Kuka on palstaharhasi?

Anonyymi-ap

Niiiin.
Millaisesta ihmisestä harhailet täällä?

24

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitkä ja komea mies ei mikään kakone vaa yköne
      🔥🤤huuh🪭

• Anonyymi00004

14:27
        Ookko Kaijjaanista?

• Anonyymi00016

Onko sinulla palstasetä kenties hiukan kompleksinen suhde pituuteesi? Naiset vastatkaa myös galluppiin 172,5 cm onko liian lyhyt? Muistajat muistaa tjsp

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko sinulla palstasetä kenties hiukan kompleksinen suhde pituuteesi? Naiset vastatkaa myös galluppiin 172,5 cm onko liian lyhyt? Muistajat muistaa tjsp

No oliko taplet- notepadi poju jotenkin relevantimpaakin tietoa?🥱

• Anonyymi00002

Pederasti rinki, joka linkittyy Helsinkiin ja Muurameen, osa porukasta jäi kiinni vuonna 2008. kuuluisana Muuramen pedofiilirinkinä. He löivät minua psykoosi ja niskalaukaushuumeilla päähän ja elämäni rajoittui melkein kahdeksi vuosikymmeneksi palstailuun ilman muuta sosiaalista elämää. ELin psykoosissa, että en voi elää muualla sosiaalista elämää, kuin palstamiljöössä.

• Anonyymi00003

En harhaile kenestäkään. Sille en voi mitään, eikä ole mun harhoja että toinen valehtelee.
      Harmi ettei se tajua että on silti rakas.

• Anonyymi00005

Siis rakas harhailija

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis rakas harhailija

No joo on eri asia harhailla kun olla harhainen.
        Harhaillaan kai kumpikin, harmi että eri poluilla. Miksei polut vaan voi kohdata jotta voitaisiin harhailla samaa polkua pitkin vierekkäin. Olis helpompaa kaikki. Kun kuitenkin nostellaan toisiamme ojanpohjalta tai polun pientareelta takas polulle, sekä nostetaan toisiamme pystyyn jos kaadutaan. Tuetaan toista kun toinen meinaa kaatua. Rakas se mies on mulle ainakin...
        Tää polku vaan taitaa tulla umpikujaan tai loppua johkin pohjattomaan kuoppaan mun osalta.

• Anonyymi00006

Vanhahko mies joka hiihtää laput silmillä korvatulpat korvissa. Rakas silti, mutta tosi vaikea harhailla kun ei näe eikä kuuntele. Harhailen täällä palstoilla sitten kyselemässä.

• Kuvittelen palstalla liikkuvan sellaisen henkilön kuin Palstakamu.

• Anonyymi00008

Onks se siis vaan harhaa ja kuvittelua?
        Voiii vttu, oon siis halaillut ja rapsutellut kuviteltua.....

No, oli ainakin kiva harha ja kuvitelma, etenkin kainaloon kaappaus. <3

• Mähän en ole koskaan ollut varsinaisessa psykoosissa, eikä mun 7 diagnoosista yksikään ole skitsofrenia. Mutta lääkäritermein, niin "läpilyöviä psykoottisia oireita"

Silti mun paras vaikkakaan ei pisinaikaisin ystävä, on rallipelin kartanlukija ja Penetratosin jengin/tiimin pomo Uncle B. Royal 😊😊😊
      Hänen "henchman" on Make, MotoGP:tä harrastava poika Bicky Jr, exä Jansku, ja multikulttuurisen perheen päänä on ollut kunnollinen insinööri Timppa. Joka nuorena rakenteli panssarivaunujen pienoismalleja sen sijaan että olisi mennyt opiskelijabileisiin 😊
      Janskun isähän on umpipersu ajattelumaailmaltaan, joten ei viime aikoina olla erityisemmin oltu tekemisissä, Hänen Darts-kaveri Jorma ja hänen poika Jere kylläkin ostivat paljon multa komponentteja aikoinaan 😊😊😊😊😊

• Anonyymi00009

Täällä en minkäänlaista täältä löytää/kohtaa takuuvarmasti sen seuraavan pettymyksen (seuraavan tulevan exän) ns baari panot on ihan sama asia turha olettaa mitään panoa enempää alko jo väärin ja miehet/pojat jotka niiden perään soittelee tekstailee odottaen uutta kertaa on epätoivoisia useimmiten kun joku erehty pienessä sievässä antaan

• Anonyymi00021

Juu juu monologien mies positiivisuus on seestä tms, elämänmyönteistä tekstiä ja ennustetta

• Anonyymi00010

pikku harhat saa aina olla 👻🌙

• Anonyymi00011

Jospa vaan tietäisin. Ei ole kuin villit veilkaukset. Hyvin sä harhailet! 😂

• Anonyymi00012

En mää mitään harhaile ku olen vain vähä eksyksissä, karatakin yritin jo kerran :). Ympyrää sitten vissiin jäin kiertämään

• Anonyymi00013

Mieheksi luulijalla on varmaan aika monta palsta harhaa.

• Anonyymi00020

Avaas palstasetä tämän nemesiksesi ns olomuoto vielä kerran, niin tulee tämäkin tekonäppärä konstruktio selväksi

• Anonyymi00014

Ei kai tällä palstalla kovin moni harhaile. Ikävä -palstalla on jokin massapsykoosi, siellä on kaikki hulluja.

xLiner

• Anonyymi00015

Liekkö ikävä luulijoiden paratiisi?

• Anonyymi00019

Joo o terkkuja sorin sirkukseen mm

• Ei kukaan. Muutaman kommentin olen kirjoittanut siellä, missä on useimmiten massapsy k oosi tulilla. Ei oo enää mun mesta, kuin varoittamismielessä vain.

• Harhaudun usein. Joskus vaan harhailen ilman minkäänlaista päämäärää ja harhailuni kiehtoo minua. Joskus mietin .. liekkö harhaa tai jotakin muuta, että jos harhaudun aiheesta, niin pidetäänkö minua ihan harhaisena. Harhailulla voi olla kauaskantoiset seuraamukset, eikä niiltä välty edes harhauttamalla. Harha sinällään on ihan arkipäiväinen juttu, sillä jokainen meistä harhauttaa ainakin itseään joskus. Toiset harhauttavat jatkuvasti muitakin, mutta se johtunee heidän omasta harhaisuudestaan. Tai sit tämä ajatukseni on pelkkä harha. Tiedä siitä sitten.

Tämä harhaileva ajatukseni oli vain harhautunut harha harhailemisesta. En ole harhainen, minä vain harhailen. Olen ehkä hieman ajautunut harhaan. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      218
      4430
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      443
      3266
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2158
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1810
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1188
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      961
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      916
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    Aihe