Kenen kanssa lähtisit huvipuistoon?

Tulevana kesänä, jos saisit jonkun valita täältä palstalta?

Itse lähtisin jonkun hurjapään kanssa. Olisitko se sinä?

😊

22

156

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Ps. Mikä on Suomen paras huvipuisto? Itse pidän Powerparkista, koska olen vuorisroratojen ystävä.

• UUSI

Ehkä Lintsi, mutta liikaa jonottamista muksujen kanssa, siksi Särkänniemi. Päsee nopeemmin jonoissa.

• UUSI

En tunne ketään niin hyvin, että lähtisin. Mutta leikisti voisin lähteä kenen vaan kanssa. 😄

• UUSI

Joo mennään Lintsille, jos lähdet kenenkä kanssa vaan! :)

Itselleni oli noin 4-vuotiaana elämys ajaa Lintsillä vesitornin ympäri lasten junassa. Mitkä ovat sinun suuret elämykset huvipuistoissa, Jasu2025?

• UUSI
        Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Joo mennään Lintsille, jos lähdet kenenkä kanssa vaan! :)

Itselleni oli noin 4-vuotiaana elämys ajaa Lintsillä vesitornin ympäri lasten junassa. Mitkä ovat sinun suuret elämykset huvipuistoissa, Jasu2025?

Ehkäpä vuoristorata, sitten vähän vähemmän kieputtavat laitteet. Viikinkilaiva on ok. Verenpainetaudin takia lääkitys ja kaikki kieppuvat saa huissaamaan niin et meinaa äly lähteä.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Ehkäpä vuoristorata, sitten vähän vähemmän kieputtavat laitteet. Viikinkilaiva on ok. Verenpainetaudin takia lääkitys ja kaikki kieppuvat saa huissaamaan niin et meinaa äly lähteä.

Eikä niska kestä kaularangan riepottavaa liikettä. 😅

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Itse en olekaan käynyt vuoristoradalla. Tampereen Särkänniemestä muistikuvat ovat niin hataria, että en muista mitä siellä tein. Ei johdu alkoholista vaan ajasta ja muistamisesta, kun olin siellä 10 ikävuoden tienoilla kerran pari. Lintsillä pelasin kaikenlaisia pelejä silloin alaikäisenä. En tiedä saako siellä enää tenavat pelailla. Eka kerta LIntsillä hattaran kanssa oli kova juttu.

Isän äiti asui Kouvolassa, minkä takia tuli käytyä monta kertaa Tykkimäellä. Onko se sinulle tuttu?

• Anonyymi00003
        UUSI

Tuo on hyvä! Leikisti minäkin voisin lähteä kenen kanssa vaan 😎

- Sheena

• UUSI
        Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Itse en olekaan käynyt vuoristoradalla. Tampereen Särkänniemestä muistikuvat ovat niin hataria, että en muista mitä siellä tein. Ei johdu alkoholista vaan ajasta ja muistamisesta, kun olin siellä 10 ikävuoden tienoilla kerran pari. Lintsillä pelasin kaikenlaisia pelejä silloin alaikäisenä. En tiedä saako siellä enää tenavat pelailla. Eka kerta LIntsillä hattaran kanssa oli kova juttu.

Isän äiti asui Kouvolassa, minkä takia tuli käytyä monta kertaa Tykkimäellä. Onko se sinulle tuttu?

Tykkimäki on lasten kanssa useana kesänä käyty. Nyt ei enää nappaa se paikka. Joka kesä on jossain käyty. Vakio.

Minä olen niissä missä pystyn ja isäntä niissä missä hän pystyy olemaan. Onhan se aikuisena vähän vähemmän tunteita herättävää mitä lapsena. 😊

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Tykkimäki on lasten kanssa useana kesänä käyty. Nyt ei enää nappaa se paikka. Joka kesä on jossain käyty. Vakio.

