Meissä kaikissa on ulkoisesti upeita piirteitä. Mikä tai mitkä piirteet ovat omasta mielestäsi parasta sinussa? Se voi olla mitä vain. Sen ei tarvitse olla jotain, mistä olet saanut kehuja vaan jotain, mistä itse erityisesti pidät.
Kysyn tätä siksi, että yllättävän harva vaikuttaa olevan aidosti tyytyväinen ulkonäköönsä ja se vaikuttaa heijastuvan todella herkästi siihen, miten ihminen ajattelee itsestään kokonaisuutena siitäkin huolimatta, että ulkonäkö ei määritä ihmistä. Aihe tuntuu pohdituttavan erityisen paljon sinkkuja.
Oletko sinä itseesi tyytyväinen?
Aletheias
Pelkkää pintaa
113
634
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tähän lähden heti, sillä huonoimmat ominaisuuteni ovat lähellä sydäntä.
Muuten kyllä rullaa.
(hirn)- Anonyymi00002
Olen koko elämäni verran muistuttanut ihmisiä siitä, että usko itseensä on kulmakivivajavaisuutemme tiellä.
Onneksi meillä on käytettävissä sana kontribuutio, joka tasaa runsaudellaan tätä tyhjää tietä.
(naurua) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen koko elämäni verran muistuttanut ihmisiä siitä, että usko itseensä on kulmakivivajavaisuutemme tiellä.
Onneksi meillä on käytettävissä sana kontribuutio, joka tasaa runsaudellaan tätä tyhjää tietä.
(naurua)Ai miksi olen friikki?
No siksi, että loputtomalla sarallani kävelen toinen toistaan rehevimmissä maisemissa ilman osaa tai alustaa aiheesta keskustella.
Kun asun täällä, muiden muassa, niin kauneinta mitä tiedän, ovat naisen rinnat.
Näytä itsesi niin näet muut.
(hirn) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai miksi olen friikki?
No siksi, että loputtomalla sarallani kävelen toinen toistaan rehevimmissä maisemissa ilman osaa tai alustaa aiheesta keskustella.
Kun asun täällä, muiden muassa, niin kauneinta mitä tiedän, ovat naisen rinnat.
Näytä itsesi niin näet muut.
(hirn)Otos
Minun ei tarvitse kuin kävellä paikalliseen lähikauppaan, ja kaikki iskee päälle.
Niitä on kaikkialla.
Sullon ostokseni koriin ja maksan laskuni.
(hirn) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Otos
Minun ei tarvitse kuin kävellä paikalliseen lähikauppaan, ja kaikki iskee päälle.
Niitä on kaikkialla.
Sullon ostokseni koriin ja maksan laskuni.
(hirn)Täydellisyys
Kun ymmärtää olevansa jotain muuta kuin muut, niin kahtaalta iskee nolous.
Äly & tunne.
Mitään ei jää kuin surina päässä. Ei kukaan heistä minua arvosta. Olen lauta.
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täydellisyys
Kun ymmärtää olevansa jotain muuta kuin muut, niin kahtaalta iskee nolous.
Äly & tunne.
Mitään ei jää kuin surina päässä. Ei kukaan heistä minua arvosta. Olen lauta.
(hihitystä)Mjoo
Laudoista kyllä voi rakentaa kanakooin, mutta miksi siellä yksinään kotkottaa.
Se on kuitenkin oma polkuni.
(hirn) - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mjoo
Laudoista kyllä voi rakentaa kanakooin, mutta miksi siellä yksinään kotkottaa.
Se on kuitenkin oma polkuni.
(hirn)Mitähän tähän nyt sanoisi.. Sinä todellakin olet omalla polullasi ja hyvä niin 😊
Aletheias - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitähän tähän nyt sanoisi.. Sinä todellakin olet omalla polullasi ja hyvä niin 😊
AletheiasMinä sanoisin, että nyt voimme arvella miksi ursuitin dyykkays-puku tuli niin kalliiksi.
Minähän en tietenkään funeaun pään sisälle pysty mitään vaikuttamaan, mutta minusta pienirintainen nainen voi olla todella kaunis.
Funeau on tietysti oikeasti joku 120 kg ja karvainen äijänköriläs :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä sanoisin, että nyt voimme arvella miksi ursuitin dyykkays-puku tuli niin kalliiksi.
Minähän en tietenkään funeaun pään sisälle pysty mitään vaikuttamaan, mutta minusta pienirintainen nainen voi olla todella kaunis.
-keinovaginamies-Mjaa
Vittumaisuus on mielestäni pahin kielemme sana.
En koskaan sitä käytä.
Säästän sitä kriisitilanteita varten.
(naurua) - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä sanoisin, että nyt voimme arvella miksi ursuitin dyykkays-puku tuli niin kalliiksi.
-keinovaginamies-En edes yritä päästä hänen päänsä sisään, ei riitä kapasiteetti 😅
Pienirintainen nainen voi ehdottomasti olla kaunis. Mielestäni monenlaiset naiset, monenlaisine rintoineen voivat olla kauniita.
Aletheias - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En edes yritä päästä hänen päänsä sisään, ei riitä kapasiteetti 😅
Pienirintainen nainen voi ehdottomasti olla kaunis. Mielestäni monenlaiset naiset, monenlaisine rintoineen voivat olla kauniita.
AletheiasLähinnä kait on kyse siitä, että nainen uskoo itsensä kauniiksi, niin se näkyy ulospäinkin sitten.
-keinovaginamies- - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lähinnä kait on kyse siitä, että nainen uskoo itsensä kauniiksi, niin se näkyy ulospäinkin sitten.
-keinovaginamies-Kyllähän se sisäinen tunne heijastuu ulospäin. Toivoisi joskus tuon heijastuvan myös toisinkinpäin, sillä aika usein tapaa naisia, jotka eivät tunne olevansa kauniita, vaikka ovat ulkoisesti aivan mielettömän kauniita.
Aletheias
En juuri ajattele ulkonäköäni. En tiedä kenenkä vuoksi minun pitäisi kaunis tai komea olla. Minulla ei ole mitään erityistä kohtaa josta pitäisin erityisesti itsessäni. Minä olen vain minä ja hyvä niin. Näin on hyvä olla.
- Anonyymi00011
Ihanan hyväksyvä asenne itseäsi kohtaan. Noin sen pitäisi ollakin, ettei koe, että pitäisi olla sitä tai tätä jonkun toisen vuoksi.
Aletheias
- Anonyymi00007
Ilmeisesti aloituksella haettiin ulkoisia piirteitä. Olen ihan tyytyväinen vartalooni. Olen harrastanut urheilua koko ikäni eli olen jokseenkin jäntevä ja reiteväkin. Kehuja olen saanut takapuolesta ja silmistä, Ne ovatkin parhaat piirteeni 😂
Luonteessani pidän tietystä syvällisyydestä ja tarkkuudesta, millä huomaan asioita, piirteitä ja ilmiöitä ympärilläni. Voin olla suurpiirteinen ja joviaali, mutta vaatia samalla tiettyä tasoa ympäröiviltä ihmisiltä. Pidän huumorista liikaa, että jaksaisin ottaa ihmisiä tai itseänikään liian vakavasti.
