että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjätä täysin omillaan... mitä naiset siihen sanoisivat kun ei heille kaikki tulisikaan "valmiina pöytään" vaan yhtäkkiä joutuisivat itse tekemään jotain oikeaa työtä jos meinaisivat mitään saada.
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
146
1185
Vastaukset
Ai, eikö niin jo ole? Vai onko mulle vaan osunut ja valikoitunut epäpäteviä palvelijoita miehiksi? 🤔
Ilmeisesti en osaa valita miestäkään oikein, kun joudun aina itse tekemään lähes kaiken mitä haluan elämältäni. Kukaan ei tuo tarjottimella mitään, edes kahvia eteen.
On osunut, sulle jaettiin ne elämän mustatpekat, niin joillain muilla naisilla on ne muut kortit 🤣
randombypasser kirjoitti:
On osunut, sulle jaettiin ne elämän mustatpekat, niin joillain muilla naisilla on ne muut kortit 🤣
Perkele, arvasin että minua on kustu silmään elämän toimesta. 😡
Missä nää miehet niitä miehiä näkee jokka palvelee naisia? Joku miesten oma salaseura.Jasu2025 kirjoitti:
Perkele, arvasin että minua on kustu silmään elämän toimesta. 😡
Missä nää miehet niitä miehiä näkee jokka palvelee naisia? Joku miesten oma salaseura.Ei kustu, vaan korttien jakaja nyt ehkä veivasi jotain hihastaan muille ja antoi loput sulle 😁
Mä en kyllä tiedä mistä niitä palvelevia miehiä löytyy, mutta tiettävästi niitä on eikä ihan vähänkään. Se tietty herättää kysymyksen onko niillä palvelemisen lisäksi myös luonnetta, kun ei kukaan kuitenkaan halua sellaista palvelevaa patakinnastakaan. Tai ei ainakaan kukaan mun existä olisi sellaista kattellut paria päivää pidempään 😂randombypasser kirjoitti:
Ei kustu, vaan korttien jakaja nyt ehkä veivasi jotain hihastaan muille ja antoi loput sulle 😁
Mä en kyllä tiedä mistä niitä palvelevia miehiä löytyy, mutta tiettävästi niitä on eikä ihan vähänkään. Se tietty herättää kysymyksen onko niillä palvelemisen lisäksi myös luonnetta, kun ei kukaan kuitenkaan halua sellaista palvelevaa patakinnastakaan. Tai ei ainakaan kukaan mun existä olisi sellaista kattellut paria päivää pidempään 😂Hmm, ehkä kukaan haluaa. Muttei kyllä yksikään itse tekevä ja järkeilevä jaksa löllyä palveltavana. Tylsistyy koristeena olemiseen., 😆
Jasu2025 kirjoitti:
Hmm, ehkä kukaan haluaa. Muttei kyllä yksikään itse tekevä ja järkeilevä jaksa löllyä palveltavana. Tylsistyy koristeena olemiseen., 😆
Älä nyt, kyllä sohvatyynyjäkin tarvitaan 😂
Jasu2025 kirjoitti:
Hmm, ehkä kukaan haluaa. Muttei kyllä yksikään itse tekevä ja järkeilevä jaksa löllyä palveltavana. Tylsistyy koristeena olemiseen., 😆
Minä pitäisin miestä jopa hiukan idioottina, joka olettaisi etten itse pysty mihinkään, vaan palvelee kuin avutonta.
Älä nyt, kyllä sohvatyynyjäkin tarvitaan 😂
Sohvassa muttei kumppanissa kai? Jotenkin vaikea asettua tilanteeseen, jossa itse vaan ihmetteli kun toinen tekee kaiken. Kuolisin tylsyyteen ja ei se ole mitään elämää, jos ei omia aivoja ja käsiä saa käyttää. Sen verran Pelle Pelottoman tyttärenä oon isäni taidoista perinyt, että käytän surutta avujani elämäni rakenteluun. Ei estä sairaudetkaan ja jos estää sama sitten kuolla pois. Oleminen ei ole elämää.
Jasu2025 kirjoitti:
Sohvassa muttei kumppanissa kai? Jotenkin vaikea asettua tilanteeseen, jossa itse vaan ihmetteli kun toinen tekee kaiken. Kuolisin tylsyyteen ja ei se ole mitään elämää, jos ei omia aivoja ja käsiä saa käyttää. Sen verran Pelle Pelottoman tyttärenä oon isäni taidoista perinyt, että käytän surutta avujani elämäni rakenteluun. Ei estä sairaudetkaan ja jos estää sama sitten kuolla pois. Oleminen ei ole elämää.
Sohvatyyny ku sohvatyyny, en ota kantaa siihen onko se liikkuva vai liikkumaton.
Ei kai kukaan tai ainakaan 99,99% prosenttia kauaa jaksaisi kattoa kumppania joka tekee kaiken ja ite ei saa/tartte/voi tehä mitään? Tai tietty jokainen voi valita omat harrastuksena, jos kumppani haluaa harrastaa kodin ja perheen ylläpitoa.randombypasser kirjoitti:
Sohvatyyny ku sohvatyyny, en ota kantaa siihen onko se liikkuva vai liikkumaton.
Ei kai kukaan tai ainakaan 99,99% prosenttia kauaa jaksaisi kattoa kumppania joka tekee kaiken ja ite ei saa/tartte/voi tehä mitään? Tai tietty jokainen voi valita omat harrastuksena, jos kumppani haluaa harrastaa kodin ja perheen ylläpitoa.Olis se ainakin vaikea uskoa, että joku nauttisi olostaan, kun itse ei tee mitään. Mitäs varten sitä sitten ees elää? Jos ei sitä varten että tekee ja toimii eikä vaan passiivisena vartu jonkun muun tekevän.
Jasu2025 kirjoitti:
Olis se ainakin vaikea uskoa, että joku nauttisi olostaan, kun itse ei tee mitään. Mitäs varten sitä sitten ees elää? Jos ei sitä varten että tekee ja toimii eikä vaan passiivisena vartu jonkun muun tekevän.
Vaikka nyky muksut heittää ojennetun mopin pois, kattoo kännykkää, sen sisältö on tärkeempi. Kun mun ikäpolvi helpommin heittää puhelimen pois ja tarttuu toimeen.
Jasu2025 kirjoitti:
Olis se ainakin vaikea uskoa, että joku nauttisi olostaan, kun itse ei tee mitään. Mitäs varten sitä sitten ees elää? Jos ei sitä varten että tekee ja toimii eikä vaan passiivisena vartu jonkun muun tekevän.
Kyllä niitäkin on, olen tuntenut jokusen. Olin ja olen edelleen ällistynyt, mutta kukin tavallaan, ei ole mun asiani kyseenalaistaa valintojaan. Tiiä sitten miten nykyään elävät, siitä on jo aika monta vuotta aikaa kun heidät tunsin.
- Anonyymi00001
Johan täs on käytännössä 50 vuotta pärjännyt ilman miestä joka ois muutakin kun yks kakara muitten lisäks.
- Anonyymi00058
Tuskin tulevat vaidevuodetkaan antavat aihetta ikäneidon elämän muodon muutokseenkaan.
- Anonyymi00002
Ei ole Miestä ollut ikinä. Hyvin olen pärjännyt. Sovinistilla alko taas viikonloppu.
Nyt heräsi uteliaisuus, mistä tämmöisiä palvelevia miehiä sitten löytää?
- Anonyymi00018
Samaa mietin, että mistäs sellasen löytää. Täytyis varmaan taas nostaa rimaa entisestä, jos miestä etsisi. 😀
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samaa mietin, että mistäs sellasen löytää. Täytyis varmaan taas nostaa rimaa entisestä, jos miestä etsisi. 😀
Niinpä. Itse olen todennut ettei miestä tarvi välttämättä mihinkään. Ihan samat hommat minäkin pystyn näköjään tekemään, kun tuntemani miehetkin. Ja jos en pysty, johtuu se siitä ettei minua kiinnosta tehdä. 😅
Jälki ei välttis kaikessa ole yhtä hyvää, mutta pystyn niin että pärjään omalla osaamisellani.Jasu2025 kirjoitti:
Niinpä. Itse olen todennut ettei miestä tarvi välttämättä mihinkään. Ihan samat hommat minäkin pystyn näköjään tekemään, kun tuntemani miehetkin. Ja jos en pysty, johtuu se siitä ettei minua kiinnosta tehdä. 😅
Jälki ei välttis kaikessa ole yhtä hyvää, mutta pystyn niin että pärjään omalla osaamisellani.Siis kaikki elämän kannalta oleellinen luonnistuu. Miehet ei kaikki osaa sitäkään mitä minä osaan ja se joskus on miestä korventanutkin. 😬
Jasu2025 kirjoitti:
Siis kaikki elämän kannalta oleellinen luonnistuu. Miehet ei kaikki osaa sitäkään mitä minä osaan ja se joskus on miestä korventanutkin. 😬
Ja on naisia, jotka osaa ja joiden älykkyys vetää minustakin kirkkaasti ohi mennen tullen. En ole edes huippu missään. Silti jotkut miehet viittiikin aliarvioida naisten älyä ja osaamista. Eihän naisten ole annettu loistaa missään aikoinaan. Vieläkin moni ies tuntee alemmuuskompleksia, jos vastaan tulee naisia jotka osaa ja jotka luottaa omaan älyynsä. Ja päihittää kirkkaasti nuo kitisevät äijätkin.
