkin.. työt maistuu ja pitää pään kasassa. Illat vaikeampia. Yöt mahdottomia - tarvitsee varmaan lääkäriltä pyytää droppia.

- Sheena

Joo, se on varmasti hyvä ajatus. Dropit siis alkuun. ❤️ Jaksamista.

• Anonyymi00014

B ja C ensireaktiona ainakin.

• Anonyymi00017

Seuraan, vetäydyn ja sanon suoraankin joskus, mutta mieluusti pohdiskelen ensin.
      Täällä mielipidejutuissa olen suora, koska olen laiska.
      Muut ajatelkoot mitä ajattelevat ajatuksistani.
      Vilma

• Totta, et edes yritä olla diplomaattinen, koska sua ei kiinnosta miten muut sut kokee.

• Anonyymi00026
        Mu5tasydän kirjoitti:

Totta, et edes yritä olla diplomaattinen, koska sua ei kiinnosta miten muut sut kokee.

Mennään asia edellä.
        Joku jossakin voi aina ajatella ja kokea jotakin.
        En jaksa luulla mitään.
        Vilma

• Anonyymi00018

B c d

• Kiitos vastauksesta. :)

• Olen ollut miellyttäjä vuosikymmeniä ja millä hinnalla? Niinpä. Nyt on tilanne, että en siedä enää yhtään määkijöitä kun hyppään silmille.

• Ymmärrän hyvin. Liika on vain liikaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Liika on vain liikaa.

Se tulee varmasti eteen sullakin vielä joku päivä, kun kyllästyt olemaan kynnysmatto jota muut luulee voivansa kohdella miten huvittaa. Se raja ei vaan voi venyä loputtomasti, vaikka mäkin luulin niin että kyllä mä venyn kun oon aina ennenkin venynyt. 🙂

• Jasu2025 kirjoitti:

Se tulee varmasti eteen sullakin vielä joku päivä, kun kyllästyt olemaan kynnysmatto jota muut luulee voivansa kohdella miten huvittaa. Se raja ei vaan voi venyä loputtomasti, vaikka mäkin luulin niin että kyllä mä venyn kun oon aina ennenkin venynyt. 🙂

Se että itse on kiltti ja reilu, se ei toimi kun samanlaisten kesken. Kaikki muut hyväksikäyttää ja talloo minkä ehtii.

• Jasu2025 kirjoitti:

Se että itse on kiltti ja reilu, se ei toimi kun samanlaisten kesken. Kaikki muut hyväksikäyttää ja talloo minkä ehtii.

Ja kaikenkukkuraksi ne luulee, että se on okei kun toinen ei sano vastaan. Ei oma pää sen vertaa säteile, ettei se silti ole okei. Mutta ne oppii kun nousetkin pystyynj ja tunget niitten "kurkkuun" samalla mittaa niiyten omaa myrkkyä ja et enää alistu. Ei tarvi alistua. Ei mitään syytä moiseen.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ja kaikenkukkuraksi ne luulee, että se on okei kun toinen ei sano vastaan. Ei oma pää sen vertaa säteile, ettei se silti ole okei. Mutta ne oppii kun nousetkin pystyynj ja tunget niitten "kurkkuun" samalla mittaa niiyten omaa myrkkyä ja et enää alistu. Ei tarvi alistua. Ei mitään syytä moiseen.

Sitten ollaa oho oho mikäs sille nyt tuli kun polttikin kääminsä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten ollaa oho oho mikäs sille nyt tuli kun polttikin kääminsä.

Että kannattaa tosiaan tarkkaan valita seuransa ja olla mielummin yksin, kun pahaa tahtovien ihmisten kaveri.

• Jasu2025 kirjoitti:

Että kannattaa tosiaan tarkkaan valita seuransa ja olla mielummin yksin, kun pahaa tahtovien ihmisten kaveri.

