Nämä kaksi sankaria ja pääasiassa Royal Kebab Pizzeria ovat Petoksen tekijöitä ja suuren linjan kusettajia. Firman juhliin tilattiin suhteellisen hintavat satsit joita ei koskaan saatu. Otettiin yhteyttä Woltin asiakaspalveluun joka siirsi syyt ravintolalle. Ravintola taas jäi syyttämään Woltia. Royal Kebab Pizzerian suomenkielen taito ei vakuuttanut edes lakimiestämme joka kolkosta olemuksestaan huolimatta sai hymyn kasvoilleen. Asia on laitettu Woltin pyynnöstä syyteharkintaan ja katsotaan löytääkö veijarit tulkkia ajoissa. Itse meillä ei ole asiaan lisättävää, mutta innolla odotetaan heidän näkemystä selvään asiaan. En muutenkaan ole suosinut Royal Kebab Pizzerian tarjontaa mutta muuta ei ollut. (Tai tässä kohtaa ei ollut sitäkään)
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
On paska paikka ja maan surkein palvelu. Kiinni tollanen ku poikien starttirahat loppuu. 😂😂😎
- Anonyymi00003
Jäi muistamatta kun pizzatäytteestä löytyi koppa kuoriainen (Ei elävä) eli paikan hygienia taso saattaa jäljitellä aitoa turkkilaista toritelttaa. Hyi helvetti.
- Anonyymi00004
Siis Maistamatta. 😂
- Anonyymi00005
On myös toiminut väärin lainsäädäntöä jo aiemmin. Mm. Paikan työntekijä on syytetty mm. Raiskauksesta, alaikäisen (Poikaan) seksuaalisesti sekaantumisesta ja paikan pitäjää petoksesta ja väkisin maksamisesta. Ihme ettei rikkeitä ymmärretä Suomen laissa koska viimeisenä mainittu on tapahtunut hetki ennen paikan omistajuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101706
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16598Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489