Jasu2025 kirjoitti:
Ja on naisia, jotka osaa ja joiden älykkyys vetää minustakin kirkkaasti ohi mennen tullen. En ole edes huippu missään. Silti jotkut miehet viittiikin aliarvioida naisten älyä ja osaamista. Eihän naisten ole annettu loistaa missään aikoinaan. Vieläkin moni ies tuntee alemmuuskompleksia, jos vastaan tulee naisia jotka osaa ja jotka luottaa omaan älyynsä. Ja päihittää kirkkaasti nuo kitisevät äijätkin.
Sen sijaan että ottaisi oppia itseään älykkäämmiltä ja osaavilta, ei mies kykene nöyrtymään tyhmyytensä edessä. Siinäkin koen olevani ja naisten miehiä kykenevämpi myöntämään, kun en osaa. Joku muu osaa paremmin.
- Anonyymi00003
näsäviisaat voimaantuneet feministit heti hyökkäsivät aiheeseen kiinni.
mutta realismi on taas niin kateissa kun voi vaan olla.
käytännössä se että miehet lakkaisivat palvelemasta tarkoittaisi sitä että valot sammuisivat, vesi lakkaisi juoksemasta hanasta, ja roskikset olisivat täynnä eikä niitä tyhjennettäisi. autot eivät kulkisi, teitä ei aurattaisi eikä kunnostettaisi. taloja ei rakennettaisi eikä mitään korjattaisi.
tuo on minun henkilökohtainen unelmani, haluaisin sen nähdä kun naiset olisivat sormi suussa ja kultalusikka kädessä odottamassa miestä apuun, mutta se ei koskaan saapuisi paikalle.Ihminen ne on keksinyt, ihminen ne keksii uudelleenkin. Ei ne munat mitään eroa tee älykkyydelle.
Sinä elät jossain menneisyydessä, kun naisten älykkyys vaimennettiin nyrkin ja hellan väliin. Miehet pelkäsi, ettei he saakkaan kaikkea kunniaa, koska nainen oppii ja osaa, jos vaan pääsee irti hellasta ja nyrkin alta. Aivot muovaantuu, aivot oppii kun saa tilaisuuden.
- Anonyymi00014
On tällä aiemminkin pärjätty ilman noita, joten pärjättäisiin uudestaankin, jos tarve tulisi. Kynttilät ja tuli valaisee, veden voi keittää, roskia ei tulisi, jollei elä nykyisenkaltaista elämää, hevonen kuljee, talon osaan tarvittaessa rakentaa ja korjata itsekin jne.
- Anonyymi00022
Toi on kyllä ihan sumeaa logiikkaa. Työssä käyminen on siis naisten palvelemista ja kaikilla miehillä on vain naisasiakkaita. Miehet eivät käytä sähköä ja hanavettä, miehet eivät tuota roskaa, miehet eivät aja autoilla ja tarvitse teitä, miehet eivät asu taloissa - joita muut miehet ylläpitävät ja tuottavat. Kaikki miehet tuotavat sähkönsä ja puhtaan vetensä, kuskaavat omat roskansa itse omalle henkilökohtaiselle kaatopaikalleen, jota he itse ylläpitävät, rakentavat ja korjaavat itse omat autonsa, joihin tuottavat myös polttoaineen itse, rakentavat ja ylläpitävät jokainen itse omat henkilökohtaiset tiensä, rakentavat ja korjaavat itse omat henkilökohtaiset asuntonsa, joissa ei koskaan asu kukaan muu. Et sä kyllä ihan täysillä käy noine kuvitelminesi.
- Anonyymi00107
Jasu2025 kirjoitti:
Ihminen ne on keksinyt, ihminen ne keksii uudelleenkin. Ei ne munat mitään eroa tee älykkyydelle.
ei "ihminen" niitä asioita ole keksinyt, vaan MIES!.
Minä kyllä arvostan miehiä ihan yhtä lailla kuin vahvoja naisia. Olen sanonut ennenkin, että olen surkea kaikkien pärisevien vehkeiden kanssa (enkä puhu nyt dildoista).
Mielellään ottaisin vaikka talkooporukan sellaisista kykenevistä ihmisistä touhuamaan mökille, mutta eipä ole nykyään niin sanottua, että talkoolaisia löytyisi, vaikka kuinka kokkaisi ja juottaisi. Ne (talkoot) on mennyttä aikaa. Elämä on.Eli siis esimerkiksi tehosekoitin, taikinakone, sauvasekoitin ja vaikkapa dildo pysyvät hyvin käsissä, mutta ei ne muut pärisevät vehkeet? Yritän vain tarkentaa haasteita aiheuttavaa aluetta ymmärtääkseni paremmin tarvittavaa ratkaisukonstellaatiota 😁
Eli siis esimerkiksi tehosekoitin, taikinakone, sauvasekoitin ja vaikkapa dildo pysyvät hyvin käsissä, mutta ei ne muut pärisevät vehkeet? Yritän vain tarkentaa haasteita aiheuttavaa aluetta ymmärtääkseni paremmin tarvittavaa ratkaisukonstellaatiota 😁
En tiiä. Äiti kasvatteli pelolla ja näen kauhuskenaariot itsestäni moottorisaha käsissäni. 😅
Mu5tasydän kirjoitti:
En tiiä. Äiti kasvatteli pelolla ja näen kauhuskenaariot itsestäni moottorisaha käsissäni. 😅
Jumalat mielessä ja housut jalassa vai miten päin se nyt olikaan kasvatusmalli? Niin siis moottorisahahan on hiukan kimurantti aparaatti, ei muuten, mutta sillä pääsee helposti eroon raajoista, omista tai toisen, ja hyvänä päivänä puun raajoista 😂
Jumalat mielessä ja housut jalassa vai miten päin se nyt olikaan kasvatusmalli? Niin siis moottorisahahan on hiukan kimurantti aparaatti, ei muuten, mutta sillä pääsee helposti eroon raajoista, omista tai toisen, ja hyvänä päivänä puun raajoista 😂
Niin. Oikein mieluusti jätän sahaamisen muille. Ehkä. 😁
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. Oikein mieluusti jätän sahaamisen muille. Ehkä. 😁
Paino sanalla ehkä 😂
- Anonyymi00060
Eli siis esimerkiksi tehosekoitin, taikinakone, sauvasekoitin ja vaikkapa dildo pysyvät hyvin käsissä, mutta ei ne muut pärisevät vehkeet? Yritän vain tarkentaa haasteita aiheuttavaa aluetta ymmärtääkseni paremmin tarvittavaa ratkaisukonstellaatiota 😁
Se on vaan tätä jokapiirin illuusiota ja mahdollisuuksien taidetta sähkön varaisesti.
Sopiiko, jos miehen kanssa tekee asioita puoliksi?
Minä olen parempi siivomaan, järjestelemään, hoitamaan ruokahuollon ja taloudelliset-/ raha-asiat.
Mies on parempi kokki, IT-taitaja ja Remontti-Reiska.
Kun olemme molemmat omalla vahvuusalueillamme, ei nämä kotityöt tunnu palveluksilta. Tätä kutsutaan arjenpyörittämiseksi.- Anonyymi00004
en vaan ymmärrä että miksi 50% kansalaisista saa elää toisen puolen siivellä, tekemättä koko elämänsä aikana mitään oikeaa työtä tai rakentavaa. ja ovat perineet tämän etuoikeutetun asemansa vain pelkän sukupuolensa perusteella.
- Anonyymi00005
Mjaa, itseäni auttaa jo se kun tiedostan naisen olevan olemassa.
Ei hänen tarvitse siivota, "harrastaa" seksiä tai olla kiva. Riittää kun on olemassa se oikea tunne.
AV - Anonyymi00006
Joo ei tullut syntyessä hertta-ässä, eikä kultalusikkaakaan.
- Anonyymi00007
Entä jos jonain päivänä naiset yksinkertaisesti lopettaisivat ukkijen hyysäämisen ,ei ruokaa ,ei siivoiltas ,ei pyykinpesua ym ??? Siinä ei naamaa naurattaisi.
- Anonyymi00008
Siinä voisi käydä niin, että kollektiivisesti myös naiset lopettaisi miesten jeesailun.
Ja yllättävän moni mies juurikin kollektiivisesti olis kusessa, enempi kuin naiset.
Itse arvostan naisia ihan siinä missä ketä tahaansa. Mutta monessa kohtaa näen sen, että takana on nainen, joka jotenkin hoitaa hommat.
Mies keskimäärin ei osaa hoitaa taloutta hyvin, eikä useasti omaa terveyttään, vaan siellä on niitä mummoja, tätejä, äitejä ja siskoja, jotka "hössöttää", mutta hoitavat lopulta aika paljon kaikkea monelle miehelle...
Puhumattakaan edes vaimoista... - Anonyymi00009
mitä sanoisin noiden KKK-toiminnasta varoituksia ei tule ollenkaan, you're dead as sin jos jotkin controllerint niin päättävät... no warnings just death.
- Anonyymi00010
Mitäs jos yhtenä iltana kävisi näin?
https://www.youtube.com/watch?v=FTP6AekGxqM&list=RDFTP6AekGxqM&start_radio=1
AV - Anonyymi00011
tämä on että itseni pitäisi "steelen up*, but I really cant maybe if 'I had working legs..
- Anonyymi00012
Eipä ole koskaan ennenkään tullut kaikki valmiina, eli ei juurikaan vaikuttaisi minun elämääni.
- Anonyymi00013
Entä jos yhtäkkiä kuin salamaniskusta olisikin vain naisia olemassa, ei miehiä ollenkaan?
