Perfektionisti? Oletko? Se on huonompi juttu se, koska vaatimus täydellisyydestä on itselle kiva rasite. Moni vaatii esimerkiksi ammatillisesti täydellisyyttä, vanhempana täydellisyyttä, ystävänö tai työtoverina. Joskus on jopa niin ,xettä vaatimus täydellisyydestä tulee lähipiiristä, se tulee kumppanilta , se tulee kaveripiirin vaikutuksesta. Suorituskeskeinen yhteiskuntamme ruokkii ikäänkuin perfektionismi. Ei välttämättä tarvitse aina jaksaa. Ei tarvitse.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Realismi on kiva tavoite.
Kehittyminen on ihan luonnollista. - Anonyymi00002
Kyllä olen perfektionisti, mutta jälki ei ole perfektionistin jälkeä, koska perfektionismi estää täydellisyyden.Tästä haluan varoittaa muita. Lisäksi olen joissain asioissa perfektionisti siten, että vaadin tiettyä laatua itseltäni ja kun en tiedä miten pääsen siihen, tulee hetken alakulo.Samalla olen aina tiennyt, että paloa on paljon ja pystyn
Suorittamaan koviakin juttuja, mitä muut ei usko, mutta vääranlaisella tuella se ei onnistunut.Vasta nyt myöhemmin alan lähestymään näitä tavotteitä mitä olen halunnut.Tahdon vain kertoa, ettei se ole loputon suo, vaan sen voi saavuttaa, mutta pitää olla oikeanlainen tuki ja ympäristö ja täytyy miettiä tarkkaan mitä tarttee. PERFEKTIONISMI on hidastava ja tuhoava voima ja johtaa itsesabotoimiseen ja alisuoriutumiseen.Sitten vaadin monesti muilta paljon enemmän joissain asioissa.Tuon piirteen uskon aiheuttavan narsismia.Jos olisin esim. vanhempi, varmaan kasvattaisin narsistisen lapsen? Pelottavaa - Anonyymi00003
Täydellisyys on ihanne ja suunta.
Jokainen matka alkaa ensimmäisistä askeleista. - Anonyymi00004
Ura on tärkeä saada kunnolla alkuun. Monella se onnistuu Etelä-Suomessa paremmin. Pohjoinen näyttää jäävän vaille kehitystä, tänne jää töihinkin kuka jää. Muistakaa se, etenkin nuoret!
- Anonyymi00005
😶🌫️: Etelässä on Elämä. Tuli muuten katsottua Pipan tanssikin
- Anonyymi00006
🤯: Kääk. Niinko. Minä katsoin mainokset vai ja vaihdoin kanavaa. Se Elämä on Jeesuksessa Kristuksessa.
- Anonyymi00007
😶🌫️: Elämää on molemmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa641365Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as26834Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128728- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.168649- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497