Lööppi sattui silmiin, mitä mieltä seuraavasta itse olette.
Kaunis monitaitoinen älykäs nainen jolla olisi riittänyt vientiä keskittyi uraansa.
Lööppi oli mielestäni outo, onhan kysymys omasta valinnasta. Voiko se oma valinta tuottaa myöhemmin suuren surun...ei hän liian vanha vieläkään äidiksi olisi. Toki viimeiset hetket käsillä tehdä se lopullinen päätös iloon tai suruun.
"44-vuotiaalla Susanna Laineella ei ole lapsia ja hän avaa elämäntilanteesta näin:
-Ehkä siitä tulee suru, jonka kanssa pitää oppia elämään. Sitä merkityksen tunnetta tässä maailmassa pitää löytää sitten muilla tavoin. Ja olen arjessa aika onnellinen, sehän se on tärkeää. Välillä mietin, millainen äiti olisin ollut, Laine pohtii koskettavasti Me Naisten haastattelussa".
AV
Susanna Laine rehellisenä suuresta surustaan
16
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä mieltä, ettei kiinnosta julkkisten juorut.
Jos haluat keskustella yleisesti jostain, tee sellainen aloitus. Yhden henkilön nostaminen räävittäväksi on sulta taas kerran ruma temppu.
xLiner- Anonyymi00002
Mielestäni sinä syyllistyt siihen mistä minua syytät, mieti hetki.
Susanna antaa haastattelun Me Naiset lehdelle. Lehden haastattelusta tehdään jutut luettavaksi moneen eri mediaan.
Syytätkö nyt minua jostain, mistä?
Ajattelen haastattelun tehneen toimittajan tehneen provosoivan otsikon ihan tarkoituksella.
Otsikko ei täysin vastaa haastattelun sisältöä.
AV - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mielestäni sinä syyllistyt siihen mistä minua syytät, mieti hetki.
Susanna antaa haastattelun Me Naiset lehdelle. Lehden haastattelusta tehdään jutut luettavaksi moneen eri mediaan.
Syytätkö nyt minua jostain, mistä?
Ajattelen haastattelun tehneen toimittajan tehneen provosoivan otsikon ihan tarkoituksella.
Otsikko ei täysin vastaa haastattelun sisältöä.
AVMiksi ihmeessä sinä luet tuollaisia juttuja!?
xLiner - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinä luet tuollaisia juttuja!?
xLinerMarkkinointi on onnistunut, otsikko lävähti silmille.
Luin onko häneltä kuollut isä tai äiti kun suuresta surusta kirjoitettiin.
Mjoo, ihan eri jutusta oli kysymys.
Muuten olen seurannut Susannan elämää, onhan hän mielestäni yksi Suomen seksikkäimmistä monitaitoisista naisista.
https://www.youtube.com/watch?v=TJYJZsh8rqQ&list=RDTJYJZsh8rqQ&start_radio=1
AV - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Markkinointi on onnistunut, otsikko lävähti silmille.
Luin onko häneltä kuollut isä tai äiti kun suuresta surusta kirjoitettiin.
Mjoo, ihan eri jutusta oli kysymys.
Muuten olen seurannut Susannan elämää, onhan hän mielestäni yksi Suomen seksikkäimmistä monitaitoisista naisista.
https://www.youtube.com/watch?v=TJYJZsh8rqQ&list=RDTJYJZsh8rqQ&start_radio=1
AVNyt sitten haluat muiden kommentoivan jotain kyseisen ihmisen henkilökohtaisista valinnoista, joiden taustoista emme oikeasti tiedä mitään. Miksi? Sehän on pelkkää pskan puhumista hänestä.
Vaikka kuinka olisit häntä stalkannut, se ei oikeuta sinua tuollaiseen.
xLiner - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt sitten haluat muiden kommentoivan jotain kyseisen ihmisen henkilökohtaisista valinnoista, joiden taustoista emme oikeasti tiedä mitään. Miksi? Sehän on pelkkää pskan puhumista hänestä.
