Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä.
Muutoin koen, että aikamoista hapatusta koko juttu. Ihan kuin halloweenikin.. eivät oikeastaan kuulu meidän kultuuriimme.
Olisi kiva kuulla viettikö joku, siis viettämällä vietti ystävänpäivää eilen?
Miten vietit ystävänpäivää eilen?
55
372
Vastaukset
Laitoin parille ystävälle viestiä ja toivotin hyvät ystävänpäivät. 😊
Kotona katoin pöydän kauniisti (harvoin viitsin nähdä vaivaa, mutta eilen oli oikea tunnelma).
Päivälliseksi oli tarjolla lohta, perunaa ja muita lisukkeita. Hyvää!
Jälkiruuaksi musiikkia (olen edelleen herkkulakossa, joten kakkuja/ leivoksia ei ollut).
~ Whitney Houston - I Will Always Love You ~
https://youtu.be/3JWTaaS7LdU?si=ZHzGtw22BZrG1O8N
😊🌺Pikku-pirpana kirjoitti:
Voih.. romanttinen päivällinen. Oliko kynttilänvalossa?
Siihen pöydän kattaukseen kuului yksi tuoksukynttilä (vaniljan tuoksuinen, oma suosikkini), joten päivällinen nautittiin kattolampun ja kynttilän valossa. Siitä kynttilästä ei pelkästään olisi ollut valonlähteeksi. Pelkkä tunnelman luoja. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Siihen pöydän kattaukseen kuului yksi tuoksukynttilä (vaniljan tuoksuinen, oma suosikkini), joten päivällinen nautittiin kattolampun ja kynttilän valossa. Siitä kynttilästä ei pelkästään olisi ollut valonlähteeksi. Pelkkä tunnelman luoja. 😊
Sä osaat sit ottaa ilon irti kaikesta. :)
Vai että vaniljan tuoksuinen.. ite en voi sietää vaniljan tuoksua, saan siitä pahan olon ja joskus jopa päänsärkyä.
Oliko teillä kahdenkeskinen vai perhepäivällinen? Kuitenkin pakko sanoa, että hyvää ruokaa teit.
Exä laittoi eilen possun sisäfilettä pekoniin käärittynä ja mä tein kermaisen ja juustoisen pippurikastikkeen kyytipojaksi. Hyvää se oli.Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä osaat sit ottaa ilon irti kaikesta. :)
Vai että vaniljan tuoksuinen.. ite en voi sietää vaniljan tuoksua, saan siitä pahan olon ja joskus jopa päänsärkyä.
Oliko teillä kahdenkeskinen vai perhepäivällinen? Kuitenkin pakko sanoa, että hyvää ruokaa teit.
Exä laittoi eilen possun sisäfilettä pekoniin käärittynä ja mä tein kermaisen ja juustoisen pippurikastikkeen kyytipojaksi. Hyvää se oli.Perhepäivällinen. Mies teki ruuan. Minulle annettiin luottamustehtävä: kattaa pöytä. 😁
Ihanalta kuulostaa tuo possun sisäfile pekoonikääreessä ja kermakastikkeessa. Nam! Täytyy kokeilla joskus. 😋- Anonyymi00010
Olin omissa oloissa, yrittänyt tiputtaa painoa, kävellyt paljon, Minestronekeitto syönyt 3×2dl, nyt viikonlopun aikana, sit mikrossa lämmittänyt juuston leivän päälle 9× viipaletta. AB- jugurttia noin 6 dl ja jälkkäriksi noin 2 kg irtokarkkeja Prismasta. Vähän on ähky olo nyt.
- Anonyymi00001
Kävin uimassa, pikkuveljeni tykönä, KJK:n U18 joukkuueen pelissä ja katsoin myös liigakiekkoa.
- Anonyymi00002
Heräilin hitaasti, hieman siivoilin ja sitten lähdin salille. Tämän jälkeen lähdin ystäväni kanssa viettämään iltaa. Oikein mukava päivä 😊
Aletheias- Anonyymi00004
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vietittekö railakkaan tyttöjenillan?
