Kleopatra kuten muutkin muinaisen Egyptin hallitsijat olivat sisäsiittoisuuden aiheuttamia epämuodostumia täynnä. Kleopatran kuva Roomalaisessa kolikossa näyttää pahasti epämuodostuneelta. Huulihalkio, kupan vääristämä ulkoinen leuka. Ahmed Ahneen nenä. Kun kyseessä oli faarao niin silloin faaraot päättivät mikä on kaunista ja mikä ei. Nykyään mm. Donald Trump on samoilla linjoilla.
Kuitenkin yhä tänäkin päivänä on kauneuden symboli vaikka kaikki todisteet ja kuvat kertovat muuta.
Kleopatra ei ollut kaunis
8
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyviä kuvia kyllä otettiin siihen aikaan...
- Anonyymi00002
Siitähän on ihan elokuvaa ja oli kaunis nainen.
- Anonyymi00003
Elisabeth Taylor kuoli rumana läskinä.
Juoppo?
Legenda elää, että hänen nuorempi sisarpuolensa, Arsinoe puolestaan oli todella kaunis.
- Anonyymi00004
Ja Kleopatra oli kreikkalainen... 😊
Ei ollut "muinainen egyptiläinen", eli vähän ennen ajanlaskun alkua.- Anonyymi00005
Tarkennetaanko, vähän ennen MEIDÄN ajanlaskumme alkua, aikaa mitattiin kyllä sitä ennenkin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkennetaanko, vähän ennen MEIDÄN ajanlaskumme alkua, aikaa mitattiin kyllä sitä ennenkin.
Miksi kerrot tästä minulle... :)
- Anonyymi00007UUSI
Minä en kirjoittanut mitään valokuvista vana kuvista. Kuvista joita Kleopatrasta tehtiin sinne sun tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862