-Thinksy- Anonyymi00012
Ulkoisia piirteitä juu haettiin, mutta saa sanoa han mitään mieleen tulee 😊
Sinusta löytyy siis paljon upeita piirteitä, niin ulkoisia kuin sisäisiäkin 🤗 Itseasiassa kuvailit aika pitkälti sellaista ihmistä, mikä mielikuva sinusta on ehtinyt muodostua, vaikkemme ole vielä kauheasti keskustelleetkaan.
Aletheias - Anonyymi00036
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ulkoisia piirteitä juu haettiin, mutta saa sanoa han mitään mieleen tulee 😊
Sinusta löytyy siis paljon upeita piirteitä, niin ulkoisia kuin sisäisiäkin 🤗 Itseasiassa kuvailit aika pitkälti sellaista ihmistä, mikä mielikuva sinusta on ehtinyt muodostua, vaikkemme ole vielä kauheasti keskustelleetkaan.
AletheiasKiva kuulla 🤗, jospa itsetutkiskeluni ei siinä tapauksessa olisi ihan metsään mennyt.
-Thinksy - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kiva kuulla 🤗, jospa itsetutkiskeluni ei siinä tapauksessa olisi ihan metsään mennyt.
-ThinksyItsetutkiskelu ei mene koskaan hukkaan 😊
Aletheias
- Anonyymi00008
Olen olemukseeni tyytyväinen.
Kyllä se on varmaan sellainen slim fit -kokonaisuus joka miellyttää eniten. Muori kyllä välillä kehuu pientä ja kiinteää peppua :) Harmi että muorin kanssa sen tehot menee vähän hukkaan :)))
-keinovaginamies-- Anonyymi00014
Toivotaan, että saisit pepusta jatkossa paremmin tehoja irti 😄
Hienoa kuulla, että tähän mennessä vastanneista niin moni on itseensä tyytyväinen 👏
Aletheias
- Anonyymi00009
Hampaat, silmät, hiukset, pylly, yläselän lihakset.
Iiiiiihahaa.
🦄- Anonyymi00015
Ihana tuo hirnunta 😅
Kuulostat kauniilta yksisarviselta, ja yläselkäsi lihakset ovat takuulla upeat!
Aletheias - Anonyymi00038UUSI
Täällä itserakas manipulatiivinen sairas narsisti kehuu itseään vai miten omat moneen kertaan jupistut sanasi menikään?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Täällä itserakas manipulatiivinen sairas narsisti kehuu itseään vai miten omat moneen kertaan jupistut sanasi menikään?
Hyvä! Sinäkin olet tajunnut asian ja varmasti ymmärrät, miksi mulla on jo pitemmän aikaa keittänyt tuon k**ipään kirjoituksia lukiessa. Nyt tässä hiljattain olen ehkä ollut vähän "liiankin aggressiivinen" ja osa pelkää, että mä olisin muille vaaraksi. Voivat olla täysin huoletta: minä olen peruskoulun aikaa ollut moneen kertaan ongelmieni takia "lasten vankilassa" ja kyllä jouduin silloin miettimään tarkkaan kun sieltä vapauduin, haluanko vielä aikuisenakin jatkaa tuota samaa vankilap**kaa. Kyllä mun oli vaan vastattava, että EI KOSKAAN enää takas vankilaan. Kovalla työllähän sitä oli opeteltava elää "kiltisti ja kunnollisesti". Vaikka sitä nyt eläisikin "kiltisti ja kunnollisesti", eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö kuitenkin tuntisi vihaa k**ipäitä kohtaan.
Onneksi on kuitenkin tuokin k**ipää edes vähän tullut järkiinsä eikä vähään aikaan ole enää samalla tavalla mölynnyt jokaiseen mun kommenttiin, jotka eivät ole edes suunnattu hänelle. On ymmärtänyt, että täällä saattaa olla muitakin kirjoittajia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvä! Sinäkin olet tajunnut asian ja varmasti ymmärrät, miksi mulla on jo pitemmän aikaa keittänyt tuon k**ipään kirjoituksia lukiessa. Nyt tässä hiljattain olen ehkä ollut vähän "liiankin aggressiivinen" ja osa pelkää, että mä olisin muille vaaraksi. Voivat olla täysin huoletta: minä olen peruskoulun aikaa ollut moneen kertaan ongelmieni takia "lasten vankilassa" ja kyllä jouduin silloin miettimään tarkkaan kun sieltä vapauduin, haluanko vielä aikuisenakin jatkaa tuota samaa vankilap**kaa. Kyllä mun oli vaan vastattava, että EI KOSKAAN enää takas vankilaan. Kovalla työllähän sitä oli opeteltava elää "kiltisti ja kunnollisesti". Vaikka sitä nyt eläisikin "kiltisti ja kunnollisesti", eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö kuitenkin tuntisi vihaa k**ipäitä kohtaan.
Onneksi on kuitenkin tuokin k**ipää edes vähän tullut järkiinsä eikä vähään aikaan ole enää samalla tavalla mölynnyt jokaiseen mun kommenttiin, jotka eivät ole edes suunnattu hänelle. On ymmärtänyt, että täällä saattaa olla muitakin kirjoittajia.
TodellavaikeetaEt sanoisi mitään, jos tietäisit, miten kaunis olen. 🤩
Sanoisit minua tähkäpääksi etkä kissipääksi. 🐱
🦄 - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
TodellavaikeetaÄlä viitsi olla noin ilkeä. Se, että sinä ja Yksisarvinen ette aina ole samoilla linjoilla ei oikeuta sinua nimittelemään toista tuolla tavalla.
Aletheias - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Älä viitsi olla noin ilkeä. Se, että sinä ja Yksisarvinen ette aina ole samoilla linjoilla ei oikeuta sinua nimittelemään toista tuolla tavalla.
AletheiasKiitos tuestasi! 🤗
Juu, totta on, että nimittely ja henkilökohtaisuuksiin meneminen on merkki huonosta keskustelutaidosta.
🦄 - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Älä viitsi olla noin ilkeä. Se, että sinä ja Yksisarvinen ette aina ole samoilla linjoilla ei oikeuta sinua nimittelemään toista tuolla tavalla.
AletheiasMekin ollaan paljonkin oltu eri linjoilla, mutta sinua minun ei ole KOSKAAN tehnyt mieli vetää t**piin tai pahimmassa tapauksessa a**ua. Sinä olet AINA onnistunut hillitsemään minussa aggressiot toisin kuin tuo toinen k**ipää.
On syytä muistaa tällaisena aikana, kun sodat ovat lisääntyneet ja katsoppas vaan näitä incel iskuja, ovatko nekään olleet viimeisen kymmenen vuoden aikana vähenemään päin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Silloin ennen vuotta 2022 kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, jolloin media täyttyi sotauutisista, tapahtui Suomessa koulusurma, jonka yhteydessä Yle laati "perinpohjaisen tutkimuksen" miesten väkivallan juurisyistä. Globaalilla tasolla siis nuorten miesten tekemää ja tärkeää huomata myös tämä, että tuollaiset koulusurman kaltaiset joukkosurmat eivät ole vähentyneet. Erittäin aiheellista siis miettiä, mitkä tekijät nykyaikana jopa lietsovat tuollaisiin väkivallan tekoihin.
