Miten perustellaan evoluutiolla miesten

Anonyymi-ap

parta. Miten vasta aikuisiällä kasvava antaa valintaedun pojille jo lapsena?

21

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Siis: ...kasvava parta.....

    • Anonyymi00002

      Nyt lipsahti väärälle palstalle?

      • Anonyymi00003

        Ei kai vaikka paniikkikohtauksen saitkin. Jos evokit eivät osaa perustella partaa evoluutiolla niin ainoa selitys lienee silloin luominen.

        Eiks jeh?


      • Anonyymi00004

        Ei täällä ole evoluutio-palstaa. Ei ainakaan sillä kohtaa puussa kuin tulisi olla, eli uskonnot uskomukset/evoluutio..


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ei kai vaikka paniikkikohtauksen saitkin. Jos evokit eivät osaa perustella partaa evoluutiolla niin ainoa selitys lienee silloin luominen.

        Eiks jeh?

        Ei jeh.
        Harvinaisen typerä väite jopa kreationistilta.
        Tuota voisi laajentaa:
        Jos virtausfyysikot eivät tiedä mitä on turbulenssi, niin sitten se on jumalan aikaansaama.
        Jos emme tiedä piin tarkkaa arvoa, niin piin täytyy olla jumalasta (paitsi että Kuningasten kirjan mukaan pii on tasan 3)
        Jos emme osaa selittää varhaisimpien galaksien nopeaa kehitystä, niin jumalahan niitä sitten kehittää.

        K.V. Laurikaisella oli aukkojen jumala, joka lymyili Heisenbergin epätarkkuuden sisöllö piilossa. Sen parempaa piilopaikkaa ei kreationistikaan keksi, mutta että väittää jumalan aiheuttamaksi kaikkea, mitä ei vielä tunneta, on alkukantaisen metsästäjä-keräilijä ihmisen uskomus.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei täällä ole evoluutio-palstaa. Ei ainakaan sillä kohtaa puussa kuin tulisi olla, eli uskonnot uskomukset/evoluutio..

        "Ei ainakaan sillä kohtaa puussa kuin tulisi olla, eli uskonnot uskomukset/evoluutio.."

        Unohdit perustella, että minkä takia luonnonilmiöstä keskusteluun tarkoitettu palsta kuuluisi mielestäsi uskonnot ja uskomukset -osioon?


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ei kai vaikka paniikkikohtauksen saitkin. Jos evokit eivät osaa perustella partaa evoluutiolla niin ainoa selitys lienee silloin luominen.

        Eiks jeh?

        "Jos evokit eivät osaa perustella partaa evoluutiolla niin ainoa selitys lienee silloin luominen.
        Eiks jeh?"

        Ei. Jos jotain ei tiedetä, se todistaa vain ettei jotain tiedetä. Se ei todista aukkojen Jumalasta tai aukkojen keijusta tai aukkojen tontusta.


    • Mies kehittynyt apinasta, nainen delfiinistä.

      Feministi aikoinaan väitti tällaista.

      😊😊😊😊😊

    • Parta kasvaa, koska sillä on merkitystä seksuaalivalinnassa
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-vaittaa-parrakkaat-miehet-ovat-luotettavampia-kumppaneita/6210078
      >>Tämä johtuu tutkijoiden mukaan pääasiassa siitä, että parta muuttaa olennaisesti miesten kasvojen muotoa. Parta on ilmeisesti naisten mielestä hyvä välimuoto, sillä naiset eivät pidä liian maskuliinisista, mutta eivät myöskään liian feministisistä kasvonpiirteistä.
      >>Tämän lisäksi parta on osoitus testosteronista, ja testosteroni on puolestaan osoitus kypsyydestä. Nämä kaksi asiaa ovat tutkijoiden mukaan avain menestyvään parisuhteeseen.

      "Miten vasta aikuisiällä kasvava antaa valintaedun pojille jo lapsena?"

      Ei mitenkään. Onko joku väittänyt, että antaisi.

      • Anonyymi00007

        "Miten vasta aikuisiällä kasvava antaa valintaedun pojille jo lapsena?"

        Tämä on huvittava väite joka osoittaa ettei aloittaja tiedä mitä valintaetu tarkoittaa. Ei yllätä kreationistilta ollenkaan, että sanat ovat vaikeita.

        Valintaetu kun tulee eteen vasta lisääntyessä. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys jokaiselle, mutta ilmeisesti kreationisteja ei voi ikinä aliarvioida.

        Ja perinteisesti aloittaja yrittää vedota aukkojen jumalaan. Jos jotain ei tiedetä niin "god did it". Tämä on toinen outo juttu kreationisteista, ettei heillä ole minkäänlaista perustelua edes lähtökohtaisesti omalle kannalleen. Todiste siitä kuinka uskonnot ovat vaarallisia ja rappeuttavat moraalin, uteliaisuuden ja maalaisjärjen.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        "Miten vasta aikuisiällä kasvava antaa valintaedun pojille jo lapsena?"

        Tämä on huvittava väite joka osoittaa ettei aloittaja tiedä mitä valintaetu tarkoittaa. Ei yllätä kreationistilta ollenkaan, että sanat ovat vaikeita.

        Valintaetu kun tulee eteen vasta lisääntyessä. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys jokaiselle, mutta ilmeisesti kreationisteja ei voi ikinä aliarvioida.

