Mä olen viime aikoina alkanut pohtia maailmanloppua ja yleensäkin maailman tilannetta. Johtuu lähinnä tästä jatkuvasta uutistulvasta, kun puhutaan Ukrainasta, Trumpista, Israelista, Iranista ja milloin mistäkin.
Löysin tuollaisen Raamatun katkelman (https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/2TI.3) ja mielestäni se kyllä kuvaa aika hyvin nykyajan ihmisiä. Ehkä elämmekin jotain lopun aikoja oikeasti tai sitten ihmiset ovat aina olleet jotenkin sekaisin!
Pohdin maailmanloppua nykyään aika usein
9
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen odottanut sitäkin jo kauan ei ole näköpiirissä ei taida Trump uskaltaa kolmatta maailmansotaa julistaa
- Anonyymi00002
Harva etuoikeutettu heittää henkensä maailmanlopussa. Se on vähän kuin lottovoitto historiassa!
- Anonyymi00003
Se ehtii saada sydärin enne kuin mitää tapahtuu t.n
- Anonyymi00004
Sitten kun ajat ovat muuttuneet poikkeuskauden jälkeen normaaleiksi, niin ihmisiä pelottaa ja ahdistaa ja raamattuakin kaivellaan esiin.
Ihme hommaa. - Anonyymi00005
Määki diggaan mailmanloppuu ku hullu punast polkupyörää. Soon sillee huipputasa-arvostava. Kummeitä kyöpelei ei muutenkaan oo niiku olemassa, niei sit maailmanlopun jälkeen oo ihmisiikään.
Ja kaiken paree on, et veminiskit ei voi enää haukkua miehii, eikä soviniskit naisii. On niiku paradiisomaist. Tulis vaan nopee. t. Kyöpeli (Tähän piti tulla viel kyöpeliemoli, mut se toiminto on mäsä.) - Anonyymi00006
Maailma loppuu kuolemaan. Ja kaikki me joskus kuollaan.
Onhan noi diktaattorit nyt kovasti lapualaisten tarpeessa. Aina kun miettii ettei vois hullumpaa enää olla, niin eikö vaan...
Sellaista. Maailmanjärjestys uusiksi. Jee. 😕
xLiner - Anonyymi00007
Minä taas näin ranskalaisen suosikkipoliitikkoni, Emmaniel Macronin esiintymisen, piädn hänestä on tyyli aina puvuissa kohdallaan, ei ole kuin joku "ryysyrannan-jooseppi" Alexander Stubb.
Kyllähän liiallisella murehtimisella saa vain pahan mielen aikaiseksi. Siksi ei kannata käyttää aikaansa pohtien sellaisia asioita, joihin ei itse voi vaikuttaa (paraskin puhuja 😂).
- Anonyymi00008
kokeilu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423