Ei ollut tällä kertaa kovin railakasta menoa, pientä purtavaa ja leffaa, mutta mukava ilta maailmaa parannellessa 😊
Aletheias Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ollut tällä kertaa kovin railakasta menoa, pientä purtavaa ja leffaa, mutta mukava ilta maailmaa parannellessa 😊
AletheiasMukavalta kuulostaa. Mä olen kyllä edhdottomasti sitä mieltä, että sinun kannattaisi vetreyttää sitä tanssigeeniäsi joku kerta .. tekisi hyvää sullekin.. :)
- Anonyymi00006
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mukavalta kuulostaa. Mä olen kyllä edhdottomasti sitä mieltä, että sinun kannattaisi vetreyttää sitä tanssigeeniäsi joku kerta .. tekisi hyvää sullekin.. :)
Olen täysin samaa mieltä 🤗 Nykyään niin moni ystäväni elää terveellistä ja säännöllistä elämää (mikä on tietysti hyvä asia), että sellaisia bilekavereita ei kauheasti enää oikein ole.
Yhden ystävän kanssa olemme tosin suunnitelleet ysäribileisiin menoa, kunhan sellaiset sattuu riittävän lähelle, että pääsee menemään 😊
Aletheias Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä 🤗 Nykyään niin moni ystäväni elää terveellistä ja säännöllistä elämää (mikä on tietysti hyvä asia), että sellaisia bilekavereita ei kauheasti enää oikein ole.
Yhden ystävän kanssa olemme tosin suunnitelleet ysäribileisiin menoa, kunhan sellaiset sattuu riittävän lähelle, että pääsee menemään 😊
AletheiasLoistava idea. Siis noi ysäribileet. Ei voi olla lantio notkumatta. :)
- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Loistava idea. Siis noi ysäribileet. Ei voi olla lantio notkumatta. :)
Ysäri on kyllä takuuvarma teema, tanssijalka vipattaa ja fiilis on väkisinkin hyvä 🤗
Aletheias
- Anonyymi00003
En viettänyt mitenkään eri tavalla. Toivotin niille, jotka laittoivat toivotuksia. Mukava tietää, ettei kaikkien elämä kaadu siihen, etteivät ystävät ole joka hetki hereillä :)
Tuo yksi päivä vuodesta kun pitäisi olla niin miellinkielin kaikille, no, ei oikein iskostu minuun. Perinteisessä mielessä myönnän olevani huono ystävä.. enkä piittaa piiruakaan ystävänpäivästä.
Tai on ehkä pikkaisen ja sekin väkisin.
- Anonyymi00005
Olin parin frendin kanssa Tallinnassa. Syötiin ja varsinkin juotiin hyvin. Emäntä oli hiukan kireänä, kun tulin tänään puoliltapäivin pikku darrassa himaan..
Jaa, pikkuisenko vain.. tuohan on asiallinen syy aloittaa jopa mahtiriita. Noh..sattuuhan noita.
Eipä suurempia tähtihetkiä, exä kyläili...siinä kaikki. Oli kerta kaikkiaan niin anonyymi päivä etten muista siitä oikeastaan mitään 😄.
Eikö tuo ystävänpäivä tosiaankaan mitenkään omalta tunnu, päivä muitten seassaTähtihetketön mutta niin tähdellinen tavallistakin tavallisempi päivä. Sama mulla, laitoin ruokaa exän kanssa ja siinäpä tavallisuutta kerrakseen.
Tuollainen ystävänpäivä hypetys, mitä jotkut harrastaa .. on niin turhaa. Kukkia ja ravintolaan syömään oli jonkun kiltin miehen aloitus aiheesta.
Ihan kaunis ajatus, mutta NIIN turhaa useimmille.
Pitikö tuo ystävänpäivä edes lanseerata alkuunkaan tänne meille suomalaisille jörökölleille?Pikku-pirpana kirjoitti:
Tähtihetketön mutta niin tähdellinen tavallistakin tavallisempi päivä. Sama mulla, laitoin ruokaa exän kanssa ja siinäpä tavallisuutta kerrakseen.
Tuollainen ystävänpäivä hypetys, mitä jotkut harrastaa .. on niin turhaa. Kukkia ja ravintolaan syömään oli jonkun kiltin miehen aloitus aiheesta.
Ihan kaunis ajatus, mutta NIIN turhaa useimmille.
Pitikö tuo ystävänpäivä edes lanseerata alkuunkaan tänne meille suomalaisille jörökölleille?Tulikohan se tavallaan käsi kädessä yhdessä halloweenin kanssa 🤔, varmaan hyvin samoihin aikoihin?
Kaunis ajatuksena kieltämättä mutta muuten vähän turhan pinkki ja silloinen tällaisille mörökölliäisille :)Ex-Lukka kirjoitti:
Tulikohan se tavallaan käsi kädessä yhdessä halloweenin kanssa 🤔, varmaan hyvin samoihin aikoihin?
Kaunis ajatuksena kieltämättä mutta muuten vähän turhan pinkki ja silloinen tällaisille mörökölliäisille :)No tässä asiassa ollaan samasta puusta veistettyjä.. söpistely ei oikein iske. :)
- Anonyymi00008
Öö,
En muista. Oli pakkaspäivä täällä, niin varmaan palstailin paljon.
Muorille tarjosin keksiä, kun sille on turha tarjota seksiä.
Näin kuumaa meillä. Joo, polttopuuhommaa, ja illaksi kuumaa pesää, niinku pakkassäällä aina.
Tunteellisin viesti tuli miespuoliselta työkaverilta :))
Tänään oli onneksi asiallisempi ulkoiluilma, niin ei mennyt koko viikonloppu munilleen :)
-keinovaginamies-Pakkanen se pilasi minultakin seksin.. :(
Meillä piti olla pujottelijan kanssa treffit, vaan eipä ollut pakkasen takia. Pujiksen kun piti pitää pesiä lämpöisenä ihan siellä kotosallaan.
Nooh.. otin sen sitten lepopäivänä. Joskus pitää palautuakin. Ja edellisenä iltana meni myöhään kun oli broidi naisensa kanssa vieraisilla.
Tykkäsikös muori keksistä? Vai tykkäsikös kyttyrää?- Anonyymi00011
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pakkanen se pilasi minultakin seksin.. :(
Meillä piti olla pujottelijan kanssa treffit, vaan eipä ollut pakkasen takia. Pujiksen kun piti pitää pesiä lämpöisenä ihan siellä kotosallaan.
Nooh.. otin sen sitten lepopäivänä. Joskus pitää palautuakin. Ja edellisenä iltana meni myöhään kun oli broidi naisensa kanssa vieraisilla.
Tykkäsikös muori keksistä? Vai tykkäsikös kyttyrää?Voi voi,
Kylläpäs nyt luonto koettelee meitä.
Tuo on aina niin harmillista, kun melkein muttei sittenkään :)
Kyllä muori suustaan vielä toimii ja kostuu niin että keksi sulaa, kunhan on oikea merkki. Puheen osalta tuo osasto pelaa välillä liiankin hyvin.
Mutta ainahan se on elämässä vähän tylsää kun iltapäiväkahvien s vaihtuu k:ksi :))
-keinovaginamies- Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi voi,
Kylläpäs nyt luonto koettelee meitä.
Tuo on aina niin harmillista, kun melkein muttei sittenkään :)
Kyllä muori suustaan vielä toimii ja kostuu niin että keksi sulaa, kunhan on oikea merkki. Puheen osalta tuo osasto pelaa välillä liiankin hyvin.
Mutta ainahan se on elämässä vähän tylsää kun iltapäiväkahvien s vaihtuu k:ksi :))
-keinovaginamies-Juu, alkaa tässä itsekin kuivumaan seks.. eiku keksin puutteeseen.
Onnekseni multa löytyy lääkkeet tuohon puutteeseen. :)
No niin.. hienoa jos muori on edes hyvä suustaan.. ;)- Anonyymi00015UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, alkaa tässä itsekin kuivumaan seks.. eiku keksin puutteeseen.
Onnekseni multa löytyy lääkkeet tuohon puutteeseen. :)
No niin.. hienoa jos muori on edes hyvä suustaan.. ;)Muori meinasi jo, että varma paikka paratiisissa kun on jälleen palannut neitsyeksi :))
-keinovaginamies- Anonyymi00015 kirjoitti:
Muori meinasi jo, että varma paikka paratiisissa kun on jälleen palannut neitsyeksi :))
-keinovaginamies-Laita muori gynelle hakemaan lääkkeitä vaivaan. Ja kyllähän se ny on oikeasti niin, että vehkeet surkastuu jos niitä ei käytä.. :(
Siis luin jutun jossa puhuttiin naisen menopaussista.. juurikin lääkkeillä ja aktiivisuudella voi hyvinkin jatkaa hommia melkein normaalisti.. liukaria peliin ja hiton hyvät lämpät ni pitäisi pelittää.
Toki jos muori on jo luovuttanut sinun suhteesi, ni sitä päätöstähän ei mikään maailman mahti muuta. :(
Ite sain jatkoaikaa juurikin gynen määräämällä hormonikorvaushoidolla.- Anonyymi00021UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Laita muori gynelle hakemaan lääkkeitä vaivaan. Ja kyllähän se ny on oikeasti niin, että vehkeet surkastuu jos niitä ei käytä.. :(
Siis luin jutun jossa puhuttiin naisen menopaussista.. juurikin lääkkeillä ja aktiivisuudella voi hyvinkin jatkaa hommia melkein normaalisti.. liukaria peliin ja hiton hyvät lämpät ni pitäisi pelittää.
Toki jos muori on jo luovuttanut sinun suhteesi, ni sitä päätöstähän ei mikään maailman mahti muuta. :(
Ite sain jatkoaikaa juurikin gynen määräämällä hormonikorvaushoidolla.Kaikki eivät pysty olemaan niin järkeviä näissä hommissa kuin sinä ja minä. Ja eikä taida kaikilla sutinatkaan kiinnostaa siihen malliin - varsinkaan varttuneempana :)
Ja luuletko että se minua jotain uskois, pääkkö mikä pääkkö.
Ongelman ydin on jonkinlainen lääkepelko/kammo.
Hyvät sulle. Noin toimii fiksut naiset :)) Nuoruus jatkuu purkista :)))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00009
Päivä meni tavallisen lauantain malliin. Muutaman ystävänpäivätervehdyksen laitoin viestinä - tai oikeastaan vastasin niihin. Jos nyt oikein muistan, en ole varsinaisesti koskaan viettämällä viettänyt ystävänpäivää.
- SheenaEn kyllä minäkään ole koskaan viettänyt sitä, tai halloweeniakaan.
Tai siis olenpa.. halloweenia kerran. Palstamiitti Hämeenlinnassa. Oltiin pukeuduttu ja kaikkea.
Mut silloin mulla oli myös synttäritkin, en kyllä muista paljonko täytin.. :)
En viettänyt ystävänpäivää millään muotoa. Olen aina vihannut koko päivää. Ala-asteella meidät pakotettiin antamaan toisillemme kortteja ja sitten oli yksi poika joka jäi ilman korttia. Häntä pidettiin vähän nössönä kaverina. Tuntui todella kurjalta. Aloin sitten hänelle kaveriksi. Mutta siitä päivästä lähtien olen inhonnut koko päivää ja sen teennäisyyttä.