Entäpä Ruotsi: myös ennen vuotta 2022 Aftonbladet kirjoitti kasvavasta kuolemaan johtaneista ampumisista ja totesi, kuinka vielä jonkin aika sitten Ruotsi oli varsin turvallinen maa. Miehethän niissäkin enimmäkseen kuolee. Siinä sitä Pohjoismaiden "tasa-arvoa".
Mietitäänpäs pahoinpitelyjen määrää Suomessa: nyt ovat ennätyskorkealla.
Entäs tämä arvojen polarisoituminen: miehet nykyään entistä konservatiivisempia ja naiset liberaalimpia jopa monessa länsimaassa.
Sinäkin olet muistaakseni todennut parisuhteessa tärkeäksi sen, että arvoissa ei ole suuria eroja. Entäs nykyaikana, kun on enenevässä määrin päässyt käymään juuri päin vastoin ja mietitäänpä sitten pitkäaikaisseurauksia. Lisääntyykö yksinäisyys entisestään ja sitten vielä senkin seurauksia.
Todellavaikeeta - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Mekin ollaan paljonkin oltu eri linjoilla, mutta sinua minun ei ole KOSKAAN tehnyt mieli vetää t**piin tai pahimmassa tapauksessa a**ua. Sinä olet AINA onnistunut hillitsemään minussa aggressiot toisin kuin tuo toinen k**ipää.
On syytä muistaa tällaisena aikana, kun sodat ovat lisääntyneet ja katsoppas vaan näitä incel iskuja, ovatko nekään olleet viimeisen kymmenen vuoden aikana vähenemään päin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Silloin ennen vuotta 2022 kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, jolloin media täyttyi sotauutisista, tapahtui Suomessa koulusurma, jonka yhteydessä Yle laati "perinpohjaisen tutkimuksen" miesten väkivallan juurisyistä. Globaalilla tasolla siis nuorten miesten tekemää ja tärkeää huomata myös tämä, että tuollaiset koulusurman kaltaiset joukkosurmat eivät ole vähentyneet. Erittäin aiheellista siis miettiä, mitkä tekijät nykyaikana jopa lietsovat tuollaisiin väkivallan tekoihin.
Entäpä Ruotsi: myös ennen vuotta 2022 Aftonbladet kirjoitti kasvavasta kuolemaan johtaneista ampumisista ja totesi, kuinka vielä jonkin aika sitten Ruotsi oli varsin turvallinen maa. Miehethän niissäkin enimmäkseen kuolee. Siinä sitä Pohjoismaiden "tasa-arvoa".
Mietitäänpäs pahoinpitelyjen määrää Suomessa: nyt ovat ennätyskorkealla.
Entäs tämä arvojen polarisoituminen: miehet nykyään entistä konservatiivisempia ja naiset liberaalimpia jopa monessa länsimaassa.
Sinäkin olet muistaakseni todennut parisuhteessa tärkeäksi sen, että arvoissa ei ole suuria eroja. Entäs nykyaikana, kun on enenevässä määrin päässyt käymään juuri päin vastoin ja mietitäänpä sitten pitkäaikaisseurauksia. Lisääntyykö yksinäisyys entisestään ja sitten vielä senkin seurauksia.
TodellavaikeetaPointti siis lähinnä tämä, että kannattaako naisia kannustaa olemaan samanlainen k**ipää kuin tuo, jonka puolella sinäkin ikävä kyllä näytätä olevan. Ei tarvitse kuitenkaan olla huolissaan, en minä sinua vihaa, vaikka puolustaisitkin, en ainakaan vielä.
Aiheellista vaan on tällaisena aikana miettiä, mikä miehiä lietsoo jopa äärimmäiseen vihaan. Eihän tästä ole kauaakaan, kun Suomessa uutisoitiin nuorten tekemien henkirikosten kasvusta. Mielenkiintoista tosiaan myös tämä, kuinka ei kauaakaan, kun tosiaan uutisoitiin länsimaissa tästä nuorten miesten ja nuorten naisten arvojen polarisoitumisesta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Et sanoisi mitään, jos tietäisit, miten kaunis olen. 🤩
Sanoisit minua tähkäpääksi etkä kissipääksi. 🐱
🦄Ai jai. Älä yhdistele kissipäätä 😺 pissipäähän. Sen kantaja, vaikka yksinoikeutusta ei ole, ei allekirjoita yksisarvisen ajatuksia.
Hyvinkin kriitinen olen, vaikka kannatan tasa-arvoa.
😼 - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kiitos tuestasi! 🤗
Juu, totta on, että nimittely ja henkilökohtaisuuksiin meneminen on merkki huonosta keskustelutaidosta.
🦄Minun ketjussani ei kiusata ketään 😊
Aletheias - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kiitos tuestasi! 🤗
🦄Miksi se tarkoittaisi sitä?
Pwrin omituinen väite. - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Pointti siis lähinnä tämä, että kannattaako naisia kannustaa olemaan samanlainen k**ipää kuin tuo, jonka puolella sinäkin ikävä kyllä näytätä olevan. Ei tarvitse kuitenkaan olla huolissaan, en minä sinua vihaa, vaikka puolustaisitkin, en ainakaan vielä.
Aiheellista vaan on tällaisena aikana miettiä, mikä miehiä lietsoo jopa äärimmäiseen vihaan. Eihän tästä ole kauaakaan, kun Suomessa uutisoitiin nuorten tekemien henkirikosten kasvusta. Mielenkiintoista tosiaan myös tämä, kuinka ei kauaakaan, kun tosiaan uutisoitiin länsimaissa tästä nuorten miesten ja nuorten naisten arvojen polarisoitumisesta.
Todellavaikeeta"että kannattaako naisia kannustaa olemaan samanlainen k**ipää kuin tuo, jonka puolella sinäkin ikävä kyllä näytätä olevan."
Minulla on sinulle vielä pahempaa kerrottavaa:
Kaikki ne, joita tämän palstan miehet kutsuvat YTMeiksi, ovat pääosin samaa mieltä minun ja Aletheiaksen kanssa.
Niin. YTMit ovat todellisuudessa feministejä. Koska heillä ei ole mitään syytä vihata naisia, kuten ei minullakaan ole mitään syytä vihata miehiä.
Meillä ei ole mitään syytä muuttaa maailmankuvaamme. Olemme tyytyväisiä siihen, mihin nyt uskomme. ☺️
🦄 - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ai jai. Älä yhdistele kissipäätä 😺 pissipäähän. Sen kantaja, vaikka yksinoikeutusta ei ole, ei allekirjoita yksisarvisen ajatuksia.
Hyvinkin kriitinen olen, vaikka kannatan tasa-arvoa.
😼Anteeksi.
Vaihdetaan kissipään tilalle "konkaripää". Sitä Todellavaikeeta varmaankin tarkoitti. 🤭
🦄 - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Pointti siis lähinnä tämä, että kannattaako naisia kannustaa olemaan samanlainen k**ipää kuin tuo, jonka puolella sinäkin ikävä kyllä näytätä olevan. Ei tarvitse kuitenkaan olla huolissaan, en minä sinua vihaa, vaikka puolustaisitkin, en ainakaan vielä.
TodellavaikeetaTavoitteenani ei ole koskaan ärsyttää tai suututtaa sinua, kuten ei muitakaan tällä palstalla. Toivottavasti onnistun tässä kohdallasi jatkossakin.
