https://keskustelu.suomi24.fi/t/19243530/laki-lopettamaan-vuokraus#comment-139777832
Paskomista se lomailu on kaikkialla
Eikö kestä rovaniemellä mielipidettä? Airbannyt
9
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin on. Airbnb:lle bännit, jooko? Se se vasta turhaa paskomista on.
- Anonyymi00002
Tuoko se matkailu tuloja laphalle?
Vai mihin rahat menee?
Jätevesimaksuihin?- Anonyymi00003
Tuo verotuloja ja ihmisille tuloja. Köyhäkin voi rikastua.
Ai niin, ei saa! Pitää kerjätä taloyhtiöltä lupa. Enhän omista omaa asuntoani, jonka olen maksanut, on vain hallintaoikeus ja taloyhtiön hallituksessa olevat eläkeläiset päättävät, mitä siellä saa tehdä. Tämän on joku oppinut ja toistelee sitä eri paikoissa.
Naapuri hermostuu, kun kolahtaa matkalaukku.
Oijoi. Lapha vois järjestää terapiaa niille, joilla paha mieli matkalaukun takia.
Tulkaa turistit tänne PLEASE nyt heti KIITOS! - Anonyymi00004
Taas huumemäärät nousi?
Jätevesitutkimus?
Tulokset julki - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai niin, ei saa! Pitää kerjätä taloyhtiöltä lupa. Enhän omista omaa asuntoani, jonka olen maksanut, on vain hallintaoikeus ja taloyhtiön hallituksessa olevat eläkeläiset päättävät, mitä siellä saa tehdä. Tämän on joku oppinut ja toistelee sitä eri paikoissa.
Oijoi. Lapha vois järjestää terapiaa niille, joilla paha mieli matkalaukun takia.
Tulkaa turistit tänne PLEASE nyt heti KIITOS!Hanki itsellesi apua.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tulkaa turistit tänne PLEASE nyt heti KIITOS!Sairasta vääristellä. Jos se majoittaminen on asuintaloissa kiellettyä niin se sitten on niin.
Pitää olla lupa sekä taloyhtiöltä ja rakennusvalvonnasta, lupaahan ei tule jos talo on asemakaavassa merkitty asuintaloksi. Ne on majoitusrakennuksissa ihan eri vaatimukset.
Eläkeläiset eivät päätä mitään, vaan se on jo talon rakennuslupaa hakiessa määritelty, että on asuintalo mistä ihmiset hankkivat itselleen koteja. Kaikkien tämä pitää tiedostaa, selvääkin selvempää, mutta pitää aina vain jankata uudelleen, kun tahallaan vääristellään ja jopa puolustellaan laitonta toimintaa. Miksi? On järjen puutetta, ettei ymmärrys riitä tässä asiassa.
Taidat itse olla eniten sen terapian tarpeessa, kovasti näyttää siltä, vaikka ei se terapiakaan järkeä päähän aja.
Turistit tulkaa tänne, mutta vain luvan saaneisiin, laillisiin, oikeisiin majoituspaikkoihin.
Koti on koti meille ja hotellit turisteille! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sairasta vääristellä. Jos se majoittaminen on asuintaloissa kiellettyä niin se sitten on niin.
Pitää olla lupa sekä taloyhtiöltä ja rakennusvalvonnasta, lupaahan ei tule jos talo on asemakaavassa merkitty asuintaloksi. Ne on majoitusrakennuksissa ihan eri vaatimukset.
Eläkeläiset eivät päätä mitään, vaan se on jo talon rakennuslupaa hakiessa määritelty, että on asuintalo mistä ihmiset hankkivat itselleen koteja. Kaikkien tämä pitää tiedostaa, selvääkin selvempää, mutta pitää aina vain jankata uudelleen, kun tahallaan vääristellään ja jopa puolustellaan laitonta toimintaa. Miksi? On järjen puutetta, ettei ymmärrys riitä tässä asiassa.
Taidat itse olla eniten sen terapian tarpeessa, kovasti näyttää siltä, vaikka ei se terapiakaan järkeä päähän aja.
Turistit tulkaa tänne, mutta vain luvan saaneisiin, laillisiin, oikeisiin majoituspaikkoihin.
Koti on koti meille ja hotellit turisteille!Airbankki on suuri
Sdp tukee?
Ahdistaako - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Airbankki on suuri
Sdp tukee?
AhdistaakoKanariahukkuu paskaan.
Uimakiellot uimarannoilla Teneriffalla pahin coli. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kanariahukkuu paskaan.
Uimakiellot uimarannoilla Teneriffalla pahin coli.Las Palmas mahtis paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257