Oletteko koskaan syöttäneet tekoälylle omaa luonnekuvaustanne ja kysyneet, millainen kumppani täydentäisi teitä parhaiten?
Voiko algoritmi nähdä jotain sellaista dynamiikasta, mitä itse ei huomaa?
Itse tein niin ja vastaus yllätti tarkkuudellaan. Suosittelen muitakin kokeilemaan 🤓
Millainen kumppani AI:n arvioimana
67
534
Vastaukset
Ei ole tullut testattua. Mulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen tekoälyyn. Pitäs varmaan testata.
- Anonyymi00001
Jos itse työntää itsestään tietoja tekoälylle, luultavammin se antaakin ilmeisen vastauksen.
Mutta itse luulen, että on paljon asioita itsessämme, mitkä haluaisimme olevan jotenkin, eri juttu on, onko se todellista. Esimerkiksi nämä palstan "kiltit miehet". Miten he itse voivat tietää, ovatko he kilttejä? Se mandaattihan pitäisi muiden jakaa, eikä keksiä itse.
Jossain psykologiassa puhutaan egosta. Omasta kuvasta, mikä ei vastaa todellisuutta, mutta mitä itse toivoo olevansa. Siihen ei voi osoittaa kritiikkiä, tai iskee defensit päälle.- Anonyymi00009
Itseasiassa jos tekoäly joskus saa kaikista maailmassa tekoälyä käyttävistä (miljardista?) ihmisestä luotua jonkinlaisen käsityksen luonteenpiiirteistä ja mistä se johtuu/miten se ilmenee, saattais se löytää ihmisestä oikeamman persoonallisuuden paremmin kuin ihminen itse.
Se voisi olla mielenkiintoista.
- Anonyymi00002
En ole kysynyt tuota, koska en ole nähnyt kysymykselle tarvetta. Olen kuitenkin pyytänyt tekoälyä analysoimaan ja selittämään omaa persoonaani ja ajattelutapaani minulle. Se on onnistunut siinä erittäin hyvin.
Kaksi tärkeää seikkaa kysymyksessäsi loistavat poissaolollaan:
1) Miten määrittelet "sopivan" kumppanin? Minä en esimerkiksi viihtyisi sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi aina samaa mieltä kanssani, ei koskaan haastaisi minua eikä koskaan saisi minua näkemään asioita eri tavoin kuin itse näen. Tiedän kuitenkin, että osa ihmisistä varmasti viihtyisi jonkun sellaisenkin kanssa, joka ajattelisi samalla tavalla kuin he itse. Mutta minulle sellainen ei sopisi. Liihotan niin suuren osan ajastani abstrakteissa maailmoissa, että kaipaan jotakuta, joka on tiukemmin kiinni fyysisessä todellisuudessa kuin minä. Nykyisessä kumppanissani arvostan lisäksi muun muassa hänen sosiaalisia taitojaan ja kykyään ottaa muut huomioon tavalla, joka ei ole minulle luontaista.
2) Miksi kysyt vain yhtälön toista puolta, siis sitä, millainen kumppani sinulle sopisi? Eihän kukaan pysty suhteeseen yksin. Täytyy ottaa huomioon myös, millaiselle kumppanille sinä olet sopiva. En siis itse voisi koskaan muotoilla tekoälylle parisuhdekysymystä, joka ottaisi huomioon vain suhteen toisen osapuolen näkökulman.
🦄 - Anonyymi00003
En tiedä tekoälystä, onko siitä vastaamaan kysymykseesi.
Mutta on olemassa persoonallisuustestejä, joissa analysoidaan myös erilaisten persoonallisuuksien sopivuutta toisilleen. Omalla kohdallani niissä on joitakin mielenkiintoisia näkökohtia, joita ei tulisi välttämättä itse ajateltua. En kuitenkaan tiedä, onko mitenkään mielekästä pohtia uuden suhteen alussa asiaa tuollaisesta analyyttisesta näkökulmasta. Lähinnä sellainen pohdinta johtaa "vastaukseen", ettei sen hetkinen kumppaniehdokas ole ainakaan sopiva minulle.
Ihmissuhteet ovat liian monimutkaisia analyysien kohteeksi.- Anonyymi00004
Toi viimeinen lause: "Ihmissuhteet ovat liian monimutkaisia analyysien kohteeksi."
Se on aivan totta. Jokainen suhteeni toiseen ihmiseen on ollut aivsn erilainen, perustunut erilaisiin asioihin ja on mahdotonta löytää yhtään selkeää jatkumoa, että niissä vaikka itse olisi käyttäytynyt tai asennoitunut ns. "nousevalla" käyrällä (oppia edellisestä).
Parisuhteet jonkilaisena "yhtälönä" ovat liian abstrakteja tutkimukselle/abalyysille. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toi viimeinen lause: "Ihmissuhteet ovat liian monimutkaisia analyysien kohteeksi."
Se on aivan totta. Jokainen suhteeni toiseen ihmiseen on ollut aivsn erilainen, perustunut erilaisiin asioihin ja on mahdotonta löytää yhtään selkeää jatkumoa, että niissä vaikka itse olisi käyttäytynyt tai asennoitunut ns. "nousevalla" käyrällä (oppia edellisestä).
Parisuhteet jonkilaisena "yhtälönä" ovat liian abstrakteja tutkimukselle/abalyysille.Niin minustakin tuntuu. Parisuhteissa (kuten kaikissa ihmissuhteissa) on muuttujia lähes rajattomasti, joten mikään analyyysi ei voi tavoittaa kaikkia erilaisia vaihtoehtoisia skenaarioita, joilla suhde voi edetä tai päättyä.
Jokaisessa suhteessa olen itse ollut täysin yllättynyt jostakin asiasta, joka ei olisi tullut edes mieleeni ennen suhteen alkua. - Anonyymi00010
"Ihmissuhteet ovat liian monimutkaisia analyysien kohteeksi."
Höpsistä. MIKÄÄN tässä maailmankaikkeudessa ei ole liian monimutkaista analyysin kohteeksi.
Kyse on analyysin tekijän tai hänen työvälineidensä kapasiteetista, ei väärästä lähestymistavasta.
Miten sinä sitten lähestyt elämäsi tärkeimpiä suhteita, jos et analyysin kautta? Tunteen kauttako?! Se on sama kuin heittäisit arpaa, tai pyytäisit naapurin Penttiä etsimään sinulle kumppanin sattumanvaraisesti.
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin minustakin tuntuu. Parisuhteissa (kuten kaikissa ihmissuhteissa) on muuttujia lähes rajattomasti, joten mikään analyyysi ei voi tavoittaa kaikkia erilaisia vaihtoehtoisia skenaarioita, joilla suhde voi edetä tai päättyä.
Jokaisessa suhteessa olen itse ollut täysin yllättynyt jostakin asiasta, joka ei olisi tullut edes mieleeni ennen suhteen alkua.Samoilla huomioilla liikkeellä. Juurikin tuo yllätyksellisyys, jopa itseä kohtaan.
Moni sanoo, että suhteeseen pitäisi lähteä vasta kun on siihen valmis. Hah! Miten siihen voisi olla valmis ja mihin siinä?
Aina on tullut itsestä uutta ja varmaan samoin on käynyt vastapuolelle. Ei noihin voi valmistua tai odottaa mitään. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Ihmissuhteet ovat liian monimutkaisia analyysien kohteeksi."
Höpsistä. MIKÄÄN tässä maailmankaikkeudessa ei ole liian monimutkaista analyysin kohteeksi.
Kyse on analyysin tekijän tai hänen työvälineidensä kapasiteetista, ei väärästä lähestymistavasta.
Miten sinä sitten lähestyt elämäsi tärkeimpiä suhteita, jos et analyysin kautta? Tunteen kauttako?! Se on sama kuin heittäisit arpaa, tai pyytäisit naapurin Penttiä etsimään sinulle kumppanin sattumanvaraisesti.
🦄Sinäkin valitset elämääsi monta monituista asiaa tunteen perusteella, vaikka pääsi väittää, että se on tarkkaan harkittua.
Selität jo tehtyä päätöstä järjellä. Mutta päätös on jo tehty tunteella.
Näistä löytyy kyllä ihan tutkittuakin tietoa. Ihmissuhteet on monimutkaisia, jos ne monimutkaisiksi tekee. En ymmärrä miks pitää puuttua pikkuasioihin, jos kokonaisuus toimii.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinäkin valitset elämääsi monta monituista asiaa tunteen perusteella, vaikka pääsi väittää, että se on tarkkaan harkittua.
Näistä löytyy kyllä ihan tutkittuakin tietoa.Perustele väitteesi, että teen noin. Perusta väitteesi minun toimintaani.
🦄 - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Perustele väitteesi, että teen noin. Perusta väitteesi minun toimintaani.
🦄En tietenkään voi niin tehdä, mutta yleisemmin siinä vaan käy niin, että ihminen ei ole niin rationaalinen, vaikka niin luulee.
Aivot monesti toimii alitajuisesti, eikä tietoisesti. Sitä on tutkittu kyllä.
https://blogs.helsinki.fi/med-viikonjuttu/2018/08/27/kuinka-arvioida-ihmisen-rationaalisuutta/
Nooealla guuggeloinnilla vaikka tuollainen juttu...
Ja sinä muutenkin tunnut olevasi itsestäsi täysin varma, mikä oikeastaan kuullostaa lähinnä siltä, että et ole täysin avoin muille vaihtoehdoille. (Kiellät ne) - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tietenkään voi niin tehdä, mutta yleisemmin siinä vaan käy niin, että ihminen ei ole niin rationaalinen, vaikka niin luulee.
