Ainakin hakee huomiota ja sitten siitä kaiken aikaa kirjoitetaan.
Todellavaikeeta
Onko Yksäri nykyajan DarkFear tällä palstalla?
36
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän häntä nostat kokoajan esiin..
Tässäkin.- Anonyymi00003
Olenko minä ainoa? Eikös täällä ole muitakin?
Todellavaikeeta
No tämänkin aloituksen voisi tulkita olevan mainostusta, yksäri kiittää ansaitusta lisähuomiosta :)
- Anonyymi00002
Muistaako moni vielä tämän DarkFearin. Kirjoitteli joskus silloin kun aloittelin palstalla joskus lähemmäs 10 vuotta sitten. Ovatko Yksäri ja DarkFear koskaan edes tavanneet tällä palstalla? DarkFearista tosiaan kirjoitettiin jatkuvasti, kyseltiin sen tekemisistä jne.
Todellavaikeeta- Anonyymi00004
Kyllä mä muistan kaikki sinun hahmosi.
- Anonyymi00006
Et olekaan... olet saman kirjoittajan "todellavaikeaa"-hahmo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et olekaan... olet saman kirjoittajan "todellavaikeaa"-hahmo.
Mm. Todellavaikeaa ja Hondamies molemmat tykkää kertoa pitkiä selityksiä. Kummatkin on Ukrainavastaisia jne.
Eiköhän sieltä "sylttytehtaalta" tule paljon muutakin. Mielikuvitusta ei ainakaan puutu... - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mm. Todellavaikeaa ja Hondamies molemmat tykkää kertoa pitkiä selityksiä. Kummatkin on Ukrainavastaisia jne.
Eiköhän sieltä "sylttytehtaalta" tule paljon muutakin. Mielikuvitusta ei ainakaan puutu...Tähän p**kaläjään ei tarvitse ottaa enää yhtäkään maata. Euroopassa on huonot ajat, koska ei ole neää olemassa Osmanien Valtakuntaa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tähän p**kaläjään ei tarvitse ottaa enää yhtäkään maata. Euroopassa on huonot ajat, koska ei ole neää olemassa Osmanien Valtakuntaa.
TodellavaikeetaDarkfeari ja varissuon tyypit oli kivempia, kuin tämä trollihahmo...
Tietty tällä saat enemmän peilausta muilta kirjoittajilta. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Darkfeari ja varissuon tyypit oli kivempia, kuin tämä trollihahmo...
Tietty tällä saat enemmän peilausta muilta kirjoittajilta.Mitä muuten niille muille kuuluu?
Todellavaikeeta - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä muuten niille muille kuuluu?
TodellavaikeetaEn tiedä? Ehkä sun pitäis herätellä ne uudelleen palstalle?
Mä voin ainakin buustata niiden juttuja silleen kieli poskessa. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä? Ehkä sun pitäis herätellä ne uudelleen palstalle?
Mä voin ainakin buustata niiden juttuja silleen kieli poskessa.Ensin täältä katosi DarkFear, eikä Peristäkään ole enää näkynyt.
Mun mielestä DarkFearilla oli ihan hyviäkin aloituksia kuten se yksin baarissa keskustelu
Todellavaikeeta. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ensin täältä katosi DarkFear, eikä Peristäkään ole enää näkynyt.
Mun mielestä DarkFearilla oli ihan hyviäkin aloituksia kuten se yksin baarissa keskustelu
Todellavaikeeta.Ala kirjoittelemaan keskenäsi niiden kanssa. Niinhän sä teit ennenkin.
Ja saat takuulla odotetunlaisia vastauksia. Ei tarvitse harmitella, että sua ei ymmärretä. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ensin täältä katosi DarkFear, eikä Peristäkään ole enää näkynyt.
Todellavaikeeta.Dark Fearia kiusattiin täällä niinkuin Mustasuttakin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ala kirjoittelemaan keskenäsi niiden kanssa. Niinhän sä teit ennenkin.
Ja saat takuulla odotetunlaisia vastauksia. Ei tarvitse harmitella, että sua ei ymmärretä.Mä itseasiassa kirjoitin hyvin harvoin periksen ja darkkiksen kanssa. Ekös pikemminkin peris ja darkkis ollut kavereita.