Tosin sellainen Ameriikkalainen romanttinen ystävänpäivä olisi kiva kokea.Toi on ymmärrettävää, ettei tykkää koko hössötyspäivästä jos on moista kokenut. Mutta kilttiä sinulta alkaa kaveeraamaan toisen kanssa. Muistelisin etten koskaan ole pitänyt ystävänpäivästä, ehkä siksikin kun minulla ei koskaan ole paljoa ollut niitä ystäviä.
Lapsena minua jo syrjittiin omituisuuteni ja pienen kokoni takia. En koskaan kuulunut piireihin ja opinkin elämään sosiaalisten piirien ulkopuolella.
Linukka jonkin aikaa sitten heitti ilmaan ajatuksen siitä, olisikos minullakin jonnin verran autismin kirjoa.. mikä voi olla hyvinkin ihan mahdollista. En kiellä tai myönnä mitään. :)
- Anonyymi00012UUSI
Söin kahvin kanssa punaisen pullan alias Berliinin munkin. Eikä siinä vielä kaikki. Lähetin myös 2 hyvää ystävänpäivää viestiä.
>simiti< Käytiin lounaalla, muuten normi päivä. Eikä oltas ystävänpäivän takia käyty missään, mutta kahdella perheessäni on synttärit samana päivänä. Ja siksi käytiin lounaalla.
Minä ainoana rapuna vesimies perheen kanssa. Äitinikin on vesimies. Isä on herkkähipiäinen leijona.
- Anonyymi00013UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Minä ainoana rapuna vesimies perheen kanssa. Äitinikin on vesimies. Isä on herkkähipiäinen leijona.
Koska lähdit tuolle linjalle, niin minäpä olen neitsytukkeli vieläkin, vaikka syssymmällä ikää 50 vuotta.
>simiti< Anonyymi00013 kirjoitti:
Koska lähdit tuolle linjalle, niin minäpä olen neitsytukkeli vieläkin, vaikka syssymmällä ikää 50 vuotta.
>simiti<Neitsyt, meinaten horoskoopissa. 😊
Muistelin, että Pirpana niistä horoskoopeista jotain tiesikin.Anonyymi00013 kirjoitti:
>simiti<Sinä oot niin nuori. Minä täytän juhannuksena 50.😅
- Anonyymi00014UUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Sinä oot niin nuori. Minä täytän juhannuksena 50.😅
Voi pahus. Miten oletkin noin hirmu vanha? 😇 on mukavaa olla näin nuori ja elämänsä kunnossa.
>simiti< Jasu2025 kirjoitti:
Neitsyt, meinaten horoskoopissa. 😊
Muistelin, että Pirpana niistä horoskoopeista jotain tiesikin.Joskus olin hurahtanut astrologiaan.. en niinkään horoskooppeihin. Moni mieltää ne yhdeksi ja samaksi asiaksi.
Pelkkä täysikuu nostaa esmes jopa New Yorkkia pilvenpiirtäjineen 15 - 20 cm ylityksessään.. ja aiheuttaa vuorovedetkin.. niin miksipä ei sit vaikuttaisi ihmiseenkin. Meistä n. 70% on kuitenkin vettä..
Mutta se höröttäminen mikä mulla oli joskus astrologiaan, on jo kauas jäänyttä historiaa.Anonyymi00013 kirjoitti:
>simiti<Voi Timppa kultaseni.. olet vielä noin nuori.. olen siis sinua kaksi vuotta vanhempi.. eli muumio jo. 😳
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joskus olin hurahtanut astrologiaan.. en niinkään horoskooppeihin. Moni mieltää ne yhdeksi ja samaksi asiaksi.
Pelkkä täysikuu nostaa esmes jopa New Yorkkia pilvenpiirtäjineen 15 - 20 cm ylityksessään.. ja aiheuttaa vuorovedetkin.. niin miksipä ei sit vaikuttaisi ihmiseenkin. Meistä n. 70% on kuitenkin vettä..
