koko muailmankaakkeus männööpi hiljalloon mustaan aakkoon.
koko ajan tulloo lisää aukkoloita. Vuaikkapa ton 618 joka immee ihteensä kaaken materiaalin. kohta ee oo ku yksi kaaheen valtava aukko eekä mittää muuta.
Mutta silti kaak on siel mustassa aakossa tallella ja kun se aakanaan pammahtuaapi niin tuas uusi muailma syntyypi
Kaik mänööpi mustaan aakkoon
5
286
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Musta aukko erittää vähitellen Hawkingin säteilyä joten nekin katoavat vähitellen.
- Anonyymi00002
Minun musta aukko purkaa materiaa aamuisin kovasti äännellen.
- Anonyymi00003
Mustia aukkoja on ihan liian vähän, että fantasiasi voisi toteutua. Universumi on liian ISO.
- Anonyymi00004
Mahdollisia malleja mustan aukon sisuksista:
Fuzzball-teoria (string-teoriasta): musta aukko ei ole tyhjä sisus + singulariteetti, vaan täynnä “säikeiden” muodostamaa rakennetta.
Planck-tiivis ydin: mustan aukon sisällä voi olla erittäin tiheä, mutta ei ääretön, kvanttinen rakenne.
Bouncaava sisus: jotkut teoriat ehdottavat, että aine ei romahda singulariteettiin vaan “kimpoaa” ja muodostaa uuden tilan. - Anonyymi00005
Mustat aukot eivät “ime” kaikkea
Niiden vetovoima on sama kuin samanmassaisella tähdellä.
Voisit kiertää mustaa aukkoa vakaalla radalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493