Kleopatra kuten muutkin muinaisen Egyptin hallitsijat olivat sisäsiittoisuuden aiheuttamia epämuodostumia täynnä. Kleopatran kuva Roomalaisessa kolikossa näyttää pahasti epämuodostuneelta. Huulihalkio, kupan vääristämä ulkoinen leuka. Ahmed Ahneen nenä. Kun kyseessä oli faarao niin silloin faaraot päättivät mikä on kaunista ja mikä ei. Nykyään mm. Donald Trump on samoilla linjoilla.
Kuitenkin yhä tänäkin päivänä on kauneuden symboli vaikka kaikki todisteet ja kuvat kertovat muuta.
Kleopatra ei ollut kaunis
8
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyviä kuvia kyllä otettiin siihen aikaan...
- Anonyymi00002
Siitähän on ihan elokuvaa ja oli kaunis nainen.
- Anonyymi00003
Elisabeth Taylor kuoli rumana läskinä.
Juoppo?
Legenda elää, että hänen nuorempi sisarpuolensa, Arsinoe puolestaan oli todella kaunis.
- Anonyymi00004
Ja Kleopatra oli kreikkalainen... 😊
Ei ollut "muinainen egyptiläinen", eli vähän ennen ajanlaskun alkua.- Anonyymi00005
Tarkennetaanko, vähän ennen MEIDÄN ajanlaskumme alkua, aikaa mitattiin kyllä sitä ennenkin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkennetaanko, vähän ennen MEIDÄN ajanlaskumme alkua, aikaa mitattiin kyllä sitä ennenkin.
Miksi kerrot tästä minulle... :)
- Anonyymi00007
Minä en kirjoittanut mitään valokuvista vana kuvista. Kuvista joita Kleopatrasta tehtiin sinne sun tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577