voisiko joku kenties selventää minulle mistä tällainen johtuu?
mitenkäs tämän selittäisi... minä näen näkyjä tai koen dejavu ilmiöitä...
ensikksi tulee tietty tunne, tunne että on jo elänyt tämän hetken.... ja sitten tiedän mitä seuraavan 10minutin,tunin tai päivän aikana tulee tapahtumaan... ja vaikka yrittäisin estää näitä tapahtumia tapahtumasta, ne tapahtuvat silti...
olenko tulossa hulluksi? vai kaikki kenties PELKKÄÄ sattumaa....
en voi elää näin pitkään... miltä tuntuisi jos joutuisit katsomaan koko elämäsi videolta. itse et pystyisi vaikuttamaan tapahtumiin.... ne vain tapahtuisivat...
näkyjä... dejavu?
6
727
Vastaukset
- Hulluutta
Olet tulossa hulluksi mutta anna lääkärin kertoa se sinulle, hommaa apua ennenkuin on liian myöhäistä sinua voidaan vielä auttaa.
- juupa
hulluutta se on
- ja tee rahaa
Voisi olla taloudellisesti kannattavaa..
- Sologdin
pieni sähkökatkos aivoissa. Se luo tunteen, että jokin tapahtuma on eletty aiemmin. Ei mitään hätää.
Paitsi jos se on jatkuvaa. Sähköhäiriöt aivoissa jatkuvassa mittakaavassa ei ole "ihan okei"
- Eve
Deja vu'sta. Aivot rekisteröivät tiedon eri ajassa. Silmät näkevät kissan joka hyppää sohvalle. Oikean silmän havainto menee nanosekuntia nopeammin "perille" ja kun vasemman silmän lähettämä informaatio saapuu "perille", sellainen on jo siellä, joten tajuat kissan hyppäämisen sohvalle kahdesti jolloin tulee ilmiö, että on nähnyt sen aikaisemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834