Hei te mielipiteitä omaavat =)
Mitäs mieltä olette Alfmix Light Lime SOKERITTOMISTA makeisista, joita saa pussina elintarvikekaupoista. ELi kun olen sellainen karkkihammas, että aikaisemmin tuli naposteltua usein nameja Makuunista, niin... että jos esim. kerran viikossa syön noita sokerittomia nameja runsaasti leffan äärellä, niin kuinka pahasti dieetti kärsii?
Eli mietin vain, että kuinka suuri ero tuossa sitten on, jos tavallisten sekalaisten karkkien (esim.Makuunin namulaarista) sijaan syö sokerittomia karkkeja? Osaako joku sanoa teoreettista tietoa =) ? Ainakin vähemmän kaloreita. Tietty riippuu paljo syö. Tossa pussissa näköjään 214 kcal. Normikarkeissa kertyis vissiin joku 800 kcal aika kepeesti? Mietin vain noita makeutusaineita joita noihin karkkeihin käytetään sokerin sijaan...
Kertokaa toki omat mielipiteenne dieettiläiset =)
Sokeriton karkki
10
2240
Vastaukset
- testaamalla se selviää
siis maku on hyvä, mutta jos pussillisen syöt niin...No monella nuo makeutusaineet, mitä karkeissa on aiheuttavat vatsavaivoja runsaasti jos niitä syö. Mutta et voi tietää ennen kuin olet kokeillut, kannattaa aloittaa pienemmällä määrällä kuin pussillisella:).
Nimerkillä kokemusta on, yö vessassa viettäen kauheita kouristuksia kärsien - mielestä
normaaleissa karkeissa on jotain 350-450 kcal 100 grammassa. Voin olla väärässäkin. Aattelin vaan, et ku sipseissä on jotain 500 kcal 100 grammassa. Mut jos niissä kertomissasi karkeissa on 214 niin tuohan se jo eroa normaaleihin karkkeihin. Taidan itsekin maistaa noita karkkeja, olen sellainen karkkisyöppy...Pitäisi kyllä olla enemmän itsekuria, mutta minkäs teet...
- tyttönen
Se missä on salmiakkia, lakritsia ja hedelmää on ainaki tosi hyvän makunen. Dietorellet ei oo niin hyviä, mutta kevyempiä ja jos niitä hedelmäkarkkei imeskelee nii varsin hyvin korvaa muut. Itellä kans vaan se ongelma et rakastan irtokarkkei ja huitasen helposti 500g joskus leffan ääres ja sit jos syö yhenki pussin dietorellei tai alfmixei nii o-ou. Ei ne eka välttämättä vaikuta mitenkää mut jos vähänki useemmin rupee syömään niin ihan kaamee olo. Oikeesti. Nykyään tosin vatsa ei tykkää ees purkasta tai pienestä askista sokerittomii pastillei tai karkkei. Tyhmää.
- Laihispeipe
On hyviä noi namit... mutta tulee kyllä huono kun sen pussin vetää :P Mutta kun on sellanen perso karkille, niin pakko joskus saada namia :))
täytyypä käydä makuunista kattoon sokerittomia... tosin siinä vaan se kiusa kun kattelee niitä muita ihania herkkuja :D No itsekuria!
Kyllä mun mielestä tavallisissa karkeissa on megana kaloreita, että sen puoleen olisi eroa. Muta eihän nuo sokerittomatkaan terveyttä edistä. Mutta karkkijhimoa häiventää!
Tsemppiä teille kaikille laihiksenne kanssa! Musta tuntuu että mä olen onnistumassa :) Jee!
- tyttönen
Makuunissahan myydään myös sokerittomia karkkeja. En ole kyllä varma minkä merkkisiä ovat ja minkä verran kaloreita, mutta Hämeenlinnan Makuuniin oli ainaki tullut montaa sokeritonta laatua. :) En uskaltanu ostaa.
- en käytä enää
Mulla tuli vatta ja kieli kipeeks moisista. Tai noh dietorellesta lähinnä. Ja vatta kuralla.
- alma
Dietorellet aiheuttavat mullekin aivan järkyttävät vatsanväänteet, en suosittele.
Ne alfamixit on aika energiapitoisia. Ei nyt niin paljon eroa tavallisiin karkkeihin.
Pirkalla taas on lakritsikissoja, joissa on vain 110 kcal/ 100g. Testasin eilen illalla ja oon kyllä tässä aamun aikana piereskellyt, mutta se ei ole mitään verrattuna dietorellen vaikutuksiin. - paljon pisteitä
alma kirjoitti:
Dietorellet aiheuttavat mullekin aivan järkyttävät vatsanväänteet, en suosittele.
Ne alfamixit on aika energiapitoisia. Ei nyt niin paljon eroa tavallisiin karkkeihin.
Pirkalla taas on lakritsikissoja, joissa on vain 110 kcal/ 100g. Testasin eilen illalla ja oon kyllä tässä aamun aikana piereskellyt, mutta se ei ole mitään verrattuna dietorellen vaikutuksiin.näissä lakukissoissa on?
Kiitos jo etukäteen.. - Inkaliini
paljon pisteitä kirjoitti:
näissä lakukissoissa on?
Kiitos jo etukäteen..Pirkka sokeriton salmiakki! Tuoteseloste/100 g: energiaa 110 kcal, proteiinia 0 g, hiilihydraattia 45 g,(joista sokereita 1,0 g ja polyoleja 42 g), rasvaa 0 g, ravintokuitua 36 g ja natriumia 0,1 g.
- Inkaliini...
paljon pisteitä kirjoitti:
näissä lakukissoissa on?
Kiitos jo etukäteen..Pirkka sokeriton salmiakki! Tuoteseloste/100 g: energiaa 110 kcal, proteiinia 0 g, hiilihydraattia 45 g,(joista sokereita 1,0 g ja polyoleja 42 g), rasvaa 0 g, ravintokuitua 36 g ja natriumia 0,1 g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909