Mutta se höröttäminen mikä mulla oli joskus astrologiaan, on jo kauas jäänyttä historiaa.No minun täytyy sanoa, etten ymmärrä kummastakaan mitään. Horoskoopeista enkä astrologiasta. En osaisi kertoa mitään tai edes mihin ne perustuu.
- Anonyymi00016UUSI
Eipä juuri napannut. Toivottelin kyllä takaisin, jos joku toivotti hyvää ystävänpäivää.
Tosin kävin sidkon kanssa psikallisessa museossa ihmettelemässä juttuja. Sitten päälle kahvitteluhetki. Oisin käynyt muutenkin, en ystävänpäivän takia. Sattui vaan sille päivälle.
Minusta ystävät ei tarvitse muistamispäivää.
Elo ilman ystäviä on kuin mummon suolakurkut. Happamia ja aina liemessä.No tuo nyt riippuu ihan ihmistyypistä. Toiset tarvitsevat ihmisiä ympärilleen ja toiset eivät. Meissä on laumaeläjiä ja yksinäisiä susia .. ja kaikkea siltä väliltä.
Itse pidän takertuvaisia ihmisiä rasitteena ja haluankin ihmisuhteiltani väljyyttä. Se tekee minusta huonon ystävän.- Anonyymi00017UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
No tuo nyt riippuu ihan ihmistyypistä. Toiset tarvitsevat ihmisiä ympärilleen ja toiset eivät. Meissä on laumaeläjiä ja yksinäisiä susia .. ja kaikkea siltä väliltä.
Itse pidän takertuvaisia ihmisiä rasitteena ja haluankin ihmisuhteiltani väljyyttä. Se tekee minusta huonon ystävän.Et sä huono ystävä ole. Höpöhöpö...
Hiukan vaan liikaa välität just muista, ohi itsesi. 🙂
Ystävyys ei ole mitään suorittamista, vaan halua. 🙂
Kyllähän tuota kyselet ja toivottelet jotain kun sille sinusta tuntuu. 🙃 Anonyymi00017 kirjoitti:
Et sä huono ystävä ole. Höpöhöpö...
Hiukan vaan liikaa välität just muista, ohi itsesi. 🙂
Ystävyys ei ole mitään suorittamista, vaan halua. 🙂
Kyllähän tuota kyselet ja toivottelet jotain kun sille sinusta tuntuu. 🙃En mä omasta mielestäni juurikaan välitä muista ohi itseni, suon vain olosuhteet jossa ne muut saavat olla omia itsejään. Ja usein si omalla kustannuksellani. Joustan ja taivun, mutta en murru.
Itse pidän itseäni huonona ystävänä. Ja ompa tuo sanottu päin naamaakin. En tosiaankaan ole mikään paita ja peppu -tyyppi.
Kai se on vähän niin, että tämäkin asia riippuu mistä roikkuu. :)- Anonyymi00018UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
En mä omasta mielestäni juurikaan välitä muista ohi itseni, suon vain olosuhteet jossa ne muut saavat olla omia itsejään. Ja usein si omalla kustannuksellani. Joustan ja taivun, mutta en murru.
Itse pidän itseäni huonona ystävänä. Ja ompa tuo sanottu päin naamaakin. En tosiaankaan ole mikään paita ja peppu -tyyppi.
Kai se on vähän niin, että tämäkin asia riippuu mistä roikkuu. :)Jollekin, jolle jotain mitä et voi antaa, vaikka tarvitsisi voit ollakin huono ystävä.... mutta ei se sinusta ole kiinni. Vaan hänen tarpeista...🙂
Ystävyys kun ei ole suorittamista. 🙃
Se vaan on tai ei ole. Piste. 😁 Anonyymi00018 kirjoitti:
Jollekin, jolle jotain mitä et voi antaa, vaikka tarvitsisi voit ollakin huono ystävä.... mutta ei se sinusta ole kiinni. Vaan hänen tarpeista...🙂
Ystävyys kun ei ole suorittamista. 🙃
Se vaan on tai ei ole. Piste. 😁Juu. Ystävyys ei tosiaankaan ole suorittamista. Siinä olen kanssasi samaa mieltä.