Minä en valitse puolia täällä palstalla, mutta sanon kyllä, jos näen epäasiallista käytöstä. Eri mieltä saa olla, voi väitellä kärkkäästikin, mutta ei ole asiallista nimitellä ketään. Ehkä voisit jatkossa vain jättää reagoimatta, jos huomaat, että sinua alkaa aidosti ärsyttämään. Oiva mahdollisuus treenata sitä tunteenhallintaa, josta joskus sinulle kirjoitin.
Puhut siitä, mikä lietsoo miehiä äärimmäisen vihaan. En ole yhteiskuntatieteilijä tai sosiaalitieteilijä, mutta uskoakseni miehiä lietsoo äärimmäiseen vihaan esim syrjäytyminen, kiusatuksi tuleminen, riittämättömyyden tunteet, hoitamattomat mt-ongelmat, kyvyttömyys käsitellä vaikeita tunteita jne. Syitä on siis monia, mutta yksikään niistä ei oikeuta kohdistamaan raivoa muihin ihmisiin. Se ei saa aikaan mitään hyvää.
Jokainen on vastuussa omista tunteistaan ja teoistaan, kun aikuisista puhutaan. Kukaan muu ei voi käsitellä vaikeita tunteita toisen puolesta. Jos sinä tunnet vihaa niin, että se saa sinut raivon partaalle, on vain ja ainoastaan sinun vastuullasi käsitellä nuo tunteet niin, etteivät ne aiheuta vahinkoa sinulle tai muille.
Kysyit myös arvoista, niin minulle on tärkeää, että arvot parisuhteessa kohtaavat. En voisi olla kovin konservatiivisen miehen kanssa, koska minulle konservatismi edustaa kontrollia, ahdasmielisyyttä ja jumittuneisuutta. Minulle on tärkeää, että parisuhteessa vallitsee kahden tasavertaisen aikuisen keskinäinen luottamus ja kunnioitus. En halua miehen rajoittavan tai määräävän minua. Ainoa paikka, missä voin antautua miehen dominoitavaksi, on lakanoiden välissä, mutta sielläkin aina täyden suostumuksen kera.
Aletheias - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Miksi se tarkoittaisi sitä?
Pwrin omituinen väite.Ei lainkaan omituinen. Hyvä keskustelija ei koskaan mene henkilökohtaisuuksiin loukkaamistarkoituksessa.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ei lainkaan omituinen. Hyvä keskustelija ei koskaan mene henkilökohtaisuuksiin loukkaamistarkoituksessa.
I am a human afterall don’t put a blame on me
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
TodellavaikeetaJaahas, palstasetä. Aikamoinen paatos, josta en tosin saanut mitään tolkkua. Siihenkö tämä magahtava alter egosi eli digitaalinen allekirjoitus perustuu, että järjestään kaikki on todella vaikeeta? Myös tämän edellisen kirjoitus
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kiitos tuestasi! 🤗
🦄Näinpä. Esim vajaaälyiseksi haukkuminen ja tämä on vasta litanian alkua (tyrkky, juoppo, narsisti, psykopaatti, hullu jne). Siinä samalla paradoksaalinen populistinen spinnaus määrittelemättömästä ”kaikkien haukkumisesta”, joka perustuu sisällöllisesti lähinnä ulkoisiin ominaisuuksiin, eikä edes se pidä sinänsä paikkansa, vaikka välillä on lähtenyt lapasesta myös sillä tasolla, vaan on otteita palstasedän nainen sinulla on rumat korvat- tasoisista pakinoista, eli tasoa no voi juku
- Anonyymi00020
Siinä sulle realismia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/aa32fb92-c593-44cb-9a5f-925081643bfe
"Nyt se on tutkitusti totta: hyvännäköiset ihmiset hyötyvät ulkonäöstään saamalla työstään parempaa palkkaa ja ylennyksiä. Lisäksi konventionaalisesti silmää miellyttävällä ulkonäöllä siunattuja pidetään myös mukavina ja älykkäinä."
Todellavaikeeta- Anonyymi00021
Minä kysyin, mitä sinä itse pidät itsestäsi. Mistä piirteistä sinä itsessäsi pidät?
Tiedän kyllä, että ulkonäkö vaikuttaa yhteiskunnassamme monella tavalla, jolla se ei saisi, mutta se ei ollut nyt aiheena.
Aletheias - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä kysyin, mitä sinä itse pidät itsestäsi. Mistä piirteistä sinä itsessäsi pidät?
Tiedän kyllä, että ulkonäkö vaikuttaa yhteiskunnassamme monella tavalla, jolla se ei saisi, mutta se ei ollut nyt aiheena.
AletheiasEn mistään, koska viimeistään 30 iässä tajusin, että kukaan ei minua arvosta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
En mistään, koska viimeistään 30 iässä tajusin, että kukaan ei minua arvosta.
TodellavaikeetaSinussa on takuulla hyviä piirteitä. Et vain osaa nähdä niitä itsessäsi.
Arvostatko itse itseäsi?
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinussa on takuulla hyviä piirteitä. Et vain osaa nähdä niitä itsessäsi.
Arvostatko itse itseäsi?
AletheiasMitä minussa sitten muka on hyvää?
Todellavaikeeta - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä minussa sitten muka on hyvää?
TodellavaikeetaKerro sinä minulle. Kun katsot peilistä, mitä näet?
Aletheias - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kerro sinä minulle. Kun katsot peilistä, mitä näet?
AletheiasSekö sun mielestä olisi jollain tavalla kehuttavaa, mitä minä näen peilistä?
Todellavaikeeta - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sekö sun mielestä olisi jollain tavalla kehuttavaa, mitä minä näen peilistä?
TodellavaikeetaEn tiedä. Kysyin tässä aloituksessa, että mistä pidät itsessäsi ja olen yrittänyt auttaa sinua löytämään positiivisia asioita itsestäsi, mutta aika selvää alkaa olemaan, ettet löydä itsestäsi mitään hyvää, mikä selittää osaltaan käyttäytymistäsi tällä palstallakin.
Olen surullinen puolestasi. Olen varma, että sinussa olisi potentiaalia parempaankin kuin muiden haukkumiseen.
Aletheias - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En mistään, koska viimeistään 30 iässä tajusin, että kukaan ei minua arvosta.
TodellavaikeetaKukaan ei voi arvostaa sinua, ellet itse arvosta itseäsi. Itseään voi opetella arvostamaan ja myös rakastamaan.
- Sheena
- Anonyymi00022
Tyytyväinen👍👍
- Anonyymi00023
Kiva kuulla 😊
Aletheias
Kun ikää kertyy, niin pikku hiljas se että näyttää ikäistään nuoremmalta alkaa tuntua hyvältä. Ei siitä nyt mitään konkreettista hyötyä ole, mutta silti. Ja on minulla lisäksi ehjät ja vahvat hampaat.
- Anonyymi00025
Kiinnostuitko 30 iän jälkeen nuoremmista naisista? Huomasitko eroa, oliko enää yhtä helppoa saada nuorempaa naista edes treffeille.
Todellavaikeeta - Anonyymi00026
Moni maksaa maltaita näyttääkseen ikäistään nuoremmalta, joten voin kuvitella, että tuo tuntuu ihan hyvältä.