Minä olen niissä missä pystyn ja isäntä niissä missä hän pystyy olemaan. Onhan se aikuisena vähän vähemmän tunteita herättävää mitä lapsena. 😊

Mikä näissä kesäkohteissa tympii, niin ruoka on liian pikaruokaa. Tykkäisin enemmän kotiruoka tarjonnasta. Syöminen ei ole nautinto, eikä tee mieli syödä kun ruoka on bugeria ja ranskiksia tyyliin kaikkialla. Pitsaa. 🤮

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo on hyvä! Leikisti minäkin voisin lähteä kenen kanssa vaan 😎

- Sheena

Leikisti on helppo, kun välttyy tutustumiselta. 😅👍

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Eikä niska kestä kaularangan riepottavaa liikettä. 😅

Hans-niskatuki käyttöön :)

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Hans-niskatuki käyttöön :)

Niskatuki kyllä löytyy, mutta päätä huimaa anyway. 😂

• Anonyymi00001
      UUSI

Musta on jo vuosia sitten tullut liian nössö lähes kaikkiin laitteisiin. Possujuna vois olla sopivan jännä. Etenkin kun siihen olis luultavasti koko- ja ikäraja.

xLiner

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei ole hurjapään vikaa minussa 🤣Noin niinkuin periaatteessa.
      Mutta minulle kelpaa vauhdikkaat laitteet, jotka eivät ole liian korkeita (aika moni on.. ainakin lintsillä).

- Sheena

• UUSI

Olisin aika huonoa huvipuistoseuraa. En halua mennä mihinkään hilavitkuttimiin ja kieputtimiin. En pidä vispaamisesta ja nykimisestä. Niissä tulee huono olo.
      Minut löytää autoradalta/ törmäysautoista, maailmanpyörästä ja vanhasta vuoristoradasta. Nuo ovat tarpeeksi kesyjä laitteita.

Linnanmäki on paras. Varsinkin loppukesän iltoina, kun illat pimenevät ja huvipuiston valot syttyvät. Romanttista. 😁🎡

• Anonyymi00004
      UUSI

Tosi kesyt laitteet; kummitusjuna, maailmanpyörä, safari.
      Vilma
      Härvelit vauhdilla ylös alas, njiet. Vatsaa velloo.

• Anonyymi00005
      UUSI

Lähtisin sellaisen palstalaisen kanssa, joka osaa nauttia hetkestä ja kesästä ja kenen kanssa voisi jakaa hattaran 😊 Ei tarvitse olla hurjapää, mutta ei se haittaakaan, vaikka olisi, jollei hurjapäätä haittaa, etten minä pysty tulemaan kymmentä kertaa johonkin pää alaspäin härveliin 😁

Jokaisessa huvipuistossa on omat hyvät puolensa. Kaikissa oma kiva tunnelmansa (paitsi ruuhka vähän ahdistaa). Ylivoimaisesti eniten olen tainnut käydä Särkänniemessä, olen kaikissa laitteissakin käynyt paitsi näissä viime vuosina tulleissa aivan kaistapäisissä laitteissa kuin Hype ja X. Tornado on kuitenkin kiva, sen vielä kestän.

Lippujen hintojen noustua en ole joka kerta ostanut itselleni lippua, koska pää ei kestä kuin ehkä 5-6 laitetta (kunnon laitetta, ei mitään possujunaa) joten tuntuu aika kalliilta ja olen sitten tyytynyt kassien pitelijän rooliin, kun yleensä nuo teinit joka tapauksessa painelevat pitkin poikin omaan tahtiinsa. Itse voi keskittyä vaikka vohvelista ja kauniista kesäpäivästä nauttimiseen 🌞

Aletheias

• UUSI

Voi että, kyllä purkkapallojen poksauttelu ja sädetikkujen heilauttelu iltahärissä taitaa sopia palstailijoille parhaiten 🤭.

Talo muuten meinasi just syttyä tuleen, latauksessa ollut akullinen otsalamppu jysähti palamaan vauhdilla, halpaa jännitystä...suosittelen kaikille vuoristoradan korvikkeeksi 😆😂.

• UUSI

...iltahämärissä

• Anonyymi00007
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

...iltahämärissä

Mikä merkki?
        Oliko Temusta?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00006
      UUSI

No tietysti sen tyypin kanssa joka katsoo että mikä on puiston hurjin laite, ja heti siihen jonoon.

Olisitko se sitten sinä vai oliskohan tuosta Alethiaksesta siihen, vai onko täällä muita oikeasti hurjia? Muuten vaikuttaa aika viisaalta väeltä. Ai niin, mutta Funishan se olis tietysti, meinasi unohtua. Jos kaveri sukeltaa 3 asteisessa sameassa vedessä, niin muilla ei ole jakoa. Minäkin jään kakkoseksi :)

En ole käynyt kuin Särkänniemessä ja Linnanmäellä ja olikohan siellä Kalajoella joku joskus, että en tunne muita. Ja noistakin on aikaa.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      245
      3709
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      58
      3473
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      95
      2903
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2666
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      120
      2456
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2072
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2021
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1885
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      107
      1816
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1189
    Aihe