.. joku vanha pelikin tuli jo mieleen Duke Nukem - Planet of Babes.
nooh niin.- Anonyymi00015
Hetken aikaa varmasti monella olisi vaikeaa, mutta ihminen on sopeutuvainen.
- Anonyymi00016
Noh.. Täytyy sanoa, että omassa elämässä ei muuttuisi mikään. Teen jo nyt kaiken itse, niin eihän tuolla olisi sen kummempaa vaikutusta minuun. Joillekin tuo toki olisi harmituksen paikka.
Mutta mihin unohtui happy wife, happy life?
Aletheias - Anonyymi00017
Palvelevia miehiä? Ei ole sattunut kohdalle, mutta ehkä kyseisiä mystisiä olentoja on olemassa, jos niin väität. Pitäisi varmaan olla vaativampi.
- Anonyymi00019
Kun pyritään yhteiseen nautintoon, niin silloin on soveliasta, että kumpikin palvelee toistaan vuorollaan :))
Maailmassa on nykyään just se vika, että ollaan liian itsekkäitä.
-keinovaginamies-- Anonyymi00023
Ai miten hienosti sanottu, juuri noin 🤗
Aletheias - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai miten hienosti sanottu, juuri noin 🤗
AletheiasOis sen voinut kirjoittaa myös "yhteiseen onneen" -muotoon, mutta perjantai-illan ratoksi ajattelin värkätä sen noin :)
Toisiamme varten me täällä loppujen lopuksi olemme 🤗
-keinovaginamies- - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ois sen voinut kirjoittaa myös "yhteiseen onneen" -muotoon, mutta perjantai-illan ratoksi ajattelin värkätä sen noin :)
Toisiamme varten me täällä loppujen lopuksi olemme 🤗
-keinovaginamies-Sanoisin, että tuo oli juuri sopiva muoto sinun sanomana 🤗
Tuo periaate toimii itseasiassa kaikkiin ihmissuhteisiin, ei vain parisuhteisiin. Vähemmän itsekkyyttä, enemmän toisen huomioimista.
Aletheias - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sanoisin, että tuo oli juuri sopiva muoto sinun sanomana 🤗
Tuo periaate toimii itseasiassa kaikkiin ihmissuhteisiin, ei vain parisuhteisiin. Vähemmän itsekkyyttä, enemmän toisen huomioimista.
AletheiasNiin niin,
Täytyyhän minun pitää vähän profiilia yllä, ettei tässä nyt ihan pehmennytä ;)
Käväisin hakemassa sen pilkkiteltan, niin pääsee huomenna järvelle vanhojen ukkojen olosuhteisiin :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin niin,
Täytyyhän minun pitää vähän profiilia yllä, ettei tässä nyt ihan pehmennytä ;)
Käväisin hakemassa sen pilkkiteltan, niin pääsee huomenna järvelle vanhojen ukkojen olosuhteisiin :))
-keinovaginamies-Kyllä, kovalla työllä ansaitusta maineesta täytyy pitää kiinni 😅
Mahtavaa, kun joku siirtyy tehokkaasti sanoista tekoihin. Kyllä nyt kelpaa pilkkiä 🤗 Kerro sitten, miten kävi ja millainen kokemus on pilkkiä teltassa. Sehän voi olla vaikka miten kotoisaa! Höyryävää juomaa mukaan ja kunnon eväät 🤗
Aletheias - Anonyymi00079
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä, kovalla työllä ansaitusta maineesta täytyy pitää kiinni 😅
Mahtavaa, kun joku siirtyy tehokkaasti sanoista tekoihin. Kyllä nyt kelpaa pilkkiä 🤗 Kerro sitten, miten kävi ja millainen kokemus on pilkkiä teltassa. Sehän voi olla vaikka miten kotoisaa! Höyryävää juomaa mukaan ja kunnon eväät 🤗
AletheiasKävi sillä tavalla, että jos omistat Puuiloa joko suoraan tai jonkin rahaston kautta, niin voit olla hyvin tyytyväinen.
Keinovaginamiehen tämän talven ahvenen kilohinta tähän mennessä on yli tuhat euroa, ja nämä rahat on kannettu Puuiloon :)
Teltta kyllä oli ihan kotoinen. Kostea ja ympäristöään lämpimämpi kolo :) Viihdyin hyvin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00084
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kävi sillä tavalla, että jos omistat Puuiloa joko suoraan tai jonkin rahaston kautta, niin voit olla hyvin tyytyväinen.
Keinovaginamiehen tämän talven ahvenen kilohinta tähän mennessä on yli tuhat euroa, ja nämä rahat on kannettu Puuiloon :)
Teltta kyllä oli ihan kotoinen. Kostea ja ympäristöään lämpimämpi kolo :) Viihdyin hyvin.
-keinovaginamies-Voin hyvin uskoa, että viihdyit, jos kerran oli kotoisa, lämmin ja kostea 😂
Kuulostaa siis siltä, että hankinta oli kannattava. Mutta tuhat euroa? 😳😳😳 Kultalangastako se teltta on punottu? Vaikka en tuomitse, jokainen laittaa rahansa siihen, mikä on itselleen oleellista ja sinä olit selvästi kostean ja lämpimän kolosen tarpeessa niin mikäs siinä 😁
Harmi, kun en omista Puuiloa. Salkku painottuu vihreään teknologiaan ja muihin vastuullisuusrankingeissa hyvät pisteet saaneisiin yrityksiin. Ehkä siirrän painotusta kalastustarvikkeita valmistaviin yrityksiin 😅
Aletheias - Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Voin hyvin uskoa, että viihdyit, jos kerran oli kotoisa, lämmin ja kostea 😂
Kuulostaa siis siltä, että hankinta oli kannattava. Mutta tuhat euroa? 😳😳😳 Kultalangastako se teltta on punottu? Vaikka en tuomitse, jokainen laittaa rahansa siihen, mikä on itselleen oleellista ja sinä olit selvästi kostean ja lämpimän kolosen tarpeessa niin mikäs siinä 😁
Harmi, kun en omista Puuiloa. Salkku painottuu vihreään teknologiaan ja muihin vastuullisuusrankingeissa hyvät pisteet saaneisiin yrityksiin. Ehkä siirrän painotusta kalastustarvikkeita valmistaviin yrityksiin 😅
AletheiasNiin siis se oli tåmän talvinen ahvenen kilohinta. Eli talven varustehankintoihin käytetty euromäärä / saatu ahvenkilo :))
Ja laskelmaan tuli pieni tarkennus, kun muistin että sainhan minä jo viime viikonloppunakin pari sataa grammaa pikkuahventa ennen näitä viimeisiä varustepäivityksiä.
Ehkä ollaan kuitenkin luokassa n. 650 euroa/kilo :)))
Mutta harrastukset on kivoja. Tuleepahan ulkoiltua. Huomenna pitäis taas halpua kilohinnan.
-keinovaginamies- - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Niin siis se oli tåmän talvinen ahvenen kilohinta. Eli talven varustehankintoihin käytetty euromäärä / saatu ahvenkilo :))
Ja laskelmaan tuli pieni tarkennus, kun muistin että sainhan minä jo viime viikonloppunakin pari sataa grammaa pikkuahventa ennen näitä viimeisiä varustepäivityksiä.
Ehkä ollaan kuitenkin luokassa n. 650 euroa/kilo :)))
Mutta harrastukset on kivoja. Tuleepahan ulkoiltua. Huomenna pitäis taas halpua kilohinnan.
-keinovaginamies-Suloinen tuo parisataa grammaa ahventa 😊
Onhan tuossa kilohinta kohdillaan, mutta mitä enemmän kalaa nousee, sitä halvempi kilohinta eli kannattaa vaan sitkeästi jatkaa 🤗 Ja mikäs sen parempaa ajanvietettä, kuin olla ulkosalla nyt kun pakkasetkin ovat alkaneet hellittämään ja kevätaurinko lämmittää koko ajan enemmän ja enemmän 🌞
Harrastukset ovat hyvä paikka kuluttaa rahaa, menee hyvään tarkoitukseen. Omalla kohdalla rahat menee tosin lapsen harrastuksiin ja itse harrastelen mahdollisimman halvalla, mutta sellaista se on tällä hetkellä.
Tuli mieleen kalastamisesta, että minähän en ole oikein koskaan kalastanut. Yritin joskus lapsena, mutta pillahdin itkuun kun alkoi niin säälittämään kalan puolesta, etten ole uskaltanut kokeilla uudelleen. Tiedän, vähän yliherkkää, mutta kaikilla meillä on vikamme 🫣😁
Aletheias - Anonyymi00095
Anonyymi00091 kirjoitti:
Suloinen tuo parisataa grammaa ahventa 😊
Onhan tuossa kilohinta kohdillaan, mutta mitä enemmän kalaa nousee, sitä halvempi kilohinta eli kannattaa vaan sitkeästi jatkaa 🤗 Ja mikäs sen parempaa ajanvietettä, kuin olla ulkosalla nyt kun pakkasetkin ovat alkaneet hellittämään ja kevätaurinko lämmittää koko ajan enemmän ja enemmän 🌞
Harrastukset ovat hyvä paikka kuluttaa rahaa, menee hyvään tarkoitukseen. Omalla kohdalla rahat menee tosin lapsen harrastuksiin ja itse harrastelen mahdollisimman halvalla, mutta sellaista se on tällä hetkellä.