Todellavaikeeta - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Dark Fearia kiusattiin täällä niinkuin Mustasuttakin.
Joo muistan kyllä.
Mä en muuten tiennyt että mustasuttakin kiusattiin.
Todellavaikeeta - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mä itseasiassa kirjoitin hyvin harvoin periksen ja darkkiksen kanssa. Ekös pikemminkin peris ja darkkis ollut kavereita.
TodellavaikeetaSinäkin voit kirjoittaa itsesi kaveriksi sinne...
- Anonyymi00007
Sinähän hänestä puhut, ei hän itse.
- Anonyymi00014
Totta koska hän hyökkäilee jatkuvasti mun keskusteluissa. Esimerkiksi Peris ja DarkFear olivat rennompia. Jostain syystä he eivät kaiken aikaa hyökkäilleet mun keskusteluissa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta koska hän hyökkäilee jatkuvasti mun keskusteluissa. Esimerkiksi Peris ja DarkFear olivat rennompia. Jostain syystä he eivät kaiken aikaa hyökkäilleet mun keskusteluissa.
TodellavaikeetaEn ole vielä hänen hyökkäävän kertaakaan yhdessäkään keskustelussasi. Yksäri ei ylipäänsä ole hyökkäävää sorttia oleva kirjoittaja (ainakaan tolleen emojilla tunnistautuessaan, muutoin en tiedä). Hänellä on mielipiteensä ja hän ilmaisee niitä voimakkaasti, mutta eipä juurikaan epäkohteliaasti saati hyökäten.
Tämä on muuten keskustelupalsta. Jos sinulle ei saa täällä vastata, niin älä tee aloituksia, äläkä kirjoittele tänne. Se on niin yksinkertaista. Jokaisella, niin Yksärillä kuin myös sinulla on oikeus kirjoitella tänne. Se olet nyt puhtaasti sinä itse, joka hyökkäät ja käyttäydyt asiattomasti. Jos haluat vain jutella kahdestaan jonkun kanssa, niin mene jonnekin, jossa saat kommunikoida yksityisviesteillä.
Mitäs sinä haet sitten muuta kuin huomiota lukuisilla aloituksillasi samasta ihmisestä?
Kaikkihan meistä huomiota haluaa, tyskin tänne muuten tulisi yhtäkään kirjainta laitettua. Että muut lukee ja kommentoi, no huomiosta tietysti.- Anonyymi00012
Et sinä yhtä v**tumainen olekaan kuin se toinen k***pää, joka hakee kaiken aikaa huomiota. Sinulla on toki vulgaarimpi kielen käyttö.
Todellavaikeeta - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et sinä yhtä v**tumainen olekaan kuin se toinen k***pää, joka hakee kaiken aikaa huomiota. Sinulla on toki vulgaarimpi kielen käyttö.
TodellavaikeetaTälleen sivusta ... mitä toi sinun kielenkäyttösi sitten on, ellei juurikin vulgääriä? Enkä kyllä näin viimepäivien avautumistesi pohjalta voi kuvata sinuakaan miksikään muuksi kuin veemäiseksi koopääksi. Paljon enemmän sinä noita ollut, kuin viimepäivinä haukkumasi kirjoittajat.
Anonyymi00012 kirjoitti:
TodellavaikeetaMinä olen oppinut, että vulgaari kieli menee paremmin perille, kuin hempeempi. Etenkin ihmisille jotka ei jarruta kuulemaan kuin murinaa ja murahtelua. Täällä se on alleviivauskynää. 😄 Eihän minua kuaan ota vakavasti jos vain hymistelen teille.
Aika kovin sinä maalitat yksäriä jatkuvasti. Tainnu sarvi upota takapuoleesi syvälle?- Anonyymi00025
Jasu2025 kirjoitti:
Minä olen oppinut, että vulgaari kieli menee paremmin perille, kuin hempeempi. Etenkin ihmisille jotka ei jarruta kuulemaan kuin murinaa ja murahtelua. Täällä se on alleviivauskynää. 😄 Eihän minua kuaan ota vakavasti jos vain hymistelen teille.
Aika kovin sinä maalitat yksäriä jatkuvasti. Tainnu sarvi upota takapuoleesi syvälle?Ole sitten k***pää ihan vapaasti. Et sä kuitenkaan niin paha k***pää ole kuin se eräs toinen k***pää tällä palstalla.
