Laittaisi sikanaudan sijalla osin kanajauhista ja osin vebabbia.
Itse olen kokeilut ja hyväksi todennut. Kerran tein jopa pelkällä vebabilla ja on hyvää..
Tokikaan maidon ja juuston korviketta en ole vielä löytänyt. Mutta lopppu pummiagraareille tulee joka tapauksessa kuten persujunteillekin.
Mitä jos ukko tekisi ihan perinteisen tuunatun makaronilaatikon?
31
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko tuo perinteinen makaronilaatikko vai joku erikoisen erikoinen ruoka eli kyllä ruoka kertoo ihmisestä paljon eli normaalit ihmiset tekee ja syö normaalia ruokia ja erikoiset ja kummajaiset tekee ja syö erikoisia ja kummajaisia ruokia joita ei ihmiset ja eläimet syö
Nyt kiinnostaa miksi haluat sekoittaa kanaa ja vebabbia? :)
- Anonyymi00003
Kanaa sen vitamiinijutskan takia. Tosin se taitaa tulla jo maidonkin tilalla? Ja juustojuorrutus. Eli kananliha on turha.
>simiti< Anonyymi00003 kirjoitti:
Kanaa sen vitamiinijutskan takia. Tosin se taitaa tulla jo maidonkin tilalla? Ja juustojuorrutus. Eli kananliha on turha.
>simiti<Onko sulla joku hyvä resepti, joka uppoaa päiväkoti-ikäisille ja teineille? Meidän pitäis suunnitella kohta uusi ruokalista eikä pelkkä kasvis ole oikein uponnut kummallekaan. Väittäisin, että kollegani on hyvä maustamaan, että siitä ei pitäisi olla kysymys.
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
Onko sulla joku hyvä resepti, joka uppoaa päiväkoti-ikäisille ja teineille? Meidän pitäis suunnitella kohta uusi ruokalista eikä pelkkä kasvis ole oikein uponnut kummallekaan. Väittäisin, että kollegani on hyvä maustamaan, että siitä ei pitäisi olla kysymys.
No jaa. Lapset tykkää mskaronilaatikosta ja lämpimistä voileivistä. Ehkäpä joku vegaaninen pitsuli olisi hyvä? Mutta mielummin vähän eläinperäistä esim sitä juustoa, kun en hirveästi ainakaan itse luota niihin ravintolisiin.
>simit< Anonyymi00006 kirjoitti:
No jaa. Lapset tykkää mskaronilaatikosta ja lämpimistä voileivistä. Ehkäpä joku vegaaninen pitsuli olisi hyvä? Mutta mielummin vähän eläinperäistä esim sitä juustoa, kun en hirveästi ainakaan itse luota niihin ravintolisiin.
>simit<Tuossa vois olla ideaa, veganista pizzaa. Kiitti. :)
- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuossa vois olla ideaa, veganista pizzaa. Kiitti. :)
Tee normaalia tavallista pitsaa siitä lapsetkin tykkää ja jälkkäriksi suklaa vanukasta
- Anonyymi00009
Mu5tasydän kirjoitti:
Keitettyjä perunoita tai muusi ja kalapuikkoja tai uunimakkaraa tai hamburilaisia tai hernekeittoo siin lapsille syötää ja itsellesikin
- Anonyymi00011
Mu5tasydän kirjoitti:
Ja tee silakkapihvejä ja muusia tai perunoita ja ruisleivän päälle ja ranskanleivänpäälle lapset ja aikuset tykkää mutta tekee sitten kunnolla eli paljon pihvejä eli voi syödä mielin määrin paljaaltakin ja jälkkäriksi vaikkapa vispipuuroo ja silakkapihvei paljaaltaan
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja tee silakkapihvejä ja muusia tai perunoita ja ruisleivän päälle ja ranskanleivänpäälle lapset ja aikuset tykkää mutta tekee sitten kunnolla eli paljon pihvejä eli voi syödä mielin määrin paljaaltakin ja jälkkäriksi vaikkapa vispipuuroo ja silakkapihvei paljaaltaan
Nämä pitää tehdä ravintosuositusten mukaisesti, mutta katsotaan, josko ainakin joku sinunkin vinkeistä pääsisi listalle. :)
- Anonyymi00015
Mu5tasydän kirjoitti:
Nämä pitää tehdä ravintosuositusten mukaisesti, mutta katsotaan, josko ainakin joku sinunkin vinkeistä pääsisi listalle. :)
Eikö nuo mainitsemani muka ole ruokia kunnon ruokia
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikö nuo mainitsemani muka ole ruokia kunnon ruokia
Voi on kyllä, suklaavanukas taitaisi tulla johtajalta bumerangina takaisin.
Nuo hampparit ja pizzat on listalla harvemmin, mutta pääsevät listalle kyllä. :)- Anonyymi00016
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi on kyllä, suklaavanukas taitaisi tulla johtajalta bumerangina takaisin.
Nuo hampparit ja pizzat on listalla harvemmin, mutta pääsevät listalle kyllä. :)Mitäs vikaa suklaavanukkaassa on
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitäs vikaa suklaavanukkaassa on
Liikaa sokeria. Päiväkoti-ikäisten välipalat ovat usein hedelmiä, rahkaa tms. eikä niihin juuri lisäillä sokeria hedelmien tai marjojen omien sokereiden lisäksi.