Hampaiden hyvänä säilyminen ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Kävin jokin aika sitten hammaslääkärissä ja säpsähdin, kun lääkäri sanoi tarkastusta tehdessään "siistit pinnat, ei merkkejä ikääntymisestä..". Ikääntymisestä? Enhän minä vielä niin vanha ole 😄 No olenhan minä jo keski-ikäinen, mutta hyvä kai, että se ei hampaissa ainakaan näy.
Aletheias - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Moni maksaa maltaita näyttääkseen ikäistään nuoremmalta, joten voin kuvitella, että tuo tuntuu ihan hyvältä.
Hampaiden hyvänä säilyminen ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Kävin jokin aika sitten hammaslääkärissä ja säpsähdin, kun lääkäri sanoi tarkastusta tehdessään "siistit pinnat, ei merkkejä ikääntymisestä..". Ikääntymisestä? Enhän minä vielä niin vanha ole 😄 No olenhan minä jo keski-ikäinen, mutta hyvä kai, että se ei hampaissa ainakaan näy.
AletheiasSinähän osaat myös soittaa jotakin soitinta. Katsoppas tätä naiskitaristia.
https://www.youtube.com/shorts/j3IWeFxBCSY
Sen lisäksi, että on nähnyt toki vaivaa soittotaitonsa eteen, katsoppas miten täydelliset hampaat.
https://www.youtube.com/watch?v=MkaBFMBgpjU
Todellavaikeeta Anonyymi00026 kirjoitti:
AletheiasNo minä en ole maksanut senttiäkään, enkä tiedä miksi maksaisin, koska mitään konkreettista hyötyä siitä ei minulle ole. Jollekulle muulle voisi olla. En minä muutenkaan panosta ulkonäkööni. Liikun toki aika paljon, mutta vain siksi että minusta ihmisen (ainakin minun) kuuluu liikkua ja on etuoikeus viettää hyvää aikaa väsyen.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kiinnostuitko 30 iän jälkeen nuoremmista naisista? Huomasitko eroa, oliko enää yhtä helppoa saada nuorempaa naista edes treffeille.
TodellavaikeetaMinä nyt olen kaikkiaan käynyt treffeillä vähän. Minä en ole ollut kiinnostava sellaiseen.
Kaikki suhdeviritelmäni jo alle kolmekymppisenä ovat olleet vähän nuorempien naisten kanssa. Mutta ei nyt kuitenkaan hyvin paljon nuorempien, koska elämäntilanteet kuitenkin olisivat olleet ihan erilaisia.Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinähän osaat myös soittaa jotakin soitinta. Katsoppas tätä naiskitaristia.
https://www.youtube.com/shorts/j3IWeFxBCSY
Sen lisäksi, että on nähnyt toki vaivaa soittotaitonsa eteen, katsoppas miten täydelliset hampaat.
https://www.youtube.com/watch?v=MkaBFMBgpjU
TodellavaikeetaEn osaa. Olen kokeillut monenlaisia asioita, koska olen perusutelias, mutta soittaminen kuuluu niihin joita en ole pitänyt kiinnostavana. Korjaan vielä ettei jää väärinkäsitystä: minun hampaani eivät ole mitenkään täydelliset, vaan muuten melko tavalliset, mutta kuitenkin ehjät ja vahvat.
- Anonyymi00041UUSI
scrg kirjoitti:
Minä nyt olen kaikkiaan käynyt treffeillä vähän. Minä en ole ollut kiinnostava sellaiseen.
Kaikki suhdeviritelmäni jo alle kolmekymppisenä ovat olleet vähän nuorempien naisten kanssa. Mutta ei nyt kuitenkaan hyvin paljon nuorempien, koska elämäntilanteet kuitenkin olisivat olleet ihan erilaisia.Sama juttu: vähän on tullut käytyä. Nimenomaan juuri tämä treffeille pääseminen, sehän se vasta vaikeaa onkin.
Mulla on taas suurin osa naisista olleet mua vanhempia. Varsinkin 30 iän jälkeen olisin kyllä halunnut mieluummin nuorempia.
Niin ollaanhan me monesti keskusteltu liikunnasta ja sinä et ole ilmeisesti koskaan stressannut siitä, paljonko nousee penkiltä. Muistat varmasti sen Strength Levelin, josta olen palstalla puhunut: sen mukaan esimerkiksi 90 kiloisen miehen pitäisi vetää penkiltä päälle 110 kiloa. Esimerkiksi Brad Pitt on tuon ylittänyt ja Sylvester Stallone jopa niinkin paljon kuin päälle 170 kiloa.
Mä toki muistan jostakin aikaisemmasta keskustelusta, jossa sulla toki oli realismi hallussa. Siis juuri tämä, kun ei ne pelkät salitulokset riitä naisten kanssa. Moni muukin asia pitäisi myös toimia.
En siitä huolimatta kykene välttämäänkään salitulosten merkitystä, kun jälleen esimerkiksi katsoin, minkä näköisiä miehiä on Love Island sarjan uudella kaudella.
Ja tosiaan tämäkin ikävä tosiasia ulkonäöstä. Tuossa tutkimusta.
"Nyt se on tutkitusti totta: hyvännäköiset ihmiset hyötyvät ulkonäöstään saamalla työstään parempaa palkkaa ja ylennyksiä. Lisäksi konventionaalisesti silmää miellyttävällä ulkonäöllä siunattuja pidetään myös mukavina ja älykkäinä."
Ensinnäkin esimerkiksi tuo 110 kiloa penkiltä on PALJON joillekin miehille ja sen lisäksi pitäisi myös osata kaikkea muuta.
Todellavaikeeta - Anonyymi00047UUSI
scrg kirjoitti:
En osaa. Olen kokeillut monenlaisia asioita, koska olen perusutelias, mutta soittaminen kuuluu niihin joita en ole pitänyt kiinnostavana. Korjaan vielä ettei jää väärinkäsitystä: minun hampaani eivät ole mitenkään täydelliset, vaan muuten melko tavalliset, mutta kuitenkin ehjät ja vahvat.
Tuo mun kommentti ei ollut suoraan sinulle suunnattu, mutta ei haittaa vaikka vastasit.
Ja tosiaan vielä nämä täydelliset hampaat: esimerkiksi soittajan pitää nykyaikana hankkia vielä "täydellinen" vartalo ja täydelliset hampaat.
Tuossa Juicen viimeinen haastattelu.
https://www.youtube.com/watch?v=1rmKEYhChSQ
Tuossa videossa todetaan, että eivät olleet mitään stailattuja muotipoikia. Oliko Juicella ollenkaan myöskään hampaita.
Todellavaikeeta - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuo mun kommentti ei ollut suoraan sinulle suunnattu, mutta ei haittaa vaikka vastasit.
Ja tosiaan vielä nämä täydelliset hampaat: esimerkiksi soittajan pitää nykyaikana hankkia vielä "täydellinen" vartalo ja täydelliset hampaat.
Tuossa Juicen viimeinen haastattelu.
https://www.youtube.com/watch?v=1rmKEYhChSQ
Tuossa videossa todetaan, että eivät olleet mitään stailattuja muotipoikia. Oliko Juicella ollenkaan myöskään hampaita.
TodellavaikeetaTosin onneksi esimerkiksi tuolla australialaisella naiskitaristilla ei ole kuitenkaan "kehonrakentajan" vartaloa.