        Ja perinteisesti aloittaja yrittää vedota aukkojen jumalaan. Jos jotain ei tiedetä niin "god did it". Tämä on toinen outo juttu kreationisteista, ettei heillä ole minkäänlaista perustelua edes lähtökohtaisesti omalle kannalleen. Todiste siitä kuinka uskonnot ovat vaarallisia ja rappeuttavat moraalin, uteliaisuuden ja maalaisjärjen.

        Jos osaisi ajatella, voisi ajatella, että mitä hyötyä on vastakuoriutuneelle riikinkukkokoiraalle komeasta pyrstöstä joka kasvaa vasta parin vuoden päästä?


    • Anonyymi00008

      Parta on sekundaarinen sukupuoliominaisuus.
      Vähän kuten naisten rinnat.

    • 🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧

    • Anonyymi00010

      ----os virtausfyysikot eivät tiedä mitä on turbulenssi, niin sitten se on jumalan aikaansaama.-----

      Tarkoitatko, että on evoluution aikaansaama? Jumala loi luonnonlait ja niitä virtaukset noudattavat.

      • Anonyymi00013

        Varmasti ei tarkoita! Vaan, kuten edellä todettiin, että jos jotain ei tiedetä, se ei todista muita oletuksia, vaan silloin vain ei tiedetä.


    • Anonyymi00011

      Afrikkalaisilla miehillä on aina ollut heikko karvankasvu ja ovat muutenkin melkoisen karvattomia. Syntyykö Afrikassa siis vähemmän lapsia kuin muualla.

      • Anonyymi00014

        On kyse monesta tekijästä. Ensimmäinen edellytys on, että syntyy parrankasvuun vaikuttavia geenimuotoja. Jos Afrikasta muualle muuttaneissa oli paikalle jääneitä partaisempia, ero säilyy jatkossakin. Pienessä populaatiossa pelkkä sattumakin vaikuttaa siihen, kenen geenit säilyvät tai karsiutuvat. Parta ei lisää jälkeläistuottoa, mutta jos yhteisön naiset kokevat tuuhean parran miellyttävänä piirteenä, komeapartaisten osuus isinä on hieman suurempi, mikä sukupolvien myötä lisää tätä ominaisuutta mikäli tämä muoti säilyy riittävän pitkään.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        On kyse monesta tekijästä. Ensimmäinen edellytys on, että syntyy parrankasvuun vaikuttavia geenimuotoja. Jos Afrikasta muualle muuttaneissa oli paikalle jääneitä partaisempia, ero säilyy jatkossakin. Pienessä populaatiossa pelkkä sattumakin vaikuttaa siihen, kenen geenit säilyvät tai karsiutuvat. Parta ei lisää jälkeläistuottoa, mutta jos yhteisön naiset kokevat tuuhean parran miellyttävänä piirteenä, komeapartaisten osuus isinä on hieman suurempi, mikä sukupolvien myötä lisää tätä ominaisuutta mikäli tämä muoti säilyy riittävän pitkään.

        Tämä on liian monimutkaista laitauskoville, kun onkin useita vaikuttavia tekijöitä, eikä olekaan yksi simsalabim temppu.

        Ehkä ketjusta aloittaja oppi, mitä valintaetu tarkoittaa. Hän ei luule enää sen koskevan jotain 5 v poikasta kuten hänen tekstistä on pakko päätellä.


    • Anonyymi00012

      Jumalaa ei ole, joten ei ole luonut mitään. Evoluution olemassaolosta on turha keskustella koska se on täydellisen varmasti todistettu faksta. Vain jotkuterittäin heikon älykkyysosamäärän omaavat ihmiset väittävät muuta. Myöskin harhaiset uskonkiihkoilijat. Käykääpä katsomassa yle areenasta sarja ihmisen tarina.

    • Anonyymi00016

      Näiden avoimien palstoja yksi mahdollinen hyöty on jakaa sivistystä näille keskiaikaan jämähtäneille kiihkouskoville.

      Toinen puoli on sitten toisinpäin. Tämä avaa vähän näkymää, miten monenmoista ihmistä on jopa suomalaisen koululaitoksen käyneenä. Kun tähän porukkaan ei törmää kuin virtuaakisesti, on kai pakko uskoa - trolleista huolimatta - näidenkin olevan yhteiskuntamme jäseniä.

      • Anonyymi00017

        Itse olen tosin tykännyt selvityksistä joissa itse saanut uutta tietoa. Monesti tulee jopa itse vilkaistua faktoja kuntoon ja opittua ennen selvittämistä.

        Kylähulluja on aina ollut joka pitäjässä. Nykyään ne ovat vain kovaäänisesti netissä. Ennen vanhaan heidät tiedettiin olevan höperöitä, joihin suhtauduttiin huumorilla kylillä. Ettei tämä sinänsä ole uusi ilmiö.

        Nykyään tosin ongelmana on se, että nämä kylähullut voivat sitten keskenään vaihtaa hulluja ajatuksiaan, jolloin jutut menevät vieläkin hullummaksi.

        Mutta jo tuolloin aikoinaan oli turha yrittää selventää näille yhtään mitään. He ovat luisuneet jostain syystä pois todellisuudesta.

        Ilmeisesti myös joissakin pitäjissä on ollut ihan seurakuntia täynnä näitä. Mutta itse en ole niihin törmännyt. Sana hihhuli tulee juuri tälläisestä ilmiöstä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe