Nämä kaksi sankaria ja pääasiassa Royal Kebab Pizzeria ovat Petoksen tekijöitä ja suuren linjan kusettajia. Firman juhliin tilattiin suhteellisen hintavat satsit joita ei koskaan saatu. Otettiin yhteyttä Woltin asiakaspalveluun joka siirsi syyt ravintolalle. Ravintola taas jäi syyttämään Woltia. Royal Kebab Pizzerian suomenkielen taito ei vakuuttanut edes lakimiestämme joka kolkosta olemuksestaan huolimatta sai hymyn kasvoilleen. Asia on laitettu Woltin pyynnöstä syyteharkintaan ja katsotaan löytääkö veijarit tulkkia ajoissa. Itse meillä ei ole asiaan lisättävää, mutta innolla odotetaan heidän näkemystä selvään asiaan. En muutenkaan ole suosinut Royal Kebab Pizzerian tarjontaa mutta muuta ei ollut. (Tai tässä kohtaa ei ollut sitäkään)
WOLT & Royal Kebab Pizzeria Turussa.
Anonyymi-ap
3
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
On paska paikka ja maan surkein palvelu. Kiinni tollanen ku poikien starttirahat loppuu. 😂😂😎
- Anonyymi00003
Jäi muistamatta kun pizzatäytteestä löytyi koppa kuoriainen (Ei elävä) eli paikan hygienia taso saattaa jäljitellä aitoa turkkilaista toritelttaa. Hyi helvetti.
- Anonyymi00004
Siis Maistamatta. 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746