Todellavaikeeta Anonyymi00041 kirjoitti:
Sama juttu: vähän on tullut käytyä. Nimenomaan juuri tämä treffeille pääseminen, sehän se vasta vaikeaa onkin.
Mulla on taas suurin osa naisista olleet mua vanhempia. Varsinkin 30 iän jälkeen olisin kyllä halunnut mieluummin nuorempia.
Niin ollaanhan me monesti keskusteltu liikunnasta ja sinä et ole ilmeisesti koskaan stressannut siitä, paljonko nousee penkiltä. Muistat varmasti sen Strength Levelin, josta olen palstalla puhunut: sen mukaan esimerkiksi 90 kiloisen miehen pitäisi vetää penkiltä päälle 110 kiloa. Esimerkiksi Brad Pitt on tuon ylittänyt ja Sylvester Stallone jopa niinkin paljon kuin päälle 170 kiloa.
Mä toki muistan jostakin aikaisemmasta keskustelusta, jossa sulla toki oli realismi hallussa. Siis juuri tämä, kun ei ne pelkät salitulokset riitä naisten kanssa. Moni muukin asia pitäisi myös toimia.
En siitä huolimatta kykene välttämäänkään salitulosten merkitystä, kun jälleen esimerkiksi katsoin, minkä näköisiä miehiä on Love Island sarjan uudella kaudella.
Ja tosiaan tämäkin ikävä tosiasia ulkonäöstä. Tuossa tutkimusta.
Ensinnäkin esimerkiksi tuo 110 kiloa penkiltä on PALJON joillekin miehille ja sen lisäksi pitäisi myös osata kaikkea muuta.
TodellavaikeetaNo, treffeille pääsy, jos mikä, on todella vaikeeta. On ainakin, jos on vain huonoja vastauksia kysymykseen "Mitä kiinnostavaa sinussa on?"
- Anonyymi00049UUSI
scrg kirjoitti:
No, treffeille pääsy, jos mikä, on todella vaikeeta. On ainakin, jos on vain huonoja vastauksia kysymykseen "Mitä kiinnostavaa sinussa on?"
Juuri näin. Tavis on yleensä varsin surkeassa asemassa tämän asian kanssa. Vaikka jotkut muuta väittäisi, aivan 100% varmuudella myös esimerkiksi nuo Love Island sarjan lihaksikkaat komeet miehet ovat monella tavalla tavismiestä "paremmassa" asemassa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00054UUSI
scrg kirjoitti:
No minä en ole maksanut senttiäkään, enkä tiedä miksi maksaisin, koska mitään konkreettista hyötyä siitä ei minulle ole. Jollekulle muulle voisi olla. En minä muutenkaan panosta ulkonäkööni. Liikun toki aika paljon, mutta vain siksi että minusta ihmisen (ainakin minun) kuuluu liikkua ja on etuoikeus viettää hyvää aikaa väsyen.
Turhaan sitä maksaisi jostain sellaisesta, mistä ei koe olevan mitään hyötyä. Ironista kyllä, moni maksaa maltaita näyttääkseen nuoremmalta, mutta varsin usein liialliset toimenpiteet saavat aikaan aivan päinvastaisen tuloksen.
Aletheias - Anonyymi00070UUSI
No sepä se. En oikein innostunut yli 30-kymppisenä kun luultiin alle kaksikymppiseksi.. toisin on nyt.
- Sheena Anonyymi00070 kirjoitti:
No sepä se. En oikein innostunut yli 30-kymppisenä kun luultiin alle kaksikymppiseksi.. toisin on nyt.
- SheenaMitä siitä naisena käytännössä seurasi, että ikä kuviteltiin paljon todellista pienemmäksi? Siis muuta kuin että kaupassa tai sisäänpääsytilanteessa saatetaan kysyä papereita?
Koska miehillähän asiasta ei aktiivisesti seuraa yhtään mitään. Suunnilleen yhtä rauhassa saa olla joka tapauksessa kuvitellusta iästä ja todellisesta iästä riippumatta.- Anonyymi00096UUSI
scrg kirjoitti:
Mitä siitä naisena käytännössä seurasi, että ikä kuviteltiin paljon todellista pienemmäksi? Siis muuta kuin että kaupassa tai sisäänpääsytilanteessa saatetaan kysyä papereita?
Koska miehillähän asiasta ei aktiivisesti seuraa yhtään mitään. Suunnilleen yhtä rauhassa saa olla joka tapauksessa kuvitellusta iästä ja todellisesta iästä riippumatta.Voishan ne mieliksi kysyä papereita, jos on yhtään pelisilmää saattaa saada ovella tädiltä vaikka vitosen setelin
- Anonyymi00031
Ensin pitää oppia pitämään itsessään oikeasta asiasta ja se ei ole ulkonäkö, koska se muuttuu koko ajan ja siihen ei ehdi olla tyytyväinen kun se muuttuu taas. Siksipä pitää kiinnittää huomiota omaan persoonaan, joka pysyy pääosin muuttumattomana ja nimenomaan persoona tekee ihmisestä sädehtivän ja eloisan ja persoonalliset piirteet jäävät ihmisille mieleen.
- Anonyymi00055UUSI
Olet aivan oikeassa. Persoona on se, mikä tuo säihkeen ihmiseen..
Aletheias
- Anonyymi00032
"...yllättävän harva vaikuttaa olevan aidosti tyytyväinen ulkonäköönsä ja se vaikuttaa heijastuvan todella herkästi siihen, miten ihminen ajattelee itsestään kokonaisuutena siitäkin huolimatta, että ulkonäkö ei määritä ihmistä."
En ehkä ihan ymmärtänyt. Tiedän kyllä miltä näytän, mutta ulkonäkö on enää pieni sivujuonne elämässä. Ei se mun yleiseen hyvään olooni vaikuta. Enkä ajattele sitä juurikaan.
Ihmisten kanssakaan olo ei tule hyväksi jos he vain poseeraavat hyvännäköisinä seurassani. Ei, tarvitaan kontakti, oikeanlaista läsnäoloa, huomioimista ( - sosiaalista taituruutta tai ainakin aitoa halua suhtautua ystävällisesti muihin niin kauan kuin ei ole aiheellista toimia toisin ...).
Jos ei mennä prse edellä (se ei roiku pahasti vieläkään), niin silmäni. Ne ovat joskus mielestäni hurjan kauniit ja joskus taas hurjan hirvittävät.
xLiner- Anonyymi00033
Mun mielestäni ulkonäköönsä ei tarvitse olla sinänsä tyytyväinen. Neutraali suhtautuminen olisi minusta paras vaihtoehto. Sehän on vain pintaa.
xLiner - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mun mielestäni ulkonäköönsä ei tarvitse olla sinänsä tyytyväinen. Neutraali suhtautuminen olisi minusta paras vaihtoehto. Sehän on vain pintaa.
xLinerOlen tyytyväinen vielä toimivaan kroppaani.
xLiner - Anonyymi00035
Tuossa heti ylempänä olikin joku jo vastannut viisaasti!
xLiner - Anonyymi00057UUSI
Selitin ehkä vähän huonosti. Ihminen on kokonaisuus ja ulkoinen olemus on osa sitä kokonaisuutta. Jos ei koe oloaan hyväksi omassa kehossaan/omana itsenään, vaan kokee esim. epävarmuutta niin se vaikuttaa myös sisäiseen fiilikseen. En tiedä osasinko selittää yhtään paremmin, mutta kaikesta päätellen sinä siis ilmeisesti koet olosi hyväksi sellaisena kuin olet ja sehän on loistava juttu 😊
Aletheias
- Anonyymi00037UUSI
Olen täydellinen pakkaus. Ei tarvitse käydä plastikkakirurgin tykönä taikka kuntosalilla näyttääkseni ytmiltä.