Tuli mieleen kalastamisesta, että minähän en ole oikein koskaan kalastanut. Yritin joskus lapsena, mutta pillahdin itkuun kun alkoi niin säälittämään kalan puolesta, etten ole uskaltanut kokeilla uudelleen. Tiedän, vähän yliherkkää, mutta kaikilla meillä on vikamme 🫣😁
AletheiasJos huomisen jälkeen olis kalakukkoahvenet kasassa - kun siis lisätään tämän päivän saaliiseen - niin hyvä homma. Vois paistaa taas pitkästä aikaa kukon. Viime talvena viimeksi.
Ei noilla pikkuahvenilla oikein muuta järkevää käyttöä ole, kun kissaakaan ei ole. Ja muori ei anna antaa koiralle :) Tämä on muuten härski koira. (juuri nyt sylissä) Oli tavoittanut muorin pikkarit jostain pesuhuoneen lattialta. (Eikä tainneet olla aivan puhtaammasta päästä) Niin nuoleskeli niitä tuolla hämärän makkarin kulmassa ihan tosissaan, kun ihmettelin että missä koira ja mitään ei kuulu. Menin ottamaan niitä pois ja torumaan koiraa, niin ihan tosissaan meinasi käydä käsiksi, ärähti, eikä olisi aarteestaan luopunut :)) Isäntäkäån sillä ei sentään ihan noin pervo ole :)
Se on jo kova sana jos olet yhden kalan onkinut. Tiedän tapauksen joka ei saa edes matoa koukkuun, kun se kärsii 😬
-keinovaginamies- - Anonyymi00099
Anonyymi00095 kirjoitti:
Jos huomisen jälkeen olis kalakukkoahvenet kasassa - kun siis lisätään tämän päivän saaliiseen - niin hyvä homma. Vois paistaa taas pitkästä aikaa kukon. Viime talvena viimeksi.
Ei noilla pikkuahvenilla oikein muuta järkevää käyttöä ole, kun kissaakaan ei ole. Ja muori ei anna antaa koiralle :) Tämä on muuten härski koira. (juuri nyt sylissä) Oli tavoittanut muorin pikkarit jostain pesuhuoneen lattialta. (Eikä tainneet olla aivan puhtaammasta päästä) Niin nuoleskeli niitä tuolla hämärän makkarin kulmassa ihan tosissaan, kun ihmettelin että missä koira ja mitään ei kuulu. Menin ottamaan niitä pois ja torumaan koiraa, niin ihan tosissaan meinasi käydä käsiksi, ärähti, eikä olisi aarteestaan luopunut :)) Isäntäkäån sillä ei sentään ihan noin pervo ole :)
Se on jo kova sana jos olet yhden kalan onkinut. Tiedän tapauksen joka ei saa edes matoa koukkuun, kun se kärsii 😬
-keinovaginamies-Kalakukko kuuluu niihin suomalaisiin perinneruokiin, joita en ole koskaan maistanut. Ei täällä päin kauheasti nääs kukkoilla 😁 Mutta ahvenesta tulee varmaan oikein hyvää, sehän ei ole niin tikkuista kuin joku muikku.
Voi ihanuus, saat rapsutella karvaturria siellä 😍 Vähän kateeksi käy, kun lemmikkikuume on niin kova. Voi olla että kohta sorrun kuumeen alla ja hankin kissan tai pari 😁
Kieltämättä melkoisen härskiä toimintaa hauvalta 😂 Eläimillä on omat käsityksensä siitä, mikä on sopivaa käytöstä, mutta selkeästi hauvalla oli missio, jonka sinä tylysti keskeytin. Harmittaahan se, mutta toivotaan että jatkossa löytää muita kiinnostuksen kohteita kuin muorin pikkarit 😅
Minä olen täysin onneton kalastaja ja juuri noin säälittävä, etten osaisi matoa koukkuun laittaa. Toki sekin on osaltaan harjoituksen puutetta, mutta en luota itseeni riittävästi, että uskaltaisin lähteä kalaan, joten jätän ne hommat osaavimmille 😊
Aletheias - Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Kalakukko kuuluu niihin suomalaisiin perinneruokiin, joita en ole koskaan maistanut. Ei täällä päin kauheasti nääs kukkoilla 😁 Mutta ahvenesta tulee varmaan oikein hyvää, sehän ei ole niin tikkuista kuin joku muikku.
Voi ihanuus, saat rapsutella karvaturria siellä 😍 Vähän kateeksi käy, kun lemmikkikuume on niin kova. Voi olla että kohta sorrun kuumeen alla ja hankin kissan tai pari 😁
Kieltämättä melkoisen härskiä toimintaa hauvalta 😂 Eläimillä on omat käsityksensä siitä, mikä on sopivaa käytöstä, mutta selkeästi hauvalla oli missio, jonka sinä tylysti keskeytin. Harmittaahan se, mutta toivotaan että jatkossa löytää muita kiinnostuksen kohteita kuin muorin pikkarit 😅
Minä olen täysin onneton kalastaja ja juuri noin säälittävä, etten osaisi matoa koukkuun laittaa. Toki sekin on osaltaan harjoituksen puutetta, mutta en luota itseeni riittävästi, että uskaltaisin lähteä kalaan, joten jätän ne hommat osaavimmille 😊
AletheiasAhven on minun mielestä maultaan paras suomalainen kala. Joskus kun sattuu saamaan kesällä vähän parempaa kokoluokkaa, niin parempaa ei olekaan kuin itse pyydetty ja savustettu ahven 🥲
Hyvän kalakukon salaisuus on siinä, että pitää paistaa tarpeeksi kauan ja miedolla. Ensin sähköuunilla pintaväri kovemmassa lämmössä ja sitten hyvin peiteltynä koko yön yli hautumaan puu-uunin jälkilämpöön. Ja pikkuahven kukkoon tietysti nyljettynä ja vähänkin isommasta myös selkäruoto fileoituna pois.
Joo, tämä on tällainen 3 kg vanha herra jo, ja vanhemmiten sylkyn kipeä. Nuorempana oli niin kova menemään ettei juuri ehtinyt sylissä viihtyä :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Ahven on minun mielestä maultaan paras suomalainen kala. Joskus kun sattuu saamaan kesällä vähän parempaa kokoluokkaa, niin parempaa ei olekaan kuin itse pyydetty ja savustettu ahven 🥲
Hyvän kalakukon salaisuus on siinä, että pitää paistaa tarpeeksi kauan ja miedolla. Ensin sähköuunilla pintaväri kovemmassa lämmössä ja sitten hyvin peiteltynä koko yön yli hautumaan puu-uunin jälkilämpöön. Ja pikkuahven kukkoon tietysti nyljettynä ja vähänkin isommasta myös selkäruoto fileoituna pois.
Joo, tämä on tällainen 3 kg vanha herra jo, ja vanhemmiten sylkyn kipeä. Nuorempana oli niin kova menemään ettei juuri ehtinyt sylissä viihtyä :)
-keinovaginamies-Hyvin valmistettu ahven on kyllä oiva ruokakala. Itse en ole niin taitava kokki, mutta kalan kanssa yleensä riittää simppelit keinot. Paisto voilla, suola, pippuri, ehkä sitruuna, persilja/tilli.. Kerran onnistuin tekemään mielettömän hyvää kuhaa. Pitäisikin pitkästä aikaa ostaa kuhaa, vaikka se maksaa miljoonia 🫣
3kg? Voi sentään, mikä miniturri. Molemmat kissoistanikin painoivat enemmän kuin tuo. Kollikissa jopa 7kg, kun siinä oli vähän isoa rotukissaa niin hän oli melkoinen järkäle kissaksi 😊
Aletheias - Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Hyvin valmistettu ahven on kyllä oiva ruokakala. Itse en ole niin taitava kokki, mutta kalan kanssa yleensä riittää simppelit keinot. Paisto voilla, suola, pippuri, ehkä sitruuna, persilja/tilli.. Kerran onnistuin tekemään mielettömän hyvää kuhaa. Pitäisikin pitkästä aikaa ostaa kuhaa, vaikka se maksaa miljoonia 🫣
3kg? Voi sentään, mikä miniturri. Molemmat kissoistanikin painoivat enemmän kuin tuo. Kollikissa jopa 7kg, kun siinä oli vähän isoa rotukissaa niin hän oli melkoinen järkäle kissaksi 😊
AletheiasSe on totta että hyvä kalafile on todella helppo, vaikkapa se kuha. Pilalle ei saa oikeastaan kuin vain liikaa paistamalla.
Eräältä tuttavalta sai aikoinaan ostettua fileoitua kuhaa 10 euroa/kilo. Hän piti talviverkkoja. Eipä ole tullut törmättyä pitkään aikaan. Pitääkin laittaa maanantaina kysymys, että vieläkö kuhaa järjestyy ja mihin hintaan nykyään.
Miniturrilla on iso ego :) Ja söpöydellään se hurmaa aina vastaantulijat :)) Muillahan on täällä maalla niitä metsästyskoiria, yms, niin minä menen aina tuon meidän hurmurin kanssa 🤩🤩
-keinovaginamies- - Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Se on totta että hyvä kalafile on todella helppo, vaikkapa se kuha. Pilalle ei saa oikeastaan kuin vain liikaa paistamalla.
Eräältä tuttavalta sai aikoinaan ostettua fileoitua kuhaa 10 euroa/kilo. Hän piti talviverkkoja. Eipä ole tullut törmättyä pitkään aikaan. Pitääkin laittaa maanantaina kysymys, että vieläkö kuhaa järjestyy ja mihin hintaan nykyään.