Todellavaikeeta Anonyymi00025 kirjoitti:
Ole sitten k***pää ihan vapaasti. Et sä kuitenkaan niin paha k***pää ole kuin se eräs toinen k***pää tällä palstalla.
TodellavaikeetaJuu, ei mua haittaa olla kusipää, jos se asiaani edistää. 😊
- Anonyymi00027
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, ei mua haittaa olla kusipää, jos se asiaani edistää. 😊
Yksi kusipää-jutska tulossa!
-tilaa kokilta- Anonyymi00027 kirjoitti:
Yksi kusipää-jutska tulossa!
-tilaa kokilta-Tilaan huomenna, nyt pitää männä nukkumaan. Aamusta käväsen yhen kalun hakemassa, siinä on reikiä. 😊
- Anonyymi00028
Jasu2025 kirjoitti:
Tilaan huomenna, nyt pitää männä nukkumaan. Aamusta käväsen yhen kalun hakemassa, siinä on reikiä. 😊
ELÄ TEEKÄÄN TÄNÄÄN SITÄ KUSIPÄÄTÄ!
-huutaa keittiöön kitapurje pitkänä-
Joo, pistetään sitten huomenna se yksi kusipää...hyvää yötä sitten...
-pyyhkii pöytiä jo-
- Anonyymi00017
Aivan mahtavaa. Löysin sen DarkFearin keskustelun aloituksen siitä yksin baarissa aiheesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12213137/mies-yksin-baarissa
"Mitä mieltä naiset olette siitä, että voiko nuori mies käydä yksin baareissa ilman ketään kavereita? Entä mitä mieltä olette siitä, jos näette baarissa/yökerhossa ollessanne jonkun nuoren miehen yksinään koko illan ajan?"
Aivan samaa itsekin olen miettinyt.
"Voisitteko kuvitella juttelevanne mitään yksinäisen nuoren miehen kanssa, vai ajatteletteko kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies onkin yksin baarissa ilman ketään kavereita?"
Naiset ovat tosiaan ajatelleet siitä negatiivista. Kokemusta on.
Todellavaikeeta- Anonyymi00018
Joo. Samaa löytyy siis tästä sun nikistä ja Darkfear-nikistä...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12213137/mies-yksin-baarissa#comment-67546180
Onko tämä Todellavaikeaa menossa kohta siihen Darkkiksen loppuaikojen maaniseen moodiin? Nuori minä en olisi mennyt juttelemaan.
Näin keski-ikäisenä voisin hyvin mennä, kun nuoruuden ujous on jo vähän hälventynyt.
Ei yksin olemisessa ole mitään negatiivista. Itse viihdyn myös yksikseni vaikka baarissa. En siis tarvitse aina seuraa, varsinkaan jos muut kanssaoliat ovat vieraita. Ennemmin siis olisin yksin.- Anonyymi00020
Eipä siinä mitään ihmeellistä ole, jos on yksinään baarissa. Oletan, että silloin on enemmän seuraa hakemassa. Jos taas on kaveriporukalla liikkeellä, niin silloin ollaan kavereiden kanssa, ei silloin muihin porukoihin jutella. Eli siis yksin liikkeellä olevan kanssa alan mielelläni jutulle, jos siis olen itsekin yksinäni liikkeellä. Kavereiden kanssa olevat jätän rauhaan, kuten haluan itsenikin jätettävän rauhaan, jos olen kavereiden kanssa liikkeellä.