Pahin puutteeni ystävyyksissäni on yhteydenpidon puute. Mutta kun yhteyksissä ollaan niin ihan kuin aikaa ei olisikaan. Mulla homma jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.. ja se ei monelle sovikaan. Varsinkin naiset tuntuvat vaativan huomiota säännöllisesti jotta ystävyyttä voidaan pitää ystävyytenä.
Mä en ole sellainen. Mun mielestä aikaa saa olla välissä. Aikaa ja tilaa.
Rakastan ihmisiä, tunnen syvästi heitä kohtaan, mutta en halua heitä jokapäiväiseen elämääni. En koe tarvetta jakaa elämääni kovinkaan.
Elämänpolut risteilevät ja joskus kulkevat rinnakkain, toisinaan vain piipahtaen ja välillä pidempään. Olen siunattu monilla ihmisillä elämässäni, heistä olen kiitollinen, kuitenkaan takertumatta. Luopuminenkin on osa elämää ja joskus ihmiset eivät vaan sovi toisilleen. Entä sitten?
Jokainen ihminen johon olen tutustunut, on rikastuttanut elämääni antamalla itsestään. Kuten myös minä olen tehnyt saman lukemattomille ihmisille. Se, ymmärtävätkö he sitä, ei ole minun asiani.
Ihmissuhteet on monimutkaisia, ja itse haluaisin vain yksinkertaistaa ne. "KEEP IT SIMPLE!" mottoni. :)- Anonyymi00019UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Ystävyys ei tosiaankaan ole suorittamista. Siinä olen kanssasi samaa mieltä.
Pahin puutteeni ystävyyksissäni on yhteydenpidon puute. Mutta kun yhteyksissä ollaan niin ihan kuin aikaa ei olisikaan. Mulla homma jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.. ja se ei monelle sovikaan. Varsinkin naiset tuntuvat vaativan huomiota säännöllisesti jotta ystävyyttä voidaan pitää ystävyytenä.
Mä en ole sellainen. Mun mielestä aikaa saa olla välissä. Aikaa ja tilaa.
Rakastan ihmisiä, tunnen syvästi heitä kohtaan, mutta en halua heitä jokapäiväiseen elämääni. En koe tarvetta jakaa elämääni kovinkaan.
Elämänpolut risteilevät ja joskus kulkevat rinnakkain, toisinaan vain piipahtaen ja välillä pidempään. Olen siunattu monilla ihmisillä elämässäni, heistä olen kiitollinen, kuitenkaan takertumatta. Luopuminenkin on osa elämää ja joskus ihmiset eivät vaan sovi toisilleen. Entä sitten?
Jokainen ihminen johon olen tutustunut, on rikastuttanut elämääni antamalla itsestään. Kuten myös minä olen tehnyt saman lukemattomille ihmisille. Se, ymmärtävätkö he sitä, ei ole minun asiani.
Ihmissuhteet on monimutkaisia, ja itse haluaisin vain yksinkertaistaa ne. "KEEP IT SIMPLE!" mottoni. :)Niin, sä kelpaat joko tuollaisena kun oot tai sit et. 😀
Mutta siinä mitataankin kuka on se YSTÄVÄ isosti.
Mulla muutama nainen ystävänä ja oon heille sanonut, että en ole mikään autonaatti mikä kollottaa kaikki synttärit, nimipäivät jne.
Vaan minusta kuuluu, kun sille päälle satun... ja mulle voi laitella mitä vaan, mut rn tiedä oonko missä ja kerkeeenkö....usein kerkeen. 🙂
Mut sama heillekin....🙃 Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, sä kelpaat joko tuollaisena kun oot tai sit et. 😀
Mutta siinä mitataankin kuka on se YSTÄVÄ isosti.