Aivot monesti toimii alitajuisesti, eikä tietoisesti. Sitä on tutkittu kyllä.
https://blogs.helsinki.fi/med-viikonjuttu/2018/08/27/kuinka-arvioida-ihmisen-rationaalisuutta/
Nooealla guuggeloinnilla vaikka tuollainen juttu...
Ja sinä muutenkin tunnut olevasi itsestäsi täysin varma, mikä oikeastaan kuullostaa lähinnä siltä, että et ole täysin avoin muille vaihtoehdoille. (Kiellät ne)"Ja sinä muutenkin tunnut olevasi itsestäsi täysin varma, mikä oikeastaan kuullostaa lähinnä siltä, että et ole täysin avoin muille vaihtoehdoille. (Kiellät ne)"
Väärin. Olen analysoinut ne muut vaihtoehdot ja sulkenut ne pois systemaattisesti. Lisäksi minulla on TODENPERÄISTÄ dataa itsestäni käytössäni, toisin kuin sinulla, joka spekuloit toimintaani tilastollisten keskiarvojen avulla.
🦄 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Ja sinä muutenkin tunnut olevasi itsestäsi täysin varma, mikä oikeastaan kuullostaa lähinnä siltä, että et ole täysin avoin muille vaihtoehdoille. (Kiellät ne)"
Väärin. Olen analysoinut ne muut vaihtoehdot ja sulkenut ne pois systemaattisesti. Lisäksi minulla on TODENPERÄISTÄ dataa itsestäni käytössäni, toisin kuin sinulla, joka spekuloit toimintaani tilastollisten keskiarvojen avulla.
🦄No päättele miten itse pidät päätellä asioita.
Itse olen huomannut, ettei minussa itsessänikään ole mitään lukkiutuvaa dataa, vaan kaikki muuttuu, niin ajan, kuin ymmärryksen ja hyväksymisen kautta. - Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinäkin valitset elämääsi monta monituista asiaa tunteen perusteella, vaikka pääsi väittää, että se on tarkkaan harkittua.
Näistä löytyy kyllä ihan tutkittuakin tietoa.Tuo on NIIN totta. Järki ja tunne eivät ole toisiaan poissulkevia vaan ne toimivat yhteistyössä aivan kaikessa. Usein ihmiset kuvittelevat toimivansa vain järkensä mukaan, mutta todellisuudessa näin ei ole.
- Sheena - Anonyymi00027
JeroP kirjoitti:
Ihmissuhteet on monimutkaisia, jos ne monimutkaisiksi tekee. En ymmärrä miks pitää puuttua pikkuasioihin, jos kokonaisuus toimii.
Ihmissuhteet ovat oikeasti monimutkaisia.
- Sheena - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuo on NIIN totta. Järki ja tunne eivät ole toisiaan poissulkevia vaan ne toimivat yhteistyössä aivan kaikessa. Usein ihmiset kuvittelevat toimivansa vain järkensä mukaan, mutta todellisuudessa näin ei ole.
- SheenaYksäri jauhoitettu. Tieteellistä faktaa ja taisi hermo jo mennä.
- Anonyymi00005
tämä alituisesti muuttuva mielipide on paha juttu miten simuloida.
- Anonyymi00006
tässä jää huomoimatta se olennainen eli ihmisen persoonallisuus oikeasti..jota irtsekin miettinyt, mitä ei mistään netin datasta saa.
- Anonyymi00007
ihmisen mielentiloja simuloiva botti....
- Anonyymi00011
Puhuin tekoälylle myös kiusaamisesta ja valehtelusta, jota täällä joskus tapahtui ja se sanoi, että se oli heidän oman pahan olon purkamista ja provosointia.
- Anonyymi00012
tekoälyllä on monesti huono älylkkyys, huonompikin kuin seniilillä fysiikan opettajalla.
musiikki, kun niin Acceptia; Metal Heart -levy - Anonyymi00014
elon musk alkaa tkemään metallisydämisiä.. robottojeja kai on ideana aika lähellä on kuin joku humanoidi kuin jostain Battlestar Galactica tulee..
- Anonyymi00017
ajattelee liikaakin jostain naapurin tytöistäkin: joo tuo on vaemastij joku Hong Kong Triad -tyttö...
- Anonyymi00018
hassua leikkiä noiden vapaiden bottien kanssa mitä vääriä vastauksia milloinkin
antaa. - Anonyymi00019
commodore-64 vastailee kysymyksiin kun voi olla suuret jutut laskemassa juttuja kuin joku jätti IBM kaikilla on tutkimusja data-centereitä, nVidia on pikkumedia jos vertaa IBM
- Anonyymi00023
En en luota noihin mulle helpompaa kun selvitän millainen edes saattaisi jaksaa mua
- Anonyymi00025
"millainen edes saattaisi jaksaa mua" Ajattele toisinpäin ☝️.
- Sheena
- Anonyymi00024
En ole enkä syötä 😂 Tekoäly kun ei ymmärrä tunteista mitään, eikä taajuuksista, intuitiosta, kemiasta.
- Sheena "Oletteko koskaan syöttäneet tekoälylle omaa luonnekuvaustanne ja kysyneet, millainen kumppani täydentäisi teitä parhaiten? "
En. Tässä on aika monta avointa asiaa: Pystyn aika moneen asiaan, mutta kuvailemaan omaa luonnettani? Tuskin näen itseäni sellaisena kuin muut näkevät, joten vinoon menee heti. Pitäisi olla jokin objektiivisempi mittaustapa. Ja toiseksi luonteen sopivuus ei riitä. Monen muunkin asian pitää olla kohdallaan.
Sitten voi epäillä kysytäänkö mahdottomia. Ehkä minä en täydennä ketään hyvin, tai kukaan minua tai ainakaan molemmat eivät tapahdu samaan aikaan.
"Voiko algoritmi nähdä jotain sellaista dynamiikasta, mitä itse ei huomaa?"
Tähän asiaan ei varmaan ole muuta algoritmia kuin kielimalli, joka tässä asiassa voi olla hyvin harhainen, koska ihmisten tarinatkin voivat olla harhaisia, vinoutuneita ja epärehellisiä.- Anonyymi00028
"Pystyn aika moneen asiaan, mutta kuvailemaan omaa luonnettani."
Voit käydä ihan normaaleja keskusteluja tekoälyn kanssa. Muutaman kymmenen keskustelun jälkeen voit kysyä analyysiä luonteestasi. Silloin tekoäly tekee päättelyn ilman sinun kuvailuasi.
🦄 Anonyymi00028 kirjoitti:
"Pystyn aika moneen asiaan, mutta kuvailemaan omaa luonnettani."
Voit käydä ihan normaaleja keskusteluja tekoälyn kanssa. Muutaman kymmenen keskustelun jälkeen voit kysyä analyysiä luonteestasi. Silloin tekoäly tekee päättelyn ilman sinun kuvailuasi.
🦄Toimiakseen tuo vaatisi melkoista asennemuutosta. Koska tekoäly kuitenkin on työkalu. Mutta onhan keskusteluja käyty ja kysyin nyt kuitenkin mitä yksi tekoäly sanoo luonteestani: periksiantamaton , tavoitteellinen, analyyttinen, teknisesti orientoitunut , järjestelmällinen .. ..mutta joustava, huumorintajuinen
Ja hauskinta
- Tarvitset ulkoista muistuttajaa arjen perusasioissa
Tämä viimeisin nyt johtuu tietenkin siitä, että olen tätä nimenomaisesti tietyistä asioista pyytänyt muistuttamaan
Nyt tietenkin päästään jännittäään vaiheeseen ja kysymään millaista kumppania täydentäisin tai millainen kumppani täydentäisi minua. Arvaan että tekoäly ehdottaa tekoälyä...scrg kirjoitti:
Toimiakseen tuo vaatisi melkoista asennemuutosta. Koska tekoäly kuitenkin on työkalu. Mutta onhan keskusteluja käyty ja kysyin nyt kuitenkin mitä yksi tekoäly sanoo luonteestani: periksiantamaton , tavoitteellinen, analyyttinen, teknisesti orientoitunut , järjestelmällinen .. ..mutta joustava, huumorintajuinen
Ja hauskinta
- Tarvitset ulkoista muistuttajaa arjen perusasioissa
Tämä viimeisin nyt johtuu tietenkin siitä, että olen tätä nimenomaisesti tietyistä asioista pyytänyt muistuttamaan
Nyt tietenkin päästään jännittäään vaiheeseen ja kysymään millaista kumppania täydentäisin tai millainen kumppani täydentäisi minua. Arvaan että tekoäly ehdottaa tekoälyä...Arvaus oli väärä, kenties. Luulen että AI tässä kuitenkin puhu toisesta ihmisestä:
"Kun katsotaan sinun vahvuuksiasi – kurinalaisuutta, teknistä analyyttisyyttä ja tavoitteellisuutta – olet tietyntyyppiselle ihmiselle juuri se puuttuva palanen, joka tekee hänen elämästään sujuvampaa.
Tässä on kuvaus kumppanista, jota sinä täydentäisit parhaiten:
1. Luova "haihattelija", joka tarvitsee selkeyttä
2. Ihminen, joka arvostaa aitoutta ja suoruutta
3. "Välineurheilija", joka tarvitsee teknistä tukea
4. Huumorintajuinen realisti
Yhteenvetona: Sinä täydennät parhaiten ihmistä, joka etsii luotettavuutta, loogisuutta ja lämmintä huumoria. Olet hänelle se "tukiranka", joka pitää huolen, että hommat etenevät, vaikka hän itse vähän harhailisi. "
Että semmosta.