- Anonyymi00017
Mu5tasydän kirjoitti:
Liikaa sokeria. Päiväkoti-ikäisten välipalat ovat usein hedelmiä, rahkaa tms. eikä niihin juuri lisäillä sokeria hedelmien tai marjojen omien sokereiden lisäksi.
Ehkä olis syytä syödä suklaa vanukasta ettei tule mielisairauksia ja jäädä jo päiväkodista eläkkeelle
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ehkä olis syytä syödä suklaa vanukasta ettei tule mielisairauksia ja jäädä jo päiväkodista eläkkeelle
No juu, jos tarkoitat ravitsemussuosotuksia, niin olen samaa mieltä, että joskus olisi syytä löysätä nutturaa.
Mielestäni on tärkeää syöttää lapsille terveellistä ruokaa, mutta ei millä tahansa "hinnalla". Joskus voi myös herkutella, kunhan se ei ole jatkuvaa.- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
No juu, jos tarkoitat ravitsemussuosotuksia, niin olen samaa mieltä, että joskus olisi syytä löysätä nutturaa.
Mielestäni on tärkeää syöttää lapsille terveellistä ruokaa, mutta ei millä tahansa "hinnalla". Joskus voi myös herkutella, kunhan se ei ole jatkuvaa.Totta mutta eikös jos maanantaina on silakkapihvit ja muusi ja suklaavanukas tiistai hernekeittoo ja pannari ke makkarakeittoo ja vispipuuroo to lohkoperunoita ja uunimakkaraa ja riisipuuroo ja luumusoppaa ja pe hamburilainen ja jogurtti
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Totta mutta eikös jos maanantaina on silakkapihvit ja muusi ja suklaavanukas tiistai hernekeittoo ja pannari ke makkarakeittoo ja vispipuuroo to lohkoperunoita ja uunimakkaraa ja riisipuuroo ja luumusoppaa ja pe hamburilainen ja jogurtti
Ja lapset terveitä hyvinvoivia vahvoja heistä tulee kunnon ihmisiä
- Anonyymi00020
Mu5tasydän kirjoitti:
Kai sokeri parempi on kuin aspartaami plus muut e lisäaineet mut tietysti aspartaami ei maksa mitään
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Mielestäni on tärkeää syöttää lapsille terveellistä ruokaa, mutta ei millä tahansa "hinnalla". Joskus voi myös herkutella, kunhan se ei ole jatkuvaa.Sanoinko jotain tyhmästi
- Anonyymi00022
Mu5tasydän kirjoitti:
Mielestäni on tärkeää syöttää lapsille terveellistä ruokaa, mutta ei millä tahansa "hinnalla". Joskus voi myös herkutella, kunhan se ei ole jatkuvaa.Ja tämä oli vain mielipiteeni mutta töissä saa ammattilaiset päättää ruuasta ja kotona äidit mutta saan minä siltikin sanoa mielipiteeni mutta koti oloissa en puutu jos lapsi valittaa vaan sanoisin juttele äitisi kanssa mutta jos minä menisin johonkin lapsen kanssa kahden niin voin viedä jäätelölle kahvilaan grilliin tai ostaa kaupasta löylylenkkii ja puoliks syötäis mutta kotona tai jos kaikki yhdessä mentäis niin äiti päättäkööt mitä lapsi syö
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kai sokeri parempi on kuin aspartaami plus muut e lisäaineet mut tietysti aspartaami ei maksa mitään
Luonnollinen makeutusaine on aina parempi kuin keinotekoiset.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Totta mutta eikös jos maanantaina on silakkapihvit ja muusi ja suklaavanukas tiistai hernekeittoo ja pannari ke makkarakeittoo ja vispipuuroo to lohkoperunoita ja uunimakkaraa ja riisipuuroo ja luumusoppaa ja pe hamburilainen ja jogurtti
Hampparia voi olla kerran kuussa, pizzaa kerran kuussa, keittopäivä kerran viikossa, kasvisruokaa kerran viikossa, kalaa kerran viikossa, laatikkoruokaa kerran viikossa jne. :)
- Anonyymi00002
Kuulostaa hyvältä. Onko se vebabbi siinä mausteisuuden vuoksi vain ihan vaan, että menisi vähemmän lihaa?
- Anonyymi00007
Älä mieti. Maista ja mieti ihan ite.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä mieti. Maista ja mieti ihan ite.
Aloittaja kertoi jo.kokeilleensa. Mitä sen sun peppuas hankaa, jos asiaa kysytään henkilöltä, joka on jo kokeillut? Varmasti hänellä jokin ajatus on tuossa takana ollut.
- Anonyymi00004
Ei tule loppua. Ruokaa tarvitaan aina. Viljelijä vaihtaa vain tuotantosuuntaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00014
Makaroonilaatikko tuuunataan HK:n eineslihapullilla tai pulld pork lihalla.
- Anonyymi00023
Kuin monta kutia uppoaa raskaana oleviin naisiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237