- Anonyymi00058UUSI
Hyvä juttu, vaikka kuntosalilla on hyvä käydä terveyden takia. Tai liikkua muuten.
Aletheias
- Anonyymi00039UUSI
Kyllä pidän vartalostani se tuntuu omalta tykkään mun muodoista. Sitten mulla paksut hiukset, kauniit silmät ja söpö nenä sekä muhkeat huulet. Rinnoista tykkään myös ovat sopivan kokoiset ja terhakat. Mahaa inhoan ja takapuolta mut se taas jonkun muun mieleen. Niin siitäkin oppinut vähän tykkäämään.
- Anonyymi00059UUSI
Hienoa kuulla, että pidät itsestäsi 😊 Ja erityisesti tuo, että olet alkanut pitämään myös sellaisista, joista et ole aikaisemmin pitänyt.
Aletheias
En pidä itseeni upeena, kroppanikin on sairas ollut ikänsä. Mielummin olisin terveessä kehossa. Toisaalta taas tällä keholla olen selvinnyt ja oppinut ettei helpolla pääse, joten täytyy kehittyä sisukkaaksi.
Kauneinta on silmät. Muuten en niin perusta kuoreni ulkonästä mulle ihan sama miltä näyttää, kunhan toimii.Kyllä, olen pettynyt kehooni monet kerrat. Se on ollut usein esteenä mieleni täysipainoiselle elämiselle vaivoineen. Ja kun näin on, ei se pinta enää kiinnosta yhtään vaan se, että keho toimisi. Tärkeysjärjestys menee näin päin.
- Anonyymi00060UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Kyllä, olen pettynyt kehooni monet kerrat. Se on ollut usein esteenä mieleni täysipainoiselle elämiselle vaivoineen. Ja kun näin on, ei se pinta enää kiinnosta yhtään vaan se, että keho toimisi. Tärkeysjärjestys menee näin päin.
Ymmärrän erityisen hyvin kohdallasi, miten tärkeänä pidät terveyttä ja sitä että keho toimii. Olet joutunut kestämään niin paljon kipuja ja vaikeuksia, että takuulla pinta tuntuu täysin toisarvoiselta. Kuten se tietysti onkin.
Miten olet nyt voinut?
Aletheias - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ymmärrän erityisen hyvin kohdallasi, miten tärkeänä pidät terveyttä ja sitä että keho toimii. Olet joutunut kestämään niin paljon kipuja ja vaikeuksia, että takuulla pinta tuntuu täysin toisarvoiselta. Kuten se tietysti onkin.
Miten olet nyt voinut?
AletheiasOlet palstasetä kova ”poika” jaakaamaan itseksesi naisten kivuista ja kärsimyksistä, liittyykö tähän jotain skitsoidin sadismia vai mikä juttu tämä on?
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Olet palstasetä kova ”poika” jaakaamaan itseksesi naisten kivuista ja kärsimyksistä, liittyykö tähän jotain skitsoidin sadismia vai mikä juttu tämä on?
Ps too monologin loppukaneetti ”miten olet nyt voinut”” katkesin, ha ha
No kyllä voisin ottaa pienemmän mahan. Olen tyytyväinen kasvoihin kokonaisuutena, peppuun ja rintoihin.
Jos olisin hoikempi, niin omistaisin tiimalasivartalon.
Juu, näihin palsta-arvosteluihin jos uskoo, niin mihinkään ei saisi / kannattaisi olla tyytyväinen. Uskon kuitenkin oikeaan elämään, en tähän.
Entä sinä? Oletko tyytyväinen itseesi?- Anonyymi00061UUSI
Olet takuulla kaunis juuri tuollaisena, tiimalasivartaloa tai ei 😊
Olen minä ihan tyytyväinen itseeni. En aina ole ollut, olen tuntenut itseni joskus todella epäviehåttäväsi. Koin nuorempana asioita, jotka romuttivat itsetuntoni ja on ollut pitkä tie päästä siihen pisteeseen, etten anna niiden enää vaikuttaa käsitykseen itsestäni. Hyväksyn nykyään itseni tällaisena kuin olen.
Aletheias - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Olet takuulla kaunis juuri tuollaisena, tiimalasivartaloa tai ei 😊
Olen minä ihan tyytyväinen itseeni. En aina ole ollut, olen tuntenut itseni joskus todella epäviehåttäväsi. Koin nuorempana asioita, jotka romuttivat itsetuntoni ja on ollut pitkä tie päästä siihen pisteeseen, etten anna niiden enää vaikuttaa käsitykseen itsestäni. Hyväksyn nykyään itseni tällaisena kuin olen.
AletheiasNo onpa palstasetä koskettava tarina. Esim parikymppinen ulkonäöstään vielä epävarma on erittäin uniikin kuuloinen tarinallisuus. Kai tähänkin liittyy joku himpuukitraulateoreettinen kehys?
- Anonyymi00040UUSI
Paras osuus on kaulasta alaspäin. Kohtuu liikunnallisessa kunnossa, vaikka korvista jo sammalta pukkaa.
- Anonyymi00062UUSI
Sammalta? 😅 Mutta hyvä kuitenkin, että sammaleella on vankka, liikunnallinen kasvualusta.
Aletheias
Jaa? Itsestäänkö pitäisi tykätä, sitä en taida oikein osata, etenkään ulkoisesti. Tiedän näyttäväni jonkin verran nuoremmalta aika varmasti, yksi tyttäristä oli nimittäin tehnyt vaivihkaa gallupia ystäviensä kanssa ja aika lailla yksimielisiä ovat olleet siitä. Olkoon tämä sitten fakta, parempi näin kuin toisinpäin. Sitä en kyllä ymmärrä miten voivat pitää tsingis-kaanilta perintönä saatuja silmiä kivoina 😆. Hukkaan menee mies kuulemma.
Emmä tiiä 🙄, kroppa ok, pärstä nyt on mitä on- Anonyymi00063UUSI
Ehdottomasti tyttären gallupia on pidettävä faktana 😅
Tsingis-kaanin perintösilmät? Kuulostaa upeilta ja aika harvinaisilta, joten usko tässäkin asiassa tyttäriä 😁
Ja kyllä, itsestään olisi hyvä tykätä 😊
Aletheias - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ehdottomasti tyttären gallupia on pidettävä faktana 😅
Tsingis-kaanin perintösilmät? Kuulostaa upeilta ja aika harvinaisilta, joten usko tässäkin asiassa tyttäriä 😁
Ja kyllä, itsestään olisi hyvä tykätä 😊
AletheiasSanon tähän palstaäijän esitykseen vain, että hyi olkoon. -TT
Ei oo tullu katteltua. Tossahan se menee. Riittää kun on tarpeeks ohut että mahtuu pienestä välistä ja voimaa massaan nähden paljon.