Miniturrilla on iso ego :) Ja söpöydellään se hurmaa aina vastaantulijat :)) Muillahan on täällä maalla niitä metsästyskoiria, yms, niin minä menen aina tuon meidän hurmurin kanssa 🤩🤩
-keinovaginamies-Hyvä siili, jos tuolla hinnalla kuhaa saa! Kannattaa ehdottomasti kysellä, josko löytyy. Me onnettomat maksamme marketeissa varmaan 40€/kg. Vai missähän hinnoissa se nykyään liikkuukaan..
Pienimmillä on yleensä suurin ego 😁 Voin kuvitella, miten tuollainen pikkusöpöläinen saa paljon huomiota osakseen ja osaa hurmata kaikki 🤗 Koirat yleensä osaa tuon hurmaamisen taidon ja sitten on pikkurilli jo menetetty 😁
Aletheias
- Anonyymi00020
Mehän elämme tuossa jo, mitä oikeen tarkoitat et ”eräänä päivänä?”
- Anonyymi00062
Vain kieriskelet yksin sänkysi laidalta toiselle ja luulet,että sillä olosi kohenee.
- Anonyymi00021
Ei haittaisi ollenkaan!
- Anonyymi00024
Onko sinun elämä sellaista? Onko sinun elämä ollut sellaista, etkä tuntuu kuin et olisi suoriutunut siitä "kunnolla" naista palvellen?
Ei se ole kuitenkaan normaalin suhteen tarkoitus. - Anonyymi00025
Mielestäni ei ollenkaan hauskaa tämä että avuttomia pikkutyttöjä raiskataan rahalla kuin Britannian tuo prinssi ja Eppstein... nuo tytöt todellakaan eivät ikinä parane koko elämänsä aika kokemuksesta.
- Anonyymi00028
Elisalla voi tilata taksin.
- Anonyymi00031
jokin niin kkk ja niin no hells angels porukat kun samaa ja odinkin vielä jotta on kunnossa...
- Anonyymi00032
eilrn käbi jo niin,onko kalrntisi vinossa Reino?
- Anonyymi00033
naisen kuuluu elättää mies kokonaan, tämä on uusi muotokin femisimistä, naisen pitää ottaa vastuuta, eli elättää mies, nukyaikaa.
t. Reijo Kivamies - Anonyymi00034
ajattelin kun tuo ikävä-palstakin toistaa samoja niin kun professional..jotain muta juttuqa väliin
- Anonyymi00035
Elämä on tekoja toisen hyväksi. Se toimii hyvin, kun molemmat ajattelee näin.
-Thinksy- Anonyymi00066
Niin,Kunnia ei elä kunniansa vuoksi,vaan tekojensa tähden.
Varmaan jos joku nainen keittäisi kahvit ja tarjoaisi sen pullan ja pillun kera, niin löytyisi heti rikkureita. Niin siinä kävisi.
Menkää arkajalat ulos. Yön aikana on tullut kevät.- Anonyymi00048
noin siinä tietysti kävisi, toki. tämä olikin vain mielikuvitusharjoitelma, en usko että siitä koskaan todellista tulisikaan.
noinhan se on mennyt luolamiesajoista lähtien, nainen on salakavalasti hiipinyt miehen tekemään leiriin ja viekoitellut miehen ulkoisilla ominaisuuksillaan ja mennyt miehen sänkyyn makoilemaan. kun mies on aktin jälkeen nukahtanut niin nainen on lähtenyt ja vienyt miehen ruokavarastot häipyessään. nykyaikana meno ei paljoa tuosta poikkea, kun katsoo avioeroja missä nainen vie miehen kovalla työllä hankitusta omaisuudesta puolet.
- Anonyymi00036
Tällä palstalla käyvät miehet ovat kuin ulkoavaruudesta. Kun parisuhteessa ei pärjätä pitää tulla anonyymisti tänne pohtimaan miten ylivertaisia miehet ovatkaan.
Todella arvostan niitä miehiä jotka hoitavat yksin perhepaletin ja työssä käynnin mutta niitä on tällä leveysasteella vähän.- Anonyymi00038
No todellakin. Täällä törmää ihan omaan mieslajiinsa, jota ei juuri muualla näe.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
No todellakin. Täällä törmää ihan omaan mieslajiinsa, jota ei juuri muualla näe.
Aloittaja edustaa supermiesten alalajia jonka kryptoniitti on hukassa.
- Anonyymi00037
Millähän tavalla aloittaja kokee palvelevansa vaikkapa minua? Olisi kiva tietää millaisia palveluja minun kuuluisi saada ja mihin olen oikeutettu.
- Anonyymi00075
Ei ole tarvetta noin turhille palveluille. Mitään järkevää sinulla ei ilmeisesti ole tarjolla?
- Anonyymi00081
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei ole tarvetta noin turhille palveluille. Mitään järkevää sinulla ei ilmeisesti ole tarjolla?
voin myös pitää tukasta kiinni ja panna takaapäin niin lujaa että huudat, siis mikäli tuo on mielestäsi "järkevämpää"...
- Anonyymi00088
Anonyymi00081 kirjoitti:
voin myös pitää tukasta kiinni ja panna takaapäin niin lujaa että huudat, siis mikäli tuo on mielestäsi "järkevämpää"...
Meni vielä tarpeettomaksi. Mitään järjellistä ei selvästikään sinulta löydy.
- Anonyymi00039
"yhtäkkiä joutuisivat itse tekemään jotain oikeaa työtä jos meinaisivat mitään saada"
Kuinka suuren osan miehistä aloittaja kokee "tekevän jotain oikeaa työtä"? Hän ilmeisesti laskee oikeaksi työksi vain suorittavan ja toteuttavan portaan, vai miten? Jotain syystemejä suunnittelevat ja piirtävät, jotka eivät osaa itse tekelettään rakentaa, niin ovatko vaikkapa he oikeissa töissä? Entäpä kaikki kaupparatsut ja kaupustelijat, joista suurin osa on miehiä. Ovatko he oikeissa töissä? Listaa voisi jatkaa pitkään, mutta alotetaan nyt noista.- Anonyymi00042
naisena elät miesten tekemässä maailmassa.
jos sinulle elämässäsi tulee jonkinlainen ongelma eteen, niin otat miehen suunnitteleman puhelimen käteesi ja soitat miehen rakentaman puhelinverkoston välityksellä miehelle joka tulee apuun ja korjaa ongelmasi.
miten voi olla mahdollista että nainen ei näe tätä ollenkaan, vaan kuvittelee itse tehneensä kaiken aina ja pärjäävänsä "yksinään" (puhelimensa kanssa). - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
naisena elät miesten tekemässä maailmassa.
jos sinulle elämässäsi tulee jonkinlainen ongelma eteen, niin otat miehen suunnitteleman puhelimen käteesi ja soitat miehen rakentaman puhelinverkoston välityksellä miehelle joka tulee apuun ja korjaa ongelmasi.
miten voi olla mahdollista että nainen ei näe tätä ollenkaan, vaan kuvittelee itse tehneensä kaiken aina ja pärjäävänsä "yksinään" (puhelimensa kanssa).Ja mitä sinä itse sen maailman eteen olet sitten tehnyt? Sinä et käytä mitää jonkun muun keksimää ja rakentamaa. Teet kaiken itse? Taidatpa kuitnkin vain valtaosin ratsastella muiden tekemällä työllä, et omallaso. Ja ethän sinä edes tiedä miten minä elän. Ei sinulla ole mitään käsitystä siitä miten paljoan tai vähän minä käytän juttuja, joita en osaisi korjata. En minä soita ketään miestä apuun, vaan hoidan homman itse. Sellaisia asioita, joita en voisi itse hoitaa, on hyvin vähän.
Sinä oikeasti kuvittelet, että valtaosa miehistä ei ota puhelinta käteensä, jos jokin oleellne asia menee rikki. Jokainen mies on serifioitu, valtuutettu ja kykenevä korjaamaan ihan kaiken (ja vakuutukset pysyvät voimassa, kun itse säveltelee menemään). Edelleen mitä "oikeita töitä" valtaosa miehistä mieltäsi tekee? Et vastannut edes noihin esimerkkeihini. Jään odottamaan, josko kykenet.
- Anonyymi00041
Jaa paremmin naiset taitas pärjätä noilta osin kuin miehet jos niikseen tulee naiset on nääs ennen pitäny kodin pystyssä ja miehet jättää vastuuseen kodista ni se on kun kaatopaikka viikossa mitä olen huomannu sun kaltasten ruikuttajien kohdalla
- Anonyymi00044
yritän vielä selittää kun nähtävästi asia menee ihan ylitse naisten ymmärryksen.
kyse ei nyt siis ole siitä että kuka siivoaa parhaiten lattiat ja kuka paistaa parhaimmat pullat uunissa, vaan kyse on siitä että kuka on tehnyt ne lattiat joita nainen siivoaa, ja kuka on tehnyt ja asentanut sen uunin jota nainen käyttää pullanpaistoon. - Anonyymi00061
Anonyymi00044 kirjoitti:
yritän vielä selittää kun nähtävästi asia menee ihan ylitse naisten ymmärryksen.
kyse ei nyt siis ole siitä että kuka siivoaa parhaiten lattiat ja kuka paistaa parhaimmat pullat uunissa, vaan kyse on siitä että kuka on tehnyt ne lattiat joita nainen siivoaa, ja kuka on tehnyt ja asentanut sen uunin jota nainen käyttää pullanpaistoon.Pullaa saa muuten leivottua ihan leivinuunissakin. Sitä ei tarvitse kenenkään asennella. Muutamankin pihauunin olen elämässäni muuraillut, joten se onnistuisi itsekin. Tosin vakuutusyhtiöt jne. vaativat noita virallisia ammattilaisia tekemään ja se tietysti estää valtaosaa miehistäkin muurailemasta niitä itse.