Mulla muutama nainen ystävänä ja oon heille sanonut, että en ole mikään autonaatti mikä kollottaa kaikki synttärit, nimipäivät jne.
Vaan minusta kuuluu, kun sille päälle satun... ja mulle voi laitella mitä vaan, mut rn tiedä oonko missä ja kerkeeenkö....usein kerkeen. 🙂
Mut sama heillekin....🙃Kelpaan tai olen kelpaamatta. Aivan yksi lysti minulle. Ihmiset joko sopii toisilleen tai eivät sovi. Tai si tulee sellainen kompromissi.
Arvostan erilaisuutta ja sitä että ihminen on oma itsensä, niin hyvässä kuin pahassakin. Ennenkaikkea uskaltaa olla oma itsensä. Se ei haittaa jos ei aina tunne itseään vahvaksi, en minäkään aina. Mutta kyllä minä sinutkin luokittelen ystäväkseni. Ja tiedät, että sinulla on erityinen sija sielussani. Aina. Olet minulle rakas ihminen. Arvostan sinua vaikka menetkin usein yli hilseeni.. ja ehkä juuri siks sua arvostankin.
Mut menipä lässyksi, vaikka rehellisesti kirjoitinkin.
:)- Anonyymi00020UUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kelpaan tai olen kelpaamatta. Aivan yksi lysti minulle. Ihmiset joko sopii toisilleen tai eivät sovi. Tai si tulee sellainen kompromissi.
Arvostan erilaisuutta ja sitä että ihminen on oma itsensä, niin hyvässä kuin pahassakin. Ennenkaikkea uskaltaa olla oma itsensä. Se ei haittaa jos ei aina tunne itseään vahvaksi, en minäkään aina. Mutta kyllä minä sinutkin luokittelen ystäväkseni. Ja tiedät, että sinulla on erityinen sija sielussani. Aina. Olet minulle rakas ihminen. Arvostan sinua vaikka menetkin usein yli hilseeni.. ja ehkä juuri siks sua arvostankin.
Mut menipä lässyksi, vaikka rehellisesti kirjoitinkin.
:)Heh... mulla on helppoo olla sekava itseni sulle. Ei tarvitse aina osata sanoa niin että hiffaisit.
Mut voin sanoa, olla mikä oon. 😄
https://youtu.be/RuWTf7w9PpM?si=Ey1X1LL03ll252CF
En mä menetä kenessäkään mitään, jotka ei halua olla mun kanssa tekemisissä. 🙃
Mutta ketkä on, niin kyllä mä snnan mun koko loistoni tulla. (Mitä se ikinä onkaan kellekin?) 😁
Enkä mä btw luettele ystäviäni.... he kyllä itse sen tietävät. 😏 Anonyymi00020 kirjoitti:
Heh... mulla on helppoo olla sekava itseni sulle. Ei tarvitse aina osata sanoa niin että hiffaisit.
Mut voin sanoa, olla mikä oon. 😄
https://youtu.be/RuWTf7w9PpM?si=Ey1X1LL03ll252CF
En mä menetä kenessäkään mitään, jotka ei halua olla mun kanssa tekemisissä. 🙃
Mutta ketkä on, niin kyllä mä snnan mun koko loistoni tulla. (Mitä se ikinä onkaan kellekin?) 😁
Enkä mä btw luettele ystäviäni.... he kyllä itse sen tietävät. 😏No, sulle asiat on niinkuin ne sulle on. Ja se on hyvä niin. En ny aina ole kanssasi samoilla hajuilla, mutta ei mun tarviikkaan.
Homma toimii ja sehän ny on se juju. Muuta ei tarviikkaan.
Nukkumasa ei taas ole suosiollinen minulle tänä yönä. Josko saisi vielä edes nukkumaijan vielä käymään.. ois vähä pakko yrittää vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18011026Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9210492Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2355930Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804744Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313226- 1713215
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin392033Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981608Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61450Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161374