- Anonyymi00064UUSI
Mahtavan käytännönläheinen lähestyminen tähän asiaan 😊
Aletheias
Näin nimettömänä voi kehua itseään ihan huolella
Olen kyllä ollut noin 40 ikävuodesta lähtien ulkonäkööni erityisesti sen jälkeen kun olen aloittanut kuntosalilla käymisen.
Kun ulkonäköäni kehutaan, yleensä sanotaan ensimmäiseksi pitkä ja raamikas. Sitten tummat piirteeni antavat vielä kasvoille luonnetta. Itse olen tyytyväinen vielä vahvaan tummaan tukkaani.
Nyt kun ikä on 55 en ole tyytyväine leuan alle pikku hiljaa kertyvästä löysästä sekä rypyistä silmien alla .- Anonyymi00067UUSI
Voi kehua halutessaan vaikka nimen kera 😊
Ajan vaikutuksia ei pysty täysin estämään, mutta pienet silmärypythän lisää vain karismaa. Usein sitä muutenkin itse katsoo kriittisemmin tuollaisia pieniä merkkejä ajan kulumisesta. Tyypillisesti muut eivät kiinnitä niihin lainkaan huomiota.
Aletheias
- Anonyymi00045UUSI
En tie tytöt on tykänny persettäni katsella
- Anonyymi00068UUSI
Lienee sitten kiva peppu.
Aletheias
- Anonyymi00046UUSI
Olen kurvikas edestä, takaa ja sivuilta.
Vilma- Anonyymi00069UUSI
Kurveja on hyvä olla sopivasti ja meillä jokaisella on oma mitta siihen, miten paljon tai vähän on sopivasti 😊
Aletheias
- Anonyymi00050UUSI
Ahneus. Siinä syy riittämättömyyden tunteelle. Kun mikään ei riitä. Yhteiskunta pyrkii ujuttamaan ihmisten alitajuntaan tietynlaisia ihmismalleja, kuinka käyttäytyä, kuinka ajatella, miltä näyttää ulkoisesti yms. Ehkä tämä ON MATRIX. Eli ehkä näenkin peilistä jotakin aivan muuta kuin miten muut näkevät minut. -💊-.
- Anonyymi00065UUSI
Tosiaan, MÄ VAHVIN 💪. Tais olla yks taannoinen aloitukseni otsikko tuollainen. Ai nii, millonkohan nostelin viimeksi puntteja? Fiiliksen mukaan täällä eletään ja ei meinaa löytyä oikein motia mihinkään. Liian korkea älykkyys (kriittinen ote elämään) johtaa väistämättä apatiaan, ja soppa on valmis 😋🍵. Tyhmät, pahat ja hullut. Tää maailma on kuin luotu niille. Ne täällä pärjää ☝️. -💊-.
- Anonyymi00073UUSI
Olet aivan oikeassa, että ajatus siitå, miltä ihmisen tulisi näyttää, tulee ihmisen ulkopuolelta. Kauneuskäsitys muuttuu aikojen myötä ja kautta aikain ihmiset ovat pyrkineet kohti vallalla olevaa kauneusihannetta. Toiset kovemmin kuin toiset. Kaikille ulkoinen olemus ei ole niin merkityksellinen ja nämä ihmiset säästyvät loputtomalta kauneuden jahtaamiselta.
Aletheias
En ole tyytyväinen ulkonäkööni, vaan oikeastaan ulkonäköni on minulle täysin yhdentekevää.
Olen tyytyväinen asenteeseeni omaan ulkonäkööni, eli en välitä paskaakaan miltä näytän muiden silmissä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Minulla on puutteita, joista en sterssaa ja minulla on vahvuuksia joita en korosta.
On minussa yksi kaunis puoli ja se on silmät, silloin kun meikkaan niitä. Eli hyvin harvoin.
Ystäväni kanssa kerran puolileikillä tästä aiheesta; en koreile ulkonäöllä vaan valovoimaisella persoonalla. Ja se riittää minulle.
En erityisesti inhoa itsessäni mitään, josko en nyt pidäkään mistään niin erityisesti. Yhdentekevää minulle. Merkityksetön seikka koko ulkonäkö. Eli aivan sama. En ole ulkonäkökeskeinen.- Anonyymi00074UUSI
Hieno asenne 🤗 Ja valovoimaahan sinussa riittää, joten miksipä sitä muusta stressaamaankaan.
Aletheias Anonyymi00074 kirjoitti:
Hieno asenne 🤗 Ja valovoimaahan sinussa riittää, joten miksipä sitä muusta stressaamaankaan.
AletheiasKiitos.
Kaikkihan meistä ei voi olla kaltaisiasi kauniita amatsoneja.
Pitää olla kaltaisiani harmaavarpusiakin. :)- Anonyymi00086UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos.
Pitää olla kaltaisiani harmaavarpusiakin. :)Amatsoni ehkä ainakin korkkarit jalassa, mutta kauneus on katsojan silmässä 😊 Kiitos silti 🥰
Harmaavarpunen ei taida kuvata sinua tai et ole sellainen ainakaan mielikuvissani 😊
Aletheias - Anonyymi00091UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos.
Pitää olla kaltaisiani harmaavarpusiakin. :)Oletko multinikkimies ehkä liiankin silmiinpistävän epävarma ulkonäöstäsi, jos osaa edes oikoluvun alkeita? Naiselta
- Anonyymi00056UUSI
Ei ole mitään huomiotaherättävän rumaa eikä kaunista. Jotain persoonallista kuitenkin, ehkä reipas, vahva, päättäväinen olemus ja iloinen aika vaatimaton seuranpito, Jotenkin vaan huomataan, en oikein sitä osaa itse selittää. Ehkä sen olemuksen ansiosta en sekoitu tapettiin. Silmissä on ilmettä, ovat ympäristöstä kiinnostuneet ja elävät. Jos puhun ihmiselle, katson lujasti silmiin.
- Anonyymi00077UUSI
Oi miten hienosti kuvattu olemuksen merkitystä. Se, että joku osaa katsoa silmiin kunnolla, mutta kuitenkaan tuijottamatta creepyllä tavalla, on mahtava kyky.
Aletheias - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Oi miten hienosti kuvattu olemuksen merkitystä. Se, että joku osaa katsoa silmiin kunnolla, mutta kuitenkaan tuijottamatta creepyllä tavalla, on mahtava kyky.
AletheiasSure gubbe. Sucker punch is not legal though.
- Anonyymi00066UUSI
Sanotaan että parasta minussa on asenne (se kyllä näkyy kauas, jos osaa katsoa) ja villi katse 😼
- Sheena- Anonyymi00078UUSI
Jotenkin sinusta on helppo uskoa tuo kuvaus ja siis hyvällä tavalla 😊
Aletheias
- Anonyymi00075UUSI
Tyytyväinen on laaja käsite mu olisin voinu huonomminkin elämäni elää silti se ei olis mulla sen huonommin menny kuitenkaan
- Anonyymi00080UUSI
No hehe. Voin jättää jäljet :) eikä puhuta yksin rinnoista 😀olen saanut omistani ihan tarpeeksi 😂
🐾
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?742791Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282527Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472271Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122044Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1101529- 1671383
- 521062
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281034IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15836Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110824