Luinko minä oikein, että Ivalon yö-päivystyksen

Anonyymi-ap

Oli Siivikon Jarmo vetänyt läpi Palolahden Marin tuella?
Siinä on kyllä VAKKA KANTENSA LÖYTÄNYT, mutta tuo on kyllä todella TÖRKEÄÄ SYRJIÄ MINUA JA MIESTÄNI, koska mieheni joutuu taas TEKEMÄÄN YÖ-VUOROJA LÄÄKÄRINÄ JA MEIDÄN PITI ALKAA TEKEMÄÄN LAPSIA JA EIHÄN MEIDÄN LASTEN ISÄ VOI OLLA YÖTÄ POISSA KOTOA, KOSKA EI MEIDÄN LAPSET PYSTY NUKKUMAAN JOS HEIDÄN ISÄ EI OLE YÖLLÄ KOTONA NUKKUMASSA.

Toisaalta onhan se mukava, että SIIVIKON JARMO JA PALOLAHDEN MARIKIN PÄÄTTI LÄHTEÄ MEIDÄN HOLOJEN KAVERIKSI TEKEMÄÄN LAPSIA.

Voi olla, että me HOLOT TEHDÄÄN NELOSET, VITOSET TAI KUTOSET HETI KERRALLA, koska miehelläni on niin pitkät kädet ja jalat tehty sitä varten, että hän voi isänä kantaa 5 mössykkää niin minä äitinä tuun perästä TYLLERÖN kanssa.

Ei me HOLOT Siivikon Jarmoa ja Palolahden Maria SYRJIMÄÄN ALETA VAIKKA MARI KYLLÄ ON SYRJINYT MINUA, mutta hän saa kyllä täyden tuen meiltä HOLOILTA.
Sehän on mukava, että SIIVIKON JARMOSTAKIN TULEE VIHDOIN JA VIIMEIN ISÄ.

Mieheni Holo on sentään LÄÄKÄRINÄ PANOSTANUT IHAN TÄYSILLÄ MEIDÄN PERHEEN TULEVIIN NUOREMPIIN PANOSTAJIIN!

7

435

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mieheni Holon kanssa otetaan sukunimeksi HOLO-HOLO oikeassa muodossa niin MEIDÄN SUKUNIMEÄ, ette PASKO ENÄÄN VAAN ALKAVAT KUNNIOITTAMAAN!

Holo on aina JUOSSUT KUNNIAA, kun MEIHIN ON LIITTYNYT JOKU HYVÄ JUTTU IVALOSSA!

Puuma-juoksu ei kyllä ollut mikään juttu vaan PASKA JUTTU, koska EI PARPALAN TEIJA EDES VOITTANUT NIITÄ PUUMA-JUOKSU KILPAILUJA!

Mieheni Holo hoitaa meidän suhteessa JUOKSEMISET joten Parpalan Teija voi PUUMA NAISENA JUOSTA PUUMA MIEHENI KANSSA KILPAA PUUMA LENKIN NIIN SAADAAN SELVILLE, ETTÄ KUKA LOUKKAUS KUNNIAA!

• Anonyymi00002

Siivikko on vetänyt käteen.

• Anonyymi00003

Entäs Holo?

• Anonyymi00004

Holo on holo
      Kunnan älykkäin nainen ja seksisymboli.

• Anonyymi00006

Tuohon ei kyllä paljon ÄLYKKYYTTÄ tarvi jos älykkyys on tuota luokkaa mitä FB KUNNIALLISILLA ON!

Heidän mielestä IVALOON SYNTYMINEN ON KUNNIAN LOUKKAUS JA TÄÄLTÄ POISTUMINEN SEKÄ PALAAMINEN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!

Puolisokaan ei saa muuttaa Ivaloon muualta vaikka hänelle olis töitä LÄÄKÄRINÄ, POLIISINA TAI RAJAVARTIJANA ja perhe syyt on yleensä riittäviä syitä paikkakunnalle!

