Luinko minä oikein, että Ivalon yö-päivystyksen

Anonyymi-ap

Oli Siivikon Jarmo vetänyt läpi Palolahden Marin tuella?
Siinä on kyllä VAKKA KANTENSA LÖYTÄNYT, mutta tuo on kyllä todella TÖRKEÄÄ SYRJIÄ MINUA JA MIESTÄNI, koska mieheni joutuu taas TEKEMÄÄN YÖ-VUOROJA LÄÄKÄRINÄ JA MEIDÄN PITI ALKAA TEKEMÄÄN LAPSIA JA EIHÄN MEIDÄN LASTEN ISÄ VOI OLLA YÖTÄ POISSA KOTOA, KOSKA EI MEIDÄN LAPSET PYSTY NUKKUMAAN JOS HEIDÄN ISÄ EI OLE YÖLLÄ KOTONA NUKKUMASSA.

Toisaalta onhan se mukava, että SIIVIKON JARMO JA PALOLAHDEN MARIKIN PÄÄTTI LÄHTEÄ MEIDÄN HOLOJEN KAVERIKSI TEKEMÄÄN LAPSIA.

Voi olla, että me HOLOT TEHDÄÄN NELOSET, VITOSET TAI KUTOSET HETI KERRALLA, koska miehelläni on niin pitkät kädet ja jalat tehty sitä varten, että hän voi isänä kantaa 5 mössykkää niin minä äitinä tuun perästä TYLLERÖN kanssa.

Ei me HOLOT Siivikon Jarmoa ja Palolahden Maria SYRJIMÄÄN ALETA VAIKKA MARI KYLLÄ ON SYRJINYT MINUA, mutta hän saa kyllä täyden tuen meiltä HOLOILTA.
Sehän on mukava, että SIIVIKON JARMOSTAKIN TULEE VIHDOIN JA VIIMEIN ISÄ.

Mieheni Holo on sentään LÄÄKÄRINÄ PANOSTANUT IHAN TÄYSILLÄ MEIDÄN PERHEEN TULEVIIN NUOREMPIIN PANOSTAJIIN!

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mieheni Holon kanssa otetaan sukunimeksi HOLO-HOLO oikeassa muodossa niin MEIDÄN SUKUNIMEÄ, ette PASKO ENÄÄN VAAN ALKAVAT KUNNIOITTAMAAN!

Holo on aina JUOSSUT KUNNIAA, kun MEIHIN ON LIITTYNYT JOKU HYVÄ JUTTU IVALOSSA!

Puuma-juoksu ei kyllä ollut mikään juttu vaan PASKA JUTTU, koska EI PARPALAN TEIJA EDES VOITTANUT NIITÄ PUUMA-JUOKSU KILPAILUJA!

Mieheni Holo hoitaa meidän suhteessa JUOKSEMISET joten Parpalan Teija voi PUUMA NAISENA JUOSTA PUUMA MIEHENI KANSSA KILPAA PUUMA LENKIN NIIN SAADAAN SELVILLE, ETTÄ KUKA LOUKKAUS KUNNIAA!

• Anonyymi00002

Siivikko on vetänyt käteen.

• Anonyymi00003

Entäs Holo?

• Anonyymi00004

Holo on holo
      Kunnan älykkäin nainen ja seksisymboli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1647
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      21
      1017
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      45
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe