Schnitzel video ;
https://youtu.be/37fyhxvqwNI?si=w3NeSKtlYo6svRBA
Schnitzel, etenkin talvella on hyvää energiaa
3
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää toi on.
Tulee tehtyä silloin tällöin.
Ja tulee erilaista kun leivittää paksummin, tai ohuemmin.
Muussin kanssa on se hyvää.
Joskus lohko perunat. - Anonyymi00002
Et Jukka sit yhtään huonompilaatusta videoo saanu aikaan? Opettele edes editoimaan, kokkaamisenkin opettelu olis ihan kova sana ennen tuollaisen paskan tuottamista.
- Anonyymi00003
Aivan hyvä pläjäys toi oli. ja on turha haukkua.
Ja tollai minäkin noita ruokia teen ja ilman sen kummempaa huseeraamista
Hyvää tulee ja se sopii hyvin.
Kaikenmaailman siloteltuja tärkeily kokkaus filmejä en jaksa katsoa.
Teen itse isolla valurautapannulla snitzel satsin ja loput pakastan.
Kestää hyvin pakastamisen. Sulattaminen pitää tehdä hitaasti,
ja sitten pyöräyttää uudelleen pannussa. Hyvää on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006