Pullaa en tosin paista, kun en sitä siinä määrin syö, että siinä olisi mitään järkeä. - Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Pullaa saa muuten leivottua ihan leivinuunissakin. Sitä ei tarvitse kenenkään asennella. Muutamankin pihauunin olen elämässäni muuraillut, joten se onnistuisi itsekin. Tosin vakuutusyhtiöt jne. vaativat noita virallisia ammattilaisia tekemään ja se tietysti estää valtaosaa miehistäkin muurailemasta niitä itse.
Pullaa en tosin paista, kun en sitä siinä määrin syö, että siinä olisi mitään järkeä."saa muuten leivottua ihan leivinuunissakin. Sitä ei tarvitse kenenkään asennella"
tuossa lauseessa tulee todella hyvin esiin se naismainen asenne. - Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
"saa muuten leivottua ihan leivinuunissakin. Sitä ei tarvitse kenenkään asennella"
tuossa lauseessa tulee todella hyvin esiin se naismainen asenne.vähän sama juttu kuin että lattiallakin voi vaan kävellä, ei sitä kenenkään tarvitse asennella. tiellä voi vaan kulkea, ei sitä tietä tarvitse kenenkään tehdä. ja sähköä tulee töpsölistä, ei sitä sähköä tarvitse kenenkään sinne töpsöliin tehdä, eikä töpsöliä asentaa, eikä sähköjohtoja vetää, eikä sähköliittymää kytkeä.
kertokaa nyt vaan lisää näitä "naistenviisauksia"...
kyllä näkee jo kaukaa että on tultu valmiiseen maailmaan vaan vieraaksi, kun hotelliin asumaan, ja joku muu hoitaa kaiken. - Anonyymi00072
Anonyymi00064 kirjoitti:
"saa muuten leivottua ihan leivinuunissakin. Sitä ei tarvitse kenenkään asennella"
tuossa lauseessa tulee todella hyvin esiin se naismainen asenne.Okei. Muuratut uunit ovat naismaisia ja varsinkin niiden muuraaminen.
- Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
vähän sama juttu kuin että lattiallakin voi vaan kävellä, ei sitä kenenkään tarvitse asennella. tiellä voi vaan kulkea, ei sitä tietä tarvitse kenenkään tehdä. ja sähköä tulee töpsölistä, ei sitä sähköä tarvitse kenenkään sinne töpsöliin tehdä, eikä töpsöliä asentaa, eikä sähköjohtoja vetää, eikä sähköliittymää kytkeä.
kyllä näkee jo kaukaa että on tultu valmiiseen maailmaan vaan vieraaksi, kun hotelliin asumaan, ja joku muu hoitaa kaiken.Viihan joku sekopää lattiapohjan valamista ja muovimaton liimaamista asentamiseksi nimittää. Yhdenkään miehen en tosin ole vielä kuullut noin hölmöjä haastelevan.
- Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
vähän sama juttu kuin että lattiallakin voi vaan kävellä, ei sitä kenenkään tarvitse asennella. tiellä voi vaan kulkea, ei sitä tietä tarvitse kenenkään tehdä. ja sähköä tulee töpsölistä, ei sitä sähköä tarvitse kenenkään sinne töpsöliin tehdä, eikä töpsöliä asentaa, eikä sähköjohtoja vetää, eikä sähköliittymää kytkeä.
kyllä näkee jo kaukaa että on tultu valmiiseen maailmaan vaan vieraaksi, kun hotelliin asumaan, ja joku muu hoitaa kaiken.Sähköä saa mm. auronkopaneeleista ja ne saan itse asennettua. Vapaa-asunnolle asensin jo, vuosikausia sitten ja se on muuten TODELLA helppoa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00073 kirjoitti:
Viihan joku sekopää lattiapohjan valamista ja muovimaton liimaamista asentamiseksi nimittää. Yhdenkään miehen en tosin ole vielä kuullut noin hölmöjä haastelevan.
laitapa googleen "lattian asentaminen" ja katso mitä sieltä tulee.
tuokin vaan vahvistaa alkuperäistä kuvaa minkä sinusta sain, siis se että et tunne alan termistöä ollenkaan. - Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
laitapa googleen "lattian asentaminen" ja katso mitä sieltä tulee.
tuokin vaan vahvistaa alkuperäistä kuvaa minkä sinusta sain, siis se että et tunne alan termistöä ollenkaan.Tiedän kyllä, mutta sinä taas et näy tietävän, etteivät tuollaiset asentelut ole lainkaan välttämättömiä, jotta lattian saa kävelykuntoon (tuosta kävelystä kun yritit tuossa yllä typeriä lässyttää). Sinulla on selvästi hyvin heikot tiedot tuostakin asiasta. Onneksi sinä et ole esimerkki miesten keskimääräisestä tietotaidosta. Heikosti menisi miessukupuolella, jos olisit.
- Anonyymi00045
vielä selvennystä yhteen kohtaan, kukaan ei ole väittänyt etteikö alemman tason miehiä olisi olemassa, jotka elävät samalla tavoin kuin naiset, eivätkä osaa tehdä mitään. toki heitäkin on.
mutta ylemmän tason naisia ei ole olemassa.
on vain naisia joilla on korkeat testosteronitasot ja poikkeava kromosomi, ja he käyttäytyvät aivan kuin miehet.- Anonyymi00046
Jos oletus on, että on olemassa alemman taon miehiä, niin eikö koulutus ja työkokemus tee heistä ylemmän tason miehiä?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos oletus on, että on olemassa alemman taon miehiä, niin eikö koulutus ja työkokemus tee heistä ylemmän tason miehiä?
ei tee
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
ei tee
Miten niin ei tee?
- Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
ei tee
Miten niin ei tee?
- Anonyymi00068
Eli sinun maailmakuvassasi ylemmän tason miehiä ovat kaikki suorittavan portaan työntekijät, aloituksessa sivuttiin mm. roskakuskeja jne. Noin yleisesti yhteiskunnassa ei taida tuo arvostus mennä ihan noin ja se toki on ikävää.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Eli sinun maailmakuvassasi ylemmän tason miehiä ovat kaikki suorittavan portaan työntekijät, aloituksessa sivuttiin mm. roskakuskeja jne. Noin yleisesti yhteiskunnassa ei taida tuo arvostus mennä ihan noin ja se toki on ikävää.
Esimerkiksi tuolla toisaalla ketjussa mainitut puhelimia kehittelevät miehet ovat siis, alemman tason miehiä, jotka elävät samalla kuin naiset. Heistä nimittäin valtaosa ei asentele itse uunejaan, rakentele talojaan ja korjaa autojaan, vaan he ottavat puhelimen käteen ja soittavat jollekulle toiselle.
- Anonyymi00082
Anonyymi00069 kirjoitti:
Esimerkiksi tuolla toisaalla ketjussa mainitut puhelimia kehittelevät miehet ovat siis, alemman tason miehiä, jotka elävät samalla kuin naiset. Heistä nimittäin valtaosa ei asentele itse uunejaan, rakentele talojaan ja korjaa autojaan, vaan he ottavat puhelimen käteen ja soittavat jollekulle toiselle.
voisit lakata olemasta akkamainen ja alkaa ottamaan vastuuta itsestäsi ja omasta elämästäsi, etkä aina turvautuisi miesten apuun, turvaan ja hoivaan.
- Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
voisit lakata olemasta akkamainen ja alkaa ottamaan vastuuta itsestäsi ja omasta elämästäsi, etkä aina turvautuisi miesten apuun, turvaan ja hoivaan.
Suosittelisin tuota sinulle. Tuskinpa olet elämässäsi tehnyt koskaan mitään kenellekään hyödyllistä. Töitä et selvästi ole ainakaan koskaan tehnyt.
Edelleenkään et vastaa sinulle esitettyihin hyvin helppoihin kysymyksiin. Taidat olla melkoisen akkamainen mies. Yrität vain väännellä ja väkyttää, kun hävisit olemattomilla perusteluillasi. - Anonyymi00089
Anonyymi00082 kirjoitti:
Jos miesten apuun, turvaan ja hoivaan turvautuisi, niin olisi kuollut pois jo ajat sitten. Itse täällä pitää tehdä.
- Anonyymi00050
katso LIV kanavalta Huvila ja Huussi ohjelmaa niin näet miten miehet palvelevat naisia. siinä naiset keksivät kaikenlaista typerää sisustusjuttua ja työmiehet rakentavat ja tekevät kaiken työn. nyt juuri naiset kävivät kaupasta hakemassa grillattavaa ja lihamestari mies antoi heille pihvilihaa grillattavaksi.
tuollaista se naisten elämä oikeasti on, kaikki ojennetaan valmiiksi kätöseen ja jos ei osaa niin mies tulee ja auttaa.- Anonyymi00051
siis kun katsoo oikeaa elämää niin noin se menee, eikä nyt puhuta näistä tämän palstan monsterinaisista, joitten naispuolisuuden todellisuuden tasosta on jopa toistuvasti esitetty vakavia epäilyksiä.
- Anonyymi00054
Mitä ajattelet kirurgisen leikkauksen työnjaosta? Jos toisen tehtävän suorittaja poistuisi leikkaussalista, miten lopputuloksen kävisi?
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
siis kun katsoo oikeaa elämää niin noin se menee, eikä nyt puhuta näistä tämän palstan monsterinaisista, joitten naispuolisuuden todellisuuden tasosta on jopa toistuvasti esitetty vakavia epäilyksiä.
Älä hypetä itseäsi. Eihän täällä ole edes muita palstalla, että bonoja saisit.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mitä ajattelet kirurgisen leikkauksen työnjaosta? Jos toisen tehtävän suorittaja poistuisi leikkaussalista, miten lopputuloksen kävisi?
naiskirurgeja on maailmanlaajuisesti 22-36%, joista neurokirurgeja ja ordopedisia naiskirurgeja vain 5-10%.
kuitenkin naisten on todettu olevan tarkempia käsitöissä ja muissa näpertelyissä, pienemmät kädet ja tärinää vähemmän jne. niin hieman ihmettelen että miksi naiset eivät pysty ottamaan suurempaa vastuuta edes alalla jolla he olisivat selkästi lahjakkaita. - Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
No nyt alan ymmärtää. Sinusta naisia ovat vain ne toistaitoiset, jotka eivät osaa mitään. Olet siis viritellyt tuon ajatuksen jo alunperin sellaiseksi, että nainen ei ole koko naissukupuoli, vaan vain ne avuttomat yksilöt. Ovatko siis myös miessukupuolen toistaitoiset, joita riittää vaikka kuinka, naisia?
- Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
No nyt alan ymmärtää. Sinusta naisia ovat vain ne toistaitoiset, jotka eivät osaa mitään. Olet siis viritellyt tuon ajatuksen jo alunperin sellaiseksi, että nainen ei ole koko naissukupuoli, vaan vain ne avuttomat yksilöt. Ovatko siis myös miessukupuolen toistaitoiset, joita riittää vaikka kuinka, naisia?
toistaitoiset miehet, eli feminiiniset miehet, ovat yhtä kuin alemman tason miehet.
- Anonyymi00067
Et varmaankaan käy töissä, kun se on sinulle noin käsittämättömän vieras konsepti.
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
toistaitoiset miehet, eli feminiiniset miehet, ovat yhtä kuin alemman tason miehet.
Eli siis mm. ne puhelinten suunnittelijat. Eiväthän he osaa niitä suunnotelmiaan toteuttaa. Kokoonpanotöissähän on sitten taas paljon naisia, niitä puhelimia käytännössä kasaavat. Kaikki arkkitehdit jne. ovat myös alemman tason miehiä, sillä eivät he niiden talojen rakentamisesta valtaosin mitään tajua. Sekopäinen logiikka sulla.
Meillä triceratopseil ei oo ollu tommosta ogelmaa. Molemmat söi samaa ruohoo ja molemmat pussas ja paijas toisiaan ja sit me ponnahdettiinki.
Ja sit ku synty sryybyläine, molemmat hoiti sitä, ku ei tarvinnu olee niiku vieraassa työssä. Se oli kyl riemullista aikaa. Mut oli siin haittoiki, ku aina sai olla valppana niitten penteleen carnivorien takii.
- Anonyymi00063
....ja lopettaisi naisten lähentelyn ja kaikenlaisen sexin.Taitaisi eukot lopettaa METOO vouhotuksen,kun kova kullin puute iskisi.Olis hyvä opetus emakoille.
- Anonyymi00076
En epäile yhtään, etteikö sinun sexilakko olisi onnistunut.
Palvelemisen? Tuskin kukaan toista haluaa palvella ja palvelu varmasti ärsyttäs palvelun kohdetta enemmän.
Tietenkin vaikeissa tilanteissa kannattaa jeesata ja näin oon tehnykin. Ja vastasvasti saanu apua itekin.
Ja vaikka suomessa näyttäskin olevan eräänlainen sukupuolten välinen kuilu. Niin huomaa, että poikkeustilanteissa kyllä ollaan valmiita auttaan toisiamme. Ettei tilanne oo niin paha miltä näyttää.- Anonyymi00080
missä tilanteessa olet saanut apua naiselta, ja miksi?
Anonyymi00080 kirjoitti:
missä tilanteessa olet saanut apua naiselta, ja miksi?
No esim vaatetuksen valinnassa ja sisustus pulmissa. Eiks noi oo sellasii asioita, että siinä pitää kattoo vähän etäämpää. Ei ite aina osaa eikä huomaa.
- Anonyymi00086
JeroP kirjoitti:
No esim vaatetuksen valinnassa ja sisustus pulmissa. Eiks noi oo sellasii asioita, että siinä pitää kattoo vähän etäämpää. Ei ite aina osaa eikä huomaa.
no jos vaatekauppana on varusteleka ja us-eagle niin ei voi mennä mönkään eikä apuja tarvi.
mikä se sisustuspulma oli, valaisimen valinta vai? minulla on 200w teollisuushallivalaisin keittiön katossa, muita valoja en ole sen jälkeen tarvinnut. Anonyymi00086 kirjoitti:
no jos vaatekauppana on varusteleka ja us-eagle niin ei voi mennä mönkään eikä apuja tarvi.
mikä se sisustuspulma oli, valaisimen valinta vai? minulla on 200w teollisuushallivalaisin keittiön katossa, muita valoja en ole sen jälkeen tarvinnut.Noo, säiltysratkaisu. Mutta juu, toi valo vaikuttaa hienolta, mä oon kiertelly vanhoja tehtaita ois niissä monia kiehtovia sisustuselementtejä.
En mä tosiaan väitä, että toista sukupuolta välttämättä mihinkään tarttis. Omat kokemukset vaan on ollu positiiviset, vaikken nyt missään suhteessa oo ollutkaan.- Anonyymi00105
JeroP kirjoitti:
Noo, säiltysratkaisu. Mutta juu, toi valo vaikuttaa hienolta, mä oon kiertelly vanhoja tehtaita ois niissä monia kiehtovia sisustuselementtejä.
En mä tosiaan väitä, että toista sukupuolta välttämättä mihinkään tarttis. Omat kokemukset vaan on ollu positiiviset, vaikken nyt missään suhteessa oo ollutkaan.millainen säilytysratkaisu? ikeasta saa hyllyjä ja kaappeja kotiintoimituksella, tulee osina ja kootaan itse. kaikkea löytyy.
tälläinen valaisin: "Harju hallivalaisin 200w 19200lm"
ostin toisenkin mutta en ole vielä ehtinyt sitä asentamaan.
vanhoja teollisuusvalaisimia voi löytää jostain antiikkiliikkeista tms. ja niihin voi vaihtaa tehokkaan led-valon jos kanta vaan sopii, tai kannankin voi vaihtaa e27 kannaksi tietty. paitsi jos valoa käyttää myöhään iltaisin niin sitten laittaisin e14 kannan ja siihen hehkulampun, ns. jääkaappilamppu 15w. ennen sai 7w hehkulamppuakin mutta nykyään se on ekoloogisuusmääräysten takia KIELLETTY.
tai minulla on kyllä myös e27 60w spotti-hehkulamppu ja siihen tehonsäädin, ja sen voi säätää aivan himmeäksi hehkuksi. tuo muuten olisi teollisuusvalaisimessa hieno ratkaisu. Anonyymi00105 kirjoitti:
millainen säilytysratkaisu? ikeasta saa hyllyjä ja kaappeja kotiintoimituksella, tulee osina ja kootaan itse. kaikkea löytyy.
tälläinen valaisin: "Harju hallivalaisin 200w 19200lm"
ostin toisenkin mutta en ole vielä ehtinyt sitä asentamaan.
vanhoja teollisuusvalaisimia voi löytää jostain antiikkiliikkeista tms. ja niihin voi vaihtaa tehokkaan led-valon jos kanta vaan sopii, tai kannankin voi vaihtaa e27 kannaksi tietty. paitsi jos valoa käyttää myöhään iltaisin niin sitten laittaisin e14 kannan ja siihen hehkulampun, ns. jääkaappilamppu 15w. ennen sai 7w hehkulamppuakin mutta nykyään se on ekoloogisuusmääräysten takia KIELLETTY.
tai minulla on kyllä myös e27 60w spotti-hehkulamppu ja siihen tehonsäädin, ja sen voi säätää aivan himmeäksi hehkuksi. tuo muuten olisi teollisuusvalaisimessa hieno ratkaisu.Tiedän. Ikeasta hommasin just kehykset mun näyttelyyn. Ei kukaan muu pysty toimittaan tarvittavaa määrää. En nyt yhtä tai kahta kuvaa mee sinne esitteleen.
Lipasto ja yks korkee kaappi. Mä en tykkää korkeista kaapeista. Tulee päälle kaatuva tunne. Ja itehän oisin vaan kaikki tunkenu noihin lipastoihin. Tosin tää "neuvoja" ois suositellu täyttää koko huoneen kaapeilla. Mutta tästä tuli tosi hyvä, kun vaihtelee korkeesta matalaan ja on laskutilaa.
Hienoo että sulla on kaks valoo. Itekin ostan kaikki pareittain. Siitä tulee hieno kokonaisuus. Ja valonlähteitä voi niihin laitella erilaista. Ei tarvi mikään elohopeehöyrylamppu olla. Nekin on muuten kiellettyjä, eikä me kotiin sopiskaan, tulee liikaa uv säteilyä. Mutta eihän noissa myytävissä malleissa oo sitä varten kuristimiakaan. Ja vaikka ois, sen voi napata pois.- Anonyymi00106
JeroP kirjoitti:
Tiedän. Ikeasta hommasin just kehykset mun näyttelyyn. Ei kukaan muu pysty toimittaan tarvittavaa määrää. En nyt yhtä tai kahta kuvaa mee sinne esitteleen.
Lipasto ja yks korkee kaappi. Mä en tykkää korkeista kaapeista. Tulee päälle kaatuva tunne. Ja itehän oisin vaan kaikki tunkenu noihin lipastoihin. Tosin tää "neuvoja" ois suositellu täyttää koko huoneen kaapeilla. Mutta tästä tuli tosi hyvä, kun vaihtelee korkeesta matalaan ja on laskutilaa.
Hienoo että sulla on kaks valoo. Itekin ostan kaikki pareittain. Siitä tulee hieno kokonaisuus. Ja valonlähteitä voi niihin laitella erilaista. Ei tarvi mikään elohopeehöyrylamppu olla. Nekin on muuten kiellettyjä, eikä me kotiin sopiskaan, tulee liikaa uv säteilyä. Mutta eihän noissa myytävissä malleissa oo sitä varten kuristimiakaan. Ja vaikka ois, sen voi napata pois.toisen hallivalaisimen hommasin myöhemmin kun se oli niin hyvä se ensimmäinen, eikä 70e ole ollenkaan paha hinta tuommoisesta valotehosta. ja huomasin heti kun valon laitoin päälle että aloin taas näkemään pientä tekstiä, muuten olisi pitänyt jotain lukulasien kanssa alkaa pelleilemään mutta kun pistin valot päälle niin näin taas ihan hyvin enkä tarvinnut laseja.
olisi pari tuollaista elohopea katulamppua nurkissa, tuossa olisikin ideaa että ottaisi sisuskalut pois ja laittaisi tavallisen lampun tilalle, siinä taisi jopa ollakin e27 kanta, jos en väärin muista. mutta on pirun iso lamppu, se on jotain 60cm pitkä ja painava kun mikä, pitäisi kiinnittää tosi tukevasti. joskus jos tulee ylimääräistä aikaa niin voisi tuosta jotain rakennella. tai vaikka laittaisi siihen 500w halogeenin, kun on täysin metallinen runko niin kestäisi vaikka mitä. se tavan halogeenivalo ei vaan taida olla kovin puhdasta, olikohan siinä kanssa uv:ta aika paljon ja värintoistossa taisi olla ongelmia, vai värjäsikö hieman keltaiseen suuntaan. mutta ledien kanssa värintoisto on usein tosi ongelmallista, parhaimmillaan CRI 80 tai hieman yli, kun taas ihan tavallisessa hehkulampussa CRI 100.
minä en kanssa tykkään kaapeista yhtään. olen hommannut vain avonaisia hyllyjä. ja sellaisia metallisia varastohyllyjä on 5 kpl, ne on parhaita mutta älytön se kokoaminen niissä, jokainen osa on pulteilla kiinni, mukana tulee iso pussillinen pultteja ja muttereita, mutta kerran kun kokoaa ja ruuvilla seinään kiinni niin kestää ikuisesti.
itse en kyllä menisi ottamaan naisilta neuvoja sisutukseen, tai yhtään mihinkään muuhunkaan sen puoleen. enkä lue naisten kirjoittamia kirjoja. joskus nuorempana erehdyin sen suhteen ja vieläkin kaduttaa että tulin ostaneeksi jonkun naisen kirjoittaman kirjan.
- Anonyymi00077
Vau.
Vastaavasti naiset tekisivät töitä vain toisilleen. Ainakin työn laatu paranisi monta laatuluokkaa.
xLiner- Anonyymi00108
ei, vaan naiset saisivat tehdä KAIKKI työt. just niinkun miehet on tehneet tähän asti.
enpä sano mitään työn laadusta... muuta kun että sittenpä näkisit. - Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
ei, vaan naiset saisivat tehdä KAIKKI työt. just niinkun miehet on tehneet tähän asti.
enpä sano mitään työn laadusta... muuta kun että sittenpä näkisit.Milsi tekisivät? Siinähän olisivat ukot ilman sitten. Oma valintansa.
- Anonyymi00114
Anonyymi00110 kirjoitti:
Milsi tekisivät? Siinähän olisivat ukot ilman sitten. Oma valintansa.
niinpä, mutta näihän se nyt menee toisinpäin, että miehet tekee joka asian. ei naiset tuollaiseen ikinä suostuisi, siihen mitä miehet nyt tekevät joka ainoa päivä.
- Anonyymi00078
Miten ne miehet "palvelevat" naisia - kysyn vaan?
- Sheena- Anonyymi00085
"Palvelu" on väärä ilmaisu!
Kysymys lienee kokonaiselämää ajatellen asioiden helpottamisesta?
Esmes tänään toimin kuskina molemmille ladyille, kun kelit ovat liukkaat.
Turhaa ottaa riskejä, valitaan kokeneempi kuski vaikka ei minulla mitään menoja samaan suuntaan ollut. Menetin vähän aikaani, mutta samalla varmistin sen ettei tule mitään ylimääräistä ongelmaa kumpaisenkaan elämään.
Toinen juttu tänään oli joku ostos, tytär harrastaa jotain, siihen tarvittiin 135 euron panostus. Tietysti panostin, eikä äidin tarvinnut sitä tehdä.
Onpahan paremmalla mielellä seuraavan viikon, ja kaikki ovat taas tyytyväisiä.
Toisten ihmisten tukeminen, se antaa moninkertaisesti takaisin. Ei pelkästään parisuhteissa, vaan myös valtion tasolla.
AV - Anonyymi00093
Anonyymi00085 kirjoitti:
Turhaa ottaa riskejä, valitaan kokeneempi kuski vaikka ei minulla mitään menoja samaan suuntaan ollut. Menetin vähän aikaani, mutta samalla varmistin sen ettei tule mitään ylimääräistä ongelmaa kumpaisenkaan elämään.
Toinen juttu tänään oli joku ostos, tytär harrastaa jotain, siihen tarvittiin 135 euron panostus. Tietysti panostin, eikä äidin tarvinnut sitä tehdä.
Toisten ihmisten tukeminen, se antaa moninkertaisesti takaisin. Ei pelkästään parisuhteissa, vaan myös valtion tasolla.
AVoletko koskaan miettinyt että miksi ne on aina naisia joita joudut tukemaan ja auttamaan.
voit käyttää mitä ilmaisua haluat, mutta palvelulta tuo kyllä kuullostaa. - Anonyymi00097
Anonyymi00093 kirjoitti:
oletko koskaan miettinyt että miksi ne on aina naisia joita joudut tukemaan ja auttamaan.
voit käyttää mitä ilmaisua haluat, mutta palvelulta tuo kyllä kuullostaa.Hän on auttanut minua monessa tilanteessa jo aiemmin, jopa pelastanut henkeni.
Muutamat sadat tai tuhannet eurot jotka tienaan, on hänen ansiotaan.
Ei tähän muuta kirjoitettavaa.
AV - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Hän on auttanut minua monessa tilanteessa jo aiemmin, jopa pelastanut henkeni.
Muutamat sadat tai tuhannet eurot jotka tienaan, on hänen ansiotaan.
Ei tähän muuta kirjoitettavaa.
AVpötyä! ei tähän enää lisättävää.
- Anonyymi00113
Anonyymi00085 kirjoitti:
AVAsioiden helpottamista? Ehkä, juuri tuolla hetkellä. Pidemmällä tähtäimellä toistettuna se aiheuttaa tyttäresi ja äitinsä riippuvuutta ja johtaa kokemuksen puutteeseen, kun teet asioita heidän puolestaan. Ja vähän niinkin, että sinunkin kyydissäsi voi tapahtua jotain.
Auto on liikenneväline siinä missä polkupyöräkin. Alaikäisetkin saavat ajaa polkupyörällä - oli sää ja keli mikä tahansa. Kun lapsesta asti ajelee "lumikinoksissa" polkupyörällä, se ei kasvata vain ajotaitoa, vaan luonnetta, kykyä arvioida omaa selviytymistään erilaisissa olosuhteissa. Tämä auttaa myöhemmin myös auton ratissa. Pahinta lienee, jos ajaa kortin nuorena eikä sitä ennen ole juuri koskaan itsenäisesti kulkenut polkupyörällä tai mitenkään liikenteessä ja on vielä suunnilleen aina ollut saman henkilön kyydissä autossa.
- Sheena
- Anonyymi00083
Olisi hyvä jos kaikki toiset ihmiset katoaisivat aina joka toinen päivä, vaikka parillisina päivinä olisi yksin kokonaan, voisi toimia rauhassa niinä päivinä, kuin näkymätön mies.
- Anonyymi00092
Eipä ole palvelijoita näkynyt, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi00103
Siellä rikos missä raha, mitä isompi raha sitä isompi rikos löytyy.
- Anonyymi00109
En ole 1800-luvun miehiä, jotenka asia on jo osaltani ns. kondelossa.
- Anonyymi00111
Yritin tuossa kovasti miettiä, että mitä tuo muuttaisi elämässäni. En keksi yhtään ainoaa asiaa, johon en halutessani löytäisi myös naista hoitamaan homman.
- Anonyymi00112
Varmaan vähemmän tulisi liikuttua, noin kilometrimääräisesti ja asiat maksaisivat ainakin alkuun enemmän. Toisaalta itsellä olisi sitten töitä paljon enemmän, kun miehet katoaisivat kilpailemasta jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018654- 605581
- 245197
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni355084Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384921Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774819- 624363
- 434027
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on463308- 452999