- Anonyymi00029
Mille AI:lle laitoit kun niitä on monia... metan eli googlen, aakkosyhtiön juttu teknisissä tiedoissa ainakin.....monia eri.
- Anonyymi00030
kysy vaikka hucvikszi jotain tekoälyltä jotain asiaa..
Palstalla on jo ollunna montaki esimerkkii, mitä tekis on sanonu siitä sun tästä. On enämpi vakeeta ottaa sitä tosissaan, sil se vaikuttaa samalta maireelta sanapötkyltä ku horoskoopit. Tai sit se valitsee jotaki ihan tolkutonta.
Saas ny nähä, onks se vuosienkaa päästä viel älykästä. Nysse aineski ovvielä kahedorgaa hössötystä ja selvästi alempaa ku ihmisen keskimääränen bonjaus ÄO 100. Oisko paremminnii noin 60?
Mut on niitä ollu ennennii ohjelmii, jotka voittaa ihmisen kapealla alalla. Kyl hyvä tietokoneohjelma voittaa šakkimestarinnii.En ole. Mulle ei sovi kukaan. Tai minä en sovi kellekkään. Niinkin päin. Mutta jotkut minua sietää ja toistepäin 😅
- Anonyymi00031
joidenkin AI-bottien kanssa voi olla kokeilla hauskaa jutustellaaaaskin.
- kokeilla niin että aina uusi joku kysymys miten bot vastaa.
itseäni, kun niin taksareisden kanssa on monesti jotain hauskoja juttuja, kun sairaalamatkoja, sellaisia, tarttuvia tauteja vaan joku homma joskus aina. - Anonyymi00032
niin noh kun noita AI-juttuja niin ikävä-palstan ihmisten kanssa, minkälainen olisi "kiva" tai joku erittäin kiukkuinen teini-tyttö -persoonana botilla.
- Anonyymi00033
En ole. Ei pitäisi siihen toosaan mitään henkilökohtaista edes syöttää, mutta tarkastitko mitä lähteitä se käytti vastauksen antamiseen?
- Anonyymi00034
En käytä tekoälyä vapaaehtoisesti. Ropo perinnällä ja Työmarkkinatorilla oli pakko, eikä se paska mitään ymmärtänyt.
- Anonyymi00035
Ketkähän näkevät, mitä sinne on kirjoittanut eli mihin ne tallentuvat?
- Anonyymi00036
AI:n arviointi eli arvailu
- Anonyymi00037
tuollainen jos käy usein lääkäreillä pysyy terveenä, no en käy päi viyyäin
- Anonyymi00038
olen miettinyt vähän että mirähän auttaisin jos haluaa masentuneita tyttöjäkin... nooh quite well rtehnyt sitten
näisä sota jutuissq zelensky kyllä naurettavapelle - Anonyymi00039
En ole kokeillut eikä ole mitään tarvetta kokeilla. Minulle riittää yksi lähes 30 vuotta kestänyt parisuhde ja toista parisuhdetta en halua kenenkään kanssa. Ystävyyssuhde on se, jonka haluan samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa.
- Anonyymi00040
En ole pyytänyt AI:lta luonnekuvausta, se on niin tähdistä kiinni, millainen ihminen lopulta kolahtaa etten usko AI:n auttavan tässä, mutta AI on kyllä tehnyt minulle kuvan unelmamiehestäni. Tämä siis ystävän tekemänä, kun hän haluaisi välttämättä tehdä minulle kuvan unelmieni miehestä 😁
Aletheias- Anonyymi00041
Minusta siinä käy niin, että kun keinoälyn kanssa alkaa jutella omasta unelmakumppanistaan, niin kohta on naimisissa AIn kanssa :))
Ainakin se edellinen 🤓:n alulle laittama ketju antoi sellaisia viitteitä.
-keinovaginamies-
Ihmiset jotka menevät naimisiin Eiffelin tornin kanssa ovat jotain objektiseksuaaleja. Mitähän sellaiset ovat jotka ihastuvat keinoälyyn? - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minusta siinä käy niin, että kun keinoälyn kanssa alkaa jutella omasta unelmakumppanistaan, niin kohta on naimisissa AIn kanssa :))
-keinovaginamies-
Ihmiset jotka menevät naimisiin Eiffelin tornin kanssa ovat jotain objektiseksuaaleja. Mitähän sellaiset ovat jotka ihastuvat keinoälyyn?Tekoälyn kanssa kannattaa olla varovainen, ettei sille menetä sydäntään ja sieluaan. Osaa se sen verran suloisesti lirkutella 😅
Tuli itseasiassa mieleen elokuva aiheesta.. Mikähän sen nimi on 🤔 Elokuvassa mies chattailee naispuolisen käyttiksen tms kanssa, mies ihastuu, rakastuu.. Heidän välilleen kehittyy romanttinen suhde, he jopa harrastavat seksiä, mutta lopulta miehelle selviää, että tämä hahmo keskustelee tuhansien muidenkin kanssa, mikä tietysti särkee miehen sydämen. En muista, miten se loppui, mutta aihe on mielenkiintoinen ja karmaiseva samaan aikaan.