Ei Siirtolan Rainerilla ole ollut Inarin kunnassa perhettä vaan hän on tuonut perheensä Inarin kuntaan muualta.
        Hän on itse kertonut olleensa PORTSARINA ravintolassa jossa on MYYTY VIINA JA KALTOINKOHDELTU PAIKALLISIA!
        Portsari EI OLE YMMÄRTÄNYT TEHTÄVÄÄNSÄ VAAN HÄN ON ANTANUT INARIN KUNTALAISTEN JUODA ITSENSÄ HUMALAAN!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuohon ei kyllä paljon ÄLYKKYYTTÄ tarvi jos älykkyys on tuota luokkaa mitä FB KUNNIALLISILLA ON!

Heidän mielestä IVALOON SYNTYMINEN ON KUNNIAN LOUKKAUS JA TÄÄLTÄ POISTUMINEN SEKÄ PALAAMINEN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!

Puolisokaan ei saa muuttaa Ivaloon muualta vaikka hänelle olis töitä LÄÄKÄRINÄ, POLIISINA TAI RAJAVARTIJANA ja perhe syyt on yleensä riittäviä syitä paikkakunnalle!

Ei Siirtolan Rainerilla ole ollut Inarin kunnassa perhettä vaan hän on tuonut perheensä Inarin kuntaan muualta.
        Hän on itse kertonut olleensa PORTSARINA ravintolassa jossa on MYYTY VIINA JA KALTOINKOHDELTU PAIKALLISIA!
        Portsari EI OLE YMMÄRTÄNYT TEHTÄVÄÄNSÄ VAAN HÄN ON ANTANUT INARIN KUNTALAISTEN JUODA ITSENSÄ HUMALAAN!

Suomen HISTORIASSA mainitaan, että saamelaisia on kaltoinkohdeltu juottamalla ja myymällä heille viinaa.
        Suomen valtio on luvannut pitää huolen, että sama EI TOISTU!

Valitettavasti minä en ole Inarin kunnan PÄIHDE ONGELMA OLLUT KOSKAAN, mutta en ole koskaan myöskään kiistänyt juoneeni ALKOHOLIA humaltumis tarkoitukseen.

Tuskin lääkärit, poliisit, rajavartijat ja tullimiehetkään sitä kiistää, että hekin ovat olleet HOLON seurassa kun HOLO ON PÄÄTTÄNY VETASTA KÄNNIT JA HE OVAT SANONEET, ETTÄ : NYT MEKIN VOIDAAN JUODA VIINA, KOSKA HOLON SUKU LENSI PETSAMOSTA PIHALLE JA NORJALAISET OLI KALTOINKOHDELLEET HEITÄ JUOTTAMALLA JA MYYMÄLLÄ NORJALAISTA ROMMIA.

Otin mielummin viskin, mutta viski ja rommi valmistetaan molemmat TYNNYREISSÄ eli ne ovat yhdenvertaisia juomia yhdenvertaisuuslain mukaan.

Olin ALKOSSA kerran ja keskustelin hienosti erään naapurin kanssa joka on kuollut.
        Hän oli ostamassa konjakkia ja minä ostin brandyä.
        Hän ihmetteli sitä ja minä kerroin hänelle, että konjakki alkaa oksettamaan ja sen takia ostan mielummin brandyä jota juodaan Jouluna.
        Se oli viiminen brandy pullo jonka ostin.

Aloin miettimään, että miksi konjakki oksettaa minua?
        Siihen löytyi ihan järkevä syy!

MONOPOLIA EI SAA JUODA, KUN MANIFESTOI HYVÄÄ JA PAREMPAA YHTEISKUNTAA!

Monopolin avulla pidetään YHTEISKUNTAA PYSTYSSÄ!
        Ivalossa IVALOLAISENA et voi epäonnistua MANIFESTOINNISSA jos olet syntynyt Ivalossa ja ensimmäinen koti on ollut IVALOSSA!

Pitää vain keskittyä itseensä ja MONOPOLIA EI JUODA, koska se on turhan kallista lystiä!

Holohan se viisaana oli ALKOSSA myyjänä ja minä kävin vessassa ennen kauppaan menoa.
        Alkossa oli joku VAALEANPUNAINEN viini pullo ja minä menin katsomaan, että mikä pullo se oikein oli!