On se jo tullut ainakin täällä. Useimmitenhan ignooraan määrättyjen tyyppien kirjoitukset. He kun ovat saaneet tarpeeksi monta mahdollisuutta eikä varsinkaan eräs ole vieläkään oppinut edes käytöstapoja. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

On se jo tullut ainakin täällä. Useimmitenhan ignooraan määrättyjen tyyppien kirjoitukset. He kun ovat saaneet tarpeeksi monta mahdollisuutta eikä varsinkaan eräs ole vieläkään oppinut edes käytöstapoja. :)

Se on hyvä. Säilytä se sisäinen kauneutesi niille, jotka ansaitsee sen. Niitäkin silloin tällöin on ja eteen ilmestyy, ne huomaat kyllä aika pian. Mutta varovaisuus on fiksua aina, jotkut on loistavia näyttelijöitäkin.

Silloin et anna satuttaa itseäsi niin helposti, kun valikoit mitä annat ja mitä et kullekin itsestäs. ❤️🙂👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Se on hyvä. Säilytä se sisäinen kauneutesi niille, jotka ansaitsee sen. Niitäkin silloin tällöin on ja eteen ilmestyy, ne huomaat kyllä aika pian. Mutta varovaisuus on fiksua aina, jotkut on loistavia näyttelijöitäkin.

Silloin et anna satuttaa itseäsi niin helposti, kun valikoit mitä annat ja mitä et kullekin itsestäs. ❤️🙂👍

Ja raakasti vaan potku perseelle, pois piiristäsi jos ei ole luottamuksen arvoinen ihminen.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ja raakasti vaan potku perseelle, pois piiristäsi jos ei ole luottamuksen arvoinen ihminen.

Juuri näin. :)

• Anonyymi00019

Luin ensin tuon B) -kohdan että Väittelijä.
      Se ehkä olisin voinut olla, mutta koska tuota vaihtoehtoa ei ollutkaan, niin sitten varmaan välttelijä.
      Mitä se kertoo?

-keinovaginamies-

• Artikkelin mukaan näin:

"Jähmettyminen on kehon reaktio, jossa tarvitaan pientä taukoa, mutta äärimuodossaan se pysäyttää kaiken. Mieli menee tyhjäksi, sanat katoavat, keho tuntuu raskaalta. Tätä reaktiota näkee ihmisissä, jotka ovat kokeneet paljon ylikuormitusta: riitoja, vaatimuksia, jatkuvaa kiirettä." :)

• Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

Artikkelin mukaan näin:

"Jähmettyminen on kehon reaktio, jossa tarvitaan pientä taukoa, mutta äärimuodossaan se pysäyttää kaiken. Mieli menee tyhjäksi, sanat katoavat, keho tuntuu raskaalta. Tätä reaktiota näkee ihmisissä, jotka ovat kokeneet paljon ylikuormitusta: riitoja, vaatimuksia, jatkuvaa kiirettä." :)

Joo, Kyllä tuota jähmettymistäkin ainakin osaan kehosta aika usein tapahtuu. Mutta ei ehkä siinä akuutissa stressitilanteessa :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020

Olen melko vahva temperamentiltani, joten luonnostani olen vahvimmin taistelija. Olen enemmän sitä tyyppiä, joka haluaa käsitellä asian heti ja sitten jatkaa eteenpäin. En pidä mökötyksistä tai mykkäkouluista tai siitå, että asia vain jätetään käsittelemättä. Nuo ovat mielestäni jopa henkistä väkivaltaa. Pystyn antamaan kyllä tilaa, jos toinen sitä tarvitsee, mutta selän kääntäminen ristiriitatilanteessa ei ole mielestäni kypsää käytöstä.

Riippuu kuitenkin paljon tilanteesta miten reagoin. Olen ristiriitaisesti temperamentistani huolimatta myös sovitteleva (ehkä sitten miellyttäjä?) luonne ja eritoten iän myötä olen oppinut suhtautumaan asioihin maltillisemmin. En koskaan ole ollut mikään räyhääjä enkä riidanhaastaja, vaan pidän leppoisasta meiningistä ja siitä, että kaikilla on hyvä olla. Mutta osaan olla myös aika kipakka kaiken tämän leppoisuuden alla, mutta vaatii aika paljon ennen kuin kunnon kipakkuus pääsee esiin

On myös tilanteita, joissa olen jähmettynyt, mutta noihin tilanteisiin on yleensä liittynyt tavalla tai toisella pelko. Hyvin epämiellyttävä tunne eikä lainkaan luonteeni mukaista. Välttelijää minussa ei juurikaan ole. Välttelen kyllä tilanteen eskaloitumista tms mutta en välttele itse tilannetta tai asian käsittelyä.

Aletheias

• Jälleen kerran voimme todeta, että ikä tuo viisautta ja malttia. :)

• Anonyymi00022

Oletko neitsyt? Siis, horoskoopiltasi?

Itse välttelen riitoja ja riitatilanteita, myös miesten kesken.
        Jos ei pääse tilanteesta "pakenemaan", ja joku käyttäytyy hyökkäävästi, jopa väkivaltaisesti...on erehtynyt ihmisestä.

AV

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jälleen kerran voimme todeta, että ikä tuo viisautta ja malttia. :)

Kyllä, ikääntymisessä on lukuisia hyviä puolia 😊

Aletheias

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oletko neitsyt? Siis, horoskoopiltasi?

Itse välttelen riitoja ja riitatilanteita, myös miesten kesken.
        Jos ei pääse tilanteesta "pakenemaan", ja joku käyttäytyy hyökkäävästi, jopa väkivaltaisesti...on erehtynyt ihmisestä.

AV

En ole neitsyt edes horoskoopiltani 😄 Olen tulimerkki, mutta sen tarkemmin en sano, kun en tänne liian tarkkoja henkilökohtaisia tietoja viitsi laittaa.

Jos kyse on jostain mahdollisesti väkivaltaiseksi äityvästä tilanteesta, niin sellaisista minäkin pyrin ehdottomasti poistumaan tai vähintään rauhoittamaan tilannetta. En ole koskaan ollut missään fyysisissä tappeluissa osapuolena, aina on löytynyt jokin muu keino hoitaa tilanne. On minut kerran tönäisty kumoon baarissa parimetrisen tyypin toimesta, mutta sitä ei ehkä tappeluksi voi kutsua.

Viisas pysyttelee kauempana ristiriitatilanteista, turha niihin jäädä notkumaan.

Aletheias

• Anonyymi00025

Kyllä mun mielestä välillä pitää osoittaa, ettei hyväksy kaikkea. Toiset loukkaantuu herkemmin. Se aiheuttaa useimmiten riitaa. Monesti voi olla niin, etten koe itse riiteleväni, mutta jostain syystä toinen loukkaantuu silti. Eli kai se on sitten riitelemistä. En silti tee sitä niin, ettenkö voisi lopuksi halata. Olen aika suorasanainen ja kaunistelematon välillä.

-Thinksy

• Totta, toiset loukkaantuu herkemmin ja sitten kun ei tiedä vaikka sitä kuinka rankka kiusaamistausta kullakin on, niin se hankaloittaa joskus keskustelua.

Jotakin on voitu kiusata niin pahasti, että hänellä on lähtökohtaisesti jo sellainen asenne, että ei siedä mitään pskaa. Enkä nyt tarkoita, että pskaa pitäisi sietää, mutta kirjoitustyyli ratkaisee aika paljon. :)

• Anonyymi00028

Riitely on taitolaji. Luonnollisesti ihmisillä on eri mielipiteitä, ne vain pitäisi ostata esittää "nätisti". Hyvä olisi myös muistaa, ettei kannata omaa mielipidettä yrittää työntää joka kohtaan. Ihan kaikissa asioissa ei tarvita kaikkien mielipidettä.

- Sheena

• Anonyymi00027

Mä en stressaa mutta jos nainen jostain stressaa mielummin miellytän tätä kuin stressaan häntä lisää

• Olet toisen huomioiva. Hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe