https://www.youtube.com/shorts/1TIaayy7QrU
Ihminen kuvittelee hallitsevansa ilmastonmuutosta ja koko universimia.
Aurinko on mitätön hippunen linnunrataan verrattuna.
Mittasuhteet, mittasuhteet, ihminen kuvittelee kykenevänsä hallitsemaan, muttei itseasiassa kykene mihinkään, ihminen on mitätön univerumia vastaan.
Mittasuhteet, mittasuhteet
5
148
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
https://www.youtube.com/shorts/B1Uqxk_UOr4
Maapallo on mitättömän pieni verrattuna maailmankaikeuteen. - Anonyymi00002
"Mittasuhteet, mittasuhteet, ihminen kuvittelee kykenevänsä hallitsemaan, muttei itseasiassa kykene mihinkään, ihminen on mitätön univerumia vastaan."
Ihminen on mitätön osa universumia, mutta niin on tropsfäärimmekin, jonka kyllä olemme kyennet saastuttamaan.
Miksi ihmeessä kirjoittelet liirumlaarumia universumista, kun kyse on ilmaston lämpenemisestä?- Anonyymi00004
Ihmiset ovat aina pyrkineet parantamaan elinolosuhteitaan tällä pallolla - se on aivan luonnollista.
Liika väestönkasvu on suurin ongelma
- Anonyymi00003
Ja sinäkin kuvittelet olevasi oikealla palstalla.
- Anonyymi00005
Kukahan ihminen nyt kuvittelee hallitsevansa koko universimia/ univerumia? Trump vai?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649