Pakotti ostamaan sen pullon vaikka minä en ollu edes ostamassa mitään.
        Törky möi pullon sanoilla : Tämä on sinun takin värinen ja nyt meet kauppaan tämä pullo kainalossa!
        Niin pihi myyjä oli, että EI ANTANUT EDES ALKON OMAA DOLCE & GABBA KÄSILAUKKUA JOTA OLISIN VOINUT ILOISESTI HEILUTTAA!

PAKKO MÖI PULLON ROSE VIINIÄ.
        Olisin saattanut ostaa jotain parempaakin viiniä, koska se oli just ennen VAPPUA ja minun vanhempien HÄÄPÄIVÄ ON VAPPU AATTONA ja minä olen tunnustanut OLEVANI SYYLLINEN HEIDÄN AVIOLIITTOON!

Ei he voi erota, koska HE LOUKKAAVAT MINUN KUNNIAA!

Meillä ei JUHLITA, mutta meillä vietetään KUNNIATTOMIEN PÄIVÄÄ VIRALLISESTI!

Minun vanhemmat toimivat kunniattomasti -60 luvulla eli NAIVAT ENNEN, KUIN MENIVÄT NAIMISIIN!
        He ovat edelleen naimisiin, mutta KAIKKI MINUN EX-MIEHET OVAT OMASTA SEKÄ FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA.

Heistä ei kukaan täytä sitä vanhaa KRITEERIÄ joka liittyi minuun vielä, mutta tuo pykälä kumottiin eli vanhemmat ja suku ei pystyneet päättämään asioista.

Jos minulle olis kerrottu tuosta asiasta niin minä olisin ymmärtänyt tuon ja kasvanut sen mukaan, mutta SUKULAISET ALKO VAINOAMAAN MINUA, KUN ME MUUTETTIIN IVALOON.

En ollut edes nähnyt isäni serkkua joka soitteli mummolleni ja kerto minusta mummolleni paska juttuja jotka eivät edes pitäneet paikkansa!

Hän huusi minulle K-SUPERMARKETIN edessä : KYLLÄ SINÄKIN JOUTASIT JO NÖYRTYÄ!

Minä kerroin isälleni, että : ROUVA VÄISÄNEN JOKA ON SERKKU HUUSI SAALEMIN EDESSÄ, ETTÄ KYLLÄ SINUNKIN PITÄÄ NÖYRTYÄ!

Minun isä sano, että : Vai, että vielä pitää NÖYRTYÄ ENEMMÄN!

Tuon jälkeen päätin, että kunnian loukkaus sakko muuntoon niin KATOTAAN KUKA ON NÖYRÄ!

Tuo olin sen jälkeen antanu Kostiinin Ainolle porttikiellon Saalemin kirppikselle, koska AINO oli varastanut tavaroita!

Saalemi jakaa noille juopoille ja varkaille LAHJAKORTTEJA joilla he saa ostaa RUOKAA niin heidän ei tarvi varastaa, kun he ovat juoneet rahansa!

Sain kunnalta kerran IVALON LION’S CLUBIN lahjakortin, koska minä en saanut edes KELALTA TOIMEENTULOTUKEA.
        Työttömyyspäiväraha hakemus oli käsittelyssä yli 6 kuukautta ja minä olisin saanu häädön jos olisin asunut vuokralla.

Tuo Ivalon LION’S CLUBIN LAHJAKORTTI OLI ONNEKSI MYÖS KUNNIAN LOUKKAUS JA KOKO CLUBI!

Inkilän Markku on PRESIDENTTI, mutta kyseessä on KANSAINVÄLINEN CLUBI.

Inkilän Markku on oikeesti KEVÄJÄRVEN KOLTTA-KYLÄN LION’S CLUBIN VICE PRESIDENTTI!
        Markkuki on asunut RUOTSISSA!

• Anonyymi00007

Ivaloon syntyminen on perusoikeus jälkeenjääneille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      147
      970
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      697
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      619
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      618
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      585
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      552
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      530
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      33
      520
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      508
    Aihe