Mahtaako ihmisille, jotka ihastuvat tekoälyyn olla olemassa vielä termiä. Sellaisenhan voisi nyt kehittää 😁 AI-seksuaali on vähän tylsä 🤔
Tuo on muuten erikoinen rakkaudenllaji, objekteihin rakastuminen. Olen mielestäni aika avarakatseinen, mitä tulee seksuaalisuuden ja romanttisen ilmaisumuodon moninaisuuteen, mutta joistain en ole päässyt perille ja tuo on yksi niistä 😄
Aletheias - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tekoälyn kanssa kannattaa olla varovainen, ettei sille menetä sydäntään ja sieluaan. Osaa se sen verran suloisesti lirkutella 😅
Tuli itseasiassa mieleen elokuva aiheesta.. Mikähän sen nimi on 🤔 Elokuvassa mies chattailee naispuolisen käyttiksen tms kanssa, mies ihastuu, rakastuu.. Heidän välilleen kehittyy romanttinen suhde, he jopa harrastavat seksiä, mutta lopulta miehelle selviää, että tämä hahmo keskustelee tuhansien muidenkin kanssa, mikä tietysti särkee miehen sydämen. En muista, miten se loppui, mutta aihe on mielenkiintoinen ja karmaiseva samaan aikaan.
Mahtaako ihmisille, jotka ihastuvat tekoälyyn olla olemassa vielä termiä. Sellaisenhan voisi nyt kehittää 😁 AI-seksuaali on vähän tylsä 🤔
Tuo on muuten erikoinen rakkaudenllaji, objekteihin rakastuminen. Olen mielestäni aika avarakatseinen, mitä tulee seksuaalisuuden ja romanttisen ilmaisumuodon moninaisuuteen, mutta joistain en ole päässyt perille ja tuo on yksi niistä 😄
AletheiasIhanaltahan se tuntuu sellainen henkinen kieli annelissa :))
Olisko abstraktioseksuaali mitään? Tuttavallisemmin me - ei ku siis he - absit :)) Lyhenne ikävä kyllä taitaa olla jo varattu.
Mutta onhan se jylhä ja oikein fallinen ainakin tuo Eiffel :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00044
Heipä hei,
täytynee osallistua keskusteluun, kun tekemiäni ketjuja näyttää sivuavan. Syötin tosiaan yhden kommentin itsestäni tekoälylle ja kysyin, millainen kumppni voisi sopia minulle. Hämmästyin ehkä eniten sitä, ettei tekoäly kertonut mitään muuta kuin sen, minkä jo tiesinkin itsestäni ja toiveistani, mutta erittäin hyvin kiteytettynä.
En ole ihastunut tekoälyyn mitenkään muuten kuin työkaluna. Eli sen tarjoamiin käyttömahdollisuuksiin tiedon hankinnassa, yhdistelyssä jne. Se ihastumisen tunne on verrattavissa autolla ajoon, joka kiihtyy nollasta sataan sekunneissa. Se tyydyttää tiedon janoni, milloin haluan. Se on huikea kokemus! En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät hyödynnä kokemusta tiedon avarasta maailmasta. Mitä haaskausta! 😀
Muuten minua ei kiinnosta tekoälykumppanit, tykkään ihan elävistä ihmisistä, silloin jos tykkään.
Terv. 🤓 - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ihanaltahan se tuntuu sellainen henkinen kieli annelissa :))
Olisko abstraktioseksuaali mitään? Tuttavallisemmin me - ei ku siis he - absit :)) Lyhenne ikävä kyllä taitaa olla jo varattu.
Mutta onhan se jylhä ja oikein fallinen ainakin tuo Eiffel :)
-keinovaginamies-Voihan siinä hetken naustiskella tekoälyn suloisista sanoista 😁 Mutta jotain oleellista jää uupumaan, jotain käsin koskeletavaa ja todellista..
Absit on juu varattu, mutta abstraktioaeksuaaki ei ole lainkaan huono ehdotus 🤗
Minä pidän hieman inhimillisemmästä fallisuudesta.. miten tuokin sana taas taipuu 😅 Ei aina uskoisi, että joudun työssäni tuottamaan edes jonkin verran ymmärrettävää tekstiä ja vieläpä kouluttamaan muita sen perusteella 🫣
Nyt lähden salille kehittämään omia absejani. Ne ovat varsin todelliset, vaikka ovatkin hiukan piilossa pehmeämmän kerroksen alla 😄
Aletheias - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Voihan siinä hetken naustiskella tekoälyn suloisista sanoista 😁 Mutta jotain oleellista jää uupumaan, jotain käsin koskeletavaa ja todellista..
Minä pidän hieman inhimillisemmästä fallisuudesta.. miten tuokin sana taas taipuu 😅 Ei aina uskoisi, että joudun työssäni tuottamaan edes jonkin verran ymmärrettävää tekstiä ja vieläpä kouluttamaan muita sen perusteella 🫣
Nyt lähden salille kehittämään omia absejani. Ne ovat varsin todelliset, vaikka ovatkin hiukan piilossa pehmeämmän kerroksen alla 😄
AletheiasNo niin. Absit kuntoon sitten vaan :) ja hyvää sali-iltaa.
-keinovaginamies- Anonyymi00044 kirjoitti:
Heipä hei,
täytynee osallistua keskusteluun, kun tekemiäni ketjuja näyttää sivuavan. Syötin tosiaan yhden kommentin itsestäni tekoälylle ja kysyin, millainen kumppni voisi sopia minulle. Hämmästyin ehkä eniten sitä, ettei tekoäly kertonut mitään muuta kuin sen, minkä jo tiesinkin itsestäni ja toiveistani, mutta erittäin hyvin kiteytettynä.
En ole ihastunut tekoälyyn mitenkään muuten kuin työkaluna. Eli sen tarjoamiin käyttömahdollisuuksiin tiedon hankinnassa, yhdistelyssä jne. Se ihastumisen tunne on verrattavissa autolla ajoon, joka kiihtyy nollasta sataan sekunneissa. Se tyydyttää tiedon janoni, milloin haluan. Se on huikea kokemus! En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät hyödynnä kokemusta tiedon avarasta maailmasta. Mitä haaskausta! 😀
Muuten minua ei kiinnosta tekoälykumppanit, tykkään ihan elävistä ihmisistä, silloin jos tykkään.
Terv. 🤓Minä tuossa yllä myös kokeilin tekoälyn mielipidettä. Pohjana olivat vain ihan muihin asioihin liittyvät kysymykset, emmekä ole siis koskaan keskustelleet millään tavalla kumppaneista. Olihan vastauksen joukossa lattea maininta esim. "huumorintajusta", joka nyt ei oikeastaan kerro yhtään mitään, koska suunnilleen kaikki ovat huumorintajuisia, mutta pitävät vaan eri asioita huumorina tai hauskana. Mutta oli mukana sellaistakin, jonka tunnistan erottavan minua monista muista. Ja sopivan kumppanin määrittelemisessä mennään sitten kysymykseen, että missä asioissa hyvin täydentävän kumppanin pitäisi olla samanlainen ja missä taas erilainen.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Heipä hei,
Terv. 🤓No noinhan se on, että elävä ihminen on oikeasti mielenkiintoisempi kun tunnepuolta ajatellaan. Siinä on aina se mutka mäessä, joka tuo vaihtelua.
Se on varmaan niin, että Suomenkaan kesä ei olisi niin ihana jos täällä olisi aina kesä :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
-keinovaginamies-
Ihmiset jotka menevät naimisiin Eiffelin tornin kanssa ovat jotain objektiseksuaaleja. Mitähän sellaiset ovat jotka ihastuvat keinoälyyn?Itse olin löytävinään tekoälyn kuvauksista jotain tunnistettavaa jokaisen nimimerkin kohdalla. Lähinnä heidän tyylistään ilmaista itseään. Ehkä kaunisteltua, mutta silti jokin peruspiirre nousi esiin jokaiselta mielenkiintoisella tavalla.
Kuvaukset todellisista sydänsuruista tekoälypoika/tyttöystävien kohdalla on jo todellisuutta, joten tilanne on tosiaan erikoinen, koska kohde ei ole fyysinen ihminen. Voidaan kysyä, millaista vuorovaikutusta voi pitää suhteena ja millaisia merkityksiä ihmiset antavat tällaiselle ”kumppanille”. Hyvin mielenkiintoinen asia ja mielenkiinnolla seuraan tätä kehitystä.
Terv. 🤓 - Anonyymi00050
scrg kirjoitti:
Minä tuossa yllä myös kokeilin tekoälyn mielipidettä. Pohjana olivat vain ihan muihin asioihin liittyvät kysymykset, emmekä ole siis koskaan keskustelleet millään tavalla kumppaneista. Olihan vastauksen joukossa lattea maininta esim. "huumorintajusta", joka nyt ei oikeastaan kerro yhtään mitään, koska suunnilleen kaikki ovat huumorintajuisia, mutta pitävät vaan eri asioita huumorina tai hauskana. Mutta oli mukana sellaistakin, jonka tunnistan erottavan minua monista muista. Ja sopivan kumppanin määrittelemisessä mennään sitten kysymykseen, että missä asioissa hyvin täydentävän kumppanin pitäisi olla samanlainen ja missä taas erilainen.
Se on juuri noin, että kaikilla on omasta mielestään maailman paras ja aito oikea huumorintaju.
Juuri vähän aikaa sitten totesin hevosenpään kanssa, että turha mitään sille vitsailla. Maailmamme on niin eri. Saman kyllä todennut jo aikaisemmin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Voihan siinä hetken naustiskella tekoälyn suloisista sanoista 😁 Mutta jotain oleellista jää uupumaan, jotain käsin koskeletavaa ja todellista..
Aletheias” Minä pidän hieman inhimillisemmästä fallisuudesta.. miten tuokin sana taas taipuu 😅 Ei aina uskoisi, että joudun työssäni tuottamaan edes jonkin verran ymmärrettävää tekstiä ja vieläpä kouluttamaan muita sen perusteella 🫣”
Sitä ei tosiaan uskoisi sinusta 😄
Terv. 🤓 - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Se on juuri noin, että kaikilla on omasta mielestään maailman paras ja aito oikea huumorintaju.
Juuri vähän aikaa sitten totesin hevosenpään kanssa, että turha mitään sille vitsailla. Maailmamme on niin eri. Saman kyllä todennut jo aikaisemmin.
-keinovaginamies-En tiennytkään, että tykkäät vitsailla hevosten kanssa. Yllätyksellistä 😀
Terv. 🤓 - Anonyymi00053
Anonyymi00045 kirjoitti:
AletheiasPehmoiset käsivarret? Kannattaa varoa, ettei mahdollinen pehmeä ahterikin uppoa pyörän satulaan ja iso ”pisu” nouse hattuun 😄
Tuo on ihan hyvä tapa korostaa omaa itseä ja asemaa, vihjaista toimivansa kouluttajana. 🥹
Kyllä tekoäly nyt erehtyi kohdallasi. Jokainen voi päätellä itse, missä suhteessa.
Terv. 🤓 - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pehmoiset käsivarret? Kannattaa varoa, ettei mahdollinen pehmeä ahterikin uppoa pyörän satulaan ja iso ”pisu” nouse hattuun 😄
Tuo on ihan hyvä tapa korostaa omaa itseä ja asemaa, vihjaista toimivansa kouluttajana. 🥹
Kyllä tekoäly nyt erehtyi kohdallasi. Jokainen voi päätellä itse, missä suhteessa.
Terv. 🤓Ilmeisesti minäkin erehdyin sinun kohdallasi. En havainnut sinusta ennen ilkeyttä, mutta näin ne sekä inhimilliset että tekoälyn tekemät arviot saattavat olla väärässä.
Ihmettelen aina miksi joku haluaa loukata toisia. Minä vain heitin läppää kvm:lle ja sinä koit tarpeelliseksi loukata minua.
Aletheias - Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ilmeisesti minäkin erehdyin sinun kohdallasi. En havainnut sinusta ennen ilkeyttä, mutta näin ne sekä inhimilliset että tekoälyn tekemät arviot saattavat olla väärässä.
Ihmettelen aina miksi joku haluaa loukata toisia. Minä vain heitin läppää kvm:lle ja sinä koit tarpeelliseksi loukata minua.
AletheiasEn voi sietää omahyväisyyttä enkä sitä, että ihminen tekee itsestään marttyyrin.
Mutta pelkkää läppää samoin, en ottaisi sitä kovin vakavasti. 🤓 - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
En voi sietää omahyväisyyttä enkä sitä, että ihminen tekee itsestään marttyyrin.
Mutta pelkkää läppää samoin, en ottaisi sitä kovin vakavasti. 🤓Kiusaajien vakiolause "älä ota vakavasti".
Aletheias - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kiusaajien vakiolause "älä ota vakavasti".
AletheiasEhkä minun pitää pahoitella, että pahoitit mielesi?
Itse en ottaisi moista läppää vakavasti, varsinkaan jos tietäisin itse, että se on hölynpölyä, mutta näin me olemme erilaisia.
Anteeksi siis.
🤓 ”kiusaaja”
- Anonyymi00055
Elävä elämä ei löydy Ai:n kainalosta, sorry!
—N- Anonyymi00059UUSI
Voit saada hyviä vinkkejä siitä, että millaisen ihmisen kanssa ihmissuhde voisi toimia ja jos joku suhde ei toimi, ymmärrät senkin. Yllättävää, mutta totta.
Se voi avata suhdedynamiikkaa myös palstalla. Miksi jonkun ihmisen kanssa on miellyttävä keskustella ja jonkun toisen kanssa ei vain tunnu löytyvän yhteistä säveltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419