Mut ja aiempi nimimerkki mainittu jälleen Darkkikseen liittyen. Huoh, kauas on tultu vuodesta 2014 tms. mutta mä en edelleenkään ole sama henkilö, en tiedä hänen nimeään tai keskustellut palstan ulkopuolella, enkä tiedä miksi hän yhtäkkiä katosi täältä korona-aikana. Eikä hän liity myöskään mun tallipäällikköön ja kartanlukijaan Uncle B. Royaliin mitenkään, paitsi B. oli kuulemma joskus tavannut Darkkiksen paikallisessa lähikaupassa jos oikein muistan 🤔 Darkkis käsittääkseni oli tunnistanut hänet nahkaliivin tatuoitu fallos -logosta ja tämän vanhan hampurilaismainoksen perusteella, jossa B. aikoinaan esiintyi 😊😊😊
Baarissa olen käynyt viimeksi syksyllä, enkä tosiaankaan yksin, sillä ihmiset saattaisi ajatella kaikenlaista negatiivista jos nuori tuuheatukkainen mies menisi yksin baariin. Sellaisia ahdasmielisiä juntteja on maailma täynnä, että vaikka menisit baariin Lacosteissa, pillifarkuissa ja tukka kuin Alonsolla niin aina joku kotiseudun juntti kuitenkin ajattelisi kaikenlaista negatiivista yksinäisestä miehestä.
Naispuolisen kaverin kanssa käytiin laulamassa ja muutamalla. Hänellä oli oikein kivat nahkabootsit, verkkosukat, nahkatakki jne. ja muutenkin oli nättinä. 😍 Jos samaan aikaan jostain syystä oli jotain ahdasmielisiä juntteja baarissa, niin tuskin ajattelivat kuitenkaan mitään kovinkaan negatiivista meidät nähdessään 🤔On noi ihme folihattuja kun jaksavat vääntää tällasesta yli 10 vuotta. Sähän oot ihan eri jäbä kuin Darkkis, mut en mäkään kyllä tiedä sen nimeä. Jotain se kassajonossa kyseli siihen vanhaan hampparimainokseen ja penislihasvarsireeneihin liittyen, ja otti Doron 360mpx kameralla kuvan mun keulivasta jenkki pick-upista ja sen konepellin sivuilta törröttävistä kromatuista falloksenmuotoisista pakoputkista.
Mä muuten näin teidät silloin syksyllä keskustassa kun oltiin Maken kanssa itekin kierroksella. Mut jos frendillä kävi tuuri, niin silloin kelasin että joo ehditään me myöhemminkin jutella että mikä perän esijännitys Citikkaan laitetaan Paskurin pätkälle. 👍bicky_royal kirjoitti:
On noi ihme folihattuja kun jaksavat vääntää tällasesta yli 10 vuotta. Sähän oot ihan eri jäbä kuin Darkkis, mut en mäkään kyllä tiedä sen nimeä. Jotain se kassajonossa kyseli siihen vanhaan hampparimainokseen ja penislihasvarsireeneihin liittyen, ja otti Doron 360mpx kameralla kuvan mun keulivasta jenkki pick-upista ja sen konepellin sivuilta törröttävistä kromatuista falloksenmuotoisista pakoputkista.
Mä muuten näin teidät silloin syksyllä keskustassa kun oltiin Maken kanssa itekin kierroksella. Mut jos frendillä kävi tuuri, niin silloin kelasin että joo ehditään me myöhemminkin jutella että mikä perän esijännitys Citikkaan laitetaan Paskurin pätkälle. 👍Jotain tällaista mä muistelin, että olitte tosiaan nähneet paikallisen kaupan pihalla yli 10 vuotta sitten tms. Nimimerkki 86 taisi olla palstalla ainoa, joka oli päässyt kirjoittamaan Darkkiksen kanssa niihin aikoihin, ja eikös ne vaihtaneet numeroitakin, mutta Darkkis ei vastannut. Mies86 ja mäkin ollaan muuten kohdattu kasvotusten, mutta hän ei silloin tiennyt kuka mä olen, kun en ottanut kontaktia maauimalassa, kirjastossa yms. missä törmättiin aikoinaan.
No juu siihen mä kyllä luotan, että sulla riittää muijia muutenkin ihan jonoksi asti, niin ei tarvii rikkoa vanhan liiton sääntöjä ja tunkea väliin että "she's not interested!" 😅
Enkä mä ole kauhean ulkonäkökeskeinen, eli parempi tulokulma asiaan onkin se, että ketä varten hän oli laittautunut. Mun seurassa hän oli koko illan, asui kävelymatkan päässä, ja sillä kertaa menin itsekin kotiin nukkumaan. Mutta olen mä hänen luona yötä ollut, eli tiedän täsmälleen miltä hän näyttää ilman meikkiä unihiekat silmissä. Kauniilta, kun kerran on lämmin sydän ja kosketus 🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490