Vaikka kuinka olisit häntä stalkannut, se ei oikeuta sinua tuollaiseen.
xLinerNo, lähinnä kannattaa miettiä sitä miksi hän on tuollaisen haastattelun antanut?
Kysymys on kuitenkin viisaasta naisesta.
AV Anonyymi00007 kirjoitti:
No, lähinnä kannattaa miettiä sitä miksi hän on tuollaisen haastattelun antanut?
AVOlisko ollut rahapulassa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, lähinnä kannattaa miettiä sitä miksi hän on tuollaisen haastattelun antanut?
AVMillä mittaat tuntemattoman ihmisen viisautta?
xLiner - Anonyymi00009
Mu5tasydän kirjoitti:
Olisko ollut rahapulassa?
Ei voi sanoa tuohon oikein mitään.
Hyvä ura hänellä on, luulisi töitä riittävän, kontaktejakin on jo joka puolelle.
Arkielämäkään ei varmaan ole kovinkaan tylsä, Petri Nygård on vauhdikas kaveri.
Jospa toimittaja on nostanut jotain haastattelun kokonaisuudesta jutun keskiöön?
Muutenhan jutut eivät myy. Olisiko kysymys median rahapulasta:)
AV - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Millä mittaat tuntemattoman ihmisen viisautta?
xLinerSilmillä ja korvilla, jos ei pääse ihokosketukseen:)
AV Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei voi sanoa tuohon oikein mitään.
Hyvä ura hänellä on, luulisi töitä riittävän, kontaktejakin on jo joka puolelle.
Arkielämäkään ei varmaan ole kovinkaan tylsä, Petri Nygård on vauhdikas kaveri.
Jospa toimittaja on nostanut jotain haastattelun kokonaisuudesta jutun keskiöön?
Muutenhan jutut eivät myy. Olisiko kysymys median rahapulasta:)
AVIhan hyvät analyysit sullakin.
- Anonyymi00005
Ain ei saa kaikkee mitä haluu.
Nextis elämäs sit. - Anonyymi00011
"Lööppi"...
Katohan nyt noita "lööppejä" ja lue sitten sisältö, oli kyse lehdestä kuin lehdestä ja varsinkin IS ja Me Naiset, joka on kytketty tuohon ip-lehteen. Jos voi antaa kouluarvosanan 4-10, niin ko "liittymä" on -100.
Toteat varmaan saman kuin minä. Toimittajista on tullut pelkkiä nollia! Otsikot ja sisältö ei täsmää miltään osin.
Ja mitä tuohon Laineeseen tulee, niin jokainen taaplaa tyylillään. - Anonyymi00012
Mitä tuollaisella tiedolla tekee, ei mitään.
- Anonyymi00013
Jos haluaa keskustella naisten lapsettomuudesta ja sen syistä, voi tietysti nostaa jonkun julkkiksen esiin esimerkkinä.
Kaikki eivät voi saada lapsia, vika voi olla jommassa kummassa kumppaneista. Toiset taas lykkäävät lapsentekoasiaa liian pitkään ja havahtuvat siihen liian myöhään, sitten kun naisen biologinen kello on tikittänyt mahdollisen ajan loppuun. Sitten voi olla ollut sukupuolitauti, joka on aiheuttanut lapsettomuutta.
Osalle naisista lapsettomuus on todella iso kriisi. Asiasta voi keskustella yleisesti. Susannan tilanteesta en tiedä, enkä siitä, miksi on asian nostanut esiin. Joskus asioiden nostamisella esiin halutaan kertoa muille samassa tilanteessa oleville, etteivät he ole yksin oman lapsettomuuden kivun kanssa.
Kaikkea hyvää Susannalle! Hän on ollut omakin suosikki misseistä joskus.
-Thinksy - Anonyymi00014
Niin mikä on susannan syy onko hän luonteeltaan korkeastikoulutettu tai korkeastikoulutettu tinderityttö tai onko luonne ilkeä eikä kukaan mies halua häntä lastensa äidiksi eikä seurustella hänen